Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 02 november 2005

Wat een pracht van een telefoon. Waar ik op heb zitten wachten eigenlijk... gewoon een htc tytn maar dan met gps, betere camera en scherm.

Ik hoop niet dat deze telefoon vertraging gaat krijgen want dit wordt duidelijk mijn nieuwe mobiel. Ik houdt dit topic + ontwikkelingen in de gaten. Sony is in ieder geval zeer goed bezig.

De GSM goden hebben mijn gebed gehoord!

Iphone killer!

Ericsson GF 768 Ericsson T18s Ericsson T68 Sony Ericsson T600 Sony Ericsson T630 Sony Ericsson W800 Sony Ericsson M600 Sony Ericsson J120 Panasonic GD93 Panasonic GD95 Samsung S500 Samsung D830 Motorola F3 Nokia 3210 Nokia E61i

Needletime!

Net als ik dacht dat de telefoon die ik wil gewoonweg niet bestaat komen ze hiermee.
Doemijdiemaar!

*Jaja ik weet het. Die random caps in mijn nick zijn al jaren niet stoer meer*E6600@3200(400*8)/4*1GB OCZ 6400 4-4-4-15/2*350 Raid0/8800GT-512/Neo HE 550W/Antec P180

Leuk nieuws, het apparaatje blijkt gewoon door HTC te worden gebouwd. Dat verklaart een hoop, maar ik maak me dan ook meer zorgen over de kwaliteit (zowel software als hardwarematig).

http://www.engadget.com/2...-is-so-good-htc-makes-it/

Holleboomer wijzigde dit bericht 11-02-2008 08:32 (21%)

Jules

GoTd*mn

DAMN! wat een mooi toestel.

heb nu een htc s710, maar die heeft geen touchscreen, kleiner scherm, mindere camera...

dit ziet er geweldig uit zeg.
neem aan dat de windows mobile die erop staat, wm6 pro is?

het enige waar ik bang voor ben dat tegen gaat vallen.. is de prijs

Bounty gadget freak

kwam vanochtend op engadget and zag e foto's ik flipte meteen. Dit is wat ik altijd wou met een Se phone. Ik kan neit wachten tot hij in de verkoop gaat.

1 plus 1 is 3 toch? || My games collection | Xbox Live | PSN: Ves

Damn, wat een slick apparaat zeg! Nu maar hopen dat SE zich niet verslikt in het tijdig beschikbaar maken. Als hier nog een jaar op gewacht moet worden zijn ze mooi weer te laat.

quote:
Maikel205 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 22:54:
Wel even wennen aan combinatie van Sony-Ericsson met Windows mobile,
Hmm hier de presentatie van de X1.

Kan aan mij liggen, maar lijkt verre van windows mobile wat er op staat.

DjWannaB2002 wijzigde dit bericht 11-02-2008 09:18 (10%)

If you do something, do it good.

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
DjWannaB2002 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:16:
[...]

Hmm hier de presentatie van de X1.

Kan aan mij liggen, maar lijkt verre van windows mobile wat er op staat.
Is echt WM6, kijk maar goed. Maar, net zoals de Touch zit er een ander grafisch schilletje omheen.

De geruchten zijn dan dus toch waar. Er gingen namelijk al een tijdje de geruchten dat HTC voor SonyEricsson bezig zou gaan. En geloof één ding, dit toestel maakt SE echt niet zelf!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Hmm zou dit dan het einde zijn van het kwakkelende symbian gebeuren van SE met de Px lijn? Ben benieuwd of de lang verwachte P3 nog gaat komen...

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Lijkt me ook sterk met 0 ervaring met WM. Weet iemand al hoe het zit met specs van de processor en de grafische chip (+drivers?) :)

Jah 'k ben toch malle pietje nie!

Als HTC het ding maakt wacht ik rustig het eerste half jaar van het ding af, dan is het model bijgewerkt zodat het wel voldoet zoals geschetst.
Bouwkwaliteit is dan ook een beetje een issue als ik zo om me heen kijk.
quote:
Shiver23 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:49:
<knip>

[...]

Ik hoop echt dat dit toestel rond juni/juli komt. Wel gaar dat SE van de memorysticks afstapt 8)7
Juist beter dat ze van hun eigen formaat afstappen, (Micro)SD is een veel meer geaccepteerd formaat :)

(ook nog goedkoper en meer GB's)

[edit] btw, wil er iemand over een maandje of 8 een TyTN 2 kopen? :P

Sir_Killalot wijzigde dit bericht 11-02-2008 10:33 (8%)

VAIO powered
Reg. datum: 02 juni 2001

quote:
Sir_Killalot schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:30:
[...]

Juist beter dat ze van hun eigen formaat afstappen, (Micro)SD is een veel meer geaccepteerd formaat :)

(ook nog goedkoper en meer GB's)

[edit] btw, wil er iemand over een maandje of 8 een TyTN 2 kopen? :P
Het is nog maar de vraag of ze het redden binnen 8 maanden. Tot die tijd zal ook Nokia haar Symbian touchscreen toestellen uitbrengen, Apple komt hoogstwaarschijnlijk met de iPhone 2.

*Prikt*
Reg. datum: 25 december 2002

Hmm. Ik vind het toestel heel erg mooi. De specs zijn ook hoopgevend. Maar waarom nou Windows Mobile? Zulke slechte ervaringen met dit OS. :(

quote:
The Legend schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:46:
Lijkt me ook sterk met 0 ervaring met WM. Weet iemand al hoe het zit met specs van de processor en de grafische chip (+drivers?) :)
quote:
It's all powered by a 520-MHz ARM11 processor running Windows Mobile 6. In short, this thing screams.
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2258979,00.asp

En de drivers zullen ook wel ok zijn als je naar het demo filmpje kijkt :)
24" Samsung 245B!!!!

WM6 is anders erg fijn hoor! Heb hem op m'n Touch, icm PointUI GUI. werkt zeer prettig (alleen had het toestel wel wat sneller gemogen....)

Maar ik vind dit toestel wel wat overkill, hopend dat met zo'n resolutie en al die specs, de accu wel wat fatsoenlijk mee gaat

GoT System Specs || Spekjes!!! || Review Samsung Syncmaster 245B

Zoals je aan de laatste PDA van SE kan zien zit het met de accuduur meestal wel goed: http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1d2ec13

En dat zijn geen loze beloftes want mijn W800i (die ik nu na 2½ jaar als wekker gebruik :P) is makkelijk nog meer dan een week stand-by :)
24" Samsung 245B!!!!

Hehe, dat is wel een voordeel.

Trouwens ik lees in je sig dat jij ook opera mini 4 gebruikt?

Ik heb momenteel even Opera Mobile erop, qua interface werkt deze veel fijner dan de mini, maar hij is trager, en gebruikt (veel) meer bandbreedte, klopt dit? En had jij ook wel eens met opera mini, dat als je hem net opstart, en vervolgens een url intypt, en op ok klikt, dat de url gewoon weer leeg is? En als je hem daarna nogmaals invoert, dat ie wel gewoon naar de pagina gaat? *zwaar irri*

GoT System Specs || Spekjes!!! || Review Samsung Syncmaster 245B

Reg. datum: 30 november 2004

In het filmpje op de officiele X1-site vliegen ze langs de Opera. Toeval?
Of wordt hij geshipped met Opera 9.5? Who knows? 8) 8)

quote:
Sir_Killalot schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:06:
Zoals je aan de laatste PDA van SE kan zien zit het met de accuduur meestal wel goed: http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1d2ec13

En dat zijn geen loze beloftes want mijn W800i (die ik nu na 2½ jaar als wekker gebruik :P) is makkelijk nog meer dan een week stand-by :)
SE heeft meestal telefoons met een erg goede standby en gesprekstijd. Zelfs al is de gesprekstijd bij SE gemiddeld bij sommige telefoons, je kunt dan wel vaak 2x zolang bellen dan met een Nokia met dezelfde standby tijd. Dit is al jaren zo.

Ziet er heel mooi uit. Ga ik in de gaten houden.

Iemand idee welke processor wordt gebruikt?

Zie wel dat de mini USB aan de zijkant zit. Niet echt praktisch voor bijv. gebruik in auto.

Hexepeth wijzigde dit bericht 11-02-2008 11:32 (34%)

Big Brother is watching you

Ik hou het in de gaten, maar ik heb nog zware trauma's van hun smartphone devisie welke ze op de markt brengen en verkopen, aftersales hebben ze niet van gehoord bij SE.
Kent iemand de M600i misschien nog? Na een jaar was de support al gedropt, updates hoef je hier denk ik dus niet te verwachten.

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

Reg. datum: 21 september 2007

NICE. ben ik blij dat mn TYTn2 maar met 1 jarig abbo heb genomen :DDD

The Undercover Boogieman
Reg. datum: 01 september 2006

Deze wordt zeker weten van mij als hij ergens in september/oktober uitkomt. Vind het goed dat deze wifi en gps heeft, dat miste ik toch wel erg bij m'n laatste SE.

CCNA, CCNP certified. CCIE Written: oktober 2008

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws