Hoofdcategorieën
Topicacties

BEN is terug!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 27 juni 2008

Ben ga ik ook maar eens aanvragen. Heb nu een Telfort abonnement via http://www.simverkoop.nl bestelt maar daar heb ik niet genoeg aan. Telfort blijft wel fav, maar Ben weet mijn aandacht te trekken door die maandelijkse opzegging.

Needletime!
Reg. datum: 23 december 2001

Ik had een nummerporting aangevraagd van t-mobile naar Ben. Dat ging 3 maanden duren vanwege de opzegtermein. Die liep vorige week af...dacht ik dus. Bleek de datum wéér 3 maanden verder te zijn verschoven volgens Ben. Ik bellen met T-mobile, en die hadden in het geheel geen gegevens over wat voor nummerporting dan ook.

Naar de winkel gegaan, een (waarschijnlijk te duur) abbotje van Hi afgesloten, "gratis" HTC Diamond om mee te spelen meegenomen. En de mazzel met Ben....

Sorry Ben, ik heb jullie een kans gegeven...

*Jaja ik weet het. Die random caps in mijn nick zijn al jaren niet stoer meer*E6600@3200(400*8)/4*1GB OCZ 6400 4-4-4-15/2*350 Raid0/8800GT-512/Neo HE 550W/Antec P180

Reg. datum: 07 mei 2005

quote:
Madshark schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 20:17:
[...]

Intussen toch maar de 'gok' gewaagd. Ik had hier nog 2 gesimlockte T-Mobile toestellen liggen (SE K800i en een Nokia). En JA, die pikken een Ben simkaart.
Klinkt natuurlijk ook logisch (zelfde netwerk) maar het kan ook anders; een simlockte KPN SE K750i slikte geen Hi kaartjes.
Krijg helaas UMTS/GPRS/MMS niet werkend, settings staan goed, heb Internet Altijd abbo genomen, maar zowel een K850i als een Nokia E51 willen hiermee NIET online.
Dit kan ik tevens bevestigen. Heb 2 gsm's kunnen testen, welke gesimlocked zijn door T-Mobile.
Beide gsm's kunnen zonder problemen de BEN simcard lezen.
quote:
Madshark schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:01:
Intussen heb ik het internet werkend gekregen, bleek aan de Ben kant te liggen, ik was nog niet 'geactiveerd'.
Werkt nu wel, maar wat een trieste snelheid :'(
Met zowel een K850 (BT en USB), E51 en een los PCMCIA Tmobile UMTS kaartje haal ik pieken van 6kb/sec en gemiddeld 3.5kb/sec. Het lijkt wel GPRS, hoewel ik toch echt volgens alle software een 3G connectie heb.
Met dezelfde setup maar dan met een Vodafone sim zit ik altijd wel boven de 100b/sec.
Wellicht slecht getroffen met de lokale BTS of is het gehele netwerk zo geknepen ?
Hier in de gehele provincie Groningen exact dezelfde situatie. Met BEN mobiel internet geen tot zelden een zeer matige download- & upstream. Getest met 2 PPC's ; een HP iPaq en een HTC. Met beide gsm's normaal met T-Mobile over de 100KB/ps downloadstream, nu nog geen 10KB.

Met de dekking hetzelfde. Met een T-Mobile simcard vol bereik (dekking) met een BEN simcard op dezelfde plek, matig bereik. Ik vraag me af waar dit door komt

Erg bedroevend. ;( -O-

Wat ik mij afvraag ik waarom er nog geen dekkingskaart van BEN uitgebracht is.
En waarom medewerkers van BEN mij niet kunnen vertellen of zij gebruik maken van het zelfde netwerk waar T-Mobile gebruik van maakt.

- - Second Place Is First Place Loser - -

Papa van Dewi en Robin :-)
Reg. datum: 19 februari 2002

Ik zou eergister (7 juli) over van Vodafone naar Ben met nummerbehoud. Kreeg ik aan het eind van de dag van T-Mobile (zal Ben wel zijn he) een sms dat er door technische problemen pas een dag later overgegaan zou worden. Dus halverwege 8 juli, ja hoor, mijn Vodafone sim viel uit. Dus ik de Ben simkaart erin.. Kan de sim niet registreren... zucht.. en ook vandaag (9 juli) nog geen actieve sim van Ben.

Ik zal morgen eens bellen (heb inmiddels al een nieuw Hi abo afgesloten met een nieuw nummer, mijn Ben abo eindigt 23 juli ;) )

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

monkey is gone to heaven

Wanneer kun je je factuur online zien? Ik kan nu alleen nog maar de uitleg bekijken. :)

20" Cinema Display / 13" MacBook black / 3.5" iPhone 3G Wit / last.fm

Inmiddels is het 10 juli, ik heb gebeld, ze hadden geen idee waarom mijn sim het nog niet doet, maar T-mobile had een storing gehad en ze liepen achter ofzo (volgens mij bedacht ie dat op het moment dat ie het zei |:( ).

Hij zou het doorgeven aan T-mobile en dan zou het binnen 48uur opgelost moeten zijn en zou de simkaart actief moeten zijn (en dan zou ik inmiddels zo'n 5 dagen zonder nummer hebben gezeten)

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

@hars73: ik zou donderdag 3 juli geporteerd worden van T-mobile naar Ben. M'n T-mobile SIM ging idd op het afgesproken tijdstip uit de lucht, alleen kwam er geen leven in de nieuwe SIM |:( Heb sindsdien elke dag er achteraan gebeld, maar steeds kwamen ze met hetzelfde smoesje van: het netwerkbeheer doet T-Mobile en binnen 48 uur wordt uw probleem opgelost. Vandaag heb ik ze weer gebeld, omdat er op mijn scherm nog steeds "Inactieve SIM" staat, zei die vrouw dat T-Mobile last heeft van een storing en dat ze dus vertraging oplopen met het activeren van mijn SIM. Toen vroeg ik: hoe verdelen jullie die 48 uur? De vrouw kwam daarna met het antwoord dat een standaardtermijn is om zulke problemen op te lossen, alleen was ze het met me eens dat dat niet het antwoord was wat ik wilde horen. _/-\o_ Vroeg voor de zekerheid nog of mijn nummer van BEN naar een andere provider is te porteren, nu ik met dit probleem zit. Zij zei van wel........: volgende maand zit ik bij Telfort! 8)

BEN --> 1e klas prutsers. (hebben ze nummerportering vandaag pas uitgevonden of zo.... 8)7 )

|AMD 64 3000+|MSI K8N Neo-Platinum|2048 MB 400 Mhz Transcend|Club3D 7800GS AGP|Creative Xi-Fi XtremeMusic|Samsung SH-S162L|Logitech Z-5500D/diNovo Media Desktop|Telfort Internet|SonyEricsson W890i|Ceramic White Sony PSP|MSI S270 MT-37 100 GB|

A gadget freak Bounty

quote:
super-muffin schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:19:
Wanneer kun je je factuur online zien? Ik kan nu alleen nog maar de uitleg bekijken. :)
je krijgt een mailtje wanneer een factuur te lezen/bekijken is via de website.

quote:
ck2000nl schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 21:44:
@hars73: ik zou donderdag 3 juli geporteerd worden van T-mobile naar Ben. M'n T-mobile SIM ging idd op het afgesproken tijdstip uit de lucht, alleen kwam er geen leven in de nieuwe SIM |:( Heb ... <een boel tekst>

BEN --> 1e klas prutsers. (hebben ze nummerportering vandaag pas uitgevonden of zo.... 8)7 )
Nou ben al meer dan 48uur verder en nog steeds geen actieve sim. Ik heb gelukkig een ander mobiel nummer bij Hi genomen vorige maand en daarbij direct Ben opgezegd, dus heb tot 23 juli nog een Ben abonnement. Ik ga maandag weer bellen en dan ga ik ze mededelen dat ik de factuur dus niet ga betalen en dat ze het maar lekker moeten uitzoeken. Word zoooo moe van dit soort dingen. |:(

EDIT: Mijn simkaart is sinds gisteren 14 juli ook in de lucht.. heb dus 7 dagen zonder actieve sim gezeten.

hars73 wijzigde dit bericht 15-07-2008 15:20 (6%)

Ik vind dit best triest worden bij Ben. Vandaag weer gebeld, om te klagen dat mijn simkaart het nog steeds niet doet: Meneer, binnen 48 uur wordt uw simkaart geactiveerd! O-) Ze gaan u handmatig invoeren :O

Hmm, waar hebben we dit eerder gehoord? Minimaal een halve maand nodig om een nummer over te nemen van hun moederbedrijf, T-Mobile.... :? :z

Mensen, blijf zo ver mogelijk vandaag van Ben! Dit is echt 1 van de grootste fouten die ik heb gemaakt... ;(

*edit*
Nou...mijn simkaart is weer in de lucht! Nu even Telfort sim-only aanvragen en overstappen :D
*edit*

ck2000nl wijzigde dit bericht 14-07-2008 21:22 (12%)

|AMD 64 3000+|MSI K8N Neo-Platinum|2048 MB 400 Mhz Transcend|Club3D 7800GS AGP|Creative Xi-Fi XtremeMusic|Samsung SH-S162L|Logitech Z-5500D/diNovo Media Desktop|Telfort Internet|SonyEricsson W890i|Ceramic White Sony PSP|MSI S270 MT-37 100 GB|

Thingy
Reg. datum: 08 maart 2003

quote:
SvMp schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:45:
Ik vind de prijzen niet echt concurrerend t.o.v. bijvoorbeeld Telfort simonly.

Bij Telfort heb je voor 8,95 p.m. 300 minuten, bij Ben voor 9,95 p.m.
Ik ben van T-Mobile een betere service gewent dan Telfort/KPN ikzelf zou dat voor die euro extra wel op de koop toenemen.
KPN vind ik een ronduit arrogante houding tegen je aannemen, en bij telfort bestaat het hele woord service niet zoals ik zojuist heb ondervonden.

Maargoed, als je dit topic doorleest heeft iedereen over iedere provider wel iets anders te melden.

McKillem wijzigde dit bericht 17-07-2008 07:48 (8%)

We are living in a world of plastic pop songs that are lip synched by an army of synthetic faces.

Mijn actieve sim zou bij Ben per 23 juli uit de lucht gaan (jaja, ik heb er maar 1.5 week mee gebeld en gesms't).. en wat denk je? Tis vandaag 24 juli en hij doet het nog steeds. Dus ik net maar weer eens de helpdesk gebeld en de helpdeskmedewerker moest weer eens wat rondbellen (goh, dat doen ze elke keer.. beetje vreemd maar ja). En ja hoor uiteindelijk blijkt dat er gister bij het T-Mobile netwerk weer een storing was geweest, maar dat vandaag mijn nummer uit de lucht gaat. Nou ben benieuwd. Volgens mij hebben ze altijd storing in het T-Mobile netwerk.. of het is elke keer de beste smoes die ze kunnen bedenken.... 8)7

Edit op deze soap: Vandaag 25 juli nog steeds een actieve sim en net maar weer eens gebeld. "Ow ja ik zie het mijn collega heeft u afgemeld maar daar is iets niet goed gegaan." Ze ging het nogmaals proberen.. dus hopelijk vandaag uit de lucht.. |:(

hars73 wijzigde dit bericht 25-07-2008 09:36 (16%)

Reg. datum: 27 oktober 2004

Hebben meer mensen dat het lang duurt voor ze een factuur binnen hebben? Mijn vorige factuur liep tot 16-6 en ik had dus ongeveer wel een nieuwe factuur verwacht met de beldata tot 16-7 maar ik heb nog steeds niks ontvangen... Dit is al een dikke week geleden dus en ik vroeg me af of dit altijd zo gaat?

A gadget freak Bounty

Nou laat ik je zo zeggen ik 'moest' een rekening betalen van boven de 150 euro door een fout van hun, maar heb nu mijn 2de factuur binnen en nog steeds geen woord over die eerste factuur die niet betaald is. Maar is wel in mindering gebracht. Ik wacht het ff af. Hope dat die Xperia X1 snel komt dan kan ik meteen overstappen.
Rare vogel
Reg. datum: 14 september 2000

Ik vraag me af hoeveel mensen hier nog via Ben bellen. Zelf doe ik dit nog wel, maar sinds vandaag begin ik ernstig te twijfelen. Is er gister toch weer abonnementsgeld afgeschreven, terwijl ik nog een 'tegoed' (door een fout van Ben zelf) heb van ruim 30 euro. "Nee meneer, dit wordt volgende maand verrekend." heb ik inmiddels al drie maanden lang mogen aanhoren. Nu ga ik eisen dat het binnen een week teruggestort wordt op m'n rekening, aangezien ik er weinig vertrouwen in heb dat het verrekenen nog ooit goedkomt. :/

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Cunning Linguist
Reg. datum: 29 oktober 2001

Ik ben inmiddels naar T-Mobile overgestapt en heb een iPhone, ik moet alleen nog even wachten tot het nummer geporteerd wordt. In de tussentijd kan ik met mijn Ben-simkaart gewoon bellen met mijn iPhone :D - alleen UMTS werkt niet.

Het zou er droevig uitzien als men taalkundige moest zijn om zijn moedertaal zuiver te kunnen spreken en schrijven. Wat de lagere school leert is voldoende; de oorzaak der meeste fouten is niet onkunde maar onnadenkendheid. - Charivarius

* Potjiekos *
Reg. datum: 06 november 2001

quote:
vooghel schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:07:
Ik ben inmiddels naar T-Mobile overgestapt en heb een iPhone, ik moet alleen nog even wachten tot het nummer geporteerd wordt. In de tussentijd kan ik met mijn Ben-simkaart gewoon bellen met mijn iPhone :D - alleen UMTS werkt niet.
<offf topic>
UMTS werkte toch zo ie zo niet met een IPhone? :P
</off topic>

Je hoort tegenwoordig steeds meer mensen die zeggen "Ik had..." dan ik heb Ben

There are 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't

A gadget freak Bounty

quote:
_the_crow_ schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:36:
Ik vraag me af hoeveel mensen hier nog via Ben bellen. Zelf doe ik dit nog wel, maar sinds vandaag begin ik ernstig te twijfelen. Is er gister toch weer abonnementsgeld afgeschreven, terwijl ik nog een 'tegoed' (door een fout van Ben zelf) heb van ruim 30 euro. "Nee meneer, dit wordt volgende maand verrekend." heb ik inmiddels al drie maanden lang mogen aanhoren. Nu ga ik eisen dat het binnen een week teruggestort wordt op m'n rekening, aangezien ik er weinig vertrouwen in heb dat het verrekenen nog ooit goedkomt. :/
Ik zit er nog maar wacht het nog ff af tot de Xperia X1 er is, dan moet ik een keuze maken tussen Vodafone en T-Mobile, maar Vodafone heeft het voordeel van het twijfel omdat ik zelf al van T-Mobile kwam voordat ik bij BEN was.

Ik zelf wacht ook nog steeds op die verrekening. Het is 1 keer goed gegaan, maar met de recente factuur is het weer fout gegaan.
monkey is gone to heaven

Het is vanaf nu eindelijk mogelijk om je verbruik online te zien. :)

20" Cinema Display / 13" MacBook black / 3.5" iPhone 3G Wit / last.fm

I've got balls of steel..
Reg. datum: 04 maart 2006

De maandelijkse opzegging trekt mij enorm aan, maar de negatieve berichten (in dit topic oa) minder.

Wie trekt mij over de streep? Online facturen bekijken vind ik prima. Ik wil overigens absoluut niet mijn oude nummer kwijtraken, helaas zie ik dat veel mensen negatieve ervaringen hier mee hebben.

I'm here to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum..

Rare vogel
Reg. datum: 14 september 2000

Het enige echte nadeel is de dekking. Ik was bij een vriend, die in het groene hart woont, en ik had gelijk geen bereik meer. Maar verder heb ik geen problemen die zich constant voordoen.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Het bereik is minder dan Telfort, KPN en Vodafone. Met T-Mobile (BEN) heb op kantoor geen bereik, of ik moet met mijn mobiel tegen de ruit aanzitten om 1 streepje te kunnen krijgen. Terwijl ik nu met Telfort, gewoon middenin het gebouw nog redelijke ontvangst heb.

Reg. datum: 30 augustus 2001

26 Augustus BEN aangevraagd met nummerportering.

3 september krijg ik onderstaande e-mail:
Bij de bestelling van je Ben abonnement heb je nummerbehoud aangevraagd. Ben heeft dit verzoek bij je huidige aanbieder ingediend. Inmiddels heeft Ben te horen gekregen dat je nummerbehoud verzoek is afgewezen door je huidige aanbieder. Ben bekijkt op dit moment wat de reden is en of het verzoek alsnog, wellicht op een andere datum, wel toegewezen kan worden.

4 september krijg ik deze mail
Ben heeft nummerbehoud voor je aangevraagd bij je huidige provider. maar helaas komen de adres gegevens van je oude abonnement niet overeen met de gegevens die Ben heeft gekregen voor je aanvraag.

Daarom wil Ben je vragen om contact op te nemen met de klantenservice op telefoonnummer 0900 040 1405 ( 0.50 per minuut). Houd voor de zekerheid je oude contract gegevens bij de hand. Pas wanneer Ben de nieuwe gegevens heeft gekregen. kan Ben een nieuwe aanvraag voor je doen.

6 september krijg ik deze mail
Ben heeft nummerbehoud voor je aangevraagd bij je huidige aanbieder. Inmiddels heeft je huidige aanbieder bevestigd dat je nummer kan worden overgezet op 04-12-2008.

Hier word je toch helemaal niet lekker van! Bij mail 2 ben ik gaan bellen met de klantenservice. 10 minuten wachten (a 50cent per minuut) en nog niemand aan de lijn (kosten vd baas :-) ) Gelukkig is het nu toch geregeld maar de manier waarop irriteert mij mateloos! Stuur dan geen mailtjes! |:(

boerûh

quote:
kraaitje schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:53:
26 Augustus BEN aangevraagd met nummerportering.

3 september krijg ik onderstaande e-mail:
Bij de bestelling van je Ben abonnement heb je nummerbehoud aangevraagd. Ben heeft dit verzoek bij je huidige aanbieder ingediend. Inmiddels heeft Ben te horen gekregen dat je nummerbehoud verzoek is afgewezen door je huidige aanbieder. Ben bekijkt op dit moment wat de reden is en of het verzoek alsnog, wellicht op een andere datum, wel toegewezen kan worden.

4 september krijg ik deze mail
Ben heeft nummerbehoud voor je aangevraagd bij je huidige provider. maar helaas komen de adres gegevens van je oude abonnement niet overeen met de gegevens die Ben heeft gekregen voor je aanvraag.

Daarom wil Ben je vragen om contact op te nemen met de klantenservice op telefoonnummer 0900 040 1405 ( 0.50 per minuut). Houd voor de zekerheid je oude contract gegevens bij de hand. Pas wanneer Ben de nieuwe gegevens heeft gekregen. kan Ben een nieuwe aanvraag voor je doen.

6 september krijg ik deze mail
Ben heeft nummerbehoud voor je aangevraagd bij je huidige aanbieder. Inmiddels heeft je huidige aanbieder bevestigd dat je nummer kan worden overgezet op 04-12-2008.

Hier word je toch helemaal niet lekker van! Bij mail 2 ben ik gaan bellen met de klantenservice. 10 minuten wachten (a 50cent per minuut) en nog niemand aan de lijn (kosten vd baas :-) ) Gelukkig is het nu toch geregeld maar de manier waarop irriteert mij mateloos! Stuur dan geen mailtjes! |:(
Het moet ergens vandaan komen. Jij wil goedkoop bellen, dan moet je ook maar accepteren dat je voor extra service (KS bellen in dit geval) extra moet betalen. Het is namelijk je eigen schuld dat de NAW gegevens niet overeen komen.

Heb vandaag de BEN simkaart binnen gehad, dit omdat ik met mijn gewone abonnement het alleen niet red. Nu had ik nog een erg mooi nummer liggen op een Lebara kaartje. Dus heb hem met nummerbehoud aangevraagd.

Nu duurt prepaid nummerbehoud geloof ik 10 werkdagen, en op de site staat dat ik dat in de gaten kan houden als ik inlog. Maar ik kan me nergens registreren, en een wachtwoord opvragen werkt ook niet omdat hij dat tijdelijke nummer van BEN niet kent.

Krijg ik nog een mail, die het wachtwoord bevat?
Reg. datum: 30 augustus 2001

quote:
darkdesign schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:54:
[...]

Krijg ik nog een mail, die het wachtwoord bevat?
Dan moet je ff die helpdesk bellen a 1 euro per minuut ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: