quote:
jeroen vd broek schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:44:
Er zitten geen andere kosten bij, dat staat er, en ik heb al die formulieren ingevuld en nergens stonden extra kosten!(op die 9 euro na). Bij een NSP kun je toch altijd terecht als je een Nokia hebt lijkt me? Ook zijn alle n96's hetzelfde, dus al zou die uit een ander land komen, dat maakt toch verder niet uit? (er op na dat die maps al voorgeinstalleerd zijn van dat land..)
Even een stukje vanaf een ander forum (n95 8gb)
Even een tip over de actie op gsm.nl
N95 8GB
Koop hem niet!
Ik heb het gedaan, kreeg een Italiaans toestel (TIM als provider) met Italiaanse handleiding.
Doos was opengemaakt (zegel verbroken), waarschijnlijk om de simlock eraf te halen.
De volgende update krijg ik dus waarschijnlijk alles in het Italiaans! Wel was de telfoon in het nederlands, waarschijnlijk door de simkaart?
Weet niet of ze bij GSM.nl de telefoon debranded hebben (Is dat ergens te zien?) Moet nog zoeken op het forum, is vast te zien.
Muziekspeler werkt niet naar behoren, loopt om de haverklap vast en moet elke keer muzieklijst vernieuwen wat 9 van de 10x ook vast loopt.
Applicaties openen gaat langzaam, lijkt alsof ik een plaatje download met 3 k /sec, langzaam openend van boven naar beneden.... Video's spelen langzaam af, haperend.
Opnieuw alle firmware installeren hielp niet.
Heb GSM.nl gemaild net, hou jullie op de hoogte!
Snap je, dit zet me wel aan t denken...