Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
RedHat schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:00:
Ik ga straks weer beginnen met Diablo II. Na weer een tijd gestopt te zijn.
Dus als iemand me wilt boosten dan hoor ik dat graag :)

Mn 1e char word een MF Sorc die eigenlijk Hell moet kunnen soloén.
Maar goed :)
SCL wil ik je wel helpen :)

SCL UT-run.... wie heeft er binnenkort zin? ik heb alle 9 keys verzameld :)

quote:
pingkiller schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:58:
Ik ben op d2jsp opzoek naar een eni. Ik kreeg via PM dit bericht:

[...]

Wat bedoeld hij met named? En waarom doet hij die via pm en niet via topic?
named is de reward van anja quest
de nei heeft dus een naam (waarschijnlijk de zijne) maar doet niets aan de stats... vraag hem wel om te posten in jouw topic, anders meer kans op scam

*Don_holio

Reg. datum: 30 maart 2006

quote:
pingkiller schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:58:
Ik ben op d2jsp opzoek naar een eni. Ik kreeg via PM dit bericht:

[...]

Wat bedoeld hij met named? En waarom doet hij die via pm en niet via topic?
dat hij named is betekend dat het item is van een bepaalde char

dus vb. Pingkiller's Enigma

niet boeiend voor het item alleen sommige vinden het niet cool staan (zelf zou ik er geen problemen mee hebben)

dat hij niet in topic reageerd kan zorgelijk zijn, de meeste scammers doen alles buiten topics om (maar veroordeel hem niet meteen en als je hem niet vertrouwd vraag je toch om een mediator)
quote:
Frunz schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 17:20:
dat hij named is betekend dat het item is van een bepaalde char

dus vb. Pingkiller's Enigma

niet boeiend voor het item alleen sommige vinden het niet cool staan (zelf zou ik er geen problemen mee hebben)

dat hij niet in topic reageerd kan zorgelijk zijn, de meeste scammers doen alles buiten topics om (maar veroordeel hem niet meteen en als je hem niet vertrouwd vraag je toch om een mediator)
Ik heb ooit eens een named arach getrade. Die kon ik echt aan de straatstenen niet slijten. Uiteindelijk weggedaan voor een um ofzo. Ergens ook wel begrijpelijk, want wie wil er nou Dragonbalzzzzzz's Arachnid Mesh.

| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum

technisch geneeskunde

quote:
Onizuka-Sensei schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:59:
SCL UT-run.... wie heeft er binnenkort zin? ik heb alle 9 keys verzameld :)
Joah ik wil best wel mee zowel met de miniubers als met UT zelf :)
quote:
Timlog schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 18:31:
[...]

Ik heb ooit eens een named arach getrade. Die kon ik echt aan de straatstenen niet slijten. Uiteindelijk weggedaan voor een um ofzo. Ergens ook wel begrijpelijk, want wie wil er nou Dragonbalzzzzzz's Arachnid Mesh.
Eigenlijk best handig om die te nemen want mij boeit het geen zak en als je ze daardoor voor de helft van de normale waarde kan krijgen vind ik het helemaal best :D

psychoclown wijzigde dit bericht 15-02-2008 18:33 (48%)

Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70

quote:
psychoclown schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 18:31:
[...]

Joah ik wil best wel mee zowel met de miniubers als met UT zelf :)
+1 :)

| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum

prutser

Q6600 @ 3.2 ghz || E4300 @ 3.4ghz || Dell 3007WFP <3 d2lod *chefbier scl

ik heb een hele kist (48 stuks) met P-gems geen skulls... wie heeft daar een goeie Shako, SOJ, mara's of die belt met +1 to all skills voorover? (anni/hellfire mag ook natuurlijk... pala)

Bier?

Ik weer, heb weer eens een dom vraagje. Ik wil me een super-gemmed yari/pike/lance maken voor mn merc (die veel meer damage doet dan mn firegolem), maar loop nu tegen het struikelblok op dat 'chipped gems' heet. Ik kom ze gewoon niet of nauwelijks tegen, of ik moet compleet act 1 op normal doorlopen en kom ik er eentje tegen, en dan nog de verkeerde ook (om met 3 runes de volgende rune te krijgen).

Heeft iemand tips voor een plek waar altijd wel (chipped) gems vallen?

I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways...

quote:
siggy schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 19:01:
Ik weer, heb weer eens een dom vraagje. Ik wil me een super-gemmed yari/pike/lance maken voor mn merc (die veel meer damage doet dan mn firegolem), maar loop nu tegen het struikelblok op dat 'chipped gems' heet. Ik kom ze gewoon niet of nauwelijks tegen, of ik moet compleet act 1 op normal doorlopen en kom ik er eentje tegen, en dan nog de verkeerde ook (om met 3 runes de volgende rune te krijgen).

Heeft iemand tips voor een plek waar altijd wel (chipped) gems vallen?
Waarom perse chipped? Kan je niet beter gewoon wat grotere gems erin zetten wanneer je merc wat sterker is?

Wat het altijd goed doet is een 5s eth polearm met 1 Sapphire (cold dam) en 4 Eld runes (75% meer damage op undead).
Je komt in act 2 en 3 redelijk wat undead beestjes tegen, en zo doet je merc al 300% damage meer op ze, en vertraagd ze.

ERG goedkope zut via PMs: Zijn veel scammers die op die manier werken momenteel. Let op het scamming deel van het forum, of vraag ze om een trade met Mediator. De meeste scammers zullen daar niet zo'n zin in hebben ;)

Ik ben trouwens even gestopt met MFen omdat ik niets vond, en ben nu geswitched naar op Hell tussen Charsi en Gheed op en neer rennen (en tussendoor even uit de town stappen). Op die manier vind je veel LLD armors, die je weer aardig wat kunnen opleveren.

ben nu aan het uber lvl'en met spanjarden al lvl 78 en 14 min bezig..

ok resultaat: lvl 85

Daarna was het ze genoeg voor slechts 15 fg ;)

Sympatieke mannen die spanjaarden !

yago wijzigde dit bericht 15-02-2008 19:47 (45%)

*Don_holio

technisch geneeskunde

quote:
Onizuka-Sensei schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 18:56:
ik heb een hele kist (48 stuks) met P-gems geen skulls... wie heeft daar een goeie Shako, SOJ, mara's of die belt met +1 to all skills voorover? (anni/hellfire mag ook natuurlijk... pala)
Ben bang dat alles behalve de shako meer waard is dan die 48pgms :P
Mss is handigst nog wel om 40 te traden voor um en die um vervolgens traden voor 13x-140 def shako of als je die def niet zoveel uitmaakt eentje halen voor een pul natuurlijk :)
Ook kan je een pack van 40pgms op d2jsp zetten kan je ~8fg voor vragen :) is al iets meer dan die um ;)
quote:
Skyclad schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 19:09:
[...]

..knip..

Ik ben trouwens even gestopt met MFen omdat ik niets vond, en ben nu geswitched naar op Hell tussen Charsi en Gheed op en neer rennen (en tussendoor even uit de town stappen). Op die manier vind je veel LLD armors, die je weer aardig wat kunnen opleveren.
Mja vind ook niet echt iets maar wat is LLD eigenlijk? LifeLeechDef armors? of LowLevelDef armors?
Kan er niet zo gauw iets van maken :P
quote:
yago schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 19:09:
ben nu aan het uber lvl'en met spanjarden al lvl 78 en 14 min bezig..
Flink de vaart erin mooi is dat he.. ;)

psychoclown wijzigde dit bericht 15-02-2008 19:45 (36%)

Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70

LLD = low level duel...

Slaat oip gear die goed is voor low lvl, meestal eth en met veel open sockets zodat er nog damage en ed jewels in kunnen...

*Don_holio

technisch geneeskunde

quote:
yago schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:43:
LLD = low level duel...

Slaat oip gear die goed is voor low lvl, meestal eth en met veel open sockets zodat er nog damage en ed jewels in kunnen...
Ja dat laatste snap ik maar kon niet goed de afk. LLD plaatsen ;)

quote:
yago schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:43:
LLD = low level duel...

Yep. Maar niet alleen eth items zijn gewild, ook de gewone armors met life en de schilden met de Deflection mod (30% Faster Block Rate + 20% Increased Block Chance) zijn populair. In ieder geval als ze sockets hebben.

Jeweler's Monarch of Deflection (dus met 4 sockets) is veel waard, maar vrijwel niet te vinden. En de level en str requirement zijn niet misselijk. 3 socket Artisan's shield of Deflection zijn voor lagere levels al goed. De Artisan mod is level 25 of iets dergelijks, dus een level 25 met een Artisan's shield of Deflection en Artisan's armor of the Colossus (hoogste life mod die nog op of onder de level 25 blijft) heeft 6 sockets om te gebruiken, redelijke block chance, en maximaal 60 extra leven van die Colossus mod.

Balen! Heb per ongeluk mijn mule met zaka van mijn nieuwe hammerdin gewist...

*Don_holio

technisch geneeskunde

quote:
Goh nice eigen subforum zelfs :D
quote:
yago schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:04:
Balen! Heb per ongeluk mijn mule met zaka van mijn nieuwe hammerdin gewist...
Ai das lelijk :'( was het een lekkere zaka of niet?

quote:
psychoclown schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:07:
[...]

Goh nice eigen subforum zelfs :D

[...]

Ai das lelijk :'( was het een lekkere zaka of niet?
toch 185 ed +

*Don_holio

technisch geneeskunde

Echt wel balen... Als ik rijk was had je wel eentje kunnen krijgen maar helaas ben ik dat niet :P
Over rijk hebben gesproken zag straks een gast op d2jsp yoginator oid met 55k fg :P dat is vies veel..

psychoclown wijzigde dit bericht 15-02-2008 22:23 (84%)

Vraagje he, Low Level Duel, welke Level req is dat? ik zie op d2jsp heel veel lvl 30, 31, 25

dus, wat is LLD? is dat lvl 18, lvl 30, lvl 40?

quote:
Dalyxia schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:25:
Vraagje he, Low Level Duel, welke Level req is dat? ik zie op d2jsp heel veel lvl 30, 31, 25

dus, wat is LLD? is dat lvl 18, lvl 30, lvl 40?
er zijn er verschillende, meest voorkomende classes zijn: lvl 9, 14,18, 21 (deze zijn al echt goed hoor!) en dan van 30

*Don_holio

jezus... en dan sta je daar met je lvl 81 paladin lvl 90s te beschermen (!!!) op hellbaal

technisch geneeskunde

quote:
Onizuka-Sensei schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:09:
jezus... en dan sta je daar met je lvl 81 paladin lvl 90s te beschermen (!!!) op hellbaal
:P maarja hammerdins zijn dan ook erg sterk :)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws