Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Hoto 40 betekend dat je 40 @ res hebt. Die varieert namelijk van 30 t/m 40.

Zie ook: http://www.battle.net/diablo2exp/items/runewords-110.shtml

| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum

Reg. datum: 13 december 2000

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=15249964
zijn die offers nou zo laag, of verwacht ik teveel? :)

DarkY wijzigde dit bericht 17-02-2008 10:47 (0%)
Reden: miste een 4 in de link

Wordt runeword destruction eigenlijk wel eens gebruikt? Zat een beetje die runewords door te kijken, en zag die er tussen staan. Reeeete duur om te maken, maar ook erg leuke stats.

| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum

quote:
Timlog schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:17:
Wordt runeword destruction eigenlijk wel eens gebruikt? Zat een beetje die runewords door te kijken, en zag die er tussen staan. Reeeete duur om te maken, maar ook erg leuke stats.
Die spells doen niet zoveel schade, en wat betreft de rest van de stats is Obedience VEEL goedkoper, en ook veel beter.

jongens legt iemand mij es uit wat ik fout doe met plaatjes/links posten op d2jsp :D

technisch geneeskunde

quote:
Onizuka-Sensei schreef op zondag 17 februari 2008 @ 12:54:
jongens legt iemand mij es uit wat ik fout doe met plaatjes/links posten op d2jsp :D
Ik las dat je er een postcount van >50 voor moet hebben zal eens ff kijken of ik nu wel kan posten dan want zit inmiddels op 72 ofzo

Denk dat dat het is want ik kan nu wel...

psychoclown wijzigde dit bericht 17-02-2008 13:08 (6%)

Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70

aaaaaaaah ok... dan ga ik maar es wat posten :p

quote:
psychoclown schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:06:
[...]

Ik las dat je er een postcount van >50 voor moet hebben zal eens ff kijken of ik nu wel kan posten dan want zit inmiddels op 72 ofzo

Denk dat dat het is want ik kan nu wel...
Zou ik wel raar vinden dat je er meer dan 50 post voor moet hebben

ff bij de weg, khad net ff een Mini-uber run gestart met de gedachte dat ik zou falen... en duri ging gewoon neer en hard :P... zelfs mn merc overleefde vreemd genoeg

quote:
Onizuka-Sensei schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:29:
ff bij de weg, khad net ff een Mini-uber run gestart met de gedachte dat ik zou falen... en duri ging gewoon neer en hard :P... zelfs mn merc overleefde vreemd genoeg
Duri is ook redelijk makkelijk. Litith(spelling klopt wrs niet ;) ) is het moeilijkste. Mijn smiter vindt de ubers makkelijk maar litith niet... Of ja daarbij heb ik de meeste kans om dood tegaan, nog niet gebeurd hoor :), wel een paar close, maar dat houdt er ook de spanning in

ik schrok toch ff... ik had erop gerekend dat lilith eerst kwam en had dus mn poison resistance op 85 gemaxed

toen kwam duri... en ik weet hoeveel moeite ik altijd had met normale duri's dus ja :p

technisch geneeskunde

quote:
Maldred schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:35:
[...]

Duri is ook redelijk makkelijk. Litith(spelling klopt wrs niet ;) ) is het moeilijkste. Mijn smiter vindt de ubers makkelijk maar litith niet... Of ja daarbij heb ik de meeste kans om dood tegaan, nog niet gebeurd hoor :), wel een paar close, maar dat houdt er ook de spanning in
Mja jij zit op HCL dat maakt het idd een stukje spannender :P
Lilith is met mijn hammerdin echt bijna niet te doen maar een eitje met mijn smiter. Vooral die mobs die in het gebouw van lilith zitten zijn irritant als er een een stuk of 10 tegelijk op je schieten dat is zwaar niet te doen :D

Toch is het zo dat je >50 posts moet hebben want eerst kon ik ook geen plaatjes showen net als neo maar nu wel.

Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70

quote:
psychoclown schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:01:
Toch is het zo dat je >50 posts moet hebben want eerst kon ik ook geen plaatjes showen net als neo maar nu wel.
Da's erg vreemd, want post nr3 ofzo van mij was al een plaatje..

technisch geneeskunde

quote:
Timlog schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:34:
[...]

Da's erg vreemd, want post nr3 ofzo van mij was al een plaatje..
Hmm echt raar dan waarom mijn plaatjes het eerst niet deden en daarna wel.. en ofc die neo het nog steeds niet doen zie bijv zijn sig... (al moet ik wel zeggen weet niet of die link code ook kan daarvoor zit ik te kort op het forum denk ik)

psychoclown wijzigde dit bericht 17-02-2008 18:37 (23%)

hoto = 40 (heb ik nog niet voorlopig nog wizzy)
mages = 20
spirit sacred targe = 35
arachnid = 20

nog 20 fcr te doen, kan via amu of ringen....
Valt al bij al goed mee dus en veel lever ik niet in aan damage...

Helmpie is nu shako en dat blijft ook zo denk ik.
Dus met 1 fc r ring haal ik voorlooppig de 125 ook al, nu nog die spirit...

*Don_holio

Ff een vraagje aan de mensen die Median spelen:

Hoe werkt dit?
quote:
3.5 Reroll Rare Item as Unique (Crystal Shatter Recipe) -

This recipe, introduced in 1.57, turns any non-Sacred rare into a unique. The cost? It downgrades two Arcane Crystals...

rare [item] + non-Regular Arcane Crystal x2 -> reroll as unique + next lower Arcane Crystal x2

Reroll any item : 250 Crafting Points
Ik heb nu dus een item al naar Rare gererolled, maar ik krijg het niet voor mekaar om deze naar unique te rerollen. Er staat wel bij dat je 250 crafting points nodig hebt, werkt het zonder die crafting points ook echt niet? En hoe kom ik aan meer crafting points? Ik heb nu misschien net 75 ofzo..

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

quote:
Angeloonie schreef op zondag 17 februari 2008 @ 19:14:
Ff een vraagje aan de mensen die Median spelen:

Hoe werkt dit?

[...]

Ik heb nu dus een item al naar Rare gererolled, maar ik krijg het niet voor mekaar om deze naar unique te rerollen. Er staat wel bij dat je 250 crafting points nodig hebt, werkt het zonder die crafting points ook echt niet? En hoe kom ik aan meer crafting points? Ik heb nu misschien net 75 ofzo..
PM kwakke maar eens er is een charm met craft points (200 dacht ik) en amu zit ook al rap 100 op. Je hebt ze echt wel nodig...:(

*Don_holio

quote:
yago schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:47:
[...]

PM kwakke maar eens er is een charm met craft points (200 dacht ik) en amu zit ook al rap 100 op. Je hebt ze echt wel nodig...:(
Ik heb nu over de 200 crafting points, en er gebeurt nog niets.. :'( :'(

Ik doe:

1 rare crown + 2x Glowing Arcane Crystal, = niets? Geen resultaat. Doe ik er 1 Glowing Arcane bij dan transmute dat ding wel, maar krijg ik niets, alleen mijn item met de text "Already upgraded" er bij, en ben ik 3 crystals kwijt :'(

Duh.. moet 250 hebben, niet 200 8)7

Angeloonie wijzigde dit bericht 17-02-2008 21:38 (3%)

Powered
by

quote:
yago schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:47:
[...]

heb een amu met 180 craft points ;)

maar idd, een charm met 200 craft points helpt al een hoop; zit je op hc of sc? op hc heb ik wel wat voor je, en voorlopig speel ik daar toch niet veel :( (andere bezigheden atm)
quote:
kwakke01 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:38:
[...]

heb een amu met 180 craft points ;)

maar idd, een charm met 200 craft points helpt al een hoop; zit je op hc of sc? op hc heb ik wel wat voor je, en voorlopig speel ik daar toch niet veel :( (andere bezigheden atm)
Ik speel offline SC :P

Powered
by

quote:
ehm

Via open b.net? Doe maar "GoT"

Ben wel ff afk, met 15 min terug..

Angeloonie wijzigde dit bericht 17-02-2008 21:48 (9%)

Powered
by

krijg een offer van een 13x shako voor mijn chest vol met pgems.... nemen?... heb ook een 5fg offer...

net met een maatje en met Kyo/psycho de mini's gekilld.... als psycho het ook goed vind kunnen we donderdag guild UTtje doen (SCL)... Lilith is eng... en we hadden ook een vage bug.... ik (en later kyo) ging dood... en konden nog als lijk rondwandelen... onzichtbaar en je kon niets doen maar je kreeg geen dmg en kon overal op klikken (maar niets doen :P)... wel ideaal voor verkennen

quote:
Timlog schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:17:
frenzy barb werkt daar goed mee schijnt het

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws