Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei
wc3 wel tw niet .... zuchtquote:Wiebbe schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:07:
In warcraft 3 doen ze dat goed. Daar passen ze de units alleen voor multiplayer aan. Als je dan een single player game start krijg je de "retail" units voor alle patches, speel je skirmish of multiplayer dan krijg je uiteraard wel de changes.
je zou toch wel verwachten dat een 10 jaar oude oplossing zijn weg zou hebben gevonden naar ea
outcast within wijzigde dit bericht 27-08-2008 11:15 (11%)
MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen
I've noticed you're around, um. I find you very attractive, um. Would you go to bed with me? | DHTML Tetris
SDFNYIRW
Reg. datum: 04 juni 2001
Wat ik me net aan het afvragen ben is hoe snel krijg je de key?
Heb gisteren het spel binnengekregen (C&C3: Kane's wrath) en geregistreerd.
Gr.
Reg. datum: 16 april 2008
Dit fucked je beta niet up (tenzij je het zelf verneukt
De replays zijn dus hier te vinden. Het zijn opzich geen interessante replays. Het zijn replays die je een beetje op weg kunnen helpen, zodat je kunt zien welke build orders goed werken (op irc waren een aantal mensen die nog druk aan het uitzoeken waren en nogal eens kansloos afgemaakt werden). Vaak is de game dus ook over in 5 minuten omdat onze / mijn build orders gewoon veel beter zijn en de tegenstand meestal rampzalig slecht is (helaas). Als je gewoon puur kopieert wat wij / ik doe(n) dan win je zo 70% van je games. Het zijn een stuk of wat 1vs1 quickmatch replays en wat 2vs2's met Daves2hd.
Overigens zit er een leukere 1v1 replay tussen, dat is die van 25 minuten (lengte van de replay staat in de filename).
Ga me aub niet flamen omdat ik rush en mensen in 5 minuten afmaak. Ik rush altijd, maar ik speel veel liever tegen goede spelers die er wat tegen kunnen doen. Ik vind het uitzonderlijk saai om altijd zo te spelen
I've noticed you're around, um. I find you very attractive, um. Would you go to bed with me? | DHTML Tetris
Reg. datum: 23 december 2007
Zelf ben ik gewoon lekker afgeslacht de laatste tijd, maar wel een paar leuke potjes kunnen spelen. Build order ben ik nog niet echt mee bezig, al heb ik wel rondgekeken hier en daar en is het toch van de standaar (Bar - pow - pow - ref - ref) die me bezighoud. Goed scouten helpt ook echt heel erg goed, al heb ik dat nog niet eens een beetje onder de knie..
All-out rushen is het ook niet, het is ook het herassen en de tegenstander bezighouden wat het hem doet. veel spelers (ik zelf helaas ook) weten nog niet hoe je goed ermee om moet gaan, wat je ertegen kunt doen en om tijdens het oplossen verder te commanden. Het blijft veel spelen en oefenen
Een hele goede guide ( en mening) over rushen staat hier. Paar goede tips om je "taktiek" op aan te passen.
Screenshots zijn toch niet leuk om te kijken? Je ziet niet echt heel erg veel.. Speel het lekker zelf
DikVoet wijzigde dit bericht 28-08-2008 00:18 (10%)
Reden: linkje vergeten :)
"If Quizzes are quizzical, what are tests?"
Helemaal mee eens. Maar niet iedereen denkt zo en sommigen spelen liever Sim City games. Mij best, geen problemen mee, maar dan moeten we elkaar ook in onze waarde laten wat in het verleden (van beide kanten) niet altijd gebeurd is. Vandaar de disclaimerquote:Jazar schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 00:11:
Er bestaat geen rushen in Red Alert 3, zo hoor je het spel gewoon te spelen.
Fijn dat het gewaardeerd wordtquote:DikVoet schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 00:16:
WMM die replays zijn erg handig inderdaad, die van 25 minuten ben ik nu mee bezig. Erg bedankt voor de moeite, dit soort dingen helpen echt erg goed.
Zelf ben ik gewoon lekker afgeslacht de laatste tijd, maar wel een paar leuke potjes kunnen spelen. Build order ben ik nog niet echt mee bezig, al heb ik wel rondgekeken hier en daar en is het toch van de standaar (Bar - pow - pow - ref - ref) die me bezighoud. Goed scouten helpt ook echt heel erg goed, al heb ik dat nog niet eens een beetje onder de knie..
All-out rushen is het ook niet, het is ook het herassen en de tegenstander bezighouden wat het hem doet. veel spelers (ik zelf helaas ook) weten nog niet hoe je goed ermee om moet gaan, wat je ertegen kunt doen en om tijdens het oplossen verder te commanden. Het blijft veel spelen en oefenen
Een hele goede guide ( en mening) over rushen staat hier. Paar goede tips om je "taktiek" op aan te passen.
Screenshots zijn toch niet leuk om te kijken? Je ziet niet echt heel erg veel.. Speel het lekker zelf![]()
Die guide van Gamereps heb ik gezien ja. Erg goede guide idd, een must read voor iedereen hier die moeite heeft tegen rushes in het algemeen.
Ligt het aan mij of waren ze allemaal out of sync? Ik neem aan disconnect omdat ze doorhebben dat het einde oefening is, maar wie weet mis ik iets
"If Quizzes are quizzical, what are tests?"
Replays eindigen vaak out of sync ja, dat is een bug. De lengtes die in de bestandsnaam staan kloppen, dat haal ik uit de replayfile zelf en is de exacte lengte, dus daar kun je dan wel aan zien of je een (groot) stuk mist. Ik ben trouwens geen disconnecter tegen gekomen in die 1v1's.
Krijgen wij nog die replay reader/renamer van je Wmm?
Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei
geen key...quote:DikVoet schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 00:16:
Screenshots zijn toch niet leuk om te kijken? Je ziet niet echt heel erg veel.. Speel het lekker zelf![]()
SDFNYIRW
Die replays heb ik niet meer, wou ze zelf nog terugkijken. Als jij ze nog hebt mag je ze postenquote:Wiebbe schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 06:25:
Ik mis alleen wel de replays waar ik van jou win Wmm ^^
Krijgen wij nog die replay reader/renamer van je Wmm?
Die reader / renamer zal ik één deze dagen hier wel posten, maar er zitten nog bugs in (en ik ben EA niet
even inspiratieloos..
> Doet dat. Het is alleen buggy (net als in CNC3 / KW), je krijgt constant de melding dat ie data moet ontvangen en dan stopt ie dus voor een x aantal seconden.quote:mockingbird schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:41:
kan je replays ook fastforwarden (ala generals)? Op "F" drukken werkt in ieder geval niet.
Als je 1ntje selecteerd, en dan rechts klikt om de unit te bewegen, en je klikt toevallig op friendlies zal hij die ook aanvallen.
Heb al heel wat units zo verloren
Bezoek mijn blogje eens ;)
<Jungian> M'n Acer heeft eindelijk 2 GB RAM!
<Jungian> Nu kan ik Starcraft spelen zonder dat Vista begint te swappen
Slechte BO; je kan een rax, warfactory/navalyard EN een refinery op alleen je MCV+1x power runnen.quote:DikVoet schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 00:16:
WMM die replays zijn erg handig inderdaad, die van 25 minuten ben ik nu mee bezig. Erg bedankt voor de moeite, dit soort dingen helpen echt erg goed.
Dus rax,pow,ref,WF,pow,ref is een stuk sneller en weerbaarder.
Great minds think in parallel gutters.
Valt me overigens wel op dat USA op tier 3 units een nadeel heeft ; mirage tanks zijn vrij zwak, aircraft carriers zijn te counteren (AA; itt andere tier 3 naval units).
mockingbird wijzigde dit bericht 28-08-2008 16:18 (24%)
even inspiratieloos..
Ben nog steeds noob
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
even inspiratieloos..
Dan een ander dingetje : die rocket launchers, in elke editie van CnC konden ze ook AA maar nu niet . En die superschepen van de russen kan je de raketten niet van onderscheppen terwijl dat wel kon in RA2 .Hoop dat dit nog wordt verbeterd
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
V4 kan je ook niet onderscheppen. Dit is inderdaad een gemis.quote:spyros schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:29:
Das waar ook !
Dan een ander dingetje : die rocket launchers, in elke editie van CnC konden ze ook AA maar nu niet . En die superschepen van de russen kan je de raketten niet van onderscheppen terwijl dat wel kon in RA2 .Hoop dat dit nog wordt verbeterd
Bezoek mijn blogje eens ;)
<Jungian> M'n Acer heeft eindelijk 2 GB RAM!
<Jungian> Nu kan ik Starcraft spelen zonder dat Vista begint te swappen
wat er op neer komt dat je voor je gevoel nog steeds net zo langzaam bent.quote:Wmm schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:04:
[...]
> Doet dat. Het is alleen buggy (net als in CNC3 / KW), je krijgt constant de melding dat ie data moet ontvangen en dan stopt ie dus voor een x aantal seconden.
Trouwens deed net een wereld ontdekking. Linksonder zit een balkje en daar kun je reinforcement powers halen oid. Viel me nu pas op
Trouwens boten die niet varen en engineers die in een loop "loop" zitten... er valt nog wat te verbeteren
outcast within wijzigde dit bericht 28-08-2008 18:44 (8%)
MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen