Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N78

Pagina: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 30 september 2008

Hallo,

Nieuw hier. Vandaag de N78 aangeschaft. Ben nog steeds aan het prutsen.
Ik vroeg mij af of er iemand is die weet hoe ik de zoekfunctie en het sterretje en tekst wolkje van mijn standby scherm af krijg. Deze staan er vanaf het begin op (samen met de agenda items en de Wlan). Ik ben er al achter dat je standby niet aan te passen is, maar kom toch overal screenshots tegen zonder de zoekfunctie en het sterretje en de tekstwolk (waar die laatste 2 voor dienen weet ik ook niet)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Reg. datum: 30 november 2005

Die screenshots zijn van oudere versies van het Symbian besturingssysteem, zover bekend is het niet mogelijk die onderdelen van het standbye scherm te halen bij de N78. Je kunt ze wel omzeilen door voor een ander standbye scherm layout te kiezen, bijvoorbeeld verticaal.
Reg. datum: 29 september 2008

Heb nog een vraag:

Tijdens het bellen lukt het me niet op de luidspreker aan te zetten. Hij blijft op "telefoon" staan, maakt niet uit hoe vaak ok op de toets "luidsrpeker" druk.

Luidspreker werkt wel: zowel bij muziek als de spraakberichten is er geen enkel probleem.

Iemand al een oplossing op mijn eerste vraag?

Het lukt niet om You Tube filpmjes af te spelen: als ik deze wil afspelen krijg ik de boodschap "standaard teogangspunt instellen" en dan krijg ik een .temp-bestandje die ik moet opslaan. Maar een filmpje krijg ik niet te zien.

Als ik connectie maak via WIFI lukt het wel, enkel als ik dit via T-mobile wil doen heb ik bovenstaand probleem.

Reg. datum: 28 september 2008

quote:
ptw1977 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:30:
[...]

Klinkt heel logisch idd, maar dat doet het dus niet... erg vervelend. Krijg gewoon maar paar foto's te zien en een hele berg aan albumhoesjes van de mp3's die er op staan...
Als je bij camera > opties > instellingen kiest voor: toevoegen aan album en daar een albumnaam kiest worden je foto's onder dat album opgeslagen. Je kunt ze in het foto's programma weerzien door album te kiezen. Is dit voor jou een oplossing? 8)

Dat Media delen werkt goed! Helaas heb ik geen upnp stereo, maar media afspelen op m'n eigen telefoon werkt perfect.
Windows media player aan, en dan op je telefoon: Menu-->Instrumenten-->Connecties-->Eigen media

Reg. datum: 22 juli 2008

Ik ben benieuwd wanneer de oplossing voor TomTom komt... Ik heb nu Garmin geïnstalleerd en dat werkt op zich wel goed, maar ik heb toch een voorkeur voor TomTom.

Reg. datum: 19 augustus 2008

Mijn N78 geeft ineens bij elk nummer dat ik wil afspelen aan dat ik en systeemfout heb. Dan sluit de muziekspeler af maar ik hoor voordat ie de fout geeft wel een stukje muziek. Iemand hier nog meer last van gehad of een oplossing?

Reg. datum: 25 november 2001

Ik heb ook de N78, mooi toestel en bijna alles werkt goed op twee puntjes na:
  • Het afspelen van flash filmpjes werkt niet. Als ik bijvoorbeeld op youtube een filmpje aanklik dan opent Realplayer en krijg ik eerste te zien dat "connecting.." en dan "Laden 0%" en daar blijft ie dan even op staan om vervolgens een foutmelding te geven. Kortom ik kan geen flash filmpjes afspelen wat wel jammer is
  • Ik heb nu een Telfort surf&mail onbeperkt abbo welke ik handmatig in heb gesteld en dit toegangspunt werkt in de Web browser. Echter zodra ik de Telfort Spot verbinding wil gebruiken in java-toepassingen zoals Google Maps, Gmail of Opera dan kan ik maar geen verbinding maken via het Telfort Spot toegangspunt. Ik heb zitten zoeken naar oplossingen maar kan het niet vinden. Ik ben er zeker van dat de Telfort Spot toegangspunt werkt, ik haal in Web namelijk de volle snelheid en tevens kan ik op mijn laptop internetten als ik de N78 als modem gebruik icm met Telfort Spot.
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn :?

Ik ben gisteren aan de slag geweest met Ovi. Synchronisatie werkt prima via Wifi, alleen bij mijn pogingen via T-mobile internet krijg ik steeds een systeemfout. Lijkt erop dat ook dit niet wil samen werken met het t-mobile netwerk, net als online share :( Iemand anders dit ook al geprobeerd?

Reg. datum: 03 oktober 2004

quote:
Jorick schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:13:
Ik heb ook de N78, mooi toestel en bijna alles werkt goed op twee puntjes na:
  • Het afspelen van flash filmpjes werkt niet. Als ik bijvoorbeeld op youtube een filmpje aanklik dan opent Realplayer en krijg ik eerste te zien dat "connecting.." en dan "Laden 0%" en daar blijft ie dan even op staan om vervolgens een foutmelding te geven. Kortom ik kan geen flash filmpjes afspelen wat wel jammer is
  • Ik heb nu een Telfort surf&mail onbeperkt abbo welke ik handmatig in heb gesteld en dit toegangspunt werkt in de Web browser. Echter zodra ik de Telfort Spot verbinding wil gebruiken in java-toepassingen zoals Google Maps, Gmail of Opera dan kan ik maar geen verbinding maken via het Telfort Spot toegangspunt. Ik heb zitten zoeken naar oplossingen maar kan het niet vinden. Ik ben er zeker van dat de Telfort Spot toegangspunt werkt, ik haal in Web namelijk de volle snelheid en tevens kan ik op mijn laptop internetten als ik de N78 als modem gebruik icm met Telfort Spot.
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn :?
Het eerste probleem, daar heb ik ook last van. Met een dedicated filmpjes afspeel progrogramma (Mobitubia) zou het wel moeten werken.

Het tweede probleem, naar het schijnt zijn er allerlei problemen met Telfort icm. de Nokia N78 en internet. Hier wordt aan gewerkt heb ik me in dit topic laten vertellen.

edit: Over je 2e vraag, wel vreemd dat de rest wel allemaal goed werkt..ik denk dan toch niet dat het aan Telfort ligt.

Leolinedance wijzigde dit bericht 07-10-2008 22:13 (4%)

quote:
Plukkie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:48:
Ik ben gisteren aan de slag geweest met Ovi. Synchronisatie werkt prima via Wifi, alleen bij mijn pogingen via T-mobile internet krijg ik steeds een systeemfout. Lijkt erop dat ook dit niet wil samen werken met het t-mobile netwerk, net als online share :( Iemand anders dit ook al geprobeerd?
Het lukt niet via T-Mobile Internet maar wel met t-zones. Via nokia.nl kun je de 't-zones-instellingen' toe laten sturen! (kies voor WAP/GPRS via Standaardinstellingen bestellen) Als je daarna via Instellingen>Verbinding>Bestemmingen de instellingen opzoekt, kun je ze bijvoorbeeld met prioriteit 1 onder 'WAP-diensten' zetten. Let er wel op dat 'Standaardverbinding' op 'Altijd vragen' staat.

Voor het geval er ook nog mensen zijn die Rabomobiel bankieren: ook dan kan het alleen via t-zones!

Peterpolow wijzigde dit bericht 08-10-2008 19:56 (3%)

Reg. datum: 13 december 2004

quote:
Peterpolow schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:32:
[...]

Het lukt niet via T-Mobile Internet maar wel met t-zones. Via nokia.nl kun je de 't-zones-instellingen' toe laten sturen! (kies voor WAP/GPRS via Standaardinstellingen bestellen) Als je daarna via Instellingen>Verbinding>Bestemmingen de instellingen opzoekt, kun je ze bijvoorbeeld met prioriteit 1 onder 'WAP-diensten' zetten. Let er wel op dat 'Standaardverbinding' op 'Altijd vragen' staat.

Voor het geval er ook nog mensen zijn die Rabomobiel bankieren: ook dan kan het alleen via t-zones!
Ik zou geen t-zones gebruiken als ik jou was! Valt namelijk niet onder je pit abo en word extra berekend.

DaveD

quote:
DaveD1109 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:20:
[...]

Ik zou geen t-zones gebruiken als ik jou was! Valt namelijk niet onder je pit abo en word extra berekend.
Dat was in de begintijd van Pocket Internet Totaal het geval, maar al een tijdje niet meer hoor. Toen was het ook zo dat elke PIT gebruiker gratis toegang had tot de Hotspots. Ik heb net nog even voor de zekerheid verschillende gespecificeerde rekeningen bekeken en ondanks dat ik regelmatig t-zones gebruik, zijn er nergens kosten in rekening gebracht voor datagebruik via t-zones...

quote:
DaveD1109 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:20:
[...]

Dit is incorrect.

Reg. datum: 12 november 2002

Bij mij is het dpad al beschadigd de lak bladdert eraf?

Iemand anders ook dit probleem?

Specs: Asus P4C800 -E Deluxe P4 2.8@2.8 1Gb Corsair Club3D Radeon 9600 PRO WD1200JD

Reg. datum: 27 augustus 2008

quote:
Btje schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:18:
Bij mij is het dpad al beschadigd de lak bladdert eraf?

Iemand anders ook dit probleem?
Nope, maar ik heb hem ook niet voor niets in een leren hoesje :P.

omfg

Is er ook een mogelijkheid om de alle internet behalve de WLAN verbindingen te blokkeren. Heb nu sinds gister al een paar keer gehad dat hij per ongeluk op het t-mobile netwerk ging koekeloeren.

omfg

Reg. datum: 22 juli 2008

Je kunt iig zorgen dat ie niet zomaar verbinding maakt. Dit kan op de volgende manier:

Ga naar: Menu --> Instrumenten --> Web
Kies dan voor Opties --> instellingen --> algemeen
Wijzig toegangspunt in "Altijd vragen"

Voordat je toestel dan verbinding gaat maken vraagt ie eerst op welke manier. Je kunt dan dus annuleren of voor je Wlan kiezen.

Reg. datum: 03 juli 2008

hallo
ik heb sinds juli een nokia n78 maar nu blijft er steeds verlichting aan
de rode en de groene toets en de 2 witte streepje boven aan blijven verlicht
ik heb niks veranderd in de instellingen snap er niks van :?
heb de telefoon al een paar keer uitgezet en de batterij er al uitgehaald maar niks help
wie weet raad?

Reg. datum: 27 augustus 2008

quote:
Svenneh schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:17:
Is er ook een mogelijkheid om de alle internet behalve de WLAN verbindingen te blokkeren. Heb nu sinds gister al een paar keer gehad dat hij per ongeluk op het t-mobile netwerk ging koekeloeren.
Gewoon het T-Mobile toegangspunt verwijderen?

quote:
jose2001 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:14:
hallo
ik heb sinds juli een nokia n78 maar nu blijft er steeds verlichting aan
de rode en de groene toets en de 2 witte streepje boven aan blijven verlicht
ik heb niks veranderd in de instellingen snap er niks van :?
heb de telefoon al een paar keer uitgezet en de batterij er al uitgehaald maar niks help
wie weet raad?
Verlichting aan als de toetsen geblokkeerd zijn? Dat hoort inderdaad niet.
Je zou de telefoon kunnen herstellen via een software update, de software opnieuw installeren.

Gisteren de radio eens lang geprobeerd. Radio 3 werkte perfect van Ede, via Utrecht naar Eindhoven! Alleen het volume vind ik wat zacht..

Inmiddels al weer een tijdje in bezit van de N78 en over het algemeen wel tevreden. Behalve het stof wat zich in de rechterbovenhoek verzameld. Ik dacht eerst dat het kwam door de speakeropening, dus die heb ik met een plakbandje afgeplakt, maar dat maakt dus geen verschil. Vind het zo zoetjes aan wel irritant worden. Ben ik de enige met dat probleem, want ik kan er verder geen melding over terugvinden hier (of waar dan ook)??

En het geluid, dat is niet echt om over naar huis te schrijven (zeker niet in vergelijking met mijn vorige 6233). Klinkt al snel alsof de speakertjes kapot zijn.

Binnenkort maar weer eens een bezoekje brengen aan het CarePoint om het stof te laten verwijderen en te vragen wat zij van het geluid vinden.

Reg. datum: 27 april 2002

quote:
sjippie001 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:43:
Inmiddels al weer een tijdje in bezit van de N78 en over het algemeen wel tevreden. Behalve het stof wat zich in de rechterbovenhoek verzameld. Ik dacht eerst dat het kwam door de speakeropening, dus die heb ik met een plakbandje afgeplakt, maar dat maakt dus geen verschil. Vind het zo zoetjes aan wel irritant worden. Ben ik de enige met dat probleem, want ik kan er verder geen melding over terugvinden hier (of waar dan ook)??

En het geluid, dat is niet echt om over naar huis te schrijven (zeker niet in vergelijking met mijn vorige 6233). Klinkt al snel alsof de speakertjes kapot zijn.

Binnenkort maar weer eens een bezoekje brengen aan het CarePoint om het stof te laten verwijderen en te vragen wat zij van het geluid vinden.
Totaal geen stofophoping hier. Geluid klinkt uitstekend. Er lijkt me iets mis met jouw exemplaar.

I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]

quote:
sjippie001 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:43:

Heb alleen wat stof achter het stukje van de camera voorop. Het geluid vind ik ook prima. Alleen het volume van de radio is wat zacht.

Pagina: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: