Reg. datum: 23 augustus 2006
Reg. datum: 23 augustus 2006
Ipod 16gb/32gb zeker? Ik heb vorige week ook een iPod gejailbreaked, best een t*ringklusquote:StormingSoul schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:32:
naja..IZphone werkt dus niet met me ipod, 2 uur bezig geweest om alles terug te krijgen![]()
...wat moet ik nu, zit nu weer op 1.1.1 gejailbreaked, geupdate naar 1.1.2.. en dan?!
Als je in 1.1.2 zit dan kan je via installer de officiele dev team 1.1.3 upgrade downloaden en installeren. Dan half uurtje wachten en je hebt een jb 1.1.3. iPod jailbreaken viel me echt vies tegen, had ziPhone gedownload maar dat werkte inderdaad niet. Toen downgraden naar 1.1.1, wat niet ging.
Na zes vastlopers kwam ik er pas achter dat je iPhuc nodig had. Maar uiteindelijk toch gelukt.
Macbook :D
Reg. datum: 25 november 2005
http://www.ipodtouchblog....od-touch-naar-versie-113/
En nu kapt me youtube ermee.
Eerst verbinden met itunes en internet bericht.
Heb de youtube fix al gedownload via de installer,
Maar nog steeds doet ie 't niet.
Wie o wie, kan me nu helpen...........
Deze versie is volledig aan de praat te krijgen. Zoek maar even naar George's Blog.quote:RoelJewel schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:42:
Het jailbreaken onder 1.1.4 schijnt ook al mogelijk te zijn. Heb 't zelf nog niet geprobeerd.
Reg. datum: 28 februari 2008
dan kan je altijd (op de mac) je schijfhulpprogramma openen en de ipod daar als schijf wissen dan kun je als optie veilig wissen aanklikken en dan overschrijft ie alle gegevens die er nog op staan met nullen. en dan moet je hem nog ff herstellen via itunes. dan vinden ze helemaal niks meer:)quote:
[font=sansserif,13]Zitten er ook nadelen aan verbonden?[/font]
Door te jailbreaken verlies je wel je garantie. Uiteraard kun je, als je gebruik wilt maken van je garantie, voor het opsturen de iPod of iPhone herstellen, wat de jailbreak in principe weer ongedaan maakt. Het is echter nog onduidelijk of er na het herstellen nog bestanden achterblijven van de jailbreak. Als dit zo is en Apple vindt ze heb je dus geen garantie en een kapotte iPod touch of iPhone.
Reg. datum: 25 maart 2007
Misschien is het handig om wat meer informatie in de OP op te nemen over hoe de verschillende Jailbreak methoden precies werken (Soft upgrade voor devteam methode, booten van unsigned ramdisk bij ziphone, etc)
Tevens, het noemen van de Dev Team methode als "de beste" lijkt mij niet helemaal correct. Het is een soft upgrade, en daarom niet compleet bug-free. Op het eerste gezicht lijkt het prima te werken, maar als je het langer gebruikt kun je soms hele vreemde bugs tegenkomen. Zo had ik zelf dat de telefoon ineens heel erg traag werd (10+ sec delay op alles), en dat ik steeds niet meer kon bellen (hoorde gewoon niks, telefoon ging ook niet over aan de andere kant).
Na een restore naar 1.1.3 ziphone erop losgelaten en hij is helemaal bugfree
Overigens, het schijnt dat je met ziphone je radiochip (Zorgt voor wifi ed) kan bricken, vanwege het feit dat ziphone slordig gecode is. iNdependance (osx only) zou hier geen last van hebben.
You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.
Het is nu eigenlijk al teveel werk. Het gaat er gewoon om, om een redelijk overzicht te geven van de verschillende methodes Het verhaaltje is al extra en om alle voor- en tegens te weten te komen, kun je het beste het topic doorlezen. Als je iets wilt schrijven over de technische achtergrond, dan wil ik het graag toevoegen, dat is geen probleemquote:hapSnap schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 02:18:
Leuk om hier nu ook een topic over te zien op T.net
Misschien is het handig om wat meer informatie in de OP op te nemen over hoe de verschillende Jailbreak methoden precies werken (Soft upgrade voor devteam methode, booten van unsigned ramdisk bij ziphone, etc)
Hij staat bovenaan, maar dat wil niet zeggen dat het de beste is. Het impliceert het wel, helaas is het moeilijk te zeggen welke absoluut de beste is. Ze hebben allemaal voor en nadelen. Alhoewel ik het met je eens ben, dat ZiPhone z'n sporen inmiddels wel verdiend heeft, dus ik zal die weer terug naar boven zetten.quote:Tevens, het noemen van de Dev Team methode als "de beste" lijkt mij niet helemaal correct. Het is een soft upgrade, en daarom niet compleet bug-free. Op het eerste gezicht lijkt het prima te werken, maar als je het langer gebruikt kun je soms hele vreemde bugs tegenkomen. Zo had ik zelf dat de telefoon ineens heel erg traag werd (10+ sec delay op alles), en dat ik steeds niet meer kon bellen (hoorde gewoon niks, telefoon ging ook niet over aan de andere kant).
Dat ben ik nog nergens tegengekomenquote:Overigens, het schijnt dat je met ziphone je radiochip (Zorgt voor wifi ed) kan bricken, vanwege het feit dat ziphone slordig gecode is. iNdependance (osx only) zou hier geen last van hebben.
Hoedje wijzigde dit bericht 29-02-2008 12:28 (3%)
You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.
http://www.ipodtouchblog....ewtopic.php?f=5&t=172
Reg. datum: 25 maart 2007
Zie deze post van musclenerd op hackint0sh:quote:Hoedje schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:27:
[...]
Dat ben ik nog nergens tegengekomenDat zou wel behoorlijk ernstig zijn.
Tot op welke hoogte dit waar is weet ik niet, maar Musclenerd is iig niet de eerste de beste user (member van elite team). Wat meer informatie over deze brick is hier te vinden.quote:iNdependence does the ramdisk method far better than ziphone does. Just a few seconds of glancing at the source code of iNdependence (vs ziphone) will convince you. And he does it all without redistributing Apple software too, and without risking bricking your radio cpu.
It *is* Mac only, but it's far superior to ziphone for the Mac.
Wij hebben sinds gister een Wifi modem beneden, dus ik wou updaten naar 1.1.3, vanaf 1.1.2. Dus ik source geinstalleerd van ipodtouchmaster, en toen de 1.1.2 naar 1.1.3 jailbreak geinstalleerd. Ding liep vast halverwege, en het was al kwart voor 12 dus ik dacht, naja, doe ik morgen wel. ipod uit gezet en aan de pc gehangen. klaar.
Kom ik net thuis, beetje internetten, en kom ik hier weer eens terecht, dus ik dacht, nou zo maar eens even jailbreaken naar 1.1.3. Dus ik kijken, staat er ineens 1.1.3 op
Geweldig, geen idee hoe dat gebeurt is
Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W
Heb de mobile methode gevolgd na wat waarschuwingen over Ziphone icm 32GB, met goed gevolg, zonder een enkel probleem, duurde denk ik alles bij elkaar een klein uurtje.
http://www.touchpodium.co...2-gig-touch-the-wifi-way/
ik krijg morgen mn iPhone (origineel) met 1.1.3 (US import) erop maar moet ik die eerst naar 1.1.4 updaten alvorens een jailbreak uit te voeren of kan dat niet eens als hij nooit geactiveerd is nog?
ik had t gevoel gekregen dat iJailbreak (osx) de makkelijkste en beste methode is maar is dat zo?
Ik zie trouwens dat best veel mensen problemen hebben met 1.1.4 (jailbreaked). app installer die verdwenen is en 3rd party apps die niet werken.. misschien nog maar even wachten met upgraden naar 1.1.3
dadj wijzigde dit bericht 01-03-2008 13:37 (40%)
XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Gewoon 1.1.4 herstellen met itunes, dan ziphone 2.0 draaien en voila
Dan iPodtouchmaster.com/files/repo.xml toevoegen als source, en de 1.1.3 apps installen! alles werkt perfect
Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W
quote:dadj schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:22:
nieuwe iJailBreak is net uitgekomen voor 1.1.4...misschien nog maar even wachten met upgraden naar 1.1.3
Maartenvs wijzigde dit bericht 01-03-2008 23:46 (26%)
Specs; Recom Black Stealth Aluminium; Swiftech 5000p en 50, Enermax EG365P-VE(FMA) SilentPlus 350; Asus P4PE; PIV 2400; 512 Ram; 80GB 7200 WD; en een hoop CM zooi | Of kijk op http://tweakers.net/gallery/74064
--
Waarom moeten die Youtube-gasten, vooral Amerikanen, er altijd zo'n grafherrie onder zetten?quote:hapSnap schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:43:
Er is een nieuwe proof-of-concept jailbreak methode gereleased... namelijk via iTunes zelf!
[video]
Een banaan wordt nooit een appel
Reg. datum: 20 september 2004
Ik vroeg me echt precies hetzelfde af!quote:Dancing_Animal schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 23:52:
[...]
Waarom moeten die Youtube-gasten, vooral Amerikanen, er altijd zo'n grafherrie onder zetten?
Ook bij al die WOW filmpjes op youtube, allemaal van die klere herrie
Reg. datum: 12 juli 2007
was een otb 1.1.3
ik heb iJailbreak en ziPhone 2.4 en 2.5 geprobeerd
elke keer liep hij vast op:
"Spamming at: waiting for response"
op het net vind ik hier niet echt iets over dat als oplossing kan dienen
iemand een idee?
misschien downgraden naar 1.1.3 en lukt het dan?
Andere ziphone versie gebruiken. 2.0 ofzoquote:fizzy schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:40:
ik heb gistere 4 keer geprobeerd om een ipod touch 8gig 1.1.4 te jailbreaken.
was een otb 1.1.3
ik heb iJailbreak en ziPhone 2.4 en 2.5 geprobeerd
elke keer liep hij vast op:
"Spamming at: waiting for response"
op het net vind ik hier niet echt iets over dat als oplossing kan dienen
iemand een idee?
misschien downgraden naar 1.1.3 en lukt het dan?
Kan ik die op een of andere manier upgraden naar 1.1.3 ipv 1.1.4 om tenminste ook meteen de installer app er op te krijgen??
quote:Maartenvs schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 23:45:
Ik heb zelf ook ijailbreak gebruikt. Als je het mij vraagt zou ik gewoon lekker 1.1.3 draaien komende weken. In 1.1.4 zitten een paar bugfixes in, maar er ontstaan er volgens mij net zoveel. Als je een paar weken wacht worden die bugs die ontstaan door het jailbreaken gelijk gefixed in de nieuwe versies. Ook wordt installer.app niet mee geinstalleerd in de 1.1.4 break, en bij de 1.1.3 wel. Just my 2 cents.
[...]
XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/
Open itunes, ga naar het menu waar je je phone kan herstellen, druk op shift + herstellen, en selecteer de file die je net gedownload hebt.