Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch/P3450 Elf (MDA Touch) - Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 13 maart 2001

quote:
smeerbartje schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:45:
[...]

Wat is "clear temp"? Een apart tooltje op je temp te clearen?? Ik snap het echt niet!
Google is je vriend :O

Yeah..... right

Reg. datum: 24 augustus 2005

quote:
ThaDude schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:45:
Zijn er ondertussen sinds nr 5 van reeks, al mensen die Gmail java onder de Orange touch werkende hebben gekregen??

Ik heb een Orange touch en zit met het probleem dat velen hebben, de google applet werkt niet.
Voor de grap dacht ik, ik bel gewoon de Orange helpdesk eens, ben vast niet de eerste die belt en vraagt of er een oplossing voor is.

Nou de "Nico" die ik aan de lijn kreeg reageerde zoals ik verwacht had: "meneer als u zelf programma's installeerd ja dat ondersteunen we niet.." :( :? jeee..

Voor mij weer duidelijk waarom ik nooit meer branded telefoons ga kopen.. Helemaal niet bij Orange.. Erg jammer zo'n simpele reactie
Je zou de Esmertec's Java engine kunnen proberen.
Misschien die niet zeurt over het ontbreken van certificaten.

En "Nico" stinkt >:)

Hed Kandi
Reg. datum: 27 september 2005

quote:
ThaDude schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:45:
Zijn er ondertussen sinds nr 5 van reeks, al mensen die Gmail java onder de Orange touch werkende hebben gekregen??

Ik heb een Orange touch en zit met het probleem dat velen hebben, de google applet werkt niet.
Voor de grap dacht ik, ik bel gewoon de Orange helpdesk eens, ben vast niet de eerste die belt en vraagt of er een oplossing voor is.

Nou de "Nico" die ik aan de lijn kreeg reageerde zoals ik verwacht had: "meneer als u zelf programma's installeerd ja dat ondersteunen we niet.." :( :? jeee..

Voor mij weer duidelijk waarom ik nooit meer branded telefoons ga kopen.. Helemaal niet bij Orange.. Erg jammer zo'n simpele reactie
mag ik vragen waarom je die java app wilt gebruiken?
Werken de onderstaande opties niet goed?
  • m.gmail.com
  • ingebouwde mail client

Reg. datum: 30 oktober 2004

quote:
petervanlis schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:20:
[...]

je kunt het wissen met clear temp :)
Dankje, is dit ook in te stellen dat die lijst altijd leeg blijft ... of moet ik dan elke keer het programmatje draaien?

wat er ook gebeurd, doe of dat het zo gepland was

Reg. datum: 13 maart 2001

quote:
sandriekus1987 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:30:
[...]

Dankje, is dit ook in te stellen dat die lijst altijd leeg blijft ... of moet ik dan elke keer het programmatje draaien?
Elke keer het programmatje draaien !

Yeah..... right

Reg. datum: 30 oktober 2004

quote:
TifKag schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:33:
[...]

Elke keer het programmatje draaien !
niet dus :)
staat een optie bij: bij opstarten opschonen

nog niet wat ik wil eigelijk ... is er geen register key waar ik in kan stellen hoeveel programma's er in die lijst komen. En die dan op 0 zetten? Heb zelf al in het register gezocht maar weet niet waar ik moet zoeken :(

sandriekus1987 wijzigde dit bericht 21-02-2008 10:39 (32%)

wat er ook gebeurd, doe of dat het zo gepland was

Reg. datum: 19 februari 2004

quote:
GekkeHenkie1988 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:19:
Iemand ervaring met deze kabel??

Ik zit erover te denken om hem ook te bestellen.
Ik zit nu een beetje te brainstormen over het volgende. Zo'n remote zou misschien ook wel handig zijn voor in de auto. En vastgeplakt ergens op 't dashboard ofzo.
Bestaan deze ook in Bluetooth-uitvoering? Maar dan niet met een headset, maar alleen een remote.

Wat ik dan eigenlijk wil is dat ik m'n toestel in de auto zet. Via BT heb ik dan verbinding. Als ik gebeld word kan ik met de remote opnemen. Eventueel plug ik de output naar m'n autoradio voor het geluid (of ik laat het geluid gewoon uit de touch komen).

Als ik dat met deze kabel zou doen kan ik m'n toestel niet opladen (USB is dan bezet).
En met de bluetooth headsets zit ik weer met dopjes. Dat wil ik ook weer niet in de auto.......

Make it so
Reg. datum: 30 april 2006

quote:
petervanlis schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:44:
[...]

Deze man kan wel screenshots maken maar weet niet hoe ie ze hier in beeld krijgt ;)
Als je een nieuw bericht typt heb je een knopje waar je een plaatje mee kan toevoegen :*) , het plaatje moet wel al ergens op het web staan.

Maar uit je tekst maak ik op dat je de nieuwere broer van de Touch hebt, dus daar zal het verschijnen van de 4e tabknop vandaan komen. Thanks voor het antwoord anyway

Dell XPS 1530 (Red) met T5450 | 2 GB | 250 GB 5400 rpm | 1440*900 scherm | 6 Cells | 8600m GT | Wifi N

Reg. datum: 21 februari 2008

Bekijk myReact van herbie86Bekijk de gallery van herbie86Berichten: 1
Reg. datum: 21 februari 2008
--------------------------------------------------------------------------------
Ik had altijd boven op de werkbalk me batterijstatus staan, maar die is nu opeens weggevallen. Heb ook geen idee hoe ik die terug kan krijgen heb alles al geprobeerd.

Ook met batterystatus kan ik het niet zichtbaar laten zijn. Kan alleen aantal streepjes zien als ik bovenaan op de tijd druk.

Kan iemand mij helpen?

Reg. datum: 26 mei 2004

heeft iemand misschien voor mij de originele hh_0413_weather.......... xml bestand?

stavast wijzigde dit bericht 21-02-2008 14:07 (6%)

Duty calls........on my mobile

quote:
ione schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:46:
Ik zit nu een beetje te brainstormen over het volgende. Zo'n remote zou misschien ook wel handig zijn voor in de auto. En vastgeplakt ergens op 't dashboard ofzo.
Bestaan deze ook in Bluetooth-uitvoering? Maar dan niet met een headset, maar alleen een remote.

Wat ik dan eigenlijk wil is dat ik m'n toestel in de auto zet. Via BT heb ik dan verbinding. Als ik gebeld word kan ik met de remote opnemen. Eventueel plug ik de output naar m'n autoradio voor het geluid (of ik laat het geluid gewoon uit de touch komen).

Als ik dat met deze kabel zou doen kan ik m'n toestel niet opladen (USB is dan bezet).
En met de bluetooth headsets zit ik weer met dopjes. Dat wil ik ook weer niet in de auto.......
Eigenlijk zoek je dus zo iets 8)

Redchilly wijzigde dit bericht 21-02-2008 15:49 (77%)

nu in gebruik:iPhone16Gb US1.1.4 - Spijker Laviolette - HTC Touch Diamond - HTC TouchXL

Reg. datum: 19 februari 2004

quote:
Eigenlijk wel, maar toch weer niet :-)

Ik vond die remote wel lekker klein. Een carkit moet je dan toch weer opbergen tegen diefstal?

Reg. datum: 28 september 2006

quote:
De Touch staat niet tussen de compatibility list???

Reg. datum: 16 augustus 2007

Ik kan binnenkort mijn T-Mobile abo verlengen en twijfel nog over de Dual Touch of wellicht toch een Nokia. Voordeel van de Touch vind ik het grotere scherm, tenzij ik de N810 zou nemen natuurlijk.
Enkele vragen: Ik ga er vanuit dat je mp3 als ringtone in kunt stellen, klopt dat?

GPS is niet standaard zover ik kan zien, is dat er wel redelijk makkelijk op te zetten of werkt dat via Google Maps?

En niet onbelangrijk, ik lees de laatste tijd dat er wat problemen zouden zijn met de snelheid van het beeldscherm tijdens snel browsen en het afspelen van filmpjes. Klopt dat of is dat iets wat strikt persoonlijk is? Ik word er niet veel wijzer van, hoewel ik begrijp dat er wel iets via een update van HTC aan zit te komen.

Alvast dank voor de antwoorden!

Zie net dat er een andere topic is voor de Dual en een deel van mijn vragen daar al beantwoord worden 8)7

Kohaku wijzigde dit bericht 21-02-2008 23:38 (7%)

Reg. datum: 16 augustus 2006

quote:
Maar hij doet't prima.

8)

Ik vraag me af... zijn er ook tooltjes die integreren in je mobile mail client en die het mogelijk maken om je mail "voor te lezen"?

Hang Loose

quote:
funk-e schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:25:
[...]

mag ik vragen waarom je die java app wilt gebruiken?
Werken de onderstaande opties niet goed?
  • m.gmail.com
  • ingebouwde mail client
Ja dat mag, dit vebruikt minder data en is overzichtelijker :)
Ik heb maar een abonnement van 25 Mb data per maand..

We're machines just like everything else in nature.

Ik heb even een vraag. Ik heb een onbeperkt data-abonnement bij mijn Touch. Dit bevalt heel erg goed! Elk uur wordt door middel van IMAP synchronisatie mijn mail opgehaald. Maar vanavond ga ik een weekend naar Belgie. Stel, ik vergeet om mijn GPRS verbinding uit te zetten, wat gaat zoiets mij dan kosten? Ik vind het niet erg om te betalen voor "roaming", maar ik kan niet zo goed inschatten hoeveel dat gaat worden.

Stel, elk uur "checkt" de telefoon op nieuwe mail. Welke gegevens gaan dan over de lijn? Inloggegevens, headers (50 kb per stuk) van de ca. 25 bestaande mailtjes (die al in m'n telefoon staan) en headers van de eventuele nieuwe mailtjes. Hoeveel zou dit -bij benadering- gaan kosten, gebaseerd op een interval van 60 minuten?

By the way, ik heb als provider Vodafone...

Reg. datum: 22 februari 2008

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn HTC Touch, en ik hoop dat ik hier verder geholpen kan worden...

Het probleem:
Ik heb sinds afgelopen Dinsdag mijn Touch, en toen ik 'm voor het eerst aanzette beviel 'ie wel...
Nu heb ik 'm gisteren (Donderdag) even uitgehad, en toen ik 'm weer aanzette, had ik ineens een ander toetsenbord!

Ik had eerder gewoon toetsenbord met kleine toetsen, maar nu staat hij ingesteld op "touch-toetsenbord"...
Hoe krijg ik het voor elkaar om dat weer terug te zetten?

Als ik het via Instellingen --> Invoer --> doe, en daar op toetsenbord met kleine toetsen instel, druk ik op Ok, vervolgens is er niets veranderd... Kijk ik weer bij invoer, staat 'ie weer gewoon op "touch-toetsenbord"

Ik vind het vrij vervelend, met dit toetsenbord kan ik namelijk niet overweg...

Herkent iemand het probleem? En is dit opgelost?

Ik heb het al geprobeerd met een soft-reset en een hard-reset... Geen resultaat...

Ik hoop snel iets te horen...

Met vriendelijke groet,
Koen Kuipers

Reg. datum: 22 februari 2008

het lukt niet om verbinding te maken tussen mijn tomtom en de htc_p3450
tomtom vraagt toestemming om te verbinden (ziet de hct dus wel) en meldt vervolgens

HTC_P3450 de vereiste functies voor deze telefoon konden niet worden gevonden

iemand ervaring hiermee?

thnx

Ondertiteld

Gisteren mijn MDA Touch binnen gekregen, vandaag terug naar de fabriek laten sturen... mislukte flash :'(

* DizzyWeb slaat zichzelf voor zijn kop.
Raar, is zo gek nog niet

quote:
harrysteen schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:24:
het lukt niet om verbinding te maken tussen mijn tomtom en de htc_p3450
tomtom vraagt toestemming om te verbinden (ziet de hct dus wel) en meldt vervolgens

HTC_P3450 de vereiste functies voor deze telefoon konden niet worden gevonden

iemand ervaring hiermee?

thnx
Heb je navigatiesoftware op je Touch staan?

Reg. datum: 23 december 2007

@ Koen
Tik op je toetsenbordje (zodat je hem in beeld hebt) en druk dan op dat kleine hoekje naast het kleine toetsenbordje onderin (waar je op klikt zodat je het toetsenbord in beeld krijgt) dan krijg je een lijst met een (aantal) toetsenbord(en) die je kan uitkiezen.

Nu mijn vraag/shit:

Sinds gister is mijn HTC Touch kapot!! Ik zat op school, had even mijn mail gecheckt, en een half uur later wil ik nog even een smsje sturen en ineens is mijn hele beeld naar de klote. Ik heb al meerdere malen de batterij er een tijd uitgehaald en opnieuw opgestart enz enz. Maar dit mocht niet baten. Ik heb allerlei lijnen in mijn beeld en 3/4 van het scherm is wit met dunne lijntjes erdoorheen. De ''slide button'' van slide2unlock zie ik nog net. Die kan ik ook nog gebruiken, en dan unlockt die ook enz. maar ik zie verder niks dus kan ik ook niets beginnen.
Conclusie: beeldscherm kapot?

Ik heb geen gekke dingen ermee gedaan oid. Het was gewoon ineens zo. Ik heb dacht ik dit probleem vaker gelezen hier op tweakers. Ik herriner me dat dit onder garantie gerepareerd werd. Is dat ook echt zo? Ik heb de Touch amper 2,5 maand.. Ik heb wel batterystatus erop gehad, en toen had ik hem ''geclockt'' op 243 mhz. Maar daar kan het niet aan liggen. Ik heb batterystatus namelijk zo'n 2 weken geleden eraf gegooit omdat ik het niet echt gebruikte.

Als ik hem opstuur voor reparatie (onder garantie) zullen ze dan gaan zeuren als ze ergens iets van batterystatus vinden? Is er een programmatje waarmee ik alle bestanden / regkeys etc kan verwijderen van batterystatus? (voor de zekerheid)

Mvg,

Hardstyler :)

Raar, is zo gek nog niet

quote:
hardstylerr schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:55:
@ Koen
Tik op je toetsenbordje (zodat je hem in beeld hebt) en druk dan op dat kleine hoekje naast het kleine toetsenbordje onderin (waar je op klikt zodat je het toetsenbord in beeld krijgt) dan krijg je een lijst met een (aantal) toetsenbord(en) die je kan uitkiezen.

Nu mijn vraag/shit:

Sinds gister is mijn HTC Touch kapot!! Ik zat op school, had even mijn mail gecheckt, en een half uur later wil ik nog even een smsje sturen en ineens is mijn hele beeld naar de klote. Ik heb al meerdere malen de batterij er een tijd uitgehaald en opnieuw opgestart enz enz. Maar dit mocht niet baten. Ik heb allerlei lijnen in mijn beeld en 3/4 van het scherm is wit met dunne lijntjes erdoorheen. De ''slide button'' van slide2unlock zie ik nog net. Die kan ik ook nog gebruiken, en dan unlockt die ook enz. maar ik zie verder niks dus kan ik ook niets beginnen.
Conclusie: beeldscherm kapot?

Ik heb geen gekke dingen ermee gedaan oid. Het was gewoon ineens zo. Ik heb dacht ik dit probleem vaker gelezen hier op tweakers. Ik herriner me dat dit onder garantie gerepareerd werd. Is dat ook echt zo? Ik heb de Touch amper 2,5 maand.. Ik heb wel batterystatus erop gehad, en toen had ik hem ''geclockt'' op 243 mhz. Maar daar kan het niet aan liggen. Ik heb batterystatus namelijk zo'n 2 weken geleden eraf gegooit omdat ik het niet echt gebruikte.

Als ik hem opstuur voor reparatie (onder garantie) zullen ze dan gaan zeuren als ze ergens iets van batterystatus vinden? Is er een programmatje waarmee ik alle bestanden / regkeys etc kan verwijderen van batterystatus? (voor de zekerheid)

Mvg,

ik vraag me af of je cpu weer 'normaal' draait als je batterystaus eraf pleurt. Misschien dat hij nogsteeds sneller staat ingesteld. Nou is elke cpu verschillend, maar overclocken kan wel dit soort problemen opleveren.

Wanneer hij nog wel staat overclocked, helpt een soft-reset niet. Misschien dat een hard-reset wel werkt?

een touch-screen kan natuurlijk niet heel goed tegen grote druk op het scherm. Heb je hem wel in een beschermhoesje zitten als hij in je broekzak zit?

GekkeHenkie1988 wijzigde dit bericht 22-02-2008 11:26 (7%)

Reg. datum: 24 augustus 2005

quote:
hardstylerr schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:55:

Mvg,

Je zou "blind" en hard reset kunnen doen.
Terwijl ie aanstaat:
1. druk zowel de rode als groene toets in
2. voer een softreset uit terwijl je de knoppen ingedrukt houdt
3. wacht tot er in het scherm een waarschuwing verschijnt
4. druk in het midden van / op de grijze enter toets om de hard reset te starten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: