Ga vanavond eens proberen een languagepack NL te installeren.
Iemand al geprobeerd?
Howzit?
GoT Index » Windows Clients » Vista SP1 NL beschikbaar bij Microsoft (hiep hoi)*
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Howzit?
you had me at EHLO
Denk eens na?quote:Haaglander schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:37:
De benodigde updates heb ik al, dus waarom nog zo lang wachten met SP1?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs
Ik denk het niet. Als ik de eigenschappen van enkele DLL bestanden bekijk in system32, zijn vele van die bestanden Nederlands en sommige ook Engels.quote:TheNymf schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:44:
ligt het aan mij, of waren de updates voor vista taalonafhankelijk? ja toch?
hmm ik dacht dat ik ooit eens had gelezen dat ze voor zowel 2008/Home server en voor vista waren, met speciale taalpakketten (dus taalonafhankelijk)..quote:kdhoe schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:50:
[...]
Ik denk het niet. Als ik de eigenschappen van enkele DLL bestanden bekijk in system32, zijn vele van die bestanden Nederlands en sommige ook Engels.
TheNymf wijzigde dit bericht 14-02-2008 12:53 (3%)
you had me at EHLO
Ik heb nagedacht:quote:
Wat testen? De code is toch al klaar .... finished .... ready to go?quote:The CarNagE Man schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:31:
Ook mogen altijd de Technet en MSDN mensen hem eerder hebben zodat ze hem kunnen testen voordat hij via Windows Update uitgebracht wordt...
Mja, het punt is dat je dan alle MS server massaal gaat DDOSen.quote:Haaglander schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:35:
[...]
Wat testen? De code is toch al klaar .... finished .... ready to go?
Zet dat ding gewoon op Windows Update en ik (plus miljoenen anderen) kan 'm binnenhalen.
Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"
Hoe weten jullie dat toch? Zitten jullie in geheime comite's van MS of zo?quote:--MeAngry-- schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:39:
[...]
Verder gaan de geruchten dat build tag 080118 helemaal niet de laatste versie is. Hij is wel RTM verklaard, maar er schijnt een bug in te zitten waardoor de final 080126 of zelfs 080131 gaat zijn.
Alsof íedereen die verplichte updates wel geïnstalleerd heeft als SP1 dadelijk wel op de markt wordt gegooid...quote:alt-92 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:27:
Anders gezegd: denk groter, niet alleen aan jezelf.
Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N
Bij mij ging de installatie inderdaad eerst de updates ophalen alvorens de service pack 1 te installeren.quote:RoelJewel schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:52:
[...]
Alsof íedereen die verplichte updates wel geïnstalleerd heeft als SP1 dadelijk wel op de markt wordt gegooid...
Ik snap in het geheel niet waarom MS wacht met het uitbrengen. Het is toch niet zo lastig om SP1 een check te laten doen of je die updates hebt en zo niet deze alsnog te installeren alvorens de installatie van SP1 te laten plaatsvinden?
Howzit?
Ik merk dat jij uitermate ervaren bent in het uitrollen van major updates in een zeer grote en diverse omgeving en daar goed op kan plannen?quote:RoelJewel schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:52:
Ik snap in het geheel niet waarom MS wacht met het uitbrengen. Het is toch niet zo lastig om SP1 een check te laten doen of je die updates hebt en zo niet deze alsnog te installeren alvorens de installatie van SP1 te laten plaatsvinden?
Het uitrollen van SP1 is niks anders dan een maandelijkse update uitbrengen via Windows Update. Dat gaat toch ook goed?quote:alt-92 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:24:
[...]
Ik merk dat jij uitermate ervaren bent in het uitrollen van major updates in een zeer grote en diverse omgeving en daar goed op kan plannen?
Nee, daarin ben ik niet ervarenquote:alt-92 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:24:
[...]
Ik merk dat jij uitermate ervaren bent in het uitrollen van major updates in een zeer grote en diverse omgeving en daar goed op kan plannen?
Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N
quote:Haaglander schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:30:
[...]
Het uitrollen van SP1 is niks anders dan een maandelijkse update uitbrengen via Windows Update. Dat gaat toch ook goed?
Ik ben particulier, ik heb al lang een image gemaakt. Kom maar op met die SP, zou ik zeggen.quote:Coach4All schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:38:
[...]
![]()
![]()
![]()
Als er iets is wat nogal eens met maatwerk geprogrammeerde software bijt, dan zijn het wel SP pakketten van MS. Dan wil je echt wel eerst images maken en dan pas uitrollen op diverse werkplekken....
Wat zou jij doen als je wereldwijd letterlijk miljoenen PCs in verschillende taalvarianten wil updaten?quote:RoelJewel schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:36:
Maar moeten er dan vele weken zitten tussen de verschillende 'doelgroepen'?
Wat doet MS dan braaf elke maand met zijn updates?quote:alt-92 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:59:
[...]
Wat zou jij doen als je wereldwijd letterlijk miljoenen PCs in verschillende taalvarianten wil updaten?
Minimaal 50MB.quote:Haaglander schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 17:00:
[...]
Wat doet MS dan braaf elke maand met zijn updates?![]()
Dinsdag heb ik 45 MB gedownload van WU.
SP1 Vista is 50 MB (naar zeggen)
Tja, je kan MS wel blijven verdedigen maar echt sterke argumenten heb je niet.quote:alt-92 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 17:24:
[...]
Minimaal 50MB.
Maar uiteraard ben jij zó goed dat jij feilloos weet te bepalen dat iedereen aan die minimale 50MB genoeg heeft, nietwaar?
You should never underestimate the predictability of stupidity.
Denk dat sommige eerst eens moeten verdiepen wat SP1 inhoud....Wat ik toch allemaal leesquote:Haaglander schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:30:
[...]
Het uitrollen van SP1 is niks anders dan een maandelijkse update uitbrengen via Windows Update. Dat gaat toch ook goed?
silitek wijzigde dit bericht 14-02-2008 18:01 (55%)
Tubes....It's what make music music!
GoT Index » Windows Clients » Vista SP1 NL beschikbaar bij Microsoft (hiep hoi)*
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos