Gathering of Tweakers

Quicksearch
Iemand trouwens ervaring met de 6-tab-plugin?

Ik heb 'm er net op gezet maar heb geen tab voor Favorite People ... Staat wel aan, hij staat er alleen niet bij. Iemand een oplossing?

De bestanden heb ik gerenamed.. daar kan het niet aan liggen..

GekkeHenkie1988 wijzigde dit bericht 12-02-2008 10:40 (15%)

quote:
hardstylerr schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:24:
[...]

Zelfde vraag hier! Ben al vanaf begin af aan op zoek naar een oplossing voor dit, maar niemand heeft tot zover gereageerd op die post. Erg jammer, er zullen vast meer mensen zijn die hier mee zitten.
Er is wel degelijk antwoord op gekomen. Namelijk dat dit standaard niet mogelijk is, ook niet door een wijziging in het register. Het kan echter wel met een third-party tooltje wat je kunt installeren, als je goed zoekt in volgens mij deel 4 of 5 moet je het kunnen vinden. (het is niet dat ik je het niet wil vertellen, maar ik weet de naam niet meer)

quote:
smeerbartje schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:15:
[...]

Er is wel degelijk antwoord op gekomen. Namelijk dat dit standaard niet mogelijk is, ook niet door een wijziging in het register. Het kan echter wel met een third-party tooltje wat je kunt installeren, als je goed zoekt in volgens mij deel 4 of 5 moet je het kunnen vinden. (het is niet dat ik je het niet wil vertellen, maar ik weet de naam niet meer)
het kan weldegelijk, staat ookal in Deel 05 ;) :
Comm.Manager (in de 3d-cube) > Instellingen (rechtsonderin), klik op Bluetooth > FTP tabblad >
Dan "bestandsdeling" inschakelen en onder "Gedeelde map voor Bluetooth" browsen naar je geheugenkaart.

quote:
matrixx2525 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:45:
[...]

het kan weldegelijk, staat ookal in Deel 05 ;) :
Comm.Manager (in de 3d-cube) > Instellingen (rechtsonderin), klik op Bluetooth > FTP tabblad >
Dan "bestandsdeling" inschakelen en onder "Gedeelde map voor Bluetooth" browsen naar je geheugenkaart.
Dat heb ik inderdaad ook geprobeerd. Maar wanneer ik die functie aan heb staan en ik verstuur bijvoorbeeld een .mp3 file naar mijn Touch, slaat hij hem nogsteeds op in \My Documents\

En daarbij, als je je bluetooth aan hebt staan en die functie ook, dan kunnen anderen door die gedeelde map bladeren. Dat wil ik niet.

Het lijkt mij trouwens ook niet meer dan logisch als er ergens iets in het register staat dat er voor zorgt dat de bestanden daar worden opgeslagen...

Hed Kandi
Reg. datum: 27 september 2005

Zijn hier mensen met Telfort die hun pop-mail of imap-mail ophalen met de Touch via GPRS? Als ik instel dat hij om een bepaalde tijd mail moet ophalen doet hij dat gewoon niet. Hij doet het alleen bij handmatig ophalen. Ik krijg dan ook een melding dat ik aan het roamen ben (logisch, via kpn) en dat het extra kosten met zich mee kan brengen.

Als ik verbinding heb met WiFi, dan haalt hij het wel op. Iemand een oplossing?

Afgelopen zaterdag in bezit gekomen van de HTC Touch maar heb 1 probleem....Krijg bij sommige sites de melding dat ik niet inbezit ben van een juiste Java app.

Nu staat er een Java MIDlet op mijn HTC maar daar kan ik niets mee (mijn ervaring)

Is er een goede java app wat werkt voor op mijn HTC Touch??

Een moderator wijzigde dit bericht 13-02-2008 20:28 (4%)
Reden: Aanhef en danken is niet nodig

Hed Kandi

quote:
Peerke_88 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:08:
Afgelopen zaterdag in bezit gekomen van de HTC Touch maar heb 1 probleem....Krijg bij sommige sites de melding dat ik niet inbezit ben van een juiste Java app.

Nu staat er een Java MIDlet op mijn HTC maar daar kan ik niets mee (mijn ervaring)

Is er een goede java app wat werkt voor op mijn HTC Touch??
zoek naar esmertec java

Een moderator wijzigde dit bericht 13-02-2008 20:29 (3%)

[quote]Comgenie schreef op zondag 10 februari 2008 @ 22:24:
Mooie Startpost weer eens =)

[...]

Klopt, want dan maakt die niet goed contact, en dan valt die gewoon uit, of gaat die uberhaubt niet aan. Even dat klepje open maken, en de simkaart aanduwen tot die klik zegt. Klepje weer dicht, en dan zou alles in orde moeten zijn :).

probleem is nog niet opgelost, behalve dat het waarschijnlijk wel daar zit

als ik het toestel wrik (in mijn zak gebeurt dat dus waarschijnlijk ook) dan gaat deze uit of herstart het toestel

heel vervelend, dus als iemand een oplossing weet graaaag

ps; simkaart klikt er dus wel in

24" Samsung 245B!!!!

Voor Topicstarter;

kijk eens naar PointUI zoals ook al in't vorige deel aangegeven is.
Dit is een erg fijne home-shell.

Ik gebruik hem nu ongeveer een week, en wil er niet meer van af, het ziet er allemaal erg strak uit, en werkt erg prettig!!!

GoT System Specs || Spekjes!!! || Review Samsung Syncmaster 245B

quote:
Is geen gratis software....

Is er een gratis JAVA programma waar ik mee uit de voeten kan?

quote:
Peerke_88 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:00:
[...]

Is geen gratis software....

Is er een gratis JAVA programma waar ik mee uit de voeten kan?
Ja, Esmertec's Java bijvoorbeeld.

quote:
GekkeHenkie1988 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:51:
[...]
Dat heb ik inderdaad ook geprobeerd. Maar wanneer ik die functie aan heb staan en ik verstuur bijvoorbeeld een .mp3 file naar mijn Touch, slaat hij hem nogsteeds op in \My Documents\
Same here, werkt gewoon niet.... trouwens nergens een programmatje gezien ofzo hoor in de topics?

quote:
hardstylerr schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:43:
[...]
Same here, werkt gewoon niet.... trouwens nergens een programmatje gezien ofzo hoor in de topics?
'k Heb geen zin om het te testen, maar als dit programmatje kan doen wat ie beloofd, is het probleem wellicht opgelost.

Op het gevaar af dat ik hier een aantal uitbranders krijg, ga ik toch de vraag stellen..:) Deze week krijg ik de Mda van T-mobile binnen. Heb bijna alle 6 delen doorgelezen en vond er vele waardevolle tips waar ik echt wat mee kan als beginneling..:-) Dank aan alle posters. Maar nu de vraag,

Ik wil de rom vervangen voor een vooralsnog niet al te drukke nederlandse rom. Ik zie dat er vele in het engels beschikbaar zijn, maar ik heb het liefst een nederlandse. Kan iemand mij een link geven naar zo n rom?

En met excuses als deze vraag niet echt tweakerig is..;p

Een moderator wijzigde dit bericht 13-02-2008 20:29 (2%)
Reden: Aanhef en danken is niet nodig

HTC-Touch P3452: rom: Bleu Elves 5.0. radio: 03.07.90. Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Dutty WWE v1.9 Radio: 1.0.25.07: Unsigned Hspl Olinex v1.40

weet iemand of de oude htc touch al 'op' is? Ik heb nl nogal wat geheugenproblemen en wil eigenlijk wel het dubbele geheugen hebben. Als de eerste generatie touch niet meer beschikbaar is en mijn telefoontje 'valt per ongeluk' in het water krijg ik een andere, met het dubbele geheugen dan...
Maar als er nog touches met het standaard geheugen beschikbaar zijn krijg ik natuurlijk gewoon dezelfde specs terug (niet de bedoeling).

quote:
kwakdoos schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:52:
Voor Topicstarter;

kijk eens naar PointUI zoals ook al in't vorige deel aangegeven is.
Dit is een erg fijne home-shell.

Ik gebruik hem nu ongeveer een week, en wil er niet meer van af, het ziet er allemaal erg strak uit, en werkt erg prettig!!!
Gebruik je ook de bijbehorende dialer-skin en de Windows Mobile-skin ?
( http://allaboutphones.nl/...t=1923&p=11504#p11504 )

24" Samsung 245B!!!!

Hmm geen idee, ik heb m'n gewone dialerskin nog van WM6 neem ik aan (onveranderd).

Ik heb alleen die BlackSkin gedownload, en verder (nog) niks

GoT System Specs || Spekjes!!! || Review Samsung Syncmaster 245B

quote:
funk-e schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:23:
Zijn hier mensen met Telfort die hun pop-mail of imap-mail ophalen met de Touch via GPRS? Als ik instel dat hij om een bepaalde tijd mail moet ophalen doet hij dat gewoon niet. Hij doet het alleen bij handmatig ophalen. Ik krijg dan ook een melding dat ik aan het roamen ben (logisch, via kpn) en dat het extra kosten met zich mee kan brengen.

Als ik verbinding heb met WiFi, dan haalt hij het wel op. Iemand een oplossing?
Je hebt waarschijnlijk bij de instellingen van het mailaccount een vinkje uitstaan dat je NIET automatisch mail ophaalt bij roaming. Ik had hetzelfde probleem bij telfort. Je telefoon denkt namelijk dat je aan het roamen bent op het KPN-netwerk en haalt dan niet automatisch je mail binnen.

Je kunt dit eenvoudig oplossen door nog een keer door alle instellingen te lopen bij het configureren van het mailaccount. Op één van de laatste schermen kom je dan een vinkje tegen dat je aan of uit moet zetten. Als je dat wijzigt... wordt alle mail voortaan vanzelf via GPRS van Telfort/KPN binnen gehaald. Succes ermee! :*)

quote:
hellboy1970 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:28:
weet iemand of de oude htc touch al 'op' is? Ik heb nl nogal wat geheugenproblemen en wil eigenlijk wel het dubbele geheugen hebben. Als de eerste generatie touch niet meer beschikbaar is en mijn telefoontje 'valt per ongeluk' in het water krijg ik een andere, met het dubbele geheugen dan...
Maar als er nog touches met het standaard geheugen beschikbaar zijn krijg ik natuurlijk gewoon dezelfde specs terug (niet de bedoeling).
:) Dat idee had ik dus ook :)
Jij ook bij KPN ?
Maar wil graag me oude touch dan wel houden eigenlijk
Is altijd handig als netwerk mediaplayer voor in de slaapkamer
Zou ik de GSM uit de radiorom kunnen halen zodat het imeinummer niet meer werkt O-)

HTC Diamond 1.93 WWE

Reg. datum: 20 september 2007

quote:
eschmeink schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:49:

als ik het toestel wrik (in mijn zak gebeurt dat dus waarschijnlijk ook) dan gaat deze uit of herstart het toestel

heel vervelend, dus als iemand een oplossing weet graaaag
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn oplossing is om vanmiddag terug te gaan naar de winkel. Ik zou het zelfde doen als je nog garantie hebt.

Hed Kandi

quote:
EllenTouch schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:52:
[...]

Je hebt waarschijnlijk bij de instellingen van het mailaccount een vinkje uitstaan dat je NIET automatisch mail ophaalt bij roaming. Ik had hetzelfde probleem bij telfort. Je telefoon denkt namelijk dat je aan het roamen bent op het KPN-netwerk en haalt dan niet automatisch je mail binnen.

Je kunt dit eenvoudig oplossen door nog een keer door alle instellingen te lopen bij het configureren van het mailaccount. Op één van de laatste schermen kom je dan een vinkje tegen dat je aan of uit moet zetten. Als je dat wijzigt... wordt alle mail voortaan vanzelf via GPRS van Telfort/KPN binnen gehaald. Succes ermee! :*)
thnx Ellen, :)
Had ik helemaal overheen gekeken. Ik heb het gisteravond ingesteld en het werkt inderdaad. :)

Alleen heb ik het om 03.00 uur weer uitgezet, want ik werd steeds wakker van het gestoor op mijn wekkerradio en mijn tv die op standby staat. Echt zwaar irritant. :|

quote:
funk-e schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:47:
[...]

thnx Ellen, :)
Had ik helemaal overheen gekeken. Ik heb het gisteravond ingesteld en het werkt inderdaad. :)

Alleen heb ik het om 03.00 uur weer uitgezet, want ik werd steeds wakker van het gestoor op mijn wekkerradio en mijn tv die op standby staat. Echt zwaar irritant. :|
Haha ik heb preceis hetzelfde! GPRS verkeer stoort enorm, maar ach... altijd en overal je mail is natuurlijk wel fijn! En je went eraan...

Hallo, ik lurk even mee.. ik ben toe aan een nieuwe telefoon (+abbo) en ben nu het internet aan het doorspitten. Een blackberry (waarschijnlijk een curve, of anders de 8120) spreekt mij echt aan, maar deze telefoon wordt heel weinig gepromoot bij providers. De HTC lijkt wel de bekendste smartphone/pda/telefoon op dit gebied en vroeg me af wat jullie voor afwegingen hebben gemaakt bij het kiezen van de HTC? Zo zag ik al in de OP dat bij het bellen je oor voor problemen kan zorgen. Als oplossing: je oor niet tegen het scherm duwen.. are u kiddin me? :P Touchscreen is vet, maar heeft zn nadelen uiteraard..

Wat me wel aanspreekt van bijvoorbeeld een htc is een scala aan mogelijkheden.. met name WiFi, wat bij een blackberry alleen mogelijk is in de 8800 versie (en volgens mij alleen voor bedrijven te regelen valt). Doet HTC ook je mailtjes pushen of moet je ze opvragen?

Ik lurk nog even verder :P

Xbox 360 Live GamerTag: KVD88

quote:
Thrilled schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:10:
Hallo, ik lurk even mee.. ik ben toe aan een nieuwe telefoon (+abbo) en ben nu het internet aan het doorspitten. Een blackberry (waarschijnlijk een curve, of anders de 8120) spreekt mij echt aan, maar deze telefoon wordt heel weinig gepromoot bij providers. De HTC lijkt wel de bekendste smartphone/pda/telefoon op dit gebied en vroeg me af wat jullie voor afwegingen hebben gemaakt bij het kiezen van de HTC? Zo zag ik al in de OP dat bij het bellen je oor voor problemen kan zorgen. Als oplossing: je oor niet tegen het scherm duwen.. are u kiddin me? :P Touchscreen is vet, maar heeft zn nadelen uiteraard..

Wat me wel aanspreekt van bijvoorbeeld een htc is een scala aan mogelijkheden.. met name WiFi, wat bij een blackberry alleen mogelijk is in de 8800 versie (en volgens mij alleen voor bedrijven te regelen valt). Doet HTC ook je mailtjes pushen of moet je ze opvragen?

Ik lurk nog even verder :P
ik ben er super tevreden over... touch-screen.. HEERLIJK.. enigste nadelen vind ik dat er geen gps in zit en dat je moet pielen met je stylus om te typen ... maar dat went!

ik wil niets anders meer!!
quote:
Zo zag ik al in de OP dat bij het bellen je oor voor problemen kan zorgen. Als oplossing: je oor niet tegen het scherm duwen.. are u kiddin me? :P
gewoon je scherm uitzetten met het aan/uit knopje bovenop de telefoon... of inderdaad de phone niet aan je oor duwen :P

GekkeHenkie1988 wijzigde dit bericht 13-02-2008 11:16 (10%)

quote:
GekkeHenkie1988 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:13:
[...]

ik ben er super tevreden over... touch-screen.. HEERLIJK.. enigste nadelen vind ik dat er geen gps in zit en dat je moet pielen met je stylus om te typen ... maar dat went!

ik wil niets anders meer!!

[...]

gewoon je scherm uitzetten met het aan/uit knopje bovenop de telefoon... of inderdaad de phone niet aan je oor duwen :P
Touch-screen is wel een leuke must-have natuurlijk.. ik ben alleen verliefd geworden op de looks van een blackberry ;( .. De HTC is niet lelijk, maar verder ook niet echt Miss Universe :P Jammer dat een BB zo beperkt is in zijn doen en laten.. de meeste hebben geen camera, geen mp3, geen infrarood, geen wifi, geen umts, geen gps.. >.<

Xbox 360 Live GamerTag: KVD88

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws