quote:
Notna schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:51:
Ben je voor de grap the temple of enlightment al in geweest?. Geloof mij, dan heb je wel iets meer nodig dan lvl 55

(Hellish Kelelons die met 1 bepaalde attack makkelijk 2500 tot 4000 hp eraf knalt

1 ervan is niet erg, 2 wordt iets lastiger en 3 is een hell

) Wat wel lekker is dan weer, is dat ze zorgen dat je standaard 1 lvl up gaat (ongeacht je huidige level). Hoe hoger je komt alleen, dan heb je minimaal 2 kelelons nodig. dan zorgt 1 kelelon niet meer voor instant lvl up. (reden dat je instant level up gaat, is omdat ze lvl 99 zijn en dus altijd sterker zijn dan jij bent (tenzij je zelf lvl 99 bent

)
Tip: paralyse ze, dan doen ze niet veel meer ( 9 van de 10 keer

)
Temple of enlightment.. praat me er niet van

wat een K#Tpuzzel zeg... daar heb ik wat op zitten vloeken

en de enemies zijn bad-ass.
Eerste keer dat ik daar kwam liep ik (wat achteraf bleek: zwaar underlevelled) naar binnen en in de 1e de beste battle tegen een hellish kelolon was 't instant game-over. Toen ben ik eerst buiten beetje rond blijven lopen, daar kom je vijanden tegen die net iets minder krachtig zijn dan binnen, zoals bv de black kelelon. Zelfde soort aanvallen als de hellish, maar iets minder dmg. Daarna naar binnen gegaan (buiten opgewerkt tot ongeveer lvl 56, daarna naar binnen en kwam uiteindelijk ergens rond de 75 uit)
Ik heb nog niet alle secret beasts enzo, enkel de story-mode uitgespeeld; maar deze game heeft me zeer vermaakt, en ga ik ongetwijfeld nog een keer doen.
Goede level-up plekjes vond ik Numara Atol (zeker je gamble hebt ivm silver kelelon), de "kelder" van Gongora's Mansion en Temple of Enlightment. Ook in die volgorde.
dahill wijzigde dit bericht 07-08-2008 16:48 (4%)