Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hoi, ik heb ook nog een vraagje. Tijdens het browsen met de touch kwam ik terecht op een site met flash. Er kwam de melding dat de pagina niet kon worden weergegeven vanwege het mankeren van de flashplayer. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Zelf had ik al een versie gevonden voor systemen met WM5. [edit, die werkt niet met WM6.1] Kan iemand mij verder helpen

Heppieboeddah wijzigde dit bericht 16-02-2008 11:52 (4%)

HTC-Touch P3452: rom: Bleu Elves 5.0. radio: 03.07.90. Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Swiftblade WWE v6.2 Radio: 1.0.25.08: Unsigned Hspl Olinex v1.40

Hoe kan ik het lettertype van mijn HTC home agenda onderdeel kleiner maken?

Andere vraag: waarom kan ik mijn Touch Dual niet registreren op HTC.com? Komt dat omdat ik een vodafone versie heb?

jpunja wijzigde dit bericht 16-02-2008 12:28 (44%)

quote:
sylcas schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:14:
[...]

linkje?
en voor de "ouwe"?
B)

zie net op site van Tmobile, dat deze update binnenkort verwacht wordt
MIjn MDA Touch heeft een hogere ROM versie (2.81 nogwat), maar een oudere radio versie en een oudere datum (september).
Heeft updaten dan wel zin?

quote:
jpunja schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:24:
Hoe kan ik het lettertype van mijn HTC home agenda onderdeel kleiner maken?

Andere vraag: waarom kan ik mijn Touch Dual niet registreren op HTC.com? Komt dat omdat ik een vodafone versie heb?
Je kan inderdaad alleen non branded HTC's registreren zover ik weet. T-mobile (MDA Touch) lukt ook niet.

Wie weet waar ik de tijd instel wanneer ik automatisch mijn mail ophaal via GPRS?
Hij haalt nu on de twee uur mail op maar dat is wat aan de lange kant.
(HTC P3450 B NL)

Zijn er trouwens nog mensen die met succes de iPhone skin hebben geinstalleerd? Ik heb een tijd terug een halve dag er mee gestoeid maar t is werkelijkwaar rocket science voor me en kwam niet verder dan een mooie iphone skin die verder niet touchable was en dus niet werkte....en dan nog een hele reeks rotzooi programma's op m'n touch....

Voor alle MAC gebruikers die niet kunnen syncen met iSync en geen zin hebben om te betalen voor Missing Sync is er nu een gratis programma, heb er gister mee gesynchroniseerd en werkt perfect!

SyncMate

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/33494

quote:
funk-e schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:55:
[...]

Je mag pas kicken na 24 uur, maar om op je vraag in te gaan:
RTFS!
oftwel Read The F*ckin Startpost ;) :P
Dat had ik gedaan beste, maar waarschijnlijk heb je mijn vraag niet goed gelezen.
De roms die ik heb gezien op xda-site zijn mij te uitgebreid. Ik zoek een basic simpele rom, die ik later zelf naar behoefte kan uitbreiden met proggies die ik zelf leuk vind. En nee, ik kan ze niet zelf maken..helaas.

Sorry mod, ik moest het even kwijt.. :'(

Maar als iemand nog een tip voor me heeft..graag dus.. O-)

HTC-Touch P3452: rom: Bleu Elves 5.0. radio: 03.07.90. Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Swiftblade WWE v6.2 Radio: 1.0.25.08: Unsigned Hspl Olinex v1.40

quote:
GekkeHenkie1988 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:06:
Kennen jullie dit al?

MyMobiler

Leuke tool om je Touch via de Pc te bekijken en te besturen. Ook makkelijk om screenshots enzo te maken.
Het werkt perfect.. _/-\o_

quote:
Stitch15 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 13:03:
[...]

Je kan inderdaad alleen non branded HTC's registreren zover ik weet. T-mobile (MDA Touch) lukt ook niet.
Dat weet ik, maar jouw toestel heeft ook écht een andere naam, terwijl die van Vodafone gewoon de HTC Touch is... Vandaar dat ik twijfelde!

Ga er maar gewoon vanuit dat een branded of simlocked Touch voor HTC geen toestel van hun meer is. Logisch ook, want jij hebt 'm bij de provider gekocht dus voor garantie en reparaties moet je ook daar zijn.

GoT Custom CSS - Tweakblog
Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both - Benjamin Franklin

Reg. datum: 09 augustus 2004

Ben nu enkele weken in bezit van de Touch, 1 woord, Geweldig! Wel ff wat kleiner als de Qtek2020 die ik hiervoor had ;)

Mis nog een ding hier in het forum, maybe ook een goede voor de TS, de SRS WOW HD Audio Enhancement Plugin, heerlijk om het geluid wat anders in te stellen. (moest overigens wel eerst een soft reset uitvoeren voor het werkte ivm. de drivers)

Hij is hier te vinden.

@Madview: die problemen heb ik laatst ook gehad, nadat ik wat progjes had geinstalleerd. Die zorgden voor de problemen en toen ik ze had verwijderd werkte alles weer prima. Het vervelende is alleen... ik heb geen flauw idee meer wat toen die problemen opleverde. Was het misschien die 6-tabs plugin? Ik weet het niet meer zeker, maar die leverde hier ook problemen op. :(

Soms kan een soft reset ook helpen om de problemen met WLAN op te lossen. Het is in elk geval waarschijnlijk een softwarematig probleem en niet hardwarematig. Want ik herken het probleem en met andere software werkte het wel weer.

quote:
Casaboontha schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 21:03:
[...]

http://member.htc.com/ruu...TMobileElfinWM6-TMNL.aspx
Hier het linkje, ff je elfin (MDA Touch met 128/256 MB) serie nummer invoeren en klaar is Casa :-)
BTW ook op XDA geen nieuwere ROM gevonden/gezien voor de touch....maar ff kijken dus

Ik post later m'n bevindingen
Hoe heb je de link van T-mobile gevonden?
[edit...] Beter rondkijken op T-mobile website
ik heb gevonden dat deze link ook werkt, ook al staat ie nog niet op de t-mobile website:
http://member.htc.com/ruu...e/TMobileElfWM6-TMNL.aspx
Kwam deze file uit: RUU_Elf_TMO_NL_2.26.114.3_4.1.13.52_03.08.90_BLUE_Ship.exe
Wat denken jullie ervan? heb ik een prerelease gevonden?

Havocnl wijzigde dit bericht 17-02-2008 13:08 (17%)

Google is your friend...

Reg. datum: 23 november 2004

quote:
Pa Dalton schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 13:48:
Wie weet waar ik de tijd instel wanneer ik automatisch mijn mail ophaal via GPRS?
Hij haalt nu on de twee uur mail op maar dat is wat aan de lange kant.
(HTC P3450 B NL)
Dit kan je vinden als je de accountkiezer opstart (het e-mail icoontje op je "vandaag" scherm) vervolgens kies je "menu" > "opties" > selecteer je account "*** mail" en dan na 5x op volgende klikken zie je "automtisch verzenden/ontvangen" staan, hier kan je het wijzigen.

Als het niet duidelijk is moet je het even zeggen.

Life sucks, but it beats the alternative

quote:
Havocnl schreef op zondag 17 februari 2008 @ 12:55:
[...]

Hoe heb je de link van T-mobile gevonden?
[edit...] Beter rondkijken op T-mobile website
ik heb gevonden dat deze link ook werkt, ook al staat ie nog niet op de t-mobile website:
http://member.htc.com/ruu...e/TMobileElfWM6-TMNL.aspx
Kwam deze file uit: RUU_Elf_TMO_NL_2.26.114.3_4.1.13.52_03.08.90_BLUE_Ship.exe
Wat denken jullie ervan? heb ik een prerelease gevonden?
Ik heb even bij mijn apparaatinfo gekeken, en die cijfers in de bestandsnaam. En zo te zien heeft die setup idd van alles wel hogere versie's. Ik zou kijken of ik hem straks erop kan zetten :). Ben zelf wel benieuwd :)

quote:
Comgenie schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:50:
[...]

Ik heb even bij mijn apparaatinfo gekeken, en die cijfers in de bestandsnaam. En zo te zien heeft die setup idd van alles wel hogere versie's. Ik zou kijken of ik hem straks erop kan zetten :). Ben zelf wel benieuwd :)
Ik hoor graag wat er nieuwer is in deze ROM dan de originele ROM :)

Google is your friend...

quote:
Casaboontha schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 21:03:
[...]

http://member.htc.com/ruu...TMobileElfinWM6-TMNL.aspx
Hier het linkje, ff je elfin (MDA Touch met 128/256 MB) serie nummer invoeren en klaar is Casa :-)
BTW ook op XDA geen nieuwere ROM gevonden/gezien voor de touch....maar ff kijken dus

Ik post later m'n bevindingen
En welk serie nummer wordt hier bedoeld? al gevonden, was ff iets te snel _/-\o_

vuurvreter1963 wijzigde dit bericht 17-02-2008 15:06 (4%)

quote:
vuurvreter1963 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 14:58:
[...]

En welk serie nummer wordt hier bedoeld?
Serienummer van je telefoon natuurlijk, te vinden onder je batterij

Google is your friend...

quote:
Spitie schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:00:
[...]

Dit kan je vinden als je de accountkiezer opstart (het e-mail icoontje op je "vandaag" scherm) vervolgens kies je "menu" > "opties" > selecteer je account "*** mail" en dan na 5x op volgende klikken zie je "automtisch verzenden/ontvangen" staan, hier kan je het wijzigen.

Als het niet duidelijk is moet je het even zeggen.
Ik heb het gevonden.
Bedankt

Ik ben van een Palm Treo 650 overgegaan naar een T-Mobile MDA Touch. Werk geheel naar tevredenheid. Inmiddels TomTom er opgezet. Dat werkt ook. Echter ik heb een GPS muis die lijkt op de Adapt AD 300. Deze muis wordt wel herkent alleen ik krijg het niet voor elkaar.
Dus ik zit te spelen met de Bluetooth, de External GPS instellingen, com, seriële poort. En bij TomTom GPS status, stel in en dan kies ik voor een andere Bluetooth GPS ontvanger, en vervolgens krijg ik de volgende vraag, GPS is verbonden met: Serial on USB/ com9 , com0, com 2 en seriële poort. Nu ben ik al wat uurtjes bezig om allerlei combinaties te maken, echter het lukt mij niet. Wat doe ik mogelijk niet goed, heeft iemand een tip!

De GPS muis werk goed bij mijn Palm Treo / Lifedrive maar misschien niet bij Windows Mobiele terwijl hij wel gezien wordt bij Bluetooth van de Touch.

FUJI FILM FINEPIX S100FS # ASUS T2 AH1 # AMD Athlon 64 x2 4200 # 2GB # ASUS 7300LE 256 MB # Logitech DiNovo # Logitech Z5500 # Canon Pixma IP5000 # Dell 2407WFP-HC # ACER Travelmate 800 # Palm LifeDrive # Palm TREO 650

quote:
Montana schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:11:
Ik ben van een Palm Treo 650 overgegaan naar een T-Mobile MDA Touch. Werk geheel naar tevredenheid. Inmiddels TomTom er opgezet. Dat werkt ook. Echter ik heb een GPS muis die lijkt op de Adapt AD 300. Deze muis wordt wel herkent alleen ik krijg het niet voor elkaar.
Dus ik zit te spelen met de Bluetooth, de External GPS instellingen, com, seriële poort. En bij TomTom GPS status, stel in en dan kies ik voor een andere Bluetooth GPS ontvanger, en vervolgens krijg ik de volgende vraag, GPS is verbonden met: Serial on USB/ com9 , com0, com 2 en seriële poort. Nu ben ik al wat uurtjes bezig om allerlei combinaties te maken, echter het lukt mij niet. Wat doe ik mogelijk niet goed, heeft iemand een tip!

De GPS muis werk goed bij mijn Palm Treo / Lifedrive maar misschien niet bij Windows Mobiele terwijl hij wel gezien wordt bij Bluetooth van de Touch.
Inmiddels opgelost, op de volgende manier. Bij Bluetooth laten zoeken, BTGPS veranderen in GPS, com poort instellen. Een reset, dan komt de bewuste poort bij het GPS apparaat in TomTom en dan even laten zoeken (45 sec) en met een zeer goede verbinding.

FUJI FILM FINEPIX S100FS # ASUS T2 AH1 # AMD Athlon 64 x2 4200 # 2GB # ASUS 7300LE 256 MB # Logitech DiNovo # Logitech Z5500 # Canon Pixma IP5000 # Dell 2407WFP-HC # ACER Travelmate 800 # Palm LifeDrive # Palm TREO 650

quote:
Havocnl schreef op zondag 17 februari 2008 @ 14:24:
[...]

Ik hoor graag wat er nieuwer is in deze ROM dan de originele ROM :)
Ik heb hem zojuist geinstalleerd.. Nog even gevloekt omdat hij telkens faalde en toen al niks anders meer wou doen dan 3 kleuren weergeven :'). Bleek uiteindelijk aan mijn 4gb geheugenkaart te liggen:/, die eruit en alles ging goed :').

Maar tot nu toe heb ik nog weinig (behalve de versie nummers bij apparaat info) anders gezien. Er staat iig geen Windows Mobile 6.1 op helaas :P. Er staat wel een andere midlet manager op, JBlend.

Edit: Nog een verandering, Arnhem (en een hoop andere nederlandse plaatsen) staan nu wel in het lijstje van de weather :)

Comgenie wijzigde dit bericht 17-02-2008 18:39 (9%)

Weet iemand hoe ik die irritant grote tijdsaanduiding weg kan krijgen in het Home scherm?

Shadow 2.1 TE net er op gezet maar werkt niet goed op de elf :-(
Enlarge start menu loopt steeds vast. Dus heb 2.0 er weer op gezet.
Heb wel ondekt als ik soft reset doe en ik had als laatste pcm keyboard geselecteerd dan
loopt de dialer vast. Doe ik eerst de standaard keyboard selecteren doet ie het wel goed ;)

Zie nu dat er ook 2.0 speciaal voor de elf is Wat is het verschil dan ? Meer geheugen ???
Geen zin om nu weer er op te zetten Kijken wat verschil is Iemand die het weet :?

petervanlis wijzigde dit bericht 18-02-2008 13:58 (21%)

HTC Diamond 1.93 WWE

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws