Hoofdcategorieën
Topicacties

Samsung G810 topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 13 april 2004

Samsung heeft vandaag zijn nieuwe vlaggenschip tentoongesteld in de vorm van de G810. Dit symbian based toestel zal voorzien zijn van een GPS module en een 5 megapixel camera.

Net als zijn voorloper de G800 is de G810 uitgerust met een 5 megapixel camera en 3x optische zoom. Tot dusver is er weinig vernieuwends, echter is de G810 een totaal nieuwe telefoon verder. Zo zal het lopen op Symbian S60 3rd edition FP 2 en zit er ook een GPS module in van Qualcomm namelijk de MSM6260. De G810 heeft ook wifi- en hsdpa-ondersteuning voor snel internet. Ook de CPU is redelijk vlot met zijn 330 mhz (ARM1136) en dit alles dus ondersteunt door Symbian.

Wat ook leuk is om te melden is dat er een TI OMAP 2430 chipset ingebouwd zit die de 2D/3D-accelerator moet bevorderen. Hierdoor zou het spelen van spelletjes via Java geen probleem meer moeten vormen zoals nu wel het geval is bij HTC. Het toestel heeft overigens 84 Mb RAM mee gekregen en er is ongeveer 130 mb vrije geheugen voor de gebruiker beschikbaar. Ook kun je er een micro-SDHC kaart in gooien die theoretisch kan oplopen tot 32gb.

http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/g810/pic/all-face.jpg

Net gepresenteerd door samsung nu al de eerste review!
Lees het hier:

http://www.mobile-review.com/review/samsung-g810-en.shtml#9

In de pricewatch is te vinden wat dit toestel kost.

Deze Samsung G810 is duidelijk een goede opvolger van de Samsung G800.

Een moderator wijzigde dit bericht 15-06-2008 11:11 (4%)

Reg. datum: 02 augustus 2005

Ik was aan het twijfelen tussen deze telefoon en de LG viewty maar het wordt toch deze denk ik :) weet iemand wanneer die uitkomt?

http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/1599.jpg

http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/1598.jpg

om het even af te maken :)

verwachting is 2e kwartaal. April denk ik.

Acties: [view][quote]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

Volgens mij is jou ts een 1 op 1 copy van een bekend site :P

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

jepperdepep :P had geen zin om een hele tekst te maken en gsmhelpdesk was nog niet zover :)

daarom tekst van AAP plaatjes van hun en review van mobile review :)

Phone Addicted

Gelijk heb je ;)

Reg. datum: 13 augustus 2005

quote:
tofman126 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:42:
jepperdepep :P had geen zin om een hele tekst te maken en gsmhelpdesk was nog niet zover :)

daarom tekst van AAP plaatjes van hun en review van mobile review :)
Misschien toch even vermelden in TS dan ;) Verder nette phone, kijk er iig al naar uit. Zou misschien een waardige opvolger zijn voor men E900 :)

'I have not failed. I've just found 10.000 ways that won't work.'

Reg. datum: 29 april 2002

Ben ik de enige die meteen moet denken aan het design van Nokia's N80 en N70 (alu elementen en de vorm)? Neemt niet weg dat het een strak mobieltje is geworden waar ik zeker naar zal gaan kijken in de toekomst!

Wel jammer dat er is gekozen om de telefoon op het S60 platform te laten draaien.. Mijn voorkeur zou naar het nieuwe WM 6.1 / 6.5 gaan of het nog te verschijnen UIQ4... maja ;)

kenny89 wijzigde dit bericht 11-02-2008 22:48 (29%)

Phone Addicted

Ik vind de achterkant zo veel op een digitale camera lijken. Prima toestel, mits hij niet te groot in de hand ligt, maar die achterkant...

Beatport is my...
Reg. datum: 11 oktober 2006

Prachtig toestel, zeker waard om naar te blijven kijken in de toekomst voor m'n nieuwe abbo. Ik vind overigens die geborstelde alu achterkant juist wel heel sjiek om naar te kijken. Ook al hoeft een klepje van mij niet zo, toch heeft het wel iets heel sjieks.

Ben benieuwd hoe deze Symbian (s60 neem ik aan) zal draaien op de CPU in deze telefoon. Ik vind hem namelijk sowieso op de N73 al heel erg tegenvallen, en ik wacht nog even de N78 af om te kijken hoe dat allemaal draait.. ik haat langzame telefoons ;)

heaven.

Reg. datum: 02 augustus 2005

is landscape werken ook mogelijk met dit toestel? Of alleen maar verticaal?

Reg. datum: 11 april 2008

Als het goed is vanaf 28 april te verkrijgen, maar alleen via Vodafone?

Ik zit er met smart op te wachten.
Wilde eerst voor de F700 van Samsung gaan, maar gezien de ervaringen hier op GOT ga ik nu voor de G810.
Laatste tijd wel erg veel Samsung-Vodafone combi's?

Reg. datum: 06 mei 2006

quote:
theboyk schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:58:
Als het goed is vanaf 28 april te verkrijgen, maar alleen via Vodafone?

Ik zit er met smart op te wachten.
Wilde eerst voor de F700 van Samsung gaan, maar gezien de ervaringen hier op GOT ga ik nu voor de G810.
Laatste tijd wel erg veel Samsung-Vodafone combi's?
tja... Vodafone heeft het snelste netwerk 8)7 net als Samsung de snelste HSDPA ondersteuning biedt 8)7

Phone Addicted

Dit topic hoort niet in Windows Mobile thuis maar in Non-Windows Based Mobiles & PDA's ;)

Reg. datum: 31 mei 2004

Dit topic lijkt een beetje dood... Is iedereen er al vandoor met de Samsung SOUl ofzo??

Ik zit nog te wachten op deze telefoon, mag mijn Nokia N91 een dezer maanden inruilen voor een nieuw toestel en heb mijn oog op deze laten vallen. De looks vind ik toppie, plus de camera. Alleen wanneer komt dat ding nou ns uit... Op de site van BelCompany staat ie bij verwachte toestellen, volgens de Vodafone winkel komt ie week 19 (staat bij coming soon) en volgens algebeld.nl 6 mei (wat in week 19 is). Wie weet er meer, en sowieso niet alleen over de release, maar over de telefoon zelf? Als ik dit vergelijk met wat andere topics hier dan lijkt het wel alsof niemand op deze strakke nieuwe Samsung slider zit te wachten.

Reg. datum: 02 mei 2008

Ik heb hem gisteren besteld bij algebeld.nl.
Ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg....
Als ik hem heb zal ik het hier melden.

Reg. datum: 06 juli 2007

Ik vind het maar stom dat ie niet te krijgen is met een Orange netwerk. Ik heb tijden dat ik niet zo geweldig veel bel of sms en bij elk ander netwerk is je beltegoed maar maximaal 2 maanden houdbaar (volgens algebeld.nl dan). Dan heb ik liever het oneindig houdbaar van Orange.

Reg. datum: 08 mei 2007

op algebeld staat dat dit mobieltje op 23 mei verwacht word

quote:
tankforce schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:47:
op algebeld staat dat dit mobieltje op 23 mei verwacht word
Er stond eerst 6 mei maar dat hebben ze vandaag aangepast naar 23 mei.
Ik moet dus nog even geduld hebben ;(

Reg. datum: 20 maart 2006

Op de site van Vodafone staat hij nu op week 23, wat de week beginnend met 2 juni is. Ik ga hem denk ik toch maar bestellen, als vervanger voor mijn 'al' 1 jaar oude samsung X820. Ik hoop dat ie dan een beetje snel beschikbaar komt...

Reg. datum: 08 mei 2007

helaas heb ik net (sinds april) de nokia n81 had beter even kunnen wachten :(

quote:
jvdheide schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 17:25:
[...]

Er stond eerst 6 mei maar dat hebben ze vandaag aangepast naar 23 mei.
Ik moet dus nog even geduld hebben ;(
Nu weer verandert in 28 mei.
Nog een week langer wachten :S

Reg. datum: 02 november 2005

Tof telefoontje!

Ik kan het in de OP zo niet vinden, maar de versie's in Nederland zullen Route66 met de kaarten van West-Europa er standaard op krijgen :)
Verwachting is dat die begin juni komt, zoals hier allemaal al staat.

Reg. datum: 21 mei 2008

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon, voornamelijk een die ik ook op mijn naderende stage kan gaan gebruiken (Japan). Uiteindelijk ligt voor mij de keuze tussen deze Samsung en de Nokia N82 Black.

Ik had eigenlijk verwacht dat er hier meer mensen met een soortgelijk dilemma zouden zitten, aangezien deze telefoons nagenoeg dezelfde functionaliteit hebben (onder identiek OS). Het voordeel van de Samsung is voor mij de build quality en ik weet niet of mijn hollandse vingers de knopjes van de N82 wel fijn vinden..

Ik heb wel het gevoel dat het werk- / interne geheugen wat aan de lage kant is?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: