Gathering of Tweakers

Quicksearch
ik heb sinds vandaag het volgende probleem: als ik mijn camera start dan zijn alle icoontjes zwart. dus ik zie niet waar ik moet klikken voor camera opties enz. pas als ik erover ga met mijn vinger dan worden ze zichtbaar. ook wanneer ik een foto heb gemaakt wordt deze niet weergegeven (ik zie dan alleen zwart).

verder wanneer ik mijn tel opnieuw opstart dan start hij op met het scherm horizontaal. dus in landscape mode.

daarnaast is het ook zo dat de telefoon uit standby modus gaat wanneer hij een smsje ontvangt. bij e-mail is dit niet zo en de instellingen van meldingen zijn hetzelfde. weet iemand misschien hoe ik er voor kan zorgen dat hij gewoon een melding (geluid geeft) en in standby staat. want nu gaat hij aan en wanneer hij in mijn broekzak zit gaat dat ding zijn eigen leven leiden.

weet iemand ook oplossingen voor mijn andere problemen?

quote:
stavast schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:43:
ik heb sinds vandaag het volgende probleem: als ik mijn camera start dan zijn alle icoontjes zwart. dus ik zie niet waar ik moet klikken voor camera opties enz.
Heb je het klepje er wel afgehaald? 8)7 .. Nee zonder grappen, is je telefoon nog standaard dan? Volgens mij heb ik dat probleem namelijk ook nu ik hem gemod heb |:( ..

Reg. datum: 18 februari 2008

HELLLUP!!!!!!!
heb mijn telefoon aan de computer gehangen voor het synchroniseren van agenda en contactpersonen.
er trede een error op .
vervolgens de telefoon er af en hij was vastgelopen.
na een soft reset komt hij niet meer verder dan het opstartscherm van windows

wat kan ik doen

quote:
AJdeJS schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:06:
HELLLUP!!!!!!!

na een soft reset komt hij niet meer verder dan het opstartscherm van windows

wat kan ik doen
Een hard reset

Yeah..... right

hard reset komt ook niet verder dan het opstartscherm

hard reset heeft gewerkt

Duty calls........on my mobile

quote:
stavast schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:43:
................
daarnaast is het ook zo dat de telefoon uit standby modus gaat wanneer hij een smsje ontvangt. bij e-mail is dit niet zo en de instellingen van meldingen zijn hetzelfde. weet iemand misschien hoe ik er voor kan zorgen dat hij gewoon een melding (geluid geeft) en in standby staat. want nu gaat hij aan en wanneer hij in mijn broekzak zit gaat dat ding zijn eigen leven leiden.
Camera probleem etc.. geen ervaring mee, oplossing zou ik ook niet weten.
Ik neem aan dat je een hard-reset al geprobeerd hebt (eventueel nieuwe rom flashen).

Hoewel ik doorgaans vee; tweak en sleutel, heb ik nog steeds de orginele rom op mijn Touch staan.
Dat met SMS je toestel wel uit standby komt en met mail niet dat klopt, heb ik ook.
Ook ik heb de instellingen het zelfde staan, mail en SMS geven beide notificatie, maar SMS haalt hem ook uit standby.

Wellicht is dit in een homebrew Rom niet meer het geval, maar zoals gezegd heb ik nog geen alternatieve rom geïnstalleerd en kan ik je dit dus niet vertellen, misschien anderen met ervaring?.

Dus wat betreft je mail en SMS probleem, geen paniek, is standaard in orginele rom.

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

Is bij alle roms zo dat als je een sms ontvangt dat je touch aan gaat.
Je kunt met S2U2 dit verhelpen doordat hij op slot staat dan, en na .. seconden weer uit gaat
Succes

HTC Diamond 1.93 WWE

Reg. datum: 21 augustus 2007

quote:
Stitch15 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:59:
[...]

MIjn MDA Touch heeft een hogere ROM versie (2.81 nogwat), maar een oudere radio versie en een oudere datum (september).
Heeft updaten dan wel zin?
Hoe kan je zien welke rom je er nu op hebt? 8)7

Reg. datum: 12 november 2007

En dat hij dat niet doet bij een mail is omdat je dataverbindingen worden verbroken bij standby (Bij mij althans).
Hierdoor ontvang je dus ook geen nieuwe mail.

Reg. datum: 21 augustus 2007

[quote]sylcas schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:40:
[...]

Hoe kan je zien welke rom je er nu op hebt? 8)7
[/quote]
7(8)7

Heb het gevonden.
Nu dan de volgende vraag:
wat levert het me op..? Draait nu goed met Battery status en spb menu

quote:
Timple schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:41:
En dat hij dat niet doet bij een mail is omdat je dataverbindingen worden verbroken bij standby (Bij mij althans).
Hierdoor ontvang je dus ook geen nieuwe mail.
in standby ontvang je gewoon je mail (gprs) Wifi gaat inderdaad uit
Weet iemand de registry settings om dit alles veranderen ???
Wifi aanblijft als je je scherm uit doet en dat je scherm niet aangaat bij sms

HTC Diamond 1.93 WWE

Ook ik ontvang gewoon mijn mailtjes hoor als hij op standby staat (GPRS).
Punt was juist dat als je een mail ontvangt in standby modus het toestel niet aangaat,
bij ontvangst SMS wel.

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

Is het mogelijk om geen lijst te krijgen in het startmenu met laatst geopende programma's?
Als je nu op start klikt, komt er een lijst met de 6 laatst geopende programma's. Die wil ik niet

wat er ook gebeurd, doe of dat het zo gepland was

quote:
Redchilly schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:51:
[...]

Camera probleem etc.. geen ervaring mee, oplossing zou ik ook niet weten.
Ik neem aan dat je een hard-reset al geprobeerd hebt (eventueel nieuwe rom flashen).
..............
..............
orginele rom.
ik heb ook nog gewoon de originele rom, ik heb geen zin om alles opnieuw in te stellen enz, dus aan andere roms begin ik niet. fijn om te horen dat ik niet de enige ben met dit (erg irritante) probleem

quote:
sandriekus1987 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:35:
Is het mogelijk om geen lijst te krijgen in het startmenu met laatst geopende programma's?
Als je nu op start klikt, komt er een lijst met de 6 laatst geopende programma's. Die wil ik niet
je kunt het wissen met clear temp :)

HTC Diamond 1.93 WWE

quote:
:? wat begrijp je niet :?

HTC Diamond 1.93 WWE

quote:
Ralf the Malf schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:23:
[...]

Gisteravond heb ik ook de update gedraaid. Maar ik krijg geen extra 4e button. Kun je een screenshot plaatsen. En heb je een Elf of een elfin.

Dank voor je antwoord alvast en de screenshot :9
Hi Ralf,

Ik heb een Elf, wel de versie met 128/256MB geheugen. Ik heb alleen geen idee hoe ik de screenshot bij deze tekst moet zetten. 8)7

quote:
stavast schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:47:
ik heb ook nog gewoon de originele rom, ik heb geen zin om alles opnieuw in te stellen enz, dus aan andere roms begin ik niet. fijn om te horen dat ik niet de enige ben met dit (erg irritante) probleem
Voor mij is het geen probleem hoor, en zeker niet erg irritant.
Doorgaans kijk ik direct naar het ontvangen bericht, dan zou het makkelijk zijn als nieuwe mail ook de standby opheft,
anderzijds als ik niet direct kan kijken laat ik het toestel in mijn zak, springt toch na x aantal seconden (minuut geloof ik) weer in standby.
Ik zie er eigenlijk geen probleem in, wel jammer dat het niet uniform werkt, maar dat is alles.

quote:
bijtje0611 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:30:
[...]

Hi Ralf,

Ik heb een Elf, wel de versie met 128/256MB geheugen. Ik heb alleen geen idee hoe ik de screenshot bij deze tekst moet zetten. 8)7
Download en installeer MyMobiler.
Met deze tool kun je je pda besturen, bekijken en screenshots maken via de pc.

quote:
GekkeHenkie1988 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:37:
[...]

Download en installeer MyMobiler.
Met deze tool kun je je pda besturen, bekijken en screenshots maken via de pc.
Deze man kan wel screenshots maken maar weet niet hoe ie ze hier in beeld krijgt ;)

HTC Diamond 1.93 WWE

quote:
Heeft nou echt niemand de oplossing hiervoor?

korte probleem omschrijving:

BIj elk sms-je dat ik verstuur krijg ik de melding:

Kan een of meer geadresseerden niet herkennen of het adres is ongeldig. Wilt u het bericht toch verzenden?

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

quote:
Wat is "clear temp"? Een apart tooltje op je temp te clearen?? Ik snap het echt niet!

Zijn er ondertussen sinds nr 5 van reeks, al mensen die Gmail java onder de Orange touch werkende hebben gekregen??

Ik heb een Orange touch en zit met het probleem dat velen hebben, de google applet werkt niet.
Voor de grap dacht ik, ik bel gewoon de Orange helpdesk eens, ben vast niet de eerste die belt en vraagt of er een oplossing voor is.

Nou de "Nico" die ik aan de lijn kreeg reageerde zoals ik verwacht had: "meneer als u zelf programma's installeerd ja dat ondersteunen we niet.." :( :? jeee..

Voor mij weer duidelijk waarom ik nooit meer branded telefoons ga kopen.. Helemaal niet bij Orange.. Erg jammer zo'n simpele reactie

We're machines just like everything else in nature.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws