Reg. datum: 01 december 2004
Reg. datum: 01 december 2004
Was een beetje het idee van deze meet: urbexquote:HaTe schreef op zondag 10 februari 2008 @ 00:26:
Is Doel een verlaten dorp ofzo..? Wel creepy
Voor meer informatie over het dorpje en waarom het er zo ongelooflijk gezellig is: http://www.doel2020.org/.
Meteen ook maar even wat commentaar:
qadn: Was me nog niet eens opgevallen dat er zoveel haarden waren. Je reeks is een beetje te veel van het goede, maar best leuk gezien. 7 vind ik veruit de meest sprekende.
gugfuz:
1) leuk detailshot. Geeft mooi de vervallen sfeer weer.
2) mooi gebruik van rule of thirds; ik zoek wel ergens een ankerpunt voor het beeld; Lijkt een beetje te zweven momenteel
3) sfeervolle plaat. Er lijkt wel iets mis met de kleurtjes. Ik herinner me dat mijn automatische witbalans het in die kamer moeilijk kreeg.
4) simpel overzicht, maar weinig onderwerp.
5) te krap om het raam als onderwerp te hebben, en niks op de achtergrond om onderwerp te kunnen zijn. Had ik dus ruimer genomen, zodat heel het gebroken raam er op staat en dat het onderwerp is.
6) mooi
7) hier ga ik met qadn mee. Ofwel hele raam, ofwel geen raam.
8 ) mooie plaat, die we nog gaan zien
qless:
Zeer mooie plaatjes!! De bewerking kan ik absoluut smaken, en past perfect bij het hele sfeertje. Verder weet je detail te vinden in de omgeving en dat maakt het compleet voor mij.
7 is de beste voor mij. Strak en enorm sfeervol.
Laat me raden: 90% op 10mm?
viper52b wijzigde dit bericht 10-02-2008 00:49 (65%)
Canon 400D - Sigma 10-20 F/4-5.6 - Sigma 17-70 F/2.8-4.5 - Sigma 70-300 F/4-5.6 APO - Canon 50 F/1.8