Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch/P3450 Elf (MDA Touch) - Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 februari 2008

[quote]Comgenie schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:55:
[...]

Helaas, gebrickt!

nee grapje, gewoon usb kabel los , softreset met pin eronder, usb kabel erin, en update prog weer aan. volg opnieuw de stappe.

tip: haal de sd eruit, daarom sloeg die bij mij eerst vast

Hi Comgenie

Bedankt voor jouw reactie, het probleem is vrees ik wat groter. Ik heb jouw advies opgevolgt echter na de soft reset kom ik gelijk weer in het opstartscherm met de gekleurde balken. Om het update programma uit te kunnen voeren moet de MDA worden herkend door ActiveSync. Dit gebeurd dus niet. Nog een andere optie bij de hand?

Hed Kandi
Reg. datum: 27 september 2005

quote:
bijtje0611 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:02:
[quote]Comgenie schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:55:
[...]

Helaas, gebrickt!

nee grapje, gewoon usb kabel los , softreset met pin eronder, usb kabel erin, en update prog weer aan. volg opnieuw de stappe.

tip: haal de sd eruit, daarom sloeg die bij mij eerst vast

Hi Comgenie

Bedankt voor jouw reactie, het probleem is vrees ik wat groter. Ik heb jouw advies opgevolgt echter na de soft reset kom ik gelijk weer in het opstartscherm met de gekleurde balken. Om het update programma uit te kunnen voeren moet de MDA worden herkend door ActiveSync. Dit gebeurd dus niet. Nog een andere optie bij de hand?
misschien heb je hier wat aan:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=347700

Reg. datum: 13 november 2003

quote:
t-x-m schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:41:
Weet iemand een plek waar ik het originele jasje van de Touch kan aanschaffen?
Niemand? :'(

<?php print "Hello world"; ?>

Reg. datum: 28 december 2006

Geachte Tweakers

Ik heb op mijn HTC Touch de TCMP player geinstalleerd en dat werkt prima met AVI bestanden
maar zodra ik een WMV / DIVX of iets erop zet kan hij het niet openen , vervolgens ga ik naar de media player en open ik het en ja hoor werkt prima , maar dan happerd het beeld dus hij speeld het niet goed af

Iemand eventueel een tip ? ik heb waarschijnlijk dus een codec of andere speler nodig
en zo ja waar kan ik het eventueel vinden ?

Dank u

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs

Reg. datum: 13 november 2003

<?php print "Hello world"; ?>

Reg. datum: 13 maart 2001

quote:
Of deze (maar ja, welke krijg je dan, de bovenste of de onderste foto) :)

TifKag wijzigde dit bericht 19-02-2008 16:06 (10%)

Yeah..... right

Hed Kandi
Reg. datum: 27 september 2005

quote:
TifKag schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:02:
[...]

Of deze (maar ja, welke krijg je dan, de bovenste of de onderste foto) :)
ik denk de onderste, dat is namelijk een pouch :)

Reg. datum: 01 mei 2005

quote:
thalsfm schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 08:39:
quote:
IC3M4N schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:21:
Sinds kort krijg ik altijd deze melding als ik een sms wil versturen:

--------------------------------------------------------------------------------
Kan een of meer geadresseerden niet herkennen of het adres is ongeldig. Wilt u het bericht toch verzenden?

--------------------------------------------------------------------------------

Op een ander forum zeiden ze dat dit komt door geinstalleerde software, maar ik heb niks meer geinstalleerd... Het gekke is ook dat hij het sms-je door op OKE te klikken gewoon verstuurd...

Weet iemand iets of heeft dit ook meegemaakt?
[...]

Deze melding krijg ik ook.
Volgens mij is deze verschenen nadat ik de trial versie van spb Mobile Shell er af gehaald heb.
Ook na een soft reset blijft de melding.

Iemand die kan helpen pls?
Niemand?

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

daddy cool, crazy like a fool

Ik zie bij Expansys een Touch met dubbel geheugen staan, maar dit is een Hongkong versie. Weet iemand of dat irritant is? Omdat er een verloopstekker bij zit bijv. Volgens Expansys is de taal ook niet te wijzigen in NL, maar kan ik er geen NL rom op flashen o.i.d?

Andere vraag is of iemand nog andere toko's weet die de Extended versie verkopen?

Sjek de officiële White Russian site !

Reg. datum: 28 februari 2007

Ben nu een weekje aan het spelen met die MDA van T-mobile en het bevalt prima.. :)

Nu wou ik gisteren eens kijken hoe snel de I-net verbinding met gprs is. Dan kom ik op de site www.speedtest.net terecht, maar dan blijkt dat ik flash niet heb. Zelf heb mij al suf gezocht hoe dit op te lossen. Flash-lite er op gezet, flash7 voor pocket-pc geprobeerd etc..maar het wil maar niet lukken. Iemand dezelfde ervaringen met flash wat niet wil werken gehad en eventueel opgelost? Zo ja, hoe. En eventueel links waar ik de goede flash-plugin kan ophalen?

Mijn dank is groot. Als browser gebruik ik de IE

HTC-Touch P3452: rom: Bleu Elves 5.0. radio: 03.07.90. Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Swiftblade WWE v7.5full 12mb pp Radio: 1.0.25.08: Unsigned Hspl Olinex v1.40

O+
Reg. datum: 18 december 2005

Opera voor PocketPC/WM6 should do :) Of je Touch aan je PC hangen en je Touch dan als modem gebruiken. :)

Muthas wijzigde dit bericht 19-02-2008 18:45 (20%)

Reg. datum: 29 mei 2005

Kan iemand mij uitleggen hoe ik het programma TCPMP snel kan opstarten, dmv een sneltoets bijvoorbeeld?
Ben (nog) niet zo thuis in het tweaken van de Touch....BVD!! _/-\o_

Reg. datum: 03 januari 2008

quote:
TheLemon schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:28:
Ik zie bij Expansys een Touch met dubbel geheugen staan, maar dit is een Hongkong versie. Weet iemand of dat irritant is? Omdat er een verloopstekker bij zit bijv. Volgens Expansys is de taal ook niet te wijzigen in NL, maar kan ik er geen NL rom op flashen o.i.d?

Andere vraag is of iemand nog andere toko's weet die de Extended versie verkopen?
Ik heb de mijne gekocht by www.smartphoneworld.nl, deze hebben de uk en nl versie elfin

quote:
bijtje0611 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:02:
Hi Comgenie

Nee dat klopt, dat die weer bij die kleuren uit komt. Je moet alleen alle ActiveSync dingen negeren en gewoon het programma gebruiken, hij zou dan zeggen: Vorige versie: met dan niks erachter, en dan de versie waar je heen wilt updaten 2.nogwat. Zodra hij begint dan moet je op het scherm van pc en mob een processbar zien. (Dit ging bij mij mis, toen ik het opnieuw deed met sd kaart eruit werkte het wel).

quote:
Takie schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:28:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het programma TCPMP snel kan opstarten, dmv een sneltoets bijvoorbeeld?
Ben (nog) niet zo thuis in het tweaken van de Touch....BVD!! _/-\o_
Je kan hem bij dat Home ding (Met klok, weer enzo) toevoegen bij de laaste tab. Daar kan je programma's neer zetten, en dan is't maar max 2 keer tikken als je het wilt opstarten ;).

Reg. datum: 12 november 2007

http://gpsgate.com/
quote:
m0rdex schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:39:
Beste Tweakers,

Ik zit nu al een paar maanden met de vraag in m'n maag, en na een hoop geknutsel stel ik 'm toch maar hier, in de hoop dat iemand anders hier ook last van had en een oplossing hiervoor gevonden heeft;

Ik heb TomTom Navigator 6 op m'n Touch draaien, verbonden via bluetooth met een Adapt GPS muis. Als ik in de auto zit, maak ik een bluetooth-verbinding aan met de Adapt, code 000, Nieuwe uitgaande verbinding (COM6) -> koppelen aan Adapt, Seriele verbinding aanvinken, TomTom opstarten, werkt!

Ik rij een rondje, stap m'n auto uit, zet m'n Adapt GPS muis uit. Vrolijk, want TomTom werkt.

Volgende dag, stap ik m'n auto in, zet m'n GPS muis aan, TomTom aan, geen GPS-apparaat gevonden.. Hmm, bluetooth staat nog goed ingesteld, verbinding is ook actief tussen Touch en GPS muis, maar blijft op geen GPS-app. staan. Na het verwijderen en opnieuw toevoegen in het Bluetooth-instellingen scherm, COM6 weer koppelen, TomTom opstarten, vind ie meteen de muis en navigeert ie er vrolijk op los.

Heeft iemand dit ook gehad/opgelost? Telkens als ik nu wil tomtommen ben ik nu die verbinding opnieuw aan 't instellen.

Thanx in advance!
Heb het probleem zelf niet, bij mijn vorige rom wel het programma GpsGate gebruikt. Deze regelt al het GPS-verkeer. (Beter dan Windows mobile zelf, want TomTom blijkt vaker roet in het eten te gooien.

Reg. datum: 18 februari 2008

quote:
Comgenie schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:38:
[...]

Nee dat klopt, dat die weer bij die kleuren uit komt. Je moet alleen alle ActiveSync dingen negeren en gewoon het programma gebruiken, hij zou dan zeggen: Vorige versie: met dan niks erachter, en dan de versie waar je heen wilt updaten 2.nogwat. Zodra hij begint dan moet je op het scherm van pc en mob een processbar zien. (Dit ging bij mij mis, toen ik het opnieuw deed met sd kaart eruit werkte het wel).
Eindelijk na 2x opnieuw proberen is het gelukt d:)b . Bedankt. Deze update heeft toch wel wat aangename veranderingen. Het systeem werkt sneller en het Home menu is ook aangepast met o.a. extra buttons onder de X knop, een 4e button voor geluidsinstellingen in het home menu en aanpassingen aan het office deel. :Y

Raar, is zo gek nog niet

Iemand ervaring met deze kabel??

Ik zit erover te denken om hem ook te bestellen.

Reg. datum: 24 augustus 2005

quote:
GekkeHenkie1988 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:19:
Iemand ervaring met deze kabel??

Ik zit erover te denken om hem ook te bestellen.
Dat kabeltje werkt waarschijnlijk prima.

Ik gebruik op dit moment deze bluetooth stereo headset, waarmee je ook kan bellen.
(wordt ook in veel "offline" winkels verkocht)
Misschien dat je er ook over kan nadenken zo'n soort ding te kopen. Voordeel vind ik dat je geen kabeltje in de Touch hoeft te prikken, met eventuele ongemakken van dien.

Chris.nl wijzigde dit bericht 20-02-2008 12:53 (4%)

Raar, is zo gek nog niet

quote:
Chris.nl schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:52:
[...]

Dat kabeltje werkt waarschijnlijk prima.

Ik gebruik op dit moment deze bluetooth stereo headset, waarmee je ook kan bellen.
(wordt ook in veel "offline" winkels verkocht)
Misschien dat je er ook over kan nadenken zo'n soort ding te kopen. Voordeel vind ik dat je geen kabeltje in de Touch hoeft te prikken, met eventuele ongemakken van dien.
Prijsje ligt wel wat hoger he :P

Hoe is de geluidkwaliteit ? En kun je met die headset ook je muziekspeler aansturen?? (volgende nummer, vorige nummer, play, pauze, volume)

quote:
GekkeHenkie1988 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:58:
[...]

Prijsje ligt wel wat hoger he :P

Hoe is de geluidkwaliteit ? En kun je met die headset ook je muziekspeler aansturen?? (volgende nummer, vorige nummer, play, pauze, volume)
Ik weet niet welke doppen je bij dat kabeltje (hebt) wil kopen. Als je het bij elkaar optelt valt de prijs wellicht mee.

Geluidskwaliteit vind ik super 'k ben erg te spreken over die ear-in dopjes.. Je kan ook de headset aansturen, volgende, vorige, volume, gesprek opnemen, verbreken, voicedailing....

- edit -

't Gaat me er niet om, dat je DIE doppen zou moeten kopen. Maar dat je iig weet, dat er ook tig van bluetooth oplossingen zijn te vinden, die wellicht prettiger in gebruik zijn dan een kabeltje aan de Touch vast te moeten prikken.

Chris.nl wijzigde dit bericht 20-02-2008 13:16 (16%)

Raar, is zo gek nog niet

quote:
Chris.nl schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:13:
[...]

Ik weet niet welke doppen je bij dat kabeltje (hebt) wil kopen. Als je het bij elkaar optelt valt de prijs wellicht mee.

Geluidskwaliteit vind ik super 'k ben erg te spreken over die ear-in dopjes.. Je kan ook de headset aansturen, volgende, vorige, volume, gesprek opnemen, verbreken, voicedailing....
das een pluspunt. Ik heb goede oordopjes dus dat kabeltje is voor mij zowizo goedkoper.

Ik geloof dat ze van Jabra, ook van die bluetooth dingen verkopen waar je je eigen doppen in kan prikken. Kan je ook je audio player besturen en bellen... Succces met zoeken / kiezen.

Make it so
Reg. datum: 30 april 2006

quote:
bijtje0611 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:58:
[...]

Eindelijk na 2x opnieuw proberen is het gelukt d:)b . Bedankt. Deze update heeft toch wel wat aangename veranderingen. Het systeem werkt sneller en het Home menu is ook aangepast met o.a. extra buttons onder de X knop, een 4e button voor geluidsinstellingen in het home menu en aanpassingen aan het office deel. :Y
Gisteravond heb ik ook de update gedraaid. Maar ik krijg geen extra 4e button. Kun je een screenshot plaatsen. En heb je een Elf of een elfin.

Dank voor je antwoord alvast en de screenshot :9

Dell XPS 1530 (Red) met T5450 | 2 GB | 250 GB 5400 rpm | 1440*900 scherm | 6 Cells | 8600m GT | Wifi N

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: