quote:
stavast schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:43:
................
daarnaast is het ook zo dat de telefoon uit standby modus gaat wanneer hij een smsje ontvangt. bij e-mail is dit niet zo en de instellingen van meldingen zijn hetzelfde. weet iemand misschien hoe ik er voor kan zorgen dat hij gewoon een melding (geluid geeft) en in standby staat. want nu gaat hij aan en wanneer hij in mijn broekzak zit gaat dat ding zijn eigen leven leiden.
Camera probleem etc.. geen ervaring mee, oplossing zou ik ook niet weten.
Ik neem aan dat je een hard-reset al geprobeerd hebt (eventueel nieuwe rom flashen).
Hoewel ik doorgaans vee; tweak en sleutel, heb ik nog steeds de orginele rom op mijn Touch staan.
Dat met SMS je toestel wel uit standby komt en met mail niet dat klopt, heb ik ook.
Ook ik heb de instellingen het zelfde staan, mail en SMS geven beide notificatie, maar SMS haalt hem ook uit standby.
Wellicht is dit in een homebrew Rom niet meer het geval, maar zoals gezegd heb ik nog geen alternatieve rom geïnstalleerd en kan ik je dit dus niet vertellen, misschien anderen met ervaring?.
Dus wat betreft je mail en SMS probleem, geen paniek, is standaard in orginele rom.