Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone & iPod touch] Jailbreaken

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 12 maart 2006

Ik heb een vraagje. Ik heb net m'n ipod touch gejailbreaked door middel van dat Ziphone 3.0 progje. Nu als ik op de installer druk blijft ie hangen checking sources of iig er gebeurd niks ik kan hem nog wel uitzetten of naar het begin menu gaan. Wat kan ik hier aan doen? M'n firmware is trouwens 1.1.4.
Alvast bedankt
O+
Reg. datum: 18 december 2005

Zorgen dat je WiFi verbinding werkt (probeer een pagina te openen in Safari) en geef Installer even de tijd. Kan zijn dat een source niet reageert en dat duurt het even ja.

Reg. datum: 12 maart 2006

Ja me wifi staat aan en via safari kan ik ook gewoon op internet. Nu opeens lukte het maar nu bij downloading package ben ik ben ik al 10 min aant wachten en er komt geen wit ofzo bij. Ik heb ook al een andere package gebruikt.
Net even PwnageTool getest en het werkt prima. Mijn iPhone had BL4.6 en had ik met ZiPhone gedowngrade naar 3.9. Nu draai ik weer 4.6 icm een unlockte 04.04.05_G baseband. Ik vraag me wel af hoe je de iPhone nu in originele staat kunt herstellen. Als je een originele 1.1.4 image met iTunes flasht, verdwijnt het ananas logootje enzo dan weer? Zou handig zijn om te weten mocht het ding een keer kuren vertonen en reparatie nodig hebben :)

Reg. datum: 11 september 2003

Gewoon restoren naar stock 1.1.4 en je bent weer OTB.

Reg. datum: 04 april 2008

Zo hehe

Nou, eindelijk gelukt na wat probleempjes en het niet lezen van een tut(je)

Me ipod touch is gebroken 1.1.4 , echter alles werkt prima op 1 ding na,..

Mijn toetsenboard, als ik deze gebruik loopt hij 9 van de 10 keer helemaal vast en moet ik hem weer een harde reset geven.

Is er iemand die weet hoe dit op te lossen is want het is nogal lastig om een source in te voeren als die elke keer vastloopt.
:(

* ik hoorde iets van de kb2 pack installen en gebruiken * iemand hier ervaring mee, zit nu op me werk dus kan het niet proberen *

Milan1973 wijzigde dit bericht 04-04-2008 10:35 (13%)

Reg. datum: 23 augustus 2006

^heb je wel je ipod eerst helemaal hersteld voordat je hem heb gejailbreaked?? ik geloof dat dit een van de problemen is die dan zouden kunnen komen

dus helemaal herstellen.. dan jailbreaken.. dan muziek er pas op en eventueel de programmatjes die je wilt hebben

jep alles schoon gedaan hersteld als nieuw aangemeld etc net als in de TUT

heb alleen weinig zin weer alles opnieuw te doen

ik zie dat 3.0 uit is kan die er gewoon overheen ??

Reg. datum: 20 mei 2004

:( :'(
ik denk dat ik net mn ipod touch heb gekilld...

heb eerst een herstel gedaan via itunes op mn MBP
toen heb ik met ziphone 3.0 mn ipod proberen te jailbraken...
ziphone zegt na 1 min. succefully jailbroken...

maar mn ipod blijft alleen maar het scherm geven, dat ik hem eerst moet verbinden met itunes (activeren)
en als ik itunes opstart met mn ipod verbonden aan mn MBP, dat geeft hij deze foutmelding:

http://img363.imageshack.us/img363/4237/afbeelding3wc6.png

een herstart van zowel mn ipod als mn MBP verhelpen het probleem niet...
iemand een oplossing misschien??

edgarf28 wijzigde dit bericht 04-04-2008 12:37 (9%)

quote:
edgarf28 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:36:
:( :'(
ik denk dat ik net mn ipod touch heb gekilld...

heb eerst een herstel gedaan via itunes op mn MBP
toen heb ik met ziphone 3.0 mn ipod proberen te jailbraken...
ziphone zegt na 1 min. succefully jailbroken...

maar mn ipod blijft alleen maar het scherm geven, dat ik hem eerst moet verbinden met itunes (activeren)
en als ik itunes opstart met mn ipod verbonden aan mn MBP, dat geeft hij deze foutmelding:

[afbeelding]

een herstart van zowel mn ipod als mn MBP verhelpen het probleem niet...
iemand een oplossing misschien??
een harde reset

ik zoek even en post het wel..

je moet allebij de knoppen zeker 10 sec ingedrukt houden, en dan de power button los laten 2 sec later de menu knop

en voila

Reg. datum: 23 augustus 2006

is id niet echt een groot probleem meestal.. ik heb het ook gehad.. gewoon paar keer aansluiten was het bij mij en opeens kon het en werkte het.

volgens mij kan het ook doormiddel van iliberty. Daar kun je de ipod ook een harde reset meegeven.

Reg. datum: 30 oktober 2001

zojuist iphone uit de doos gehaald, en wil hem jailbraiken. heel klein vraagje, moet ik wel of geen itunes installeren voordat ik begin met ziphone. of kan ik beter voor een ander progje gaan

de topic had ik paar dagen terug al helemaal gelezen, maar niks over kunnen lezen

toch wat verder gekeken als mn neus lang is, en is nu bezig met 1.14 erop zetten.daarna gooi ik er iliberty+ op los :)

SYQ wijzigde dit bericht 06-04-2008 15:17 (18%)

Reg. datum: 07 november 2007

Op GoT verwachten we een stukje eigen inzet. In de startpost staat genoeg informatie om je iPhone of iPod touch te kunnen jailbreaken. Mocht je er net uitkomen dan kun je natuurlijk altijd een specifieke vraag stellen.

Hoedje wijzigde dit bericht 10-04-2008 15:14 (74%)

Acties: [view][quote]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

Een aantal posts zijn verwijderd, maak de volgende keer even een topic report http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif aan i.p.v. in het topic te reageren.

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

Keep trying

Ik heb weer een aantal post moeten verwijderen. Als je een vraag hebt, lees dan eerst de topicstart door, daar staat het antwoord op de meeste vragen. Daarnaast is het een kleine moeite om eerst zelf te proberen een antwoord op je vraag te vinden.

“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 214 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |

Reg. datum: 10 april 2008

Bij ziphone 3.0 moet je daarbij de 3 onmisbare applicaties ook nog downloaden?

batigol wijzigde dit bericht 10-04-2008 20:28 (137%)

Hi, I'm Sackboy!
Reg. datum: 09 juni 2003

Je bedoelt OpenSSH, Installer en BSD Subsystems? Die worden bij de meeste Jailbreakmethodes al meegeïnstalleerd. Mag ik je trouwens aanraden om niet ZiPhone te gebruiken, maar één van de vele veiligere en nieuwere methodes, zoals iPlus, iLiberty of de beste: Pwned.

XBL/PSN: Freeply

Reg. datum: 24 juni 2005

Gisteren toch eens upgedate van 1.1.1 naar 1.1.4. Alles opnieuw geinstalleerd, gejailbraiked. Moet wel zeggen dat het precies sneller, stabieler werkt, en Safari werkt ook veel sneller.

joepie

Reg. datum: 10 april 2008

ik heb ziphone al gedaan en een aantal apps geinstalleerd. maar veel apps zijn alleen voor 1.1.1 en 1.1.2 en 1.1.3. zou het verstandiger zijn pm hem terug te zetten naar 1.1.3

Ik heb nu mijn iPhone geupdate naar 1.1.4 alles werkt behalve mijn wifi verbinding.

Ik heb het gedaan met ZiPhone 3.0, en krijg mijn wifi verbinding met geen mogelijkheid goed.

Hi, I'm Sackboy!
Reg. datum: 09 juni 2003

Wifi knop grijs en onbruikbaar?

XBL/PSN: Freeply

quote:
Minnema schreef op zondag 13 april 2008 @ 00:53:
Wifi knop grijs en onbruikbaar?
Ik kan de wifi verbinding wel aan zetten maar daar houdt het ook bij op, moet het ook telkens opnieuw aanzetten mar blijft onbruikbaar.

Dus ja wifi knop grijs en min of meer onbruikbaar

Reg. datum: 30 maart 2004

Compal IFL90: 15.4" WSXGA+ -- T7300 -- 8600M GT 512MB -- 160GB 7200rpm -- 2048 MB -- Wireless N

#king
Reg. datum: 15 februari 2005

Hmm de Ilibery+ site ligt eraf..

Kan ik me phone niet unlocken.. bahbah

Asus P5B Deluxe/Wifi || Duo Core E6750 ||Thermalright Ultra 120 Extreme (2x 120mm fan) || 4x1GB Crucial Ballistix Tracer || 1x 74GB WD Raptor 16MB 2x 250GB Maxtor Diamond 10 16MB || Jetway 8800GT || Samsung 226CW ||

Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
Blanco88 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:12:
Hmm de Ilibery+ site ligt eraf..

Kan ik me phone niet unlocken.. bahbah
ziphone.org
iphone-dev.org

genoeg andere opties. ik zou voor de onderste kiezen. simpel en werkt perfect! (moet je wel een Mac hebben) edit, zo te zien niet, dan de bovenste optie :)

MadMark wijzigde dit bericht 15-04-2008 16:17 (12%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: