Reg. datum: 12 februari 2008
HTC Touch/P3450 Elf (MDA Touch) - Deel 6
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicBerichten: 6
ik heb ook ff gekeken en ik kan dat inderdaad ook nietquote:Peerke_88 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:47:
[...]
Nee kan in het Vandaag scherm geen locatie meer kiezen...
maar mijn plaats had ik al goed staan met de originele home plugin ... en hij werkt nog goed
maar heb ook geen idee waarom die lijst leeg is
terwijl ie toen ik nog niets gedaan had het met Amsterdam het wel gewoon deed???
Naja, denk dat er niets anders opzit dan nu Opslag wissen, en het genoegen nemen met Amsterdam??
Naja, denk dat er niets anders opzit dan nu Opslag wissen, en het genoegen nemen met Amsterdam??
Reg. datum: 24 augustus 2005
Kom je er helemaal niet uit dan kan je ook zonder de xml file aan te passen de stad en locatie aanpassen in het register.quote:Peerke_88 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 17:03:
terwijl ie toen ik nog niets gedaan had het met Amsterdam het wel gewoon deed???
Ga met een registery editor naar:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/HTC/HTChome/Weather/Settings
Daar handmatig de Location en Locationcode aanpassen, dan werkt het na een soft reset.
Ik heb daar bijvoorbeeld:
bij location de waarde: Kampen, NL
bij locationcode de waarde: EUR|NL|NL009|ZWOLLE
Oftewel het weer van Zwolle (dichtstbijzijnde stad), terwijl de weatherplugin zegt dat ie het weer van Kampen weergeeft.
Chris.nl wijzigde dit bericht 13-02-2008 18:03 (24%)
Reg. datum: 27 december 2007
Reg. datum: 27 december 2007
ik heb een vraagje.
als ik met gprs op internet ga en dan naar kanaalkiezer,en ik wil een programma bekijken dan krijg ik wel het geluid maar geen beeld??????
wie kan mij hier aub bij helpen.
als ik met gprs op internet ga en dan naar kanaalkiezer,en ik wil een programma bekijken dan krijg ik wel het geluid maar geen beeld??????
wie kan mij hier aub bij helpen.
Een moderator wijzigde dit bericht 13-02-2008 20:09 (11%)
Reden: aanhef en groeten is niet nodig
Reg. datum: 13 februari 2008
Reg. datum: 13 februari 2008
Ik ben nieuw hier op gathering.tweakers.net. Echter volg ik de topics over de touch al een tijdje.
Nu ben ik sinds kort ook in het bezit van de Touch (na lang moeten wachten). Echter zit ik met een probleem betreft het aanmelden op een draadloos thuisnetwerk. De Touch ziet het netwerk wel en is er ook mee verbonden, alleen als ik vervolgens op Internet ga maakt hij geen verbinding. Of hij maakt wel verbinding alleen dan is dit via GPRS dit wil ik thuis niet gebruiken i.v.m de snelheid.
Heeft iemand een idee hoe ik wel via kan Internetten via WLAN.
Nu ben ik sinds kort ook in het bezit van de Touch (na lang moeten wachten). Echter zit ik met een probleem betreft het aanmelden op een draadloos thuisnetwerk. De Touch ziet het netwerk wel en is er ook mee verbonden, alleen als ik vervolgens op Internet ga maakt hij geen verbinding. Of hij maakt wel verbinding alleen dan is dit via GPRS dit wil ik thuis niet gebruiken i.v.m de snelheid.
Een moderator wijzigde dit bericht 13-02-2008 20:09 (3%)
Reden: aanhef en bedanken is niet nodig
Reg. datum: 21 augustus 2007
Chips,
Heb alleen het zwarte dopje van de stylus in m'n hand grrrrrrrrrrrrrrrrr.
Durf niet goed met lijm aan de slag te gaan, met paperclip lukt niet, iemand nog een andere tip??
Heb alleen het zwarte dopje van de stylus in m'n hand grrrrrrrrrrrrrrrrr.
Durf niet goed met lijm aan de slag te gaan, met paperclip lukt niet, iemand nog een andere tip??
secondelijm, wat kan er fout gaan?
POWER TO DA MAXXX!!!!!
Reg. datum: 30 juli 2007
Reg. datum: 30 juli 2007
Wilde even deze ervaring met jullie delen.
Ik ben altijd heel voorzichtig met mijn Touch geweest maar helaas kreeg ik na een maand of 2 plotseling een blauwe streep door mijn scherm. Deze streep werd een week later 2 strepen, en een halve dag later kreeg ik een wit scherm en deed de telefoon verder niets meer. Bij Bel Company kreeg ik te horen dat dat te maken heeft met het feit dat ik de telefoon onbeschermd in mijn broekzak bewaar en dat de touch screen hier niet goed tegen kan (teveel druk ontvangen ondanks dat het scherm geen krassen had). Mijn reactie was hier uiteraard op 'wat voor telefoon mag je nou weer niet in je broekzak stoppen'. Viel niet onder garantie maar ik kon gelukkig beroep doen op mijn telefoonverzekering en vandaag, 5 weken later, heb ik mijn touch zonder enige verdere kosten gerepareerd en al weer netjes terug. In de papieren kon ik aflezen dat de reparatie mijn verzekering 270 euro heeft gekost (een nieuwe printplaat en een nieuw touch screen!).
Een bekend advies maar toch nooit verkeerd om aan iedereen te melden, verzeker je touch!!!! en koop een degelijke (dure) bescherming voor je telefoon als je m in je broekzak stopt. Ik ben nog aan het kijken naar een goede hoes, de crystal case beschermt zover ik kon zien niet het touch screen zelf, maar wel de andere delen van de phone, die naar mijn mening van nature al erg krasvast zijn..ook een aantal leren hoezen gezien maar die maken de phone weer erg groot voor de broekzak...nog andere mensen met suggesties?
Ik ben altijd heel voorzichtig met mijn Touch geweest maar helaas kreeg ik na een maand of 2 plotseling een blauwe streep door mijn scherm. Deze streep werd een week later 2 strepen, en een halve dag later kreeg ik een wit scherm en deed de telefoon verder niets meer. Bij Bel Company kreeg ik te horen dat dat te maken heeft met het feit dat ik de telefoon onbeschermd in mijn broekzak bewaar en dat de touch screen hier niet goed tegen kan (teveel druk ontvangen ondanks dat het scherm geen krassen had). Mijn reactie was hier uiteraard op 'wat voor telefoon mag je nou weer niet in je broekzak stoppen'. Viel niet onder garantie maar ik kon gelukkig beroep doen op mijn telefoonverzekering en vandaag, 5 weken later, heb ik mijn touch zonder enige verdere kosten gerepareerd en al weer netjes terug. In de papieren kon ik aflezen dat de reparatie mijn verzekering 270 euro heeft gekost (een nieuwe printplaat en een nieuw touch screen!).
Een bekend advies maar toch nooit verkeerd om aan iedereen te melden, verzeker je touch!!!! en koop een degelijke (dure) bescherming voor je telefoon als je m in je broekzak stopt. Ik ben nog aan het kijken naar een goede hoes, de crystal case beschermt zover ik kon zien niet het touch screen zelf, maar wel de andere delen van de phone, die naar mijn mening van nature al erg krasvast zijn..ook een aantal leren hoezen gezien maar die maken de phone weer erg groot voor de broekzak...nog andere mensen met suggesties?
ok, ga morgen eerst secondenlijm aanschaffenquote:FritsYpeij schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:40:
secondelijm, wat kan er fout gaan?
heb nu wel "snel" lijm, maar duurt nog best lang, of moet het een nacht drogen?
Reg. datum: 15 januari 2005
Reg. datum: 15 januari 2005
Ik had ongeveer hetzelfde probleem als jou. M'n Touch onbeschermt in m'n broekzak, toen zat er opeens een zwart vlekje, later een streep en vervolgens een wit scherm. Ingeleverd bij T-Mobile Service Point en die hebben 'm laten repareren. Ik had trouwens geen garantie meer (nieuwe rom erop), maar het is wel gratis gerepareerd. Ze hebben ook weer de T-Mobile rom erop gezetquote:timlawson1 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:42:
Wilde even deze ervaring met jullie delen.
Reg. datum: 05 januari 2005
wil er ff een reactie opgeven wat betreft garantie kijk ff op de volgende link:http://www.kieskeurig.nl/kk/29BF387946EF2AABC1256D64003D7DA3.htmquote:jacobras schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:47:
[...]
Ik had ongeveer hetzelfde probleem als jou. M'n Touch onbeschermt in m'n broekzak, toen zat er opeens een zwart vlekje, later een streep en vervolgens een wit scherm. Ingeleverd bij T-Mobile Service Point en die hebben 'm laten repareren. Ik had trouwens geen garantie meer (nieuwe rom erop), maar het is wel gratis gerepareerd. Ze hebben ook weer de T-Mobile rom erop gezet. Tegenwoordig doe ik 'm altijd in het beschermhoesje.
Wat bij mij werkt is eerst een netwerkverbinding maken, dan even de communicatiemanager openen en de gegevensverbinding uitschakelen. Daarna kan ik gewoon via wifi internetten...quote:Monty_malden schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:57:
Ik ben nieuw hier op gathering.tweakers.net. Echter volg ik de topics over de touch al een tijdje.
Nu alcoholvrij!
Reg. datum: 14 december 2007
Met S2U2 kun je aanvinken dat het scherm tijdens het bellen uit moet gaan. Dit werkt bijna perfect, het scherm gaat alleen uit als je contact hebt met de persoon aan de andere kant. Gaat je Touch over dan staat je scherm ook nog aan.quote:Thrilled schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:10:
Hallo, ik lurk even mee.. Zo zag ik al in de OP dat bij het bellen je oor voor problemen kan zorgen. Als oplossing: je oor niet tegen het scherm duwen.. are u kiddin me? ...Ik lurk nog even verder
niet moeilijk doen ... als je het 'bel' knopje hebt ingedrukt druk je daarna ff op het uit knopje bovenop je phone ... scherm uit ... jij kan bellen ... iedereen blij ..quote:devronald schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:33:
[...]
Met S2U2 kun je aanvinken dat het scherm tijdens het bellen uit moet gaan. Dit werkt bijna perfect, het scherm gaat alleen uit als je contact hebt met de persoon aan de andere kant. Gaat je Touch over dan staat je scherm ook nog aan.
Reg. datum: 11 januari 2008
Reg. datum: 11 januari 2008
Heel erg bedankt! Hij doet het nu weer!quote:FritsYpeij schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:44:
@ Iris: heb hem hier voor je neergezet: http://www.servicexl.nl/msn/Windows_Live_10.6.34.800.cab
Hoe ik hem verwijderd heb? Volgens mij gewoon via programma's verwijderen...
Gr. Iris
Hebben jullie geen hoesje bij de telefoon gekregen? Of gebruiken jullie die niet? Bij mij was er een klein hoesje bij geleverd. Daar heb ik hem altijd in zitten. Volgens mij prima bescherming ...quote:jacobras schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:47:
[...]
Ik had ongeveer hetzelfde probleem als jou. M'n Touch onbeschermt in m'n broekzak, toen zat er opeens een zwart vlekje, later een streep en vervolgens een wit scherm.
EDIT:
Sorry beetje blindquote:Tegenwoordig doe ik 'm altijd in het beschermhoesje.
GekkeHenkie1988 wijzigde dit bericht 14-02-2008 09:55 (30%)
ff vraagje maar weet iemand waar ik het htc keyboard-keypad cabje kan vinden nl tuurlijk
Hierquote:appieappel schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:16:
ff vraagje maar weet iemand waar ik het htc keyboard-keypad cabje kan vinden nl tuurlijk
Wel eerst de WWE versie installeren
(NL Cabje bevat alleen de NL-bestanden is niet een complete setup).
Bij mij hetzelfde probleem. Ook Internetten met USB-kabel aangesloten werkt niet.quote:the_bbk schreef op woensdag[img][img][img] 13 februari 2008 @ 22:32:
[...]
Wat bij mij werkt is eerst een netwerkverbinding maken, dan even de communicatiemanager openen en de gegevensverbinding uitschakelen. Daarna kan ik gewoon via wifi internetten...
Ik heb het idee dat de instellingen van KPN de boel verzieken.
Op het scherm verbindingen zie ik alleen de tabs Taken en Geavanceerd.

Zie http://zapmaster.hyves.nl/fotos/
Zijn er meer tweakers met hetzelfde probleem?
zapmaster wijzigde dit bericht 15-02-2008 09:54 (17%)
I like a good game
Even een vraagje, wanneer ik mijn Touch op standby zet (knopje bovenop) wil het nogal eens voorkomen dat het kreng vastloopt? Bekend probleem, iemand ervaring?
Nietjes zijn voor mietjes
nooit geen problemen mee gehad moet ik zeggenquote:Paperclipjes schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:30:
Even een vraagje, wanneer ik mijn Touch op standby zet (knopje bovenop) wil het nogal eens voorkomen dat het kreng vastloopt? Bekend probleem, iemand ervaring?
Reg. datum: 28 september 2006
Reg. datum: 28 september 2006
Ik wil niet vervelend doen, maar dat bijgeleverde beschermhoesje helpt volgens mij niet tegen "DRUK" op je telefoon; daarvoor moet je toch echt een harde hoes hebben. Goed dat je dit hebt gepost, want ik heb mijn telefoon ook altijd in mijn broekzak zonder hoesje. Ik ben wel voorzichtig, maar het zal maar gebeuren dat hij het niet doet....
Ik zeg dan gewoon dat ik hem altijd in het hoesje heb, fuck it... een telefoon moet toch tegen een stootje kunnen?
Ik zeg dan gewoon dat ik hem altijd in het hoesje heb, fuck it... een telefoon moet toch tegen een stootje kunnen?
Ik doe niet moeilijk!quote:GekkeHenkie1988 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:49:
[...]
niet moeilijk doen ... als je het 'bel' knopje hebt ingedrukt druk je daarna ff op het uit knopje bovenop je phone ... scherm uit ... jij kan bellen ... iedereen blij ..
Ik ben er juist erg tevreden over. Ik hoef nu i.p.v. 2 handelingen nog maar 1 handeling te doen. Het hele gedoe over het scherm uit doen is voor mij niet meer van toepassing, lekker makkelijk!
S2U2 is wat dat betreft een echte aanrader!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.