Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N96

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last

Reageer Nieuw Topic
Ps. 90:1
Reg. datum: 27 maart 2000

Vreemd dat de 'potloodknop' verdwenen is, die was toch wel nuttig... die multimediaknop (oid) is gelukkig ook verdwenen.

Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens

Reg. datum: 02 oktober 2007

Oh my god, wat moet dat ding supervet worden zeg!! Met standaard zodat je niet tijdens het film kijken de telefoon telkens hoeft vast te houden. En multifunctionele apart oplichtende toetsen die zowel voor het gamen als muziek of film afspelen dienen :9~ Design is ook gewoon vet strak. Nu maar hopen dat ie niet teveel gaat wegen (graag onder de 125 gram, pleez nokia!!) :*)

Ps: damnit ik was net van plan om een n82 te gaan halen, nu kan ik helemaal niet meer kiezen |:(

Lau25 wijzigde dit bericht 11-02-2008 21:44 (11%)

Reg. datum: 05 september 2004

quote:
tHe_BiNk schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 16:09:
Weet iemand waarom ze bij de 'lage' scherm resolutie van 320×240 blijven? :? Had wel 640x480 verwacht, of minimaal 480x320. Als de N96 op de markt komt is dat bijna 2 jaar na de originele N95, en hebben we nog dezelfde scherm resolutie.
N95 is eind april 2007 op de markt gekomen dus nog verre weg van 2 jaar...

PSN-ID: Dirkske1982

quote:
Lau25 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 21:41:
Oh my god, wat moet dat ding supervet worden zeg!! Met standaard zodat je niet tijdens het film kijken de telefoon telkens hoeft vast te houden. En multifunctionele apart oplichtende toetsen die zowel voor het gamen als muziek of film afspelen dienen :9~ Design is ook gewoon vet strak. Nu maar hopen dat ie niet teveel gaat wegen (graag onder de 125 gram, pleez nokia!!) :*)

Ps: damnit ik was net van plan om een n82 te gaan halen, nu kan ik helemaal niet meer kiezen |:(
Nou, volgens mij duurt het nog wel even voor die N96 op de markt komt. Ik ken je dilemma overigens wel; ik had net m'n zinnen gezet op de N95 8GB, maar ik vind die N96 qua vormgeving toch echt wel een stukje mooier! Deze week kun je hem overigens bewonderen op de beurs in Barcelona.

SanderTje! wijzigde dit bericht 13-02-2008 02:38 (4%)

Nokia kennede zal de N96 vast pas ergens begin 2009 uitkomen,
Komt goed uit want dan gaat ook mn abbo aflopen !

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Reg. datum: 11 september 2004

wanneer komt die uit? komt die in de us misschien al eerder uit, wanneer? anders wacht ik op deze, en koop ik niet de n95 8gb. (:

x

Reg. datum: 05 september 2004

Misschien dat jullie ze al hebben gezien en zijn deze foto's handig voor de startpost

http://www.nokia.com/A4630648?category=n96#

PSN-ID: Dirkske1982

Reg. datum: 20 juli 2007

Leuk toestel maar kan niet tippen aan de 'vlaggeschepen' van de andere merken zoals SE Xperia, de nieuwe Samsung en LG

Al vind ik Windows Mobile met 64K kleuren op de Xperia wel een afknapper...

Deze hebben
- hogere schermresolutie
- fatsoenlijke tekst invoer (QWERTY en / of aanraakscherm)
- als er een GPS in zit dan een echte (SirfStar III) die veel gevoeliger is dan in de N95/96

Maar ik verwacht dat Nokia in de loop van dit jaar ook met zo'n toestel komt, ze moeten wel....

Powered by Sony VAIO and Nokia E70

VAIO powered
Reg. datum: 02 juni 2001

quote:
skatebiker schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:57:
Leuk toestel maar kan niet tippen aan de 'vlaggeschepen' van de andere merken zoals SE Xperia, de nieuwe Samsung en LG

Al vind ik Windows Mobile met 64K kleuren op de Xperia wel een afknapper...

Deze hebben
- hogere schermresolutie
- fatsoenlijke tekst invoer (QWERTY en / of aanraakscherm)
- als er een GPS in zit dan een echte (SirfStar III) die veel gevoeliger is dan in de N95/96

Maar ik verwacht dat Nokia in de loop van dit jaar ook met zo'n toestel komt, ze moeten wel....
Je zegt het zelf al, de N96 komt binnenkort op de markt, terwijl je nog minimaal een halfjaartje op de X1 moet wachten en tot die tijd komt nokia met haar eigen touchscreen toestellen. Dat de N96 niet kan tippen aan de X1 is een nonargument .

:z

Reg. datum: 05 november 2003

quote:
FMS schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:43:
[...]

Je zegt het zelf al, de N96 komt binnenkort op de markt, terwijl je nog minimaal een halfjaartje op de X1 moet wachten en tot die tijd komt nokia met haar eigen touchscreen toestellen. Dat de N96 niet kan tippen aan de X1 is een nonargument .

:z
Cliché is dan natuurlijk dat de N96 pas voor Q3 2008 is aangekondigd.... dat is Juli, augustus of september.... lijkt me natuurlijk dat dat toch ook een halfjaartje wachttijd is he?

Vind overigens de N96 wel heel stijlvol! En hij ziet er nog als een telefoon uit. de X1 vind ik toch té pda-achtig. Hoewel ik moet bekennen dat ik die ook rete vet vind hoor, maar aangezien ik al een laptop heb, hoef ik geen mini-laptop erbij ;-)

Denk dan ook dat het dit jaar 'gewoon' de N96 gaat worden. Wel jammer dat TomTom nog niet over de interne GPS kan, maargoed... misschien is tegen die tijd wel iets door TomTom gedaan. (Navcore 7 wellicht op Symbian?) Vind Nokia Maps nl. een beetje tegenvallen, vind TomTom iets prettiger in gebruik.

Wanna play?

Reg. datum: 05 november 2007

Weet iemand toevallig waarom Nokia in deze N96 niet netzoals in de N82 kiest voor een Xenon flits ipv een dubbel led?

Moet er voor DVB-H betaald worden, of zal dit niet interessant zijn om hier voor deze telefoon te kiezen?

Reg. datum: 09 augustus 2007

Volgens de uitgebreide hands-on van AAS:
quote: AAS
Accompanying the camera is a dual LED flash which, according to Nokia, was chosen because it allows the best all round compromise. A Xenon flash, which is the main alternative, might give superior still images in low light conditions, but is unable to provide continuous illumination during video capture. The advantages and disadvantages of LEDs over a Xenon flash are clearly up for debate but their inclusion in the N96 reflect the 'all rounder with a video focus' positioning of the device.
Was van plan om de N95 8GB te kopen, maar wegens omstandighede is dit jammer (gelukkig?) genoeg niet door gegaan. Dus nu dat ik de N96 en X1 heb gezien ben ik van plan te wachten tot dat beiden uit zijn, maar de X1 zou al echt veel beter moeten zijn want die 65K kleuren is wel echt een afknapper (en een achteruitgang op m'n huidige gsm).

www.apple4me.nl

Was paar weken geleden in Helsinki bij Nokia headquarter en kijk eens wat ze daar hadden liggen;)

http://i32.tinypic.com/2hyielc.jpg

http://i28.tinypic.com/2s83akk.jpg

Dat tv kijken op de N96 zag er wel heel mooi uit.

Sony KDL-40V3000 + PS3

Hij blijft er goed uit zien, heb je hem ook in je handen mogen nemen?

Ik las pas geleden op een site, dat nokia bezig is met vervangen van de led door een Xenon flits. Weet iemand toevallig iemand hier meer over? Dit zou namelijk ook de reden zijn dat die pas Q3 van dit jaar uitkomt?!

www.apple4me.nl

quote:
Yellowpete schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:53:
Hij blijft er goed uit zien, heb je hem ook in je handen mogen nemen?

Ik las pas geleden op een site, dat nokia bezig is met vervangen van de led door een Xenon flits. Weet iemand toevallig iemand hier meer over? Dit zou namelijk ook de reden zijn dat die pas Q3 van dit jaar uitkomt?!
Ik heb er een half uur mee gespeeld ;)
Tja wat zal ik zeggen het was nog een betamodel zegmaar. hij komt pas Q3 uit dus de software was nog niet echt super.

Sony KDL-40V3000 + PS3

Reg. datum: 26 februari 2007

quote:
knny schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:40:
[...]

Ik heb er een half uur mee gespeeld ;)
Tja wat zal ik zeggen het was nog een betamodel zegmaar. hij komt pas Q3 uit dus de software was nog niet echt super.
Check this out ::http://symbianworld.wordpress.com/2008/04/13/n96-n78-n82-black-release-date-confirmed/#more-753

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
nokiaharry schreef op maandag 14 april 2008 @ 07:47:
[...]

Check this out ::http://symbianworld.wordpress.com/2008/04/13/n96-n78-n82-black-release-date-confirmed/#more-753
Je mag hier ook melden wat ze daar melden hoor:
N96, N78, N82 Black release date confirmed!

Nokia N96 official release date

We had a close talk with someone inside Nokia, and we got a confirmation on the launch date! The best thing is that it’s not one device being officially launched, it’s three, and that should be the minimum.

Nokia usually launches them in fours, ironic, as this digit is considered bad luck in some countries.

The other device being launched at the same date is the Nokia N78.

The final device that we know it’s launching that date is the N82 black.

And now, time to reveal the date: 7th May 2008! Many retailers had published this date, but now we can be sure that we will see these phones shortly after 7th May. When I say launch, I don’t mean official retail date, as that’s the date that most retailers will start selling, although some might not have stocks. The phones have been officially announced, but not released.
Astrofotograaf

Op de site van nokia: http://www.nokia.nl/A4839028 is ie al aangekondigd!
Met een extra accupack (boosterpack ofzo) kun je toch weer langer gebruik maken van je phone.
Wordt toch wel interessnt, vooral omdat de leverdatum al is vervroegd (voorlopig).

Canon eos300D, Sigma 15mm, 24-70 EX, 70-200 EX, 2x TC, Metz 54-MZ3, B&W polfilter

quote:
pven schreef op maandag 14 april 2008 @ 08:01:
[...]

Je mag hier ook melden wat ze daar melden hoor:

[...]
Als die rond deze datum in de winkels ligt is dat heel mooi, maar hij zal waarschijnlijk eerst in amerkia, engeland en al die andere landen liggen. Kan iemand toevallig een schatting maken hoe lang het dan nog zal duren voor dat die hier in nederland ligt?

Astrofotograaf

Zal wel Q3 zijn dan :+

hoop het niet...

Canon eos300D, Sigma 15mm, 24-70 EX, 70-200 EX, 2x TC, Metz 54-MZ3, B&W polfilter

Smartphone Addict
Reg. datum: 28 oktober 2004

quote:
F-Tim schreef op zondag 24 februari 2008 @ 15:13:
[...]

Cliché is dan natuurlijk dat de N96 pas voor Q3 2008 is aangekondigd.... dat is Juli, augustus of september.... lijkt me natuurlijk dat dat toch ook een halfjaartje wachttijd is he?

Vind overigens de N96 wel heel stijlvol! En hij ziet er nog als een telefoon uit. de X1 vind ik toch té pda-achtig. Hoewel ik moet bekennen dat ik die ook rete vet vind hoor, maar aangezien ik al een laptop heb, hoef ik geen mini-laptop erbij ;-)

Denk dan ook dat het dit jaar 'gewoon' de N96 gaat worden. Wel jammer dat TomTom nog niet over de interne GPS kan, maargoed... misschien is tegen die tijd wel iets door TomTom gedaan. (Navcore 7 wellicht op Symbian?) Vind Nokia Maps nl. een beetje tegenvallen, vind TomTom iets prettiger in gebruik.
Ik vind de vergelijking met de N96 en de SE X1 niet helemaal recht, neem dan de E90 vs. de SE X1.

Reken niet op TomTom, en men is al bezig met Navcore 8, en dat is draaiende op de eigen PND's. Er zijn geen plannen voor navcore 7 voor S60, TomTom is sowieso gestopt met het publiceren van software voor S60, men gaat wel door met Windows Mobile (HTC). Ik heb me aangemeld voor betatesting bij Cygic, naar het schijnt een beter alternatief dat wél met de interne GPS werkt. Jammer overigens dat TomTom zijn naam niet waar maakt.

AvWijk wijzigde dit bericht 14-04-2008 20:12 (4%)

>> Nokia N and E-series <<

Reg. datum: 03 november 2002

NB:

Ik heb weinig tijd en zin om de topic/startpost voor de Nokia N96 nog te onderhouden. Als iemand dus wel deze commitment kan aangaan om de N96-startpost voor langere tijd te onderhouden, dan kun je @ Topic overhandigen aan andere user lezen hoe dat in z'n werk gaat en stuur dan mij een DM. Tnx! :)

Een moderator wijzigde dit bericht 17-04-2008 15:10 (14%)

Reg. datum: 16 maart 2004

Ik heb vorig jaar de N95 aangeschaft. Toen ik deze telefoon zag vond ik het wel een mooie opvolger. totdat ik naar de afmetingen keek. De N96 is groter dan de N95 terwijl ik de N95 al te groot vond.

Als we zo doorgaan zijn we straks weer in het bakstenen tijdperk beland. Deze sla ik dus nog even over en wacht op de volgende generatie. (Heb toch een tweejarig abonnement.)

WD VelociRaptor 300gb 16mb // WD Raptor 76gb 16mb // 4x Maxtor DM10 300gb 16mb // 2x Seagate 320gb 16mb// 3x Samsung 500gb 16mb //

quote:
---RRR--- schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:16:
Ik heb vorig jaar de N95 aangeschaft. Toen ik deze telefoon zag vond ik het wel een mooie opvolger. totdat ik naar de afmetingen keek. De N96 is groter dan de N95 terwijl ik de N95 al te groot vond.

Als we zo doorgaan zijn we straks weer in het bakstenen tijdperk beland. Deze sla ik dus nog even over en wacht op de volgende generatie. (Heb toch een tweejarig abonnement.)
De N96 is 3 mm langer, 2 mm breder en 3 mm dunner...
Dus qua inhoud en aantal cc is de N96 kleiner...daarom is ie ook 4 gram lichter.
Hou daarbij in gedachten dat de N96 afgerondde hoeken heeft...die maten geven alleen de maxima.

Als het toestel dus voor 75% van de lengte 5 mm dunner is, maar voor 25% 3 mm dunner, komt alleen dat laatste in de specificaties.

Ik denk dat de N96 in de hand kleiner en handzamer aanvoelt dan de blokkige N95.

http://www.sizeasy.com/pa...pple-iPhone-vs-N95-vs-N96

fabio-c wijzigde dit bericht 16-04-2008 18:11 (11%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: