Gathering of Tweakers

Quicksearch
The Undercover Boogieman
Reg. datum: 01 september 2006

Denk dat de prijs rond de 750e zal schommelen. De w960i die veel van deze functies ook heeft begon rond de 600e. Mjah, we zien wel als hij er eenmaal is.

CCNA, CCNP certified. CCIE Written: oktober 2008

quote:
Jepz schreef op maandag 11 februari 2008 @ 18:26:
[...]

Het gaat mij eigenlijk niet echt om de specs(van wat er in zit) maar wat die kan..
iTunes vind ik juist een plus punt eerlijk gezegt. (Ik hou van 1 compleet pakket zonder extern gezeur met de explorer zoals ik nu heb met mn M600i die ik ook voor muziek gebruik.)

De iPhone is een totaalpakket vind ik. Telefoon, Internet, Muziek(icm iTunes)
Totaal pakketten zijn niet altijd beter, maar wel makkelijker..
SE maakt ook hele goede muziektelefoontjes dus dat zal ook wel verwerkt zitten in deze, en met WMP of WinAmp (minder log) kan je ook heel makkelijk synchroniseren :)
quote:
netblade schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:33:
Ik hou het in de gaten, maar ik heb nog zware trauma's van hun smartphone devisie welke ze op de markt brengen en verkopen, aftersales hebben ze niet van gehoord bij SE.
Kent iemand de M600i misschien nog? Na een jaar was de support al gedropt, updates hoef je hier denk ik dus niet te verwachten.
Ik heb juist hele goed ervaringen met de smartphone's van SE. Ik heb de W950i gehad, had ongeveer dezelfde software als de M600i en ik was daar juist heel tevreden mee. SE doet het helemaal niet zo slecht met updates, andere merken zijn veel erger. Er zijn tenminste updates uitgekomen. Voor de W950i wel een stuk of 6 á 7.

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

Nog even over het geheugen, er gaat hier dus (Sony) Memory Stick Micro in en helaas geen MicroSDHC :(

Van de SE site:
quote:
Memory
Up to 400 MB Phone Memory
Memory Stick SanDisk Micro™ support
In de startpost is daar dus MicroSD van gemaakt.

MicroSD:
http://i.expansys.com/i/b/b133709.jpg

MS Micro:
http://www.factoryprices.nl/images/foto__video/geheugenkaarten/memory_stick/SanDisk%202GB%20Memory%20Stick%20Micro%20M2%20SDMSM2-2048.jpg

Toch jammer want er waren toch gesprekken tussen de grote fabrikanten om 1 formaat te gaan gebruiken :/

Sir_Killalot wijzigde dit bericht 11-02-2008 19:54 (4%)

hmm, ik heb over het algemeen geen zin om bij te betalen, ik neem altijd een tweejarig abbo, misschien dat ik dan toch maar voor een iphone ga. Mocht deze dan wel in Nederland verkrijgbaar zijn. Kijk, ik vind het geen probleem om 50 -100 euro bij te betalen, maar dan moet het apparaat dat wel waard zijn.

Voor de iPhone moet je volgens mij ook aardig wat bijbetalen bij een normaal abo van rond de 30 euro ;)
quote:
Silvos schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:46:
520 mhz processor van (qualcomm?) bron: zdnet
quote:
Sir_Killalot schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:15:
pcmag.com heeft het ook over een 520 Mhz proc :)

(ik denk alleen niet van Qualcomm, eerder Samsung of Intel)

toch wel van Qualcomm: http://www.theunwired.net...windows-mobile-smartphone (staat ook nog een nieuw filmpje bij)
quote:
Oathie schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:29:
Hier wordt vermeld dat het om een Qualcomm gaat. http://www.theunwired.net...windows-mobile-smartphone

edit: Hé net te laat :P
Volgens PDAdb.net heeft deze een Philips Nexperia PNX4008 chipset.

Verder 128 Mb ram en hier staat wel dat deze MicroSD heeft.

Dothan wijzigde dit bericht 11-02-2008 20:53 (0%)
Reden: typo

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Das een ARM9 proc, in de X1 zit een ARM11 proc en dat van het MS Micro support komt van de SE site en die lijkt me toch iets actueler dan pdadb.net ;)

(daar staat namelijk ook dat GPS not supported is)

Sir_Killalot wijzigde dit bericht 11-02-2008 21:01 (15%)

Die Philips chipset is geintroduceerd in 2005 volgens die site, is dat niet een beetje oud voor een telefoon die 3 jaar later op de markt komt?

Jah 'k ben toch malle pietje nie!

quote:
DjWannaB2002 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:16:
[...]

Hmm hier de presentatie van de X1.

Kan aan mij liggen, maar lijkt verre van windows mobile wat er op staat.
Ik moet zeggen dat hij wel erg groot lijkt.

heb nu de HTC P3600 aka HTC Trinity

Wat sta je nou te kijken!

http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/02/sexperiax1mwc33.jpg
Vergelijking met de N95. Formaat is niet heel klein, maar nog wel acceptabel.

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

Wel een stukje groter dan m'n K800 maar goed, ik heb kolenschoppen als handen dus wat dat betreft juist liever groter dan kleiner. Moet nog wel fatsoenlijk in m'n broekzak passen alleen :p

Voordeel is dan weer dat je een wat groter schermpje hebt. Mij lijkt dit formaat eerlijk gezegd perfect :)

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

Acties: [view]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Dat grotere scherm is inderdaad heerlijk :) Voordeel is ook dat de X1 efficiënter gebruik maakt van het oppervlak in vergelijking tot de N95. Het apparaat is verder niet erg dik, dus de broekzak kan ie vast nog wel aan.

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Het gerucht gaat dat de X1 door HTC is gemaakt. Er zijn enkele argumenten te noemen waarom dit zo is. Er zit wss een nieuwe Qualcomm chip in waar HTC al veel ervaring mee heeft en ook gingen in september geruchten voor een grote order van SE aan HTC. Er zijn nog meer argumenten te noemen zoals bijv kennis van WM en productie cap. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Wil jij een mooie TS maken in WBM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!

Dat is ook al eerder genoemd in dit topic, geruchten zijn ook al bestigd alleen niet door SE zelf :+

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Overheen gelezen :P

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Wil jij een mooie TS maken in WBM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!

quote:
Sir_Killalot schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:06:
Zoals je aan de laatste PDA van SE kan zien zit het met de accuduur meestal wel goed: http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1d2ec13

En dat zijn geen loze beloftes want mijn W800i (die ik nu na 2½ jaar als wekker gebruik :P) is makkelijk nog meer dan een week stand-by :)
Ik heb een P1i, en de accu is idd best ok, maar alleen als je de schermhelderheid terugschroeft en bluetooth, wifi en 3g uitzet. Ik denk dat de gesprekstijd met 3g aan nog geen twee uur is, echt ogelooflijk wat dat met je accu doet. Vanochtend telefoon van de lader gehaald, en een uurtje mee geinternet met 3G aan, via bt op mijn laptop. Vervolgens vergeten 3g uit te zetten, paar keer kort gebeld, en vanavond was de accu zo goed als leeg... En dan heb ik het nog niet over wifi, dan zie je dat batterij balkje bijna teruglopen. Denk dat het met deze phone net zo zal zijn, wifi of 3g aan = binnen werkdag batterij leeg.

quote:
Shiver23 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 21:12:
[afbeelding]
Vergelijking met de N95. Formaat is niet heel klein, maar nog wel acceptabel.
Jammer dat 'ie niet naast de N95 8GB (of zelfs N96) ligt. Top of the range head to head.

Jules

het kan aan mij liggen, maar die foto met die vergelijking met de nokia...

daar lijkt de sony toch niet echt op wat ik op de sony site zie...

tis namelijk wel erg plastic, terwijl ik op de sony site meer metaal zie...

Wat sta je nou te kijken!

Hier de volledige 'fotoshoot'. Zoals je daar ziet is het zwarte vergelijkbaar met het de frontcover van de K800. Ook de binnenkant ziet er aluminiumachtig uit. Zit wel goed dus.
http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/02/sexperiax1mwc12.jpg

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

House MD

zeer mooie telefoontje , maar die komt pas rond herfst uit?, dan hebben we wel weer meer modellen om uit te kiezen lijkt mij

dell xps h2c x3210 xeon Quad , 2x 8800gts 320 sli, 3gb kingston drr2, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

quote:
Sir_Killalot schreef op maandag 11 februari 2008 @ 19:53:
Nog even over het geheugen, er gaat hier dus (Sony) Memory Stick Micro in en helaas geen MicroSDHC :(
[...]
In de startpost is daar dus MicroSD van gemaakt.

[...]

Toch jammer want er waren toch gesprekken tussen de grote fabrikanten om 1 formaat te gaan gebruiken :/
Dit zegt niks aangezien de K850 ook beide ondersteunt en daar vind je ook niks terug van op de SE website!
http://www.sonyericsson.c...ons/k850i?cc=nl&lc=nl

[Sig removed by administrator: Signature can not exceed 20GB]

*Prikt*
Reg. datum: 25 december 2002

Zijn er video's van de interface? In het echt dus. Geen promofilmpje ofzo.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws