Reg. datum: 10 december 2007
De Aygo's, Mini's, Ibiza's en Leon's(huidige aanbod) zijn knalrood en volgeplakt met stikkers inderdaad.quote:
Voor MSCE'rs zijn er ook andere auto's beschikbaar, of deze bestikkerd zijn weet ik niet.
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaringen werken bij Peak-IT? - deel 2
De Aygo's, Mini's, Ibiza's en Leon's(huidige aanbod) zijn knalrood en volgeplakt met stikkers inderdaad.quote:Timmai17 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:02:
Ik heb naar aanleiding van mijn CV op monsterboard ook wat mailtjes gehad, en toch maar even gereageerd. Klopt het dat je leaseauto volgeplakt is met peak-it stickers?
Zijkanten + achterraam.quote:Timmai17 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:02:
Ik heb naar aanleiding van mijn CV op monsterboard ook wat mailtjes gehad, en toch maar even gereageerd. Klopt het dat je leaseauto volgeplakt is met peak-it stickers?
Naja daar valt nog wel mee te leven dan, ik ben trouwens benieuwd wat ze me gaan aanbieden met een HAVO diploma, een half jaar werkervaring en MCDST + ITIL?quote:Outerspace schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:12:
[...]
Zijkanten + achterraam.
Ja, de zijkanten bestrijkt alleen alles wat achter het portier zit (in dit geval voor de aygo dan).
WHWWLMXP
Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 7)quote:Timmai17 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:24:
[...]
Naja daar valt nog wel mee te leven dan, ik ben trouwens benieuwd wat ze me gaan aanbieden met een HAVO diploma, een half jaar werkervaring en MCDST + ITIL?
Misschien is het handig om te vermelden, wanneer je daar precies hebt gewerkt, als het 2 jaar geleden is, is dit niet bepaald representatief vind je wel ?quote:djdino schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:01:
Mijn ervaring met peak it:
Op de dag dat ik sollicitatie had, wisten ze niet eens dat ik kwam.
Op de dag dat ik voor het eerst daar zou gaan studeren (ITIL) wisten ze niet dat ik kwam, en hadden ze geen boek voor me. Ik moest maar op internet gaan zoeken wat itil inhield.
Totaal geen controle over de studieruimte, andere mensen zaten te gamen en muziek te luisteren, kortom concentreren kon je je niet.
Direct ook bij een bedrijf geplaatst, dus geen 2 weken studie gehad alleen die ene dag itil. De studie dagen zouden nog wel komen. Uiteindelijk moest ik dit in mijn eigen tijd. Na veel gezeur kreeg ik toch nog 10 dagen vrij bij mijn werkgever, om te studeren. Salaris zou worden gecompenseerd, want als ik diploma's zou halen voor dat ik maanden zou werken, was mijn salaris hoger geweest. Maar omdat ik pas na 4 maanden diploma's had gehaald, kreeg ik dus 4 maanden betaald van echt het minimumloon.
Expert laten kijken naar mijn contract, die wist te vertellen dat op 6 punten mijn contract niet klopte en dat ik er zo vanaf kon.
Brief laten zien aan peak, hierdoor kreeg ik toen nog 1 keer 800 bruto en nog 3 extra studiedagen om mij tegemoet te komen. Al met al was ik echt blij dat ik daar weg was, slechte communicatie, slecht salaris.
Hangt er een beetje vanaf. Ik doe sinds september een masterclass via mijn werkgever, GPR. En hiervoor moeten we geregeld lab opdrachten maken die worden nagekeken. Dat is erg leerzaam. Je leert duidelijk wanneer je wat wel en niet moet configureren op een router en een switch.quote:Porto schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:55:
Je hebt geen CCNA [mbr]*knip huilie*[/]
Wanneer je semester 1 t/m 4 hebt behaald d.m.v. het Cisco Networking Academy Program (CNAP) mag je alleen vermelden dat je CNAP CCNA semester 1 t/m 4 hebt behaald.
Je bent pas CCNA-er als je het examen 640-801 ook succesvol hebt voltooid. Wanneer je semester 4 met een goede score hebt afgemaakt kan de docent/werkgever/bedrijf/instantie voor jou een voucher bestellen en dan kun je voor ongeveer ¤60,00 je CCNA-examen doen.
Als je die heb behaald, dan mag je jezelf CCNA'r noemen. Trouwens, CCNA stelt geen zak voor, en toch weet 7 van de 10 personen niet eens van BGRP of OSFP is [mbr]*knip*. Iets minder flamerig en constructiever reageren wordt op prijs gesteld.[/]
WHWWLMXP
Gewoon een sollicitatie/recruitmentgesprekquote:Timmai17 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:01:
Naja ik heb dus a.s. maandag eerste gesprek, is dat gewoon een soort recruitment gesprek of wordt je gelijk doorgezaagd?
Gewoon heel normaal, ga er gewoon netjes gekleed naartoe. En wees jezelf. Oh en probeer er zoveel mogelijk loon uit te slepen natuurlijk =-)quote:Timmai17 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:01:
Naja ik heb dus a.s. maandag eerste gesprek, is dat gewoon een soort recruitment gesprek of wordt je gelijk doorgezaagd?
mm informeel, dus geen stropdas? Of juist welquote:Ghost21 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:03:
[...]
Gewoon heel normaal, ga er gewoon netjes gekleed naartoe. En wees jezelf. Oh en probeer er zoveel mogelijk loon uit te slepen natuurlijk =-)
Ze zijn meestal heel informeel, en normaal gesproken, krijg je twee gesprekken. Er hing bij mij een vrij relaxte sfeer, en kon daardoor een goed gesprek houden.
WHWWLMXP
Ik zou het voor de zekerheid wel doenquote:Timmai17 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 22:20:
[...]
mm informeel, dus geen stropdas? Of juist welkan nooit echt hoogte krijgen wat dat betreft bij die 'hippe' ICT bedrijven.
Heb je zoveel certificaten ofzo, want als ik het met je peak collega's vergelijk verdien je erg veel vooral op jouw leeftijd ?quote:Dec schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:38:
[...]
1700 bruto. 21 jaar, mbo4 diploma, geen werkervaring (behalve stage).
Vrij tevreden mee om eerlijk te zijn
Wat had je dan verwacht met alleen havo diploma, MCDST (quote:
Porto wijzigde dit bericht 01-04-2008 09:19 (31%)
Hangt een beetje van de rest van de arbeidsvoorwaarden af.quote:Porto schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:18:
[...]
Maar ik ben het wel met je eens als je zegt dat Peak-IT een hele slechte werkgever is qua loon. Mij werd direct 2000 geboden en imho is dat te weinig voor een HBO'r.
Vind ik persoonlijk erg weinig, maar zoals er vaker is gezegd zit Peak vaak net onder het gemiddelde, als je het "gemiddelde" topic even doorbladert zul je zien dat je op die leeftijd al heel wat meer kan vangen, vooral met al een paar certificaten op zak.quote:Aikon schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:30:
Ook ik ben gecontacteerd door Peak-IT. Heel leuk, informeel gesprek gehad in de Kuip. Vergeet die stropdas maar hoor, gewoon netjes kleden is voldoende. Ik had al wat aanbiedingen lopen, eigenlijk zelfs al aangenomen ergens, maar toch gegaan want was nog nooit in de Kuip geweest en sowieso benieuwd wat ze aanboden. Gesprek duurde een half uurtje, en omdat ze nog een half uur moest wachten op de volgende kandidaat nog blijven hangen en over prive dingen gesproken.
Volgende dag gelijk een contract aangeboden gekregen van 1700 bruto (23 jaar, mbo 4, paar certificaten). Vond ik op zich wel ok, maar omdat ze niks konden garanderen qua werk, kon ik ook op een helpdesk terechtkomen waar ik simpelweg geen zin in had. Peak-IT neemt over een half jaar weer contact met me op, om te vragen hoe het gaat en wellicht hebben ze dan een beter voorstel.
Werk nu als systeembeheerder voor 1800.
Oh en die mini ziet er wel ok uit hoor, mooie rode kleur en geen overdreven stickers. En so what, alsof je er wat van merkt.
If You Read This ? You Probally Shall Read It Again...
SmartDoDo wijzigde dit bericht 19-04-2008 09:36 (10%)
WHWWLMXP
Je kan ook gewoon op loonwijzer kijken.quote:Jid schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:53:
Hier trouwens een leuke site! Je kan zien hoeveel je met je huidige functie in verschillende landen(steden) verdient!
http://www.salaryexpert.com/?FuseAction=Home.Dsp_Homepage
Die is toch alleen voor NL?! Of ook voor buitenland?quote:FrankGuthrie schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:12:
[...]
Je kan ook gewoon op loonwijzer kijken.
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos