Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Blanco88 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 00:46:
[...]

Als je gewoon in Itunes van 1.1.3 naar 1.14 gaat dan blijft je BL 4.6, maar als je dan de unlockte 1.14 erover gooit gaat hij naar BL 3.9, al kun je er wel ovor zorgen dat je BL 4.6 blijft.. Als je wilt weten hoe.. check iphoneclub
ik zie dat ik bootloader 3.9_m3s2 heb. dus geen 4.6 en ik draai op 1.1.3. maar zou graag naar 1.1.4. willen is dat dan ook mogelijk? zonder al teveel moeite en enige risico's dat ik me oude tel er weer bij moet pakken :P.

Core2Duo E6600 @ 2.8GHz # MSI Platinum 975x Powerup # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 3072mb 5300 667Mhz # 320 Maxtor 7200rpm 16mb # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows Vista Ultimate OEM

Hi, I'm Sackboy!

quote:
fingerhead schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:12:
[...]

ik zie dat ik bootloader 3.9_m3s2 heb. dus geen 4.6 en ik draai op 1.1.3. maar zou graag naar 1.1.4. willen is dat dan ook mogelijk? zonder al teveel moeite en enige risico's dat ik me oude tel er weer bij moet pakken :P.
Welke versie BL je hebt is momenteel helemaal niet van belang en heeft geen invloed op het succes van je jailbreak, je kan met elke versie naar elke firmware.
Wat ik zou doen is je iPhone restoren naar 1.1.4 en dan unlocken met je favo tooltje (iPlus, ZiPhone, whatever).

XBL/PSN: Freeply

Ik heb net met de nieuwste ZiPhone mijn iPod touch 8gb gejailbreaked. :>
Ik was er eerst wat huiverig voor, maar ik miste wat standalone games en daarom de gok maar gewaagd. 2 min werk en al m'n instellingen stonden er nog in! :*)
Superproggie!

Trotse MacBook eigenaar....

Multimonitormannetje

Vanochtend 2 nieuwe iphones met de iplus gekraakt, in eerste instantie werkte het niet door een corrupte payload van hackthatphone.com. Let op als je de payload download dat het bestand 12 mb is (niet 6) en dat je het bestand niet uitpakt.

www.baskoole.com

Reg. datum: 10 maart 2008

Iemand al een 16 Gb touch geprobeerd te JBen met de nieuwste ZiPhone?
Of zal ik maar de eerste zijn?:P

Edit:
Nou heb het maar geprobeerd en in minder dan een minuut is mn 16 Gb 1.1.4 iTouch jailbroken (sp?), eerste test laat zien dat hij nog steeds DRM muziek af speelt, en dat weather en safari nog steeds goed werken, de dikke Z in je menu kan je gewoon verwijderen door de 'jigglefunctie' (term?), kan suggestie zijn maar ik denk dat safari ietsje langzamer is geworden, maar het is redelijk weinig verschil

Relis wijzigde dit bericht 17-03-2008 21:06 (67%)

Reg. datum: 09 januari 2007

quote:
fingerhead schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:12:
[...]

Waar zie je welke bootloader je hebt..?

Zeg mensen, als ik sommige dingen probeer te downloaden via installer krijg ik een bericht dat ik 1.1.[123]. nodig heb, nu weet ik dat ik daarvoor de compatabilitypatch moet downloaden van iSpazio, enige probleem is, als ik dat probeer krijg ik precies hetzelfde fout bericht :S
Iemand enig idee wat ik miss mis?
Ik heb open SSH en BSD subsystem geinstalleerd

quote:
regmaster schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:58:
[...]

Goede tip, dank je. Ik had al het één en ander gelezen over het verschil tussen iPlus en Ziphone.
Ben wel heel erg benieuwd of die 8GB geheugen dan ook vrij komt. Wel een vreemde zaak. Anyway, het kan ook gewoon defect zijn. Ze is volgende maand toch weer in Houston dus dan neemt ze maar weer een nieuwe mee :*)
Even mijn ervaringen met het jailbreaken/unlocken van bovenstaande iPhone van mijn vriendin. De eerste stappen van http://www.hackthatphone...._true_unlock_windows.html gingen goed totdat iPlus ineens geen connectie meer kon krijgen met de iPhone. Via iTunes probeerde ik een restore te doen maar die mislukte iedere keer door een unknown error. Ik vond via google een tip om de simkaart te verwijderen en zowel de iphone als de pc opnieuw op te starten en daarna de simkaart terug stoppen.
Restore van de iPhone via iTunes verliep nu vlekkeloos en iPlus was er ook in enkele minuten mee klaar. Het 8GB (effectief 'slechts '7 GB) geheugen is terug. Maar ik ben er wel even zoet mee geweest, die geschetste 5 minuten zal misschien wel kloppen als je de iPhone net uit de doos hebt maar als er ook maar iets mis is dan kost dat toch wel meer tijd en moeite. Gelukkig ben ik handig genoeg om zaken zelf uit te zoeken en te regelen maar als je dat niet bent loop je toch tegen problemen aan.
Mijn vriendin is helemaal gelukkig met haar vernieuwde speeltje maar ze zou alleen die extra iconen die iPlus heeft neergezet weg willen hebben, kunnen die zo verwijderd worden?

Hi, I'm Sackboy!

Je bedoelt waarschijnlijk de terminal (Term-vt100). Deïnstalleren via Installer.
Je kan zelfs Installer zelf deïnstalleren, maar dat zou ik niet doen.

quote:
Minnema schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:04:
Je bedoelt waarschijnlijk de terminal (Term-vt100). Deïnstalleren via Installer.
Je kan zelfs Installer zelf deïnstalleren, maar dat zou ik niet doen.
Oke, thanks.

quote:
Relis schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:58:
Iemand al een 16 Gb touch geprobeerd te JBen met de nieuwste ZiPhone?
Of zal ik maar de eerste zijn?:P

Edit:
Nou heb het maar geprobeerd en in minder dan een minuut is mn 16 Gb 1.1.4 iTouch jailbroken (sp?), eerste test laat zien dat hij nog steeds DRM muziek af speelt, en dat weather en safari nog steeds goed werken, de dikke Z in je menu kan je gewoon verwijderen door de 'jigglefunctie' (term?), kan suggestie zijn maar ik denk dat safari ietsje langzamer is geworden, maar het is redelijk weinig verschil
jigglefunctie?

ich bin ein Berliner :)

Hi, I'm Sackboy!

quote:
Je vinger een aantal seconden op een icon houden, dan beginnen ze te wiebelen. Webclips kun je dan verwijderen met het zwarte kruisje. Vanaf 1.1.3.

Acties: [view][quote]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Het heet overigens Wiggle ;)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

mmm wiggle.
heb sinds gisteren ipod touch 8gb, werkt als een trein. Vanavond maar eens poging 2 doen met jailbreaken. Kan ik na jailbreak van 1.1.4 vervolgens de apps van 1.1.3 erop zetten?

bonzz.netninja wijzigde dit bericht 18-03-2008 15:07 (89%)

ich bin ein Berliner :)

Acties: [view][quote]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Inmiddels zijn er genoeg sources die dat mogelijk maken idd :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
bonzz.netninja schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:07:
mmm wiggle.
heb sinds gisteren ipod touch 8gb, werkt als een trein. Vanavond maar eens poging 2 doen met jailbreaken. Kan ik na jailbreak van 1.1.4 vervolgens de apps van 1.1.3 erop zetten?
Sommige werken wel... en een paar niet. maar je kan een file editten op je iphone zodat hij denkt dat het een 1.1.3 ;-)

Als je de 1.1.4 compatibilitypatch (Source toevoegen:http://repo.ispazio.net )download van Ispazio dan kan je alles van 1.1.3 der ook op zetten.

Ik heb hier een iphone liggen die niet hersteld kan worden via itunes maar ook ziphone of iplus doet weinig hij gaat nog aan kan in recovery mode etc maar het lijkt alsof hij niets kan schrijven naar de iphone! iemand enig idee wat ik nog kan proberen ben een beetje ten einde raad!

PSP met 1 gig, 256 mb en 32 mb: Adventure Player, Ape Academy, Ape Escape On the loose, Armored Core, Astonishia Story, ATV Offroad Fury Blazin Trails, Baku-No, Bleach, Wipe Out Pure en nog 27 andere mail maar voor een lijstje

blijf ziphone proberen.. ik heb het ook gehad, maar het moet gaan werken.. home en aanuit knop tegelijk inhouden.. na 5 seconden aanuit knop loslaten.. dan staat ie in recovery mode.. daarna ziphone er op loslaten..

quote:
mikevdzanden schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:02:
blijf ziphone proberen.. ik heb het ook gehad, maar het moet gaan werken.. home en aanuit knop tegelijk inhouden.. na 5 seconden aanuit knop loslaten.. dan staat ie in recovery mode.. daarna ziphone er op loslaten..
welke versie van ziphone gebruikte je dan want ik moet echt steeds minutenlang wachten (ziphone 2.5) maar hij lijkt echt helemaal niets te doen!

PSP met 1 gig, 256 mb en 32 mb: Adventure Player, Ape Academy, Ape Escape On the loose, Armored Core, Astonishia Story, ATV Offroad Fury Blazin Trails, Baku-No, Bleach, Wipe Out Pure en nog 27 andere mail maar voor een lijstje

Rihanna addict

quote:
Dapie007 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:12:
[...]

welke versie van ziphone gebruikte je dan want ik moet echt steeds minutenlang wachten (ziphone 2.5) maar hij lijkt echt helemaal niets te doen!
Ziphone 2.0 is de enige die hier goed werkt.

Jailbreak en verboseboot aanvinken :)

Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W

quote:
MexxT schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:16:
[...]

Ziphone 2.0 is de enige die hier goed werkt.

Jailbreak en verboseboot aanvinken :)
ook hier blijft hij gewoon hangen! Moet ik het blijven proberen of hem gewoon 10 min laten nadenken
Ziphone 2.0 zegt er dit van:

ZiPhone v2.0 by Zibri. http://zibree.blogspot.com
Source code available at: http://www.iphone-elite.org

Loading zibri.dat.
Searching for iPhone...
tp://zibree.blogspot.com

Loading zibri.dat.
Working...
r iPhone...

Loading zibri.dat.
Please wait 45".
ne...

Loading zibri.dat.

Hij zit nu standaard in Recovery modus. Herstellen lukt niet fout 1604 en ziphone 2.5 en ziphone 2.0 halen ook niets uit. blijven gewoon hangen in het proces. Iemand een idee wat ik nog kan proberen?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws