Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 27 februari 2008

Dit is wel heel vreemd, Opeens doet ie het weer :) :+ :D _/-\o_ ( 8)7 )
Nou ik vind het niet erg, Nu hoef ik teminste geen kuil te graven:P
Maar bedankt voor je hulp, als het probleem weer terugkomt ga ik het zeker proberen!

Dell XPS 1530specs: T8300 | 3 GB | 320GB 5400 rpm | 1440*900 (lg)scherm | 6 Cells | 8600m GT | Wifi N-Doe mee aan Whatpulse! En help GoT aan de top!

Is er een manier om je telefoon nummers en eventueel je smsjes te backkuppen en terug te zetten op je foon als je m gaat jailbreaken. Kan dat via iTunes?

PSN-ID: Dirkske1982

quote:
RSD1982 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:10:
Is er een manier om je telefoon nummers en eventueel je smsjes te backkuppen en terug te zetten op je foon als je m gaat jailbreaken. Kan dat via iTunes?
Ja.
Gebeurt automatisch als je restored.

Jedi_Pimp wijzigde dit bericht 31-08-2008 21:16 (6%)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Uiteindelijk was de update best een eitje,
updaten via itunes, quickpwn erover heen, je ipod synchroniseren met itunes voor je contacten en instellingen. Bootneuter downloaden. Klaar

Winpwn werkte overigens niet voor mij...

Wat ik me afvraag, zijn er geen manieren om de zwaar gelimiteerde bluetooth van de iPhone uit te breiden? Bijv. zodat je bestanden kan uitwisselen via bluetooth.
Je kan het wel 'uitbreiden' maar dan doe je het via Wifi ipv bluetooth. Progsel in de Installer heet DropCopy en beide moeten in hetzelfde netwerk zitten.
Misschien iets voor in de startpost, ik weet hoe je de t9 stand uit je phone sloopt _/-\o_
Bij 1.1.4 was het me al gelukt alleen wist ik niet hoe ik dat had gedaan |:( nu met 2.0.2 weet ik eht wel >:)

eerst moet je in ssh komen... ik gebruik winscp,
dan ga je naar: system/library/textinput (eerst heel vaak op folder omhoog)
dan zie je mappen eindigend op de taal... -en of -nl of -du etc.

De mappen naar keuze verwijder je (ik zou ze eerst wel even kopieren en ergens opslaan voor het geval dat)

ik verwijder -en en -nl, en nu bij sms geen irritante woordverbetering meer

Winscp is erg simpel hiervoor want het lijkt erg op een gewone windows verkenner.

i can't wait to mod!

Mocht je iTunes op je computer hebben staan dan kan je iPhoneBrowser gebruiken en kan je via je usb-kabel je iPod/iPhone fixxen.

In 1.1.4 is er trouwens ook een tweak in de Installer te downloaden (Kb en Kb2) waarmee je de autocorrectie kan toggelen in je instellingen.
Flash Platform Developer

Ik probeer door dit topic maar door te lezen er achter te komen wat de effecten zullen zijn als ik mijn 3G iphone jailbreak, eigenlijk alleen om netshare te kunnen draaien. Ik was in de veronderstelling dat dit gewoon kon toen ik hem kocht, blijkt van niet, netshare kan het, maar nu blijkt die app dus niet meer beschikbaar voor een niet gejailbreakte phone. Ik zou alleen voor deze app jailbreaken, dus eigenlijk ben ik een beetje aan het kijken of het de moeite waard is.

Nu komt mijn maar....
Nou hoef ik geen direct antwoord op mijn vraag; ik weet, beetje zoeken en kom je er wel achter. Wat dan wel zou helpen zou een beetje een up-to-date topicstart zijn. Puur opbouwende kritiek, maar gezien het feit dat vele vragen worden beantwoord met "google-it", lijkt me een beetje bijtijdse topicstart / faq ook wel een vereiste.

MBP 2.2Ghz / 4GB / 120GB / 128MB VRam

Ik lees op sommige fora dat als je de iPhone ge-jailbreakt heb en voor wat voor reden dan ook een restore doet en geen jailbreak meer heb dat in geval van reparatie Apple daar toch achter komt. Klopt dit verhaal?

Wat sta je nou te kijken!

Omdat ze er niet achter komen.

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

quote:
Maar ze kunnen wel zien of je baseband unlocked is volgens mij. Bij een restore met itunes blijft die zoals die is (afhankelijk van laatste firmware overigens). Toen ik mijn 1g iPhone upgrade van 2.0 (gepwned en jailbreaked) naar 2.0.2 (en 2.0.1 hetzelfde overigens) bleef de baseband ongewijzigd waardoor er geen simlock op staat. Maar als je alleen maar een jailbreak hebt gedaan en verder nooit unlocked (de meeste nederlanders met een 3G van t-mobile dus) dan zal Apple het niet kunnen zien denk ik. Maar doe dan voor de zekerheid geen restore met itunes na de update want misschien zit er in die backup wel een verwijzing naar een jailbreak app ofzo.

amphora wijzigde dit bericht 03-09-2008 13:39 (25%)

quote:
amphora schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:37:
[...]

Maar ze kunnen wel zien of je baseband unlocked is volgens mij. Bij een restore met itunes blijft die zoals die is (afhankelijk van laatste firmware overigens). Toen ik mijn 1g iPhone upgrade van 2.0 (gepwned en jailbreaked) naar 2.0.2 (en 2.0.1 hetzelfde overigens) bleef de baseband ongewijzigd waardoor er geen simlock op staat. Maar als je alleen maar een jailbreak hebt gedaan en verder nooit unlocked (de meeste nederlanders met een 3G van t-mobile dus) dan zal Apple het niet kunnen zien denk ik. Maar doe dan voor de zekerheid geen restore met itunes na de update want misschien zit er in die backup wel een verwijzing naar een jailbreak app ofzo.
Juist, daar ging het over. Slecht geheugen helaas... Anyway, dus wat jij zegt is dat als je nooit een unlock hebt gedaan (andere provider) dan zou die baseband goed moeten zijn. Dat geld natuurlijk voor alle 3G's aangezien er geen unlock voor is voor zover ik weet. Dus na een update of restore als nieuwe iPhone retoren zeg je? Of gewoon een clean firmware downloaden en via shift-restore die erop zetten.

Itsus2 wijzigde dit bericht 03-09-2008 15:33 (3%)

Ik heb hier een iPhone 3G uit amerika (ATT) waar standaard versie 2.0.2 op stond. Ik heb geprobeerd deze met winpwn te unlocken wat blijkbaar gelukt is. Het enige wat de telefoon nog niet vind is het t-mobile netwerk. Moet ik hier nou zown overlay sim voor gebruiken?
Reg. datum: 13 januari 2004

quote:
rewind. schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:03:
Ik heb hier een iPhone 3G uit amerika (ATT) waar standaard versie 2.0.2 op stond. Ik heb geprobeerd deze met winpwn te unlocken wat blijkbaar gelukt is. Het enige wat de telefoon nog niet vind is het t-mobile netwerk. Moet ik hier nou zown overlay sim voor gebruiken?
Er zit idd een SIM-lock op je iPhone 3G... Je moet een SIM-unlock chipje onder je SIM-kaart doen.
Maar hoe kom je eigenlijk aan je USA iPhone 3G. Deze worden alleen verkocht i.c.m. abbo daaro...

Paarse Layout \o/

http://blog.iphone-dev.or...one-happy-pwnage-advocate

Hehe. Je weet gewoon dat Steve J daarna Woz heeft gebeld: 'zucht. dude, moest dat nou?'.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

quote:
BurkaN schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:40:
[...]

Er zit idd een SIM-lock op je iPhone 3G... Je moet een SIM-unlock chipje onder je SIM-kaart doen.
Maar hoe kom je eigenlijk aan je USA iPhone 3G. Deze worden alleen verkocht i.c.m. abbo daaro...
Iemand anders neemt je abonnement dan over, heb ik ook gedaan. Ja je moet een overlay sim gebruiken, die zijn vollop te vinden (iets van "JA"SIM maar dan in het engels ofzo, ik heb het zelf ook denk ik) maar helaas niet altijd even stabiel. Je moet je iPhone daar ook voor jailbreaken naar versie 2.0.1 (2.0.2 werkt nog niet).

to byte or not to byte

Ik heb even zitten lezen, maar is mij nog niet helemaal duidelijk, als je de aps uit de Itunes store wil gebruiken op de je iPod is dan upgraden naar de nieuwste Furmware genoeg, of moet je hem dan alsnog een keer Jailbraken ?

Collega van me heeft een iPod en wil graag de aps uit de store maar weet niet hoe, ik heb zelf wel een iPhone maar tja ik kan ze al wel hallen 8)

maar ze heeft nu een ander computer en al haar muziek staat ergens anders dus als ze update moet ze al haar muziek weer bij mekaar zoeken, om dat te besparen voor iets wat niet werkt, vandaar mijn vraag

App store zegt wel iPod maar niet echt vanaf welke verzie helaas :|

gulie wijzigde dit bericht 04-09-2008 07:08 (26%)

Van je hoby je werk maken is je leven verwerken. Van je werk je hoby is leven !

Na het jailbreaken (activeren) en spelen ermee, besloot ik toch te activeren. Dus weer orginele firmware 2.0.2 erop. Maar krijg die registratie scherm bij itunes niet meer :? Die klikte ik altijd weg.

Don3k wijzigde dit bericht 04-09-2008 09:00 (6%)

Wat sta je nou te kijken!

bij cydia en installer staan allebei operatorlogo's. Maar ik krijg het niet werkend met t-mobile. Iemand een suggestie?

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

quote:
gulie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 07:04:
Ik heb even zitten lezen, maar is mij nog niet helemaal duidelijk, als je de aps uit de Itunes store wil gebruiken op de je iPod is dan upgraden naar de nieuwste Furmware genoeg, of moet je hem dan alsnog een keer Jailbraken ?

Collega van me heeft een iPod en wil graag de aps uit de store maar weet niet hoe, ik heb zelf wel een iPhone maar tja ik kan ze al wel hallen 8)

maar ze heeft nu een ander computer en al haar muziek staat ergens anders dus als ze update moet ze al haar muziek weer bij mekaar zoeken, om dat te besparen voor iets wat niet werkt, vandaar mijn vraag

App store zegt wel iPod maar niet echt vanaf welke verzie helaas :|
Als je apps uit App Store wilt kunnen kopen, moet je naar firmware 2.0 of hoger gaan. Je hoeft dan niet te jailbreaken. Dit kan op twee manieren met de iPod Touch:

- Voor 8 Euro kopen via iTunes
- De firmware downloaden van het internet (ik mag hier geen bronnen noemen) en op de iPod Touch zetten als hij in DFU mode staat

Jailbreak is dus niet nodig, wel 2.0.x :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

weet iemand welk programma in cydia of installer de activatie voor YouTube in zich heeft?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws