Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N96

Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 29 september 2008

Dank je Troebelsjoeter voor je hulp much appriciated ..maar dit had ik al gedaan ..gaat hier om, dat ik die toegangspunten moet/wil verwijderen en die optie weet ik helaas niet te vinden ..Bij het verbinden met pc suite heb ik 3 mogelijkheden om te verbinden wap wlan en toegangspunten ..Vervolgens na 5 x op afsluiten tikken krijg ik pas pc suit verbinding...

Hoorde dat meerdere mensen hier last van hebben..

Reg. datum: 30 november 2003

quote:
Katrien001 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:07:
Dank je Troebelsjoeter voor je hulp much appriciated ..maar dit had ik al gedaan ..gaat hier om, dat ik die toegangspunten moet/wil verwijderen en die optie weet ik helaas niet te vinden ..Bij het verbinden met pc suite heb ik 3 mogelijkheden om te verbinden wap wlan en toegangspunten ..Vervolgens na 5 x op afsluiten tikken krijg ik pas pc suit verbinding...

Hoorde dat meerdere mensen hier last van hebben..
Ok..heb het even opgezocht. Instellingen / Verbinding / Externe Stations. Daar stond bij mij een "nieuw station". Die heb ik verwijderd en daarna direct verbinding via pc suite.

Wii code: 3962-5537-5226-0232

Reg. datum: 29 september 2008

Dankt voor je hulp ..heb het zo idd voor elkaar gekregen ..super !!!

Hoofdredacteur JouwMobiel
Reg. datum: 14 mei 2004

Iemand hier die problemen heeft met het updaten van de N96. Ik krijg da ding maar niet geupdate en het updateprogramma roept constant dat er telefoonherstel gedaan moet worden. Wat inhoudt dat de batterij en lader eruit moet en dan er weer in en opnieuw beginnen. Ik krijg hem maar niet geupdate :(

Reviewmodellen: Nokia N96 - Nokia 6210 Navigator - Apple iPhone 3G 8GB

quote:
MR. schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:42:
Iemand hier die problemen heeft met het updaten van de N96. Ik krijg da ding maar niet geupdate en het updateprogramma roept constant dat er telefoonherstel gedaan moet worden. Wat inhoudt dat de batterij en lader eruit moet en dan er weer in en opnieuw beginnen. Ik krijg hem maar niet geupdate :(
Jup! Heb ik ook gehad dat probleem! En omdat ik niet kon updaten is waarschijnlijk m'n telefoon kapt gegaan!

Reg. datum: 04 oktober 2006

quote:
MR. schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:42:
Ik had hetzelfde probleem. Achteraf blijkt dat de Nokia Updater niet tegen een USB Hub kan. De USB kabel rechtstreeks aan de PC geprikt en de update ging vlekkeloos. Ben nu van 10.065 naar 11.101 gegaan.

Moet alleen helaas na de update weer een aantal instellingen terugzetten.

Merk nu ook dat na de update mijn backlight fluctueert. Iemand anders daar ook last van ?

Mister.Ed640 wijzigde dit bericht 10-10-2008 10:15 (6%)

Reg. datum: 19 september 2003

Heb hem hier rechtstreeks op de PC geprikt, toch hetzelfde probleem.

Alleen het lukt wel, gewoon niet loskoppelen, en stug volhouden ;)

Na de opmerking van de USB hub, USB van voor naar achter in de PC geplaatst, de 11.101 opnieuw er in gedrukt. Loopt nu dus wel in 1 keer door _/-\o_ Dus......

Robert Webbe

quote:
domien-online schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:30:
Weet iemand al wat meer over Telfort en hun blokkering van internet op de N96? (Vodafone unbranded)
Helaas nog steeds niet opgelost...

En voor degenen die een Mac hebben, iSync is nu ook geschikt voor de N96.

robertwebbe wijzigde dit bericht 10-10-2008 15:30 (19%)

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

quote:
Mister.Ed640 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:11:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Achteraf blijkt dat de Nokia Updater niet tegen een USB Hub kan. De USB kabel rechtstreeks aan de PC geprikt en de update ging vlekkeloos. Ben nu van 10.065 naar 11.101 gegaan.

Moet alleen helaas na de update weer een aantal instellingen terugzetten.

Merk nu ook dat na de update mijn backlight fluctueert. Iemand anders daar ook last van ?
Had hetzelfde probleem en dit opgelost door
-de update eerst te downloaden,
-hierna komt die telefoonherstel-fout,
-update annuleren,
-telefoon helemaal loskoppelen,
-pc suite/ovi suite afsluiten
-nokia opnieuw aansluiten en kiezen op je n96 voor pc-suite modus,
-pc suite/ovi suite starten (niet afsluiten tijdens updaten)
-nokia updater starten
-update nog eens uitvoeren; als het goed is hoeft de firmware niet opnieuw gedownload te worden en zal de update lukken ;)

veel succes! :)

Reg. datum: 15 april 2003

Zou iemand een paar 's avonds een paar foto's binnen bij kamer licht willen maken? Zie alleen foto's overdag met veel licht. Ben benieuwd hoe de "flitser" het doet.

Zou de camera het meeste binnen een kroeg ofzo gebruiken. Heeft iemand daar een paar voorbeelden van?

Alvast bedankt

Intel Pentium 4 2800 MHz | Asus P4P800 Deluxe | 1536 MB RAM | RADEON 9250 | Creative SB Live! Sound Card | Maxtor 6B200M0 (200 GB, 7200 RPM, SATA) | FloppyDTV-T | NEC DVD_RW ND-3500AG | LITE-ON LTR-40125S | 3Com Gigabit LOM (3C940)

Reg. datum: 27 augustus 2007

is dat probleem met het stil blijven van de ringtone na gebruik profiel stil na de update opgelost?

Reg. datum: 02 oktober 2008

Onlangs Sandisk 16gb micro sdhc kaartje ontvangen en bevalt prima. Niet veel trager dan 8gb. Nu dus in totaal 32gb! Aanrader voor de liefhebber.

Ernstig69 wijzigde dit bericht 11-10-2008 15:10 (7%)

Reg. datum: 11 augustus 2008

quote:
Ernstig69 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:08:
Onlangs Sandisk 16gb micro sdhc kaartje ontvangen en bevalt prima. Niet veel trager dan 8gb. Nu dus in totaal 32gb! Aanrader voor de liefhebber.
prijs?
nederland of buitenland?
indien buitenland, paypal mogelijk?

EDIT:
www.one2remember.nl

trobbelsjoeter8 wijzigde dit bericht 11-10-2008 18:28 (4%)

dit is mijn signature: q35tREGW%$SGew4tsaa4TA%ysrf

Reg. datum: 19 maart 2007

`Net 2 dagen de N96 unlocked binnen, maar helaas zonder Nederlandse gebr.aanw.
Valt niet mee om alles aan de praat te krijgen!
Nu probeer ik uit te vinden hoe ik ringtones naar N96 kan overbrengen. Bij mij SE ging dat eenvoudig, maar hier kom ik er niet achter.
Wie kan me verder helpen.

Reg. datum: 02 oktober 2008

quote:
trobbelsjoeter8 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:23:
[...]

prijs?
nederland of buitenland?
indien buitenland, paypal mogelijk?

EDIT:
www.one2remember.nl
De link was door mij eerder geplaatst, maar hier nogmaals: http://www.mobymemory.com...microSDHC-Memory-Card.asp

Prijs is 52 pound inclusief shipping, wat op moment ¤ 67 is.

De memory card is bij mijn weten nog niet in NL te verkrijgen, mobymemory is gevestigd te Londen.

Betaling geschiet middels cc. Of via JCB dan wel Solo(?).

quote:
Ernstig69 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:00:
[...]

De link was door mij eerder geplaatst, maar hier nogmaals: http://www.mobymemory.com...microSDHC-Memory-Card.asp

Prijs is 52 pound inclusief shipping, wat op moment ¤ 67 is.

De memory card is bij mijn weten nog niet in NL te verkrijgen, mobymemory is gevestigd te Londen.

Betaling geschiet middels cc. Of via JCB dan wel Solo(?).
De nederlandse One2remember.nl is toch weer 10 euro goedkoper. (naja 9 euro dan |:( )

Reg. datum: 27 augustus 2007

quote:
trobbelsjoeter8 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:21:
[...]

De nederlandse One2remember.nl is toch weer 10 euro goedkoper. (naja 9 euro dan |:( )
en one2remember is een goede webwinkel, heb er al veel gekocht, goede verzending en ook ophalen, nooit problemen en altijd scherpe prijzen.

Maar ik gebruik de 8 gb kaart, is wel ff voldoende denk ik, en was ook het grootste wat ze een tijdje geleden hadden

quote:
dannypsv schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:53:
[...]

en one2remember is een goede webwinkel, heb er al veel gekocht, goede verzending en ook ophalen, nooit problemen en altijd scherpe prijzen.

Maar ik gebruik de 8 gb kaart, is wel ff voldoende denk ik, en was ook het grootste wat ze een tijdje geleden hadden
ik heb dr ook de 8gb gekocht, maar de 16gig moet ik gewoon hebben voor dit toestel.
Dit monster is voor 16 + 16 gb gemaakt.

Reg. datum: 20 april 2006

wat moet je eigenlijk met 32 gb?

Ik zal al moeite hebben de 16 GB vol te krijgen.

Hoewel, nu ik op usenet allemaal mp3 colecties ben tegen gekomen (lees ongeveer 60 dvd's vol met zo'n beetje ale cd albums van de laatste jaren)

Dat tikt wel aan.

Maar teveel muziek lijkt me ook niks op de n96, dan blijf je zoeken naar de nummers die je wil horen.

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Een telefoon is imo dan ook niet geschikt om hele grote muziekbibliotheken mee te nemen. Om wat mp3'tjes op te zetten werkt het allemaal wel, maar telefoons hebben in vergelijking met echte PMD's toch wel last van feature clutter. Als je veel files hebt kun je beter een goede PMD kopen, aangezien dat qua navigatie toch wel wat lekkerder werkt. Imo kun je sowieso beter een PMD kopen, maar dat is persoonlijk :)

Robert Webbe

Voor echte tweakers gaat dat wel op maar voor de soorsnede gebruiker is een muziekspeler in de telefoon toch gewoon perfect? Nog een apparaat minder mee te nemen. Net zoals men tegenwoordig geen losse camera meer meeneemt en zelfs al bij veel mensen het horloge en de wekker heeft vervangen.

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Reg. datum: 07 juni 2005

offtopic:
Deze post zal ik meerdere topics plaatsen om dat ik mijn zelf aan het orienteren ben en alleen de onderste vragen specifiek wil weten.

Ik heb nu een HTC diamond en de batterij duur valt echt heel erg tegen dat ik overweeg hem te verkopen en weer nokia te nemen.
(voorbeeld, gister om 09.00 uit de lader en 2 uur streaming radio geluisterd (voetbal) en 1x mail gecheckt en 5 smsjes en om 00.15 was die leeg, waardeloos)

Hoelang gaat de batterij van dit toestel mee bij
2 uur internetten per dag (umts+)
bt altijd aan.
10x pd mail checken (je moet wat onder de les)
10 min bellen
25 smsjes 8)7

Kan iemand daar een indicatie van geven ??

Reg. datum: 04 december 2004

quote:
wd200 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 12:47:
offtopic:
Deze post zal ik meerdere topics plaatsen om dat ik mijn zelf aan het orienteren ben en alleen de onderste vragen specifiek wil weten.

bt altijd aan.
10 min bellen
25 smsjes 8)7

Ben bang dat de n95/96 het ook niet veel langer uithoud. Ik laad mijn n96 elke dag op, heb daar niet zon probleem mee.
Ik heb sinds kort een Nokia DC-8 Lader Power Pack, mocht je een keer lang onderweg zijn is deze wel makkelijk mee te nemen.

Voor de batterijduur hoef je mijn inziens de overstap niet te maken, tenminste niet naar een n96. Misschien dat de n82 ofzo het langer volhoud maar dat weet ik niet.

quote:
wd200 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 12:47:
offtopic:

Ik heb nu een HTC diamond en de batterij duur valt echt heel erg tegen dat ik overweeg hem te verkopen en weer nokia te nemen.
(voorbeeld, gister om 09.00 uit de lader en 2 uur streaming radio geluisterd (voetbal) en 1x mail gecheckt en 5 smsjes en om 00.15 was die leeg, waardeloos)

bt altijd aan.
10 min bellen
25 smsjes 8)7

Diamond houdt het langer vol dan de N96.

Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: