Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
CLB schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:56:

@ Hierboven:
De Toshiba G900 is gewoon leverbaar hoor..
Ik heb er met een edit voor de zekerheid ook maar even SE voor gezet, toch bedankt ;)

|| specs || ASUS P5W DH dlx || C2D Q6600 || 4GB PC6400 || Nvidia Geforce 8800GTS 575/1800 ||

quote:
CLB schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:28:
Kun je 't misschien omcirkelen.. Ik ben echt n00bish dan O-)
Had voor omcirkelen even geen tijd, misschien helpt dit? Kijk tussen de twee \/ en /\
....\/
http://www.geekzone.co.nz/images/blog/sonyericssonx1/e39b.jpg
..../\

.................................................................................................................\/
http://www.geekzone.co.nz/images/blog/sonyericssonx1/11ed.jpg
................................................................................................................./\

Needletime!

HTC gaat deze maken toch?
Dan kan het niet anders of ze hebben zelf een vergelijkbaar (beter?) toestel in de planning zitten.

*Jaja ik weet het. Die random caps in mijn nick zijn al jaren niet stoer meer*E6600@3200(400*8)/4*1GB OCZ 6400 4-4-4-15/2*350 Raid0/8800GT-512/Neo HE 550W/Antec P180

Gsus is my homeboy

quote:
TonY EaT PastA schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 00:17:
[...]

Had voor omcirkelen even geen tijd, misschien helpt dit? Kijk tussen de twee \/ en /\
....\/
[afbeelding]
..../\

.................................................................................................................\/
[afbeelding]
................................................................................................................./\
Dankje!
quote:
Klopt! Ze zullen heus wel met een concurrent komen.. maar SE doet 't wel voor mij :)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

quote:
w3sTErGaS schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 07:40:
Dan kan het niet anders of ze hebben zelf een vergelijkbaar (beter?) toestel in de planning zitten.
Denk dat er aan het eind van dit jaar wel een opvolger van de TyTN 2 in de pijplijn zit ;)
Reg. datum: 02 november 2005

Het grote in dit topic is weggehaald toch vind ik dat dit topic aardig groei :+

Ontopic: wat mij opvalt is dat er al erg veel media van dit apparaat beschikbaar is, zelfs al werkende versies, ik sluit me dan ook aan bij eerdere opmerkingen waarom het nog zo lang zou moeten duren voor dit prachtige apparaat uitkomt.
Natuurlijk, grondig testen van hardware en software en het gehele productieproces kost tijd, maar toch geen 6 maanden als ze al een redelijk goed werkend prototype hebben?

quote:
Silvos schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:37:
Het grote in dit topic is weggehaald toch vind ik dat dit topic aardig groei :+

Ontopic: wat mij opvalt is dat er al erg veel media van dit apparaat beschikbaar is, zelfs al werkende versies, ik sluit me dan ook aan bij eerdere opmerkingen waarom het nog zo lang zou moeten duren voor dit prachtige apparaat uitkomt.
Natuurlijk, grondig testen van hardware en software en het gehele productieproces kost tijd, maar toch geen 6 maanden als ze al een redelijk goed werkend prototype hebben?
Ik weet niet in hoeverre het een werken prototype is. Zo zag ik in de demonstratie filmpjes bijvoorbeeld nooit dat er een ander panel geopend werd dan het WM panel. Dus mogelijk is het gewoon een grafisch voorbeeld van hoe het er uit zou kunnen gaan zien maar is de daadwerkelijke software nog vol in ontwikkeling.

|| specs || ASUS P5W DH dlx || C2D Q6600 || 4GB PC6400 || Nvidia Geforce 8800GTS 575/1800 ||

Ik heb nog even gemaild met Sony Ericsson over wat voor geheugen er ondersteund wordt. Volgens hun informatie ondersteund de X1 MicroSD (dit staat vermeld in de officiële press release, maar tekenen daarbij wel aan dat het apparaat nog in ontwikkeling is en dat mogelijk nog kan veranderen.

Ondertussen is van andere site het stuk verwijderd waarin stond dat de X1 Memory Stick ondersteunde. :)

| Last.fm | Geef voor de Cystic Fibrosis Stichting! | "Nobody ever listens to me, I might as well be a Leonard Cohen record."

quote:
Blaz0r schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:27:
[...]

Ik weet niet in hoeverre het een werken prototype is. Zo zag ik in de demonstratie filmpjes bijvoorbeeld nooit dat er een ander panel geopend werd dan het WM panel. Dus mogelijk is het gewoon een grafisch voorbeeld van hoe het er uit zou kunnen gaan zien maar is de daadwerkelijke software nog vol in ontwikkeling.
Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben. Dat wat ze in barca hebben laten zien puur een showcase is van wat het gaat worden. De zorgt er ook voor de kans aanwezig is dat we pas begin 2009 met de X1 kunnen spelen....

:o Die resolutie is wel lekker.
Over een paar maandjes de baas maar eens lief aankijken voor een nieuwe telefoon O-)

quote:
Viperation schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:37:
[...]

Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben. Dat wat ze in barca hebben laten zien puur een showcase is van wat het gaat worden. De zorgt er ook voor de kans aanwezig is dat we pas begin 2009 met de X1 kunnen spelen....
Waarmee het ding meteen gedateerd is, want in de tussentijd komt er nog een shitload aan concurrerende apparaten op de markt die het allemaal sneller/beter/mooier kunnen (Nokia N96, Apple iPhone G3 etc.).

Dat is helaas ook het verhaal met de P990/P1i geweest, toen het ding werd aangekondigd was het allemaal helemaal te gek en mijlenver voorop de concurrentie, maar het duurde zo ontzettend lang voordat het ding op de markt kwam. Tegen de tijd dat hij daadwerkelijk te krijgen was waren de specs alweer verouderd.

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

De N96 heeft geen QWERTY toetsenbord en ook nog steeds 320x240, om maar wat te noemen :X

Tis trouwens 3G.

Sir_Killalot wijzigde dit bericht 13-02-2008 15:54 (20%)

Gsus is my homeboy

quote:
Viperation schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:37:
De zorgt er ook voor de kans aanwezig is dat we pas begin 2009 met de X1 kunnen spelen....
Dat zou imho echt jammerlijk zijn.. Hoop toch wel dat hij rond juni/ juli/ augustus uit gaat komen...
Ik weet niet hoe dat zit met andere SE toestellen die al zo volop op de SE-website stonden, voordat ze gereleased werden... Was dat ook kwartalen van te voren of hebben we het dan over maanden..!?

CLB wijzigde dit bericht 13-02-2008 16:57 (24%)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

quote:
w3sTErGaS schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 07:40:
Is dit wel zo ?

Robert Harmsen de voorzitter van pda totaal schrijft in zijn topic vanuit Barcelona (Mobileworldcongress) http://www.pdatotaal.info/forum/showthread.php?t=16030 het volgende:

"De Sony Ericsson Xperia X1 nader bekeken. Voor zover mogenlijk. Duidelijk geen SE bouw, Chi-Mei (China) zou de bouwer zijn".

Maar als je op Chi-Mei gaat googelen dan is dit volgensmij een fabrikant van lcd/tft schermen maar ook van gsm/gprs modules en nog veel meer (36.000 werknemers en een jaaromzet van maarliefst 10,5 miljard USD).

Dus wie nu echt de fabrikant van de Xperia X1 is / wordt ik weet het niet.
SE zal het angstvallig geheim proberen te houden vanuit hun concurrentiepositie en HTC of Chi-Mei zal het ook niet van de daken kunnen en/of willen schreeuwen i.v.m. mogelijke contractuele afspraken met de opdrachtgever hierover.

janzeeschuimers wijzigde dit bericht 13-02-2008 18:17 (4%)

Asus bouwt voor sony de ps3 en verschillende vaio laptops, maar zelf hebben ze niets vergelijkbaar in de planning, laat staan beter.

xbots am cry

Gsus is my homeboy

quote:
janzeeschuimers schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:06:
Dus wie nu echt de fabrikant van de Xperia X1 is / wordt ik weet het niet.
Het maakt mij ook echt geen r**t uit... HTC / Chi-Mei/ Phillips / de Sjonnies... Ik koop een SE .

Wat sta je nou te kijken!

Volgens mij maakt SE heel veel van hun toestellen niet zelf. Sinds wanneer is het een belangrijk punt?

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

quote:
CLB schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:04:
[...]

Het maakt mij ook echt geen r**t uit... HTC / Chi-Mei/ Phillips / de Sjonnies... Ik koop een SE .
Juist , en die hebben in het verleden wel vaker de plank helemaal misgeslagen m.b.t. toestellen in het zakelijke segment , denk maar eens aan de P990i.
Toestel werd keer op keer uigesteld , en toen het toestel uiteindelijk op de markt kwam was het nog verre van goed oftewel ronduit slecht.
Nu SE voor het eerst de markt van Windows mobile os gaat betreden lijkt het me echt wel van belang welke partner ze in de arm hebben genomen.

quote:
janzeeschuimers schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:29:
(...)
Nu SE voor het eerst de markt van Windows mobile os gaat betreden lijkt het me echt wel van belang welke partner ze in de arm hebben genomen.
Chi-Mei/ HTC/ whatever mag dan wel degene zijn die de telefoon assembleert, maar dat zegt toch niet dat Chi-Mei/ HTC/ whatever ook degene is die zich bemoeid moet de software voor die telefoon. Lijkt me redelijk voorbarig. :)

Jaap-Jan wijzigde dit bericht 13-02-2008 19:33 (27%)

| Last.fm | Geef voor de Cystic Fibrosis Stichting! | "Nobody ever listens to me, I might as well be a Leonard Cohen record."

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
Shiver23 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:18:
Volgens mij maakt SE heel veel van hun toestellen niet zelf. Sinds wanneer is het een belangrijk punt?
Ja/Nee, tot nu toe zijn alle platformen nog door Ericsson ontwikkelt. SonyEricsson maakt er zelf dan wel aanpassingen in (zoals MemoryStick, Walkman Player etc.. etc..) en lanceert ze onder de naam SonyEricsson.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

quote:
Jaap-Jan schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:32:
[...]
Chi-Mei/ HTC/ whatever mag dan wel degene zijn die de telefoon assembleert, maar dat zegt toch niet dat Chi-Mei/ HTC/ whatever ook degene is die zich bemoeid moet de software voor die telefoon. Lijkt me redelijk voorbarig. :)
Ik denk dat SE niet alleen voor de assemblage een bedrijf als bijvoorbeeld HTC in de arm neemt , maar dat de rol van deze veel groter is dan alleen het toestel in elkaar zetten , SE is nou eenmaal helemaal nieuw op de Windows mobile os markt en kan/wil geen misstap begaan.

Maar wie of wat de Xperia X1 ook gaat produceren de look en specs van het toestel zien er veelbelovend uit ;) .

janzeeschuimers wijzigde dit bericht 13-02-2008 19:50 (10%)

dieqast // serzjuhhh

:7 das een keigaaf foontje! Maar even hopen dat het niet TE lang duurt voor die komt want kan een hele aardige iPhone-killah zijn

Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11

quote:
sergeklapwijk schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:43:
:7 das een keigaaf foontje! Maar even hopen dat het niet TE lang duurt voor die komt want kan een hele aardige iPhone-killah zijn
Een iPhone is niet echt te vergelijken met deze telefoon. Verschillend segment, iPhone is gewoon een gadget met wat leuke functies om te spelen. Telefoons als deze, maar ook Nokia N95/N96 zijn volwaardige smartphones waar echt wat mee gedaan kan worden.

Jules

quote:
Holleboomer schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:13:
[...]

Een iPhone is niet echt te vergelijken met deze telefoon. Verschillend segment, iPhone is gewoon een gadget met wat leuke functies om te spelen. Telefoons als deze, maar ook Nokia N95/N96 zijn volwaardige smartphones waar echt wat mee gedaan kan worden.
Daar denken ze in het iPhone-topic toch heel anders over :') _O-

Maar goed, 2009 is wel heel ver weg :/

2009? Waarom wordt er gesproken over 2009 dit is nog helemaal niet zeker. PDAdb zegt zelfs Mei 2008.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws