Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch/P3450 Elf (MDA Touch) - Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Duty calls........on my mobile

quote:
timlawson1 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 14:34:
Voor alle MAC gebruikers die niet kunnen syncen met iSync en geen zin hebben om te betalen voor Missing Sync is er nu een gratis programma, heb er gister mee gesynchroniseerd en werkt perfect!

SyncMate

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/33494
Jammer dat het geen Bluetooth ondersteund.
Op een of andere manier pakt de USB verbinding niet, ik krijg in Syncmate de foutmelding:
"Make sure what SyncMate driver started on your device"
Ik kan alleen maar een .dmg file vinden om op de Mac te installeren
:|

edit:
Ik was weer te snel, ff aan instellingen geknutselt op de Touch en nu werkt het als een speer _/-\o_
Me happy :9

Redchilly wijzigde dit bericht 18-02-2008 13:12 (9%)

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

Reg. datum: 18 februari 2008

ik heb een paar domme vraagjes.
oh nee stom die bestaan niet alleen domme antwoorden.
maar goed here goes.

HTC P3450: super toestel alleen een paar nadelen
- steeds geeft mijn toestel aan dat er een GPRS verbinding is( G ipv antenne) maar die is er niet.
- het geluid wordt vaak op stil gezet terwijl ik dat niet heb gedaan
- camera weigert vaak en het toestel heeft dan een soft reset nodig om hem dan alsnog aan te krijgen
- messenger heeft de eigenschap geen verbinding te maken en en iedereen offline te laten, maar zodra ik alles afsluit wel steeds op nieuw een gprs verbinding te willen maken.
live messenger via het internet doet het wel goed, maar dan moet ik continu op die site blijven. (kan dat anders?)
- het eerste scherm dat ik krijg na een reset is een Orange scherm. is dit weg te halen heb het menig keer geprobeerd via de handout die ergens in deel 3 stond, maar werkt niet.

verder nog
ik wil graag opera er op zetten. hbe nu deze gevonden: Opera 8 for Windows Mobile Smartphone 2003. is dat goed of kan ik beter een andere gebruiken

en dan als laatste wil ik weten is
ik wil deze rom er op zetten
2.20.707.1b wwe
is die goed of kan ik beter een andere nemen.

bvd

quote:
AJdeJS schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:56:
- steeds geeft mijn toestel aan dat er een GPRS verbinding is( G ipv antenne) maar die is er niet.
De G verschijnt al zodra GPRS mogelijk is. Pas als er ook 2 pijltjes bij komen te staan dan heb je verbinding.
quote:
- het geluid wordt vaak op stil gezet terwijl ik dat niet heb gedaan
Aan de zijkant zit een volume knop, kom je daar misschien tegenaan? Als je je toestel in je zak doet kan je het best eerst bovenop de uit-aan knop drukken, dan zijn de toetsen verder vergrendeld.
quote:
- camera weigert vaak en het toestel heeft dan een soft reset nodig om hem dan alsnog aan te krijgen
Waarschijnelijk heb je dan teveel programma's tegelijk draaien.
quote:
- messenger heeft de eigenschap geen verbinding te maken en en iedereen offline te laten, maar zodra ik alles afsluit wel steeds op nieuw een gprs verbinding te willen maken.
Heb je de nieuwste messenger er wel op staan? Probeer anders een andere client, Zoals octro talk of een van de andere vele msn clients voor windows mobile.
quote:
live messenger via het internet doet het wel goed, maar dan moet ik continu op die site blijven. (kan dat anders?)
Als het via een website gaat: nee.
quote:
- het eerste scherm dat ik krijg na een reset is een Orange scherm. is dit weg te halen heb het menig keer geprobeerd via de handout die ergens in deel 3 stond, maar werkt niet.
Een andere rom erop zetten is het makkelijkst.
quote:
ik wil graag opera er op zetten. hbe nu deze gevonden: Opera 8 for Windows Mobile Smartphone 2003. is dat goed of kan ik beter een andere gebruiken
Heb hem zelf ook, werkt uitstekend :).

Heb net mijn Elfje binnen (had hem vorige week woensdag moeten krijgen), maar OMG, wat is het een leuk gadget om mee te spelen. _/-\o_ Moet die auto GRPS verbinding uit zien te schakelen, maar volgens mij stond dat hier ergens op de site, paar berichten terug ;)

Nu ik eindelijk "online" blijven, wanneer ik in de kleinste kamer zit. :P

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Reg. datum: 28 januari 2008

quote:
Lord_Salo schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:43:
Heb net mijn Elfje binnen (had hem vorige week woensdag moeten krijgen), maar OMG, wat is het een leuk gadget om mee te spelen. _/-\o_ Moet die auto GRPS verbinding uit zien te schakelen, maar volgens mij stond dat hier ergens op de site, paar berichten terug ;)

Nu ik eindelijk "online" blijven, wanneer ik in de kleinste kamer zit. :P
Staat in de startpost "No GPRS'' werkt perfect

quote:
Stitch15 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:53:
[...]

Staat in de startpost "No GPRS'' werkt perfect
Ja klopt, heb hem al geinstalleerd, maar krijg een foutmelding. Misschien komt het doordat ik tijdens 1ste keer opstarten van mijn Elfje , verbindingwizard heb geannuleerd. Ik gebruik nu Wlan verbinding met mijn router en werkt perfect. Ik was bang dat hij misschien toch stiekem GPRS verbinding maakte. :9

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Reg. datum: 26 januari 2008

ik zat op internet en toen kwam ik een programmatje tegen waarmee je torrents kan downloaden op je pda: WinMobile Torrent http://www.adisasta.com/wmTorrent.html
werkt dat ook op de htc touch???
(kan niet wachten tot ik hem morgen krijg :P :P )
bvd

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Beter laat dan nooit: ik heb 'MDA Touch' in de titel toegevoegd. :)
Vis
Reg. datum: 23 december 2004

quote:
omeleen schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:36:
ik zat op internet en toen kwam ik een programmatje waarmee je torrents kan downloaden op je pda: WinMobile Torrent http://www.adisasta.com/wmTorrent.html
bvd
Wireless torrenten is hoe dan ook waardeloos, zelfs met 100% WiFi signaal is het niet goed te noemen.

uhhh....hier komt mischien een noobish vraag :9
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn Elfje software automatisch op mijn opslagkaart installeerd. Wil namelijk niet de registry van mijn HTC "vervuilen" ;)

quote:
Ilya schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:57:
[...]

Wireless torrenten is hoe dan ook waardeloos, zelfs met 100% WiFi signaal is het niet goed te noemen.
hoezo waardeloos is de snelheid of het bereik niet goed??

omeleen wijzigde dit bericht 18-02-2008 21:49 (20%)

Reg. datum: 24 augustus 2005

quote:
omeleen schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:36:
ik zat op internet en toen kwam ik een programmatje waarmee je torrents kan downloaden op je pda: WinMobile Torrent http://www.adisasta.com/wmTorrent.html
bvd
'k Heb um net met wifi en gprs getest, en het werkt prima op de touch.
Het programma kan je op de opslagkaart installeren, en je kan ook instellen dat torrent(s) daar worden opgeslagen.

Met gprs gaat natuurlijk niet snel, een enkel mp3tje downloaden moet goed te doen zijn, ik doe nu zo'n 10 minuten over 1mb.

Ik heb vorig jaar begin december de MDA Touch aangeschaft, de versie met 256/128MB geheugen. Deze werkte naar tevrdenheid. Echter, tijdens het updaten na de net nieuw beschikbaar gestelde toestelsoftware versie 2.26 verschenen er gekleurde balken op mijn scherm waarna het contact via ActiveSync wegviel en de MDA nergens meer op reageerde. :( Ook na soft of hard resetten krijg ik allen de gekleurde balken te zien en werk er verder niets. Heeft iemand een idee hoe dit is op te lossen??

Als newbie als 1e hartelijk dank voor alle uitvoerige beschrijvingen...
Ik heb de 6 threads (bijna) volledig gelezen en heb toch nog enkele vragen
- weather locatie aanpassen: Nadat ik de xml file met total commander van "read only" afgehaald heb, kan ik em nog steeds niet editen. 1) De file > 64 mb en dat pikt TC niet. 2) Indien ik de properties van de file (opnieuw) bekijk, dan is deze toch weer "read only"...ondanks dat ik dat net gewijzigd had. Any ideas?
- HTC Home Plugin: Kan ik deze ook ergens "anders" downloaden...dwz zonder "lid" te moeten worden van het XDA forum?

Alvast hartelijk dank voor de antwoorden!

quote:
bijtje0611 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:27:
Ik heb vorig jaar begin december de MDA Touch aangeschaft, de versie met 256/128MB geheugen. Deze werkte naar tevrdenheid. Echter, tijdens het updaten na de net nieuw beschikbaar gestelde toestelsoftware versie 2.26 verschenen er gekleurde balken op mijn scherm waarna het contact via ActiveSync wegviel en de MDA nergens meer op reageerde. :( Ook na soft of hard resetten krijg ik allen de gekleurde balken te zien en werk er verder niets. Heeft iemand een idee hoe dit is op te lossen??
Helaas, gebrickt!

nee grapje, gewoon usb kabel los , softreset met pin eronder, usb kabel erin, en update prog weer aan. volg opnieuw de stappe.

tip: haal de sd eruit, daarom sloeg die bij mij eerst vast

quote:
Chris.nl schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:21:
[...]

'k Heb um net met wifi en gprs getest, en het werkt prima op de touch.
Het programma kan je op de opslagkaart installeren, en je kan ook instellen dat torrent(s) daar worden opgeslagen.

Met gprs gaat natuurlijk niet snel, een enkel mp3tje downloaden moet goed te doen zijn, ik doe nu zo'n 10 minuten over 1mb.
ok dat is mooi dat ie werkt ga em morgen proberen
maare tot welke snelheid kwam je maximaal met wifi??

Reg. datum: 24 augustus 2005

quote:
omeleen schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:55:
ok dat is mooi dat ie werkt ga em morgen proberen
maare tot welke snelheid kwam je maximaal met wifi??
Met gprs zo'n 4kb/s
http://members.home.nl/testwebsite/CapScr0003.bmp

Met wifi liep ie op tot zo'n 60kb/s
http://members.home.nl/testwebsite/CapScr0001.bmp http://members.home.nl/testwebsite/CapScr0002.bmp

Volgens mij kan wifi nog stukken sneller op de touch, maar geen zin om nu een groot bestand te gaan downloaden.

De gprs functie is wel handig, voor als ik ooit "snel" een mp3tje wil downloaden terwijl ik in het bos zit te scheiten.
Oftewel, ik denk dit programma niet te gaan gebruiken.

quote:
Comgenie schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:57:
[...]

De G verschijnt al zodra GPRS mogelijk is. Pas als er ook 2 pijltjes bij komen te staan dan heb je verbinding.
naast die G heb je ook een je gprs signaal/ gsm signaal en die geeft aan welke je hebt en daar heb ik het over. dus rechts van de standaard G

[...]

Aan de zijkant zit een volume knop, kom je daar misschien tegenaan? Als je je toestel in je zak doet kan je het best eerst bovenop de uit-aan knop drukken, dan zijn de toetsen verder vergrendeld.
nee het geluid wordt niet zachter gezet, maar op de functie geluid uit/trillen

[...]

Waarschijnelijk heb je dan teveel programma's tegelijk draaien.
geen programma's draaien

[...]

Heb je de nieuwste messenger er wel op staan? Probeer anders een andere client, Zoals octro talk of een van de andere vele msn clients voor windows mobile.
heb niet de nieuwste messenger er op, misschien dat maar eens proberen

[...]

Als het via een website gaat: nee.

[...]

Een andere rom erop zetten is het makkelijkst.
ja andere rom hielp dus niet

[...]

Heb hem zelf ook, werkt uitstekend :).

quote:
Chris.nl schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:24:
[...]

Met gprs zo'n 4kb/s
[afbeelding]

Met wifi liep ie op tot zo'n 60kb/s
[afbeelding] [afbeelding]

Volgens mij kan wifi nog stukken sneller op de touch, maar geen zin om nu een groot bestand te gaan downloaden.

De gprs functie is wel handig, voor als ik ooit "snel" een mp3tje wil downloaden terwijl ik in het bos zit te scheiten.
Oftewel, ik denk dit programma niet te gaan gebruiken.
ok bedankt het lijkt mij wel handig
ik ga als die morgen binnen is gelijk updaten en dat proggie erop zetten

gmaals respect voor de zeer uitgebreide threads. Als newbie ben ik stukken wijzer geworden!
Nog een kleine vraag mbt het onderstaande :

"Dannydeman heeft mooie iphone icons gemaakt, deze kan je hier downloaden. Plaats deze op je storagecard in de volgende directory".

Heeft een van jullie een werkende link? Degene waar naar doorverwezen wordt is nml. dood.

Wederom bedankt!

Reg. datum: 10 februari 2008

Garantie informatie
Doet u een aanvraag voor garantieherstelling op basis van de bovenstaande voorwaarden?: Nee Garantie aanvaarding: Ja
Verkoopfactuurdatum (dd/mm/yyyy): -

Foutomschrijving
Specifieke klacht van de klant: No Selection

Huidige status
Datum van registratie op de website: 13/02/2008
Datum in behandeling: 18/02/2008
Huidige status: Herstel en/of omruil 18/02/2008 14:33
Status evolutie
18/02/2008 14:33:48 Herstel en/of omruil

betekend dit nu dat de klacht onder de garantie valt ?

Reg. datum: 13 november 2003

Ja! Zo was het bij mij ook! Komt wel goed :)

<?php print "Hello world"; ?>

Reg. datum: 10 februari 2008

quote:
t-x-m schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:47:
Ja! Zo was het bij mij ook! Komt wel goed :)
pfff en dat zonder bon _/-\o_

Tjerk Powah!
Reg. datum: 07 augustus 2003

Beste Tweakers,

Ik zit nu al een paar maanden met de vraag in m'n maag, en na een hoop geknutsel stel ik 'm toch maar hier, in de hoop dat iemand anders hier ook last van had en een oplossing hiervoor gevonden heeft;

Ik heb TomTom Navigator 6 op m'n Touch draaien, verbonden via bluetooth met een Adapt GPS muis. Als ik in de auto zit, maak ik een bluetooth-verbinding aan met de Adapt, code 000, Nieuwe uitgaande verbinding (COM6) -> koppelen aan Adapt, Seriele verbinding aanvinken, TomTom opstarten, werkt!

Ik rij een rondje, stap m'n auto uit, zet m'n Adapt GPS muis uit. Vrolijk, want TomTom werkt.

Volgende dag, stap ik m'n auto in, zet m'n GPS muis aan, TomTom aan, geen GPS-apparaat gevonden.. Hmm, bluetooth staat nog goed ingesteld, verbinding is ook actief tussen Touch en GPS muis, maar blijft op geen GPS-app. staan. Na het verwijderen en opnieuw toevoegen in het Bluetooth-instellingen scherm, COM6 weer koppelen, TomTom opstarten, vind ie meteen de muis en navigeert ie er vrolijk op los.

Heeft iemand dit ook gehad/opgelost? Telkens als ik nu wil tomtommen ben ik nu die verbinding opnieuw aan 't instellen.

Thanx in advance!

Vindt een man een kameel in de woestijn, maar die kameel vindt van niet.

NoData vraagje: Ik heb het progrje geinstalleerd en daarna een softreset gegeven. Elke keer indien ik NoData wil starten krijg ik een foutmelding: "er is een overwachte fout....."(Details wijzen uit dat het een NullReferenceException is).
Heeft iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen? Ik kon er nml. niets (en dat kan aan mij liggen) over terugvinden in de threads.

Wederom bedankt!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: