Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Cybit schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:50:
Ik heb hier een DivX player geïnstalleerd staan, werkt uitstekend naar mijn wensen :)

Ik weet wel niet meer juist waar ik het gehaald heb... (of mag ik het hier delen?)
De locatie van de DivX speler mag je gewoon opgeven volgens mij als het freeware is. De films (of andere content) echter niet omdat dat waarschijnlijk illegaal zal zijn.

Ik ben dus wel benieuwd naar de DivX speler te downloaden is. Inmiddels gedownload via de DivX site, daarvoor moest je je wel aanmelden.
Is er dan ook een programma om films (die je natuurlijk thuis op originele DVD hebt staan) om te zetten naar het juiste formaat van je telefoon. Ik weet dat ik zoiets eens geprobeerd heb (en het was gelukt) voor min iPod, maar dat duurde eeuwen voordat het omgezet was.

Thorgrem wijzigde dit bericht 27-08-2008 10:58 (4%)

Hoe zit het met die BigBen clock applicatie. Ik zie dat het een trial is maar is er al bij iemand bekend of alle instellingen te gebruiken zijn? Of krijg je maar een halfwerkende applicatie. En als iemand hem al draaiend heeft, hoe gaat het dan met het "op zwart springen" van het scherm. Als je dat niet op kunt lossen heb je ook niet echt veel aan de klok volgens mij. Of zie ik dit verkeerd.

Acties: [view][quote]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
quote:
Thorgrem schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:37:
[...]

De locatie van de DivX speler mag je gewoon opgeven volgens mij als het freeware is. De films (of andere content) echter niet omdat dat waarschijnlijk illegaal zal zijn.

Ik ben dus wel benieuwd naar de DivX speler te downloaden is. Inmiddels gedownload via de DivX site, daarvoor moest je je wel aanmelden.
Is er dan ook een programma om films (die je natuurlijk thuis op originele DVD hebt staan) om te zetten naar het juiste formaat van je telefoon. Ik weet dat ik zoiets eens geprobeerd heb (en het was gelukt) voor min iPod, maar dat duurde eeuwen voordat het omgezet was.
Er zijn zat converteerprogramma's en dvd-rippers. Wat heb je zelf al geprobeerd? Eventueel kun je eens kijken naar Video coderen voor je PMD: Tips en trucs. Niet helemaal bedoeld voor telefoons, maar het werkt min of meer gelijk.

Reg. datum: 18 december 2001

Weet iemand een bittorrent client die werkt op de G900? (hem hem nog niet kunnen vinden...)

quote:
janusja schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:11:
Weet iemand een bittorrent client die werkt op de G900? (hem hem nog niet kunnen vinden...)
mischien dit?:
http://www.uiqblog.com/20...rents-on-your-smartphone/

niet echt een client.. maar toch

quartex wijzigde dit bericht 27-08-2008 13:46 (5%)

Reg. datum: 18 december 2001

Njah.. het is tenminste iets, thanks _/-\o_

Maar ik hoop nog wel een echte client te vinden :)

Reg. datum: 08 oktober 2006

iemand enig idee hoe ik een .cer certificaat bestand kan installeren? ik heb het certificaat nodig om te kunnen syncen via SSL met een exchange server.
Het .cer bestand werkt op een windows mobile toestel, maar als ik het op de G900 probeer te openen vanuit X-Plore crashed x-plore met een foutmelding (Oorzaakcode: KERN-EXEC).
heb het cer bestand al gemigreerd naar DER indeling, maar ook dan krijg ik em niet toegevoegd :|

quote:
erwinvos schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:31:
Hoe zit het met die BigBen clock applicatie. Ik zie dat het een trial is maar is er al bij iemand bekend of alle instellingen te gebruiken zijn? Of krijg je maar een halfwerkende applicatie. En als iemand hem al draaiend heeft, hoe gaat het dan met het "op zwart springen" van het scherm. Als je dat niet op kunt lossen heb je ook niet echt veel aan de klok volgens mij. Of zie ik dit verkeerd.
Ja, dat was voor mij de reden om verder te zoeken: http://www.saxoft.com/get.php?page=clockss
ClockSS: gratis en open-source. Werkt ook als een screensaver en blokkeert de toetsen. Jammer dat je * en # moet indrukken om te unblocken, maar verder doet het wat ik wil: de tijd duidelijk weergeven!

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Ik zit hier met een probleem dat opeens is opgedoken en wat HEEL lastig is. Mijn touchscreen reageert helemaal niet meer. Ook blijft het licht als de telefoon niet op toetsblokkering staat, aan staan. Ik heb de telefoon al verschillende malen in- en uitgeschakeld, maar het mag niet baten. Voor de rest doet de telefoon het wel, alleen kan ik belangrijke zaken die via het scherm verlopen dus niet meer uitvoeren. Wat kan het probleem zijn? Ik heb de telefoon gister gebruikt terwijl mijn haar helemaal nat was, kan het zijn dat er water in is gelopen via het luisterdeel? Maar zou dan niet functies moeten wegvallen?

En hoe neem ik in de tussentijd de telefoon op zonder gebruik te maken van het scherm, als dat al mogelijk is?

Ik zal straks een reset proberen. Eerst maar backuppen...

Edit: mocht ik 'em willen opsturen, waar moet dat dan naartoe. Heb de telefoon via gsmweb...

AjaxArena wijzigde dit bericht 28-08-2008 10:06 (27%)

quote:
AjaxArena schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:37:
Ik zit hier met een probleem dat opeens is opgedoken en wat HEEL lastig is. Mijn touchscreen reageert helemaal niet meer. Ook blijft het licht als de telefoon niet op toetsblokkering staat, aan staan. Ik heb de telefoon al verschillende malen in- en uitgeschakeld, maar het mag niet baten. Voor de rest doet de telefoon het wel, alleen kan ik belangrijke zaken die via het scherm verlopen dus niet meer uitvoeren. Wat kan het probleem zijn? Ik heb de telefoon gister gebruikt terwijl mijn haar helemaal nat was, kan het zijn dat er water in is gelopen via het luisterdeel? Maar zou dan niet functies moeten wegvallen?

En hoe neem ik in de tussentijd de telefoon op zonder gebruik te maken van het scherm, als dat al mogelijk is?

Ik zal straks een reset proberen. Eerst maar backuppen...

Edit: mocht ik 'em willen opsturen, waar moet dat dan naartoe. Heb de telefoon via gsmweb...
Wat er mee aan de hand is, ik zou het niet weten.
Wellicht dat er een Sony Ericsson service point bij je in de buurt zit waar je het kan vragen/laten controleren?
SonyEricsson Service Points

Mocht het een defect zijn dan moet je denk ik even kijken op de site van gsmweb, daar zal vast staan wat te doen bij een defect toestel binnen de garantie periode.

Is het mogelijk om een flash player (Adobe?) op de telefoon te zetten?

Reg. datum: 06 mei 2008

quote:
Thorgrem schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:14:
Is het mogelijk om een flash player (Adobe?) op de telefoon te zetten?
Nope helaas, flash wordt (nog) niet ondersteund voor UIQ3 :'(

Ik hoop dat dit nog gaat komen ooit.

Pffff, heb nog altijd geen connectie met PC suite kunnen maken. Als ik File mode selecteer zet hij enkele buttons in het oranje (waar ik dus wel iets mee zou kunnen doen) en als ik de telefoon op telefoon mode zet dan is er niets aanklikbaar. Het zou eens leuk zijn om een backup te kunnen maken ofzo.

quote:
TimVK schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:03:
Pffff, heb nog altijd geen connectie met PC suite kunnen maken. Als ik File mode selecteer zet hij enkele buttons in het oranje (waar ik dus wel iets mee zou kunnen doen) en als ik de telefoon op telefoon mode zet dan is er niets aanklikbaar. Het zou eens leuk zijn om een backup te kunnen maken ofzo.
PC Suite is ook waardeloos..
Probeer liever My Phone Explorer, de nieuwste versie ondersteunt de g700 en g900
http://www.fjsoft.at/en/

quote:
Osis schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:43:
[...]

Nog niet? Ik heb bij mijn zoektocht discussie uit 2006 gelezen.... Ik heb vervolgens een versie kunnen downloaden, maar die wou niet meer installeren ivm datum (programma te oud?) oid. Voor S60 is er al wel een versie en dat is toch enkel een ander schilletje.
UIQ is al zo lang in gebruik op veel succesvolle zakelijke modellen van SE.
Ik vind het een beetje vreemd eerlijk gezegd.

Nog een vraagje, weet iemand misschien een programmatje waarmee ik bestanden op de telefoon kan zetten via de datakabel, ik gebruik een Mac. Het zou helemaal geweldig zijn als het programma ervoor zorgt dat mijn telefoon in iTunes herkend wordt en dat ik de muziek daar kan syncen. :)

Thorgrem wijzigde dit bericht 28-08-2008 19:38 (19%)

Conscript reporting.

quote:
Thorgrem schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:37:
[...]

Nog niet? Ik heb bij mijn zoektocht discussie uit 2006 gelezen.... Ik heb vervolgens een versie kunnen downloaden, maar die wou niet meer installeren ivm datum (programma te oud?) oid. Voor S60 is er al wel een versie en dat is toch enkel een ander schilletje.
UIQ is al zo lang in gebruik op veel succesvolle zakelijke modellen van SE.
Ik vind het een beetje vreemd eerlijk gezegd.

Nog een vraagje, weet iemand misschien een programmatje waarmee ik bestanden op de telefoon kan zetten via de datakabel, ik gebruik een Mac. Het zou helemaal geweldig zijn als het programma ervoor zorgt dat mijn telefoon in iTunes herkend wordt en dat ik de muziek daar kan syncen. :)
Zie je de memory stick/het flashgeheugen niet als een drive dan?

- Quad-core specs - - Wat niet deugt wat niet deert, wie niet neukt die masturbeert.

quote:
MensionXL schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:03:
[...]

Zie je de memory stick/het flashgeheugen niet als een drive dan?
Ja, zo te zien wel. Vreemd toen ik hem net had gebeurde er vrij weinig toen ik hem inplugde.
Mooi.
Maar weet iemand misschien een iTunes plugin zodat de telefoon herkend wordt in iTunes?

quote:
quartex schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:30:
[...]

PC Suite is ook waardeloos..
Probeer liever My Phone Explorer, de nieuwste versie ondersteunt de g700 en g900
http://www.fjsoft.at/en/
Ik heb nu My Phone Explorer draaiende maar voor files enzo vraagt hij voor connectie via mRouter. Echter hier krijg ik ook maar geen verbinding met mijn telefoon wat nog altijd heel spijtig is. Zou tof zijn moest dit allemaal nu eens werken.

quote:
TimVK schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:16:
[...]

Ik heb nu My Phone Explorer draaiende maar voor files enzo vraagt hij voor connectie via mRouter. Echter hier krijg ik ook maar geen verbinding met mijn telefoon wat nog altijd heel spijtig is. Zou tof zijn moest dit allemaal nu eens werken.
je bent niet de enigste hoor.. mijn pc herkent me phone ook bijna nooit.. doe nu alles via bluetooth (wat wel lukt)

quote:
Osis schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:43:
[...]

hier de flashplugin voor de g700 & g900:
http://www.uiqblog.com/20...-and-working-on-g700g900/

quote:
Ik zie enkel een link naar een forum waar ze techniesche dingen uitleggen. Voor mij onbegrijpbaar, wellicht dat iemand met kennis van zaken er even naar kan kijken?

Ik heb gisteren dit toestel (G900) ook besteld en hoop hem morgen binnen te hebben. Met name de mogelijkheid om FRING (sip) te draaien was de keuze om eens een symbian Sony Ericsson te proberen ipv de "normale" SE's.

Nu wat ik op de FRING site aan het kijken en het lijkt er op dat (als ik het goed gezien heb) dat je alleen FRING kan downloaden als je, je nummer achter laat. Is er een andere methode voor die ik gemist heb of is dat de enige methode? Zo ja; is daar nog een nadeel aan (spam?) en kan ik dus beter even een prepaid kaartje misbruiken die ik nog heb liggen?

Is het trouwens mogelijk om 2 SIP accounts in FRING in te voeren? Ik heb wel het filmpje bekeken hoe het moet maar daaruit wordt niet helemaal duidelijk of je 2 SIP accounts kan invoeren.

Het lijkt me ook wel leuk om tomtom te gaan draaien. Wat ik zo heb kunnen vinden met het terug lezen van dit topic moet Tomtom 6 voor UIQ gaan werken. Dit is hier en daar nog wel te koop dus dat gaat wel lukken. Ik heb alleen niet kunnen vinden met welke GPS muizen dit werkt. In theory waarschijnlijk elke bluetooth versie maar zijn er ook al mensen tegen versies aangelopen die niet werken? Is het b.v. verstandig om een officiele tomtom gps muis te kopen of is een goedkopere ook goed genoeg?

Zijn er nog andere killer apps waar ik echt naar moet kijken/zoeken?

quote:
Mouse_R schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:46:
Ik heb gisteren dit toestel (G900) ook besteld en hoop hem morgen binnen te hebben. Met name de mogelijkheid om FRING (sip) te draaien was de keuze om eens een symbian Sony Ericsson te proberen ipv de "normale" SE's.

Nu wat ik op de FRING site aan het kijken en het lijkt er op dat (als ik het goed gezien heb) dat je alleen FRING kan downloaden als je, je nummer achter laat. Is er een andere methode voor die ik gemist heb of is dat de enige methode? Zo ja; is daar nog een nadeel aan (spam?) en kan ik dus beter even een prepaid kaartje misbruiken die ik nog heb liggen?

Is het trouwens mogelijk om 2 SIP accounts in FRING in te voeren? Ik heb wel het filmpje bekeken hoe het moet maar daaruit wordt niet helemaal duidelijk of je 2 SIP accounts kan invoeren.

Het lijkt me ook wel leuk om tomtom te gaan draaien. Wat ik zo heb kunnen vinden met het terug lezen van dit topic moet Tomtom 6 voor UIQ gaan werken. Dit is hier en daar nog wel te koop dus dat gaat wel lukken. Ik heb alleen niet kunnen vinden met welke GPS muizen dit werkt. In theory waarschijnlijk elke bluetooth versie maar zijn er ook al mensen tegen versies aangelopen die niet werken? Is het b.v. verstandig om een officiele tomtom gps muis te kopen of is een goedkopere ook goed genoeg?

fring wordt officieel nog niet ondersteund, maar als je de tutorial hier volgt: http://forums.se-nse.net/...amp;st=0&#entry364697 dan doet hij het! Bij mij in ieder geval wel!

GPS muis, dat maakt echt niets uit. elke BT versie moet gewoon werken.

Killer apps, tja ligt eraan wat je er mee wilt natuurlijk!

Alkmaar6 zal bloeien en nooit vergaan!!! HOEI!!!!

quote:
Mouse_R schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:46:
Ik heb Picodrive, dat is een Sega Megadrive emulator die prima werkt. En als je goed zoekt op internet dan heb je een onuitputtelijk ecollectie met toppers uit het 16 bit tijdperk.
En ik heb Google Earth werkt ook prima.

Voor de rest heb ik er eigenlijk nog niet zoveel opgezet.

het is dat je hier geen pm's kan sturen of over warez mag praten (in public) anders had ik wel een lading apps voor je liggen.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws