Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...
Vista SP1 NL beschikbaar bij Microsoft (hiep hoi)*
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last
Reageer Nieuw TopicTalkin.nl daily photoblog
Day 980: Trail
Foto specs: Canon 300D, Tamron 17-50 f/2.8, 1/500s, f/4.5, ISO 100
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps
2e opmerking: SP1 is niet voor niets MSDN & TN+ only.
Wacht gewoon even netjes tot het beschikbaar is gesteld via een KB of MU/WU. Komt goed.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
ik heb het idee dat iemand perongeluk die mail iets te vroeg verstuurd heeft ofzo
http://windowsvistablog.c...-technical-customers.aspx
Dus nu alleen beschikbaar als je SP1beta hebt kunnen downloaden.quote:We've heard the feedback and I want to update you on our plans and progress for making SP1 available to our beta participants, our Volume Licensing customers, and our MSDN/TechNet Plus subscribers:
* Late Friday we made SP1 RTM available to individuals and companies who participated in the SP1 beta program
* At the end of this week we will be making the English version of Windows Vista SP1 available to Volume Licensing customers. Other languages will follow soon after
* Later this month, SP1 will be available to MSDN and TechNet Plus subscribers
For broad availability, we are still planning to release in mid-March, since we want to be sure that everyone has the smoothest experience possible.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Titelfix dus
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs
hij is er dus wel..
U-Fig wijzigde dit bericht 13-02-2008 22:55 (17%)
8800GTS 320 schopt kont!
Weg-gewattest?
De laatste keer dat ik keek zag ik geen Geenstijl staan in de titelbalk...
Anyhow: we zeggen dus hetzelfde, waarbij ik de enige juiste aanmerking maak dat de SP1 nog niet voor iedereen op MSDN beschikbaar is. Wat is dan jouw aanleiding om bovenstaande te posten?
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Daarvoor heb jij dan ook een PM gekregen van collega elevator - en het lijkt me ook wel duidelijk waaromquote:U-Fig schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:54:
waarom wordt ik weggejorist terwijl ik behulpzaam ben?
hij is er dus wel..
Als je commentaar hebt over moderatie-acties kun je dat richten aan de mod in kwestie via mail of DM, of anders in het feedback topic.
Niet in andermans topics.
Was zeker iets illegaals.quote:alt-92 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 00:48:
[...]
Daarvoor heb jij dan ook een PM gekregen van collega elevator - en het lijkt me ook wel duidelijk waarom
quote:At the end of this week we will be making the English version of Windows Vista SP1 available to Volume Licensing customers. Other languages will follow soon after.
Let wel dat als je SP1 niet van de Microsoft site download er altijd de kans bestaat dat het niet de final versie is, of nog erger, dat het helemaal geen SP1 is maar een bestand dat een virus bevat.
Later deze maand zal SP1 ook via Windows Update verspreid gaan worden, dus iedereen die SP1 nu niet kan vinden moet gewoon nog even 2 weekjes geduld hebben. Dan kan je hem op de normale manier downloaden.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
(daar haal ik tenminste altijd m'n vlk iso's vandaan)
Business is 1 key / pcquote:DDX schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:00:
business en enterprise zijn beide vlk
Bezoek mijn blogje eens ;)
<Jungian> M'n Acer heeft eindelijk 2 GB RAM!
<Jungian> Nu kan ik Starcraft spelen zonder dat Vista begint te swappen
VLK 2.0
Heb ik gedaan maar krijg nog steeds de melding dat de geinstalleerde taal niet gesupport wordt in deze update.quote:E-Vix schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:52:
Als je toegang hebt tot (goede) Bittorrent sites (er is er eentje die hier regelmatig in het nieuws komt die hem er vast wel op heeft staan), of tot betaalde nieuwsgroepen, dan kan je daar SP1 vandaan halen. Hij is wel alleen in het engels, dus je moet of een engelse Vista op je computer hebben, of je moet Vista Ultimate hebben en de engelse language pack gebruiken.
Vista Ultimate NL met Engelse language pack
Reg. datum: 06 december 2000
NL is ook nog niet beschikbaar. Alleen de EN versie is er nog maar en die language pack maakt van je NL vista geen EN vista.quote:Dikkie schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:15:
[...]
Heb ik gedaan maar krijg nog steeds de melding dat de geinstalleerde taal niet gesupport wordt in deze update.![]()
Vista Ultimate NL met Engelse language pack
Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs
Reg. datum: 23 november 2005
Het bestand is 543Mb groot, bevat 36 talen en de digitale handtekening is van 20 januari.
Ik begrijp niet waarom Microsoft deze dan gewoon niet uitbrengt op MSDN.
kdhoe wijzigde dit bericht 14-02-2008 12:00 (10%)
Nou, daar gaat nou net de discussie wereldwijd overquote:kdhoe schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:54:
Ik begrijp niet waarom Microsoft deze dan gewoon niet uitbrengt op MSDN.
Niet alleen MSDN maar ook Technet en de normale WindowsUpdate.
zie ook http://windowsvistablog.c...-technical-customers.aspx en http://windowsvistablog.c...of-windows-vista-sp1.aspx bijvoorbeeld.
Maar het heeft met een paar vereiste updates te maken die geinstalleerd moeten worden alvorens MS SP1 los kan laten op het grote publiek blijkbaar...
Speaking of Windows Vista SP1, the final two of three prerequisite updates needed to install Windows Vista SP1 will also be hitting Windows Update. KB937287 which is the servicing stack update and KB938371 which is a multi-component update are both required before installing Windows Vista SP1. KB938371 will not be offered to Windows Vista Enterprise and Windows Vista Ultimate systems until KB935509, the first prerequisite in the series of three, has been installed. Both of the Windows Vista SP1 prerequisites are marked "Important" and will install automatically if you have Window Updates set to the recommended configuration.
alt-92 wijzigde dit bericht 14-02-2008 12:30 (45%)
De benodigde updates heb ik al, dus waarom nog zo lang wachten met SP1?quote:alt-92 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:26:
[...]
Maar het heeft met een paar vereiste updates te maken die geinstalleerd moeten worden alvorens MS SP1 los kan laten op het grote publiek blijkbaar...
[...]
Haaglander wijzigde dit bericht 14-02-2008 12:37 (34%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last