Gathering of Tweakers

Quicksearch
Wiiiiiiii

Ik heb ook m'n telefoon sinds half december in bezit, gebruik geen screenprotector maar gebruik de stylus best wel veel... en heb nog maar 1 krasje op m'n scherm, maar die komt van een scherp puntje in m'n broek een keer. Over het algemeen ben ik er ook wel een beetje voorzichtig mee, maar ach... het is natuurlijk wel gewoon een gebruiksobject dat je ook moet gebruiken. :) Maar mijn stylus is dus niet scherp ofzo..
Het kan ook aan je screenprotector liggen, misschien?

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

quote:
ChrisM schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:52:
Ik heb ook m'n telefoon sinds half december in bezit, gebruik geen screenprotector maar gebruik de stylus best wel veel... en heb nog maar 1 krasje op m'n scherm, maar die komt van een scherp puntje in m'n broek een keer. Over het algemeen ben ik er ook wel een beetje voorzichtig mee, maar ach... het is natuurlijk wel gewoon een gebruiksobject dat je ook moet gebruiken. :) Maar mijn stylus is dus niet scherp ofzo..
Het kan ook aan je screenprotector liggen, misschien?
Denk niet dat het aan de screenprotector ligt. Het is een Brando en zit er vanaf het begin al op. Lijkt me sterk dat die zelf krassen maakt als ie in contact komt met de stylus. De extra stylus die ik nu gebruik, heeft tot nu toe (nog) geen krassen veroorzaakt.

Reg. datum: 08 augustus 2007

Had ook de update gedaan. zelfde probleem als andere met de letters maar hebben jullie ook last van het geval dat bij OPERA het vinkje PASSEND IN SCHERM elke keer weer aan gaat.
Het gebeurd als ik de applicatie volledig afsluit.

probleem ook bij SE gemeld. kreeg ik terug,
dat ik master reset moest proberen en als nog probleem was opnieuw updaten.
Als het dan nog niet verholopen was dan moest ik het toestel opsturen.

Nou daar zit ik ook niet op te wachten

Ik heb em ook sinds dec 2007 en ook pas 1 klein krasje op mn scherm (ook mn broek) dat pas zichtbaar is als je goed met het licht speelt, heb ook geen screen protector. Dus ik heb ook niet echt problemen mee...

@bekokv: Zal ook maar eens een mailtje sturen naar SE over het geluid!

En ik zal ook maar eens gaan updaten, bedankt voor de info :)
@bartehv: Das kut, kijken of het bij mij goed gaat

Hoe kan dat, dat jullie die krassen op het scherm krijgen? Ik heb hem sinds half januari, en heb nog geen één beschadiging (even afkloppen natuurlijk ;-)). Ik gebruik dan wel vrijwel altijd dat hoesje dat erbij zat, wellicht gebruiken jullie die minder/niet?

quote:
DaFreakhead schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 07:44:
Hoe kan dat, dat jullie die krassen op het scherm krijgen? Ik heb hem sinds half januari, en heb nog geen één beschadiging (even afkloppen natuurlijk ;-)). Ik gebruik dan wel vrijwel altijd dat hoesje dat erbij zat, wellicht gebruiken jullie die minder/niet?
Ik heb hem ook altijd in een hoesje en geen krassen/beschadigingen totdat de stylus krassen begon te maken. Bij nader onderzoek blijkt dat de stylus beschadigd/versleten is. Wellicht dat de stylus sneller slijt als je er een screenprotector op hebt zitten. Maakt niet uit, ga nu via e-bay nieuwe stylus kopen, kost gelukkig niet zoveel. Screenprotector is ook al besteld, dus op de telefoon zelf zit nog geen krasje.

marciagillian wijzigde dit bericht 12-03-2008 11:04 (5%)

Wiiiiiiii

quote:
DaFreakhead schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 07:44:
Ik heb ongeveer de eerste 3 weken netjes dat hoesje er om heen gehad. Vond hem ook best wel mooi... Maar ja, na een tijdje is het gewoon teveel werk steeds dat hoesje er af te halen en blijft het er af (en is hij nu een klein beetje kwijt...... :(). Maar goed, ik heb nog maar 1 krasje op het scherm, wat niet echt heel erg opvalt. En hij gaat overal met me mee naar toe en wordt ook echt veel gebruikt! Dus het valt nog wel mee, volgens mij. :)
En ach... ik neem aan dat de meesten toch een 1 jarig abo nemen en dus volgend jaar weer lekker een nieuwe telefoon halen. :P

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Een tijdje geleden heb ik geprobeerd om een .sis te signen via symbiansigned, maar dat lukte niet omdat mijn emailadres niet geaccepteerd werd. Ik heb verschillende emailadressen geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Ik was niet de enige die hier last van had.

Nu is de symbian site om te signen is weer in de lucht, zonder dat gedoe met je emailadres. Het is wel een beta versie, maar ik heb mijn .sis bestand eindelijk kunnen signen _/-\o_
Heb nu eindelijk de qflashlight op mijn W960i :*) Want ik miste de zaklampfunctie echt wel!

https://www.symbiansigned.com/app/page

Wiiiiiiii

:) Ik ben ook gebruiker van QFlashLight en vind het super handig! Maar.. ik snap eigenlijk niet waarom de makers van QFlashLight het programmaatje niet gewoon zelf laten signen. Volgens mij kan dat voor freeware ook gratis. Maar goed...

Hebben jullie trouwens ook met Google Maps dat hij soms, als je hem open laat staan (op de achtergrond), nog maar het halve scherm is? Je moet hem dan eerst even helemaal afsluiten en weer opnieuw openen om hem normaal te krijgen? Bugje?

Reg. datum: 04 december 2007

quote:
ChrisM schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:58:
Hebben jullie trouwens ook met Google Maps dat hij soms, als je hem open laat staan (op de achtergrond), nog maar het halve scherm is? Je moet hem dan eerst even helemaal afsluiten en weer opnieuw openen om hem normaal te krijgen? Bugje?
Ik gebruik het ook regelmatig en heb nergens last van gehad. Al is het wel zo dat ik hem vrij weinig aan laat want dan vreet ie stroom door het internet gebruik.

Ik weet niet hoe dat signen eerst ging, maar nu is dat heel gemakkelijk! Binnen een paar minuten gepiept, het enige waar het wachten op is, zijn de twee mailtjes... Nu dus ook Qflashlight op mijn phone...

Wiiiiiiii

quote:
Amrod schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:04:
[...]

Ik gebruik het ook regelmatig en heb nergens last van gehad. Al is het wel zo dat ik hem vrij weinig aan laat want dan vreet ie stroom door het internet gebruik.
Hoezo gebruikt hij internet als ik hem verder niet gebruik/gewoon op de achtergrond heb? Ik scroll dan niet opzij, dus dan hoeven er ook geen nieuwe kaarten worden opgevraagd en is het dus ook niet nodig om te internetten. Toch?

Hoe zit het eigelijk met de kalender/agenda functie
kan deze op de voorpagina gedisplayed worden?

Wiiiiiiii

quote:
richards81 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:17:
Hoe zit het eigelijk met de kalender/agenda functie
kan deze op de voorpagina gedisplayed worden?
Ja (is ook al een keer eerder voorgekomen, trouwens... Als je de W960i hebt, zou ik je echt aan willen raden beide topics even door te lezen. Zoveel is het niet en er staat veel nuttigs in!). Maar goed, je doet het als volgt:
Configuratiescherm - Apparaat - Standby applicatie - Zakelijk.
Je kan dan een aantal zaken zien op op het standbyscherm, namelijk je Vandaag, kalender, etc. etc. Je kan dan via Meer - Instellingen ook nog zaken instellen wat je wilt zien en hoe. Maar het is niet echt super beeld efficient, dus ik weet niet of je het wilt gebruiken. Maar het kan wel! :)

quote:
ChrisM schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:38:
[...]

Hoezo gebruikt hij internet als ik hem verder niet gebruik/gewoon op de achtergrond heb? Ik scroll dan niet opzij, dus dan hoeven er ook geen nieuwe kaarten worden opgevraagd en is het dus ook niet nodig om te internetten. Toch?
er zit in GM een functie om je huidige positie vast te stellen. Blijkbaar blijft deze actief want het internet icoontje blijft ook aan als ik de gewoon naar het standby schermpje ga, of iets anders start.

Wiiiiiiii

quote:
Amrod schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:05:
[...]

er zit in GM een functie om je huidige positie vast te stellen. Blijkbaar blijft deze actief want het internet icoontje blijft ook aan als ik de gewoon naar het standby schermpje ga, of iets anders start.
Je verbinding blijft altijd eventjes actief. Maar ik heb Google Maps nu al een half uur in de achtergrond draaien en er is geen nieuwe verbinding gemaakt... volgens mij vernieuwt hij pas Mijn Locatie als je hem weer opent. Zal morgen nog wel wat meer testen...

Reg. datum: 19 maart 2001

Rekening gekregen. SLIK. Blijkt dat het online gaan in Belgie 0,70 Euro per keer kost. Als hij dan ieder kwartier even checked en je bent een dagej in Antwerpen word het plots een duur dagje. Had ik de voorwaarden maar beter moeten lezen.
Is er een manier (instelling) dat wanneer ik naar het buitenland ga die verbinding niet meer gemaakt wordt. Of kan ik hem alleen maar handmatig uitzetten?

Dell Precision 670 dual Xeon 3.0/800/2M SCSI73 15k4Raid0 +2x250Gb WD, 1.0 Gb Samsung, FireV3100 --------- Dell XPS M170 ordered

quote:
johoo schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:39:
Is er een manier (instelling) dat wanneer ik naar het buitenland ga die verbinding niet meer gemaakt wordt. Of kan ik hem alleen maar handmatig uitzetten?
denk niet dat die instelling mogelijk is. heb eens wat zitten zoeken in de configuratie maar daar kon ik niets vinden

Hebben er ook andere mensen last van gehad dat je accu heel snel leeg gaat en het laden ook raar gaat?

Eerst werkte alles ok, maar als ik naar bed ga (rond 11 uur) met de accu op 50% dan is hij als ik wakker wordt leeg (rond half 8 ).

Vindt dit natuurlijk zeer irritant.

En bij het opladen blijft hij soms gewoon op 1 waarde staan en laad denk ik niet verder op. :?

Sony Vaio FZ38M - Sony Ericsson W960i - Sony PSP Slim & Lite - Samsung T260

Je moet de connector van je oplader even schoonmaken, evenals de onderkant van je telefoon. Het lijkt op de problemen die ik wel eens had met mijn w810i. Een beetje vrotten aan de connector wil ook wel eens helpen.

DaFreakhead wijzigde dit bericht 14-03-2008 16:48 (0%)
Reden: typo

Bedankt voor de tip, heb ik net even gedaan voor de zekerheid.

Zag er niet vies uit, en mobiel is nog maar 2 weken oud dus zou wel raar zijn als dat het is.

Ook geeft hij wel aan op de mobiel dat hij aan het laden is.

w00ps!

Ik wil deze miss. aaschaffen, maar heeft deze net z'n goeie 3rd party software support als de k750i?

It ain't a crime.

quote:
Xaptou schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:56:
Ik wil deze miss. aaschaffen, maar heeft deze net z'n goeie 3rd party software support als de k750i?
Beter, je kan alles draaien wat je op de K750i kan draaien en meer

Reg. datum: 08 augustus 2007

mhmm ik heb van de week 2 dingen gekocht voor mijn w960i een bureaulader CDS-65 en een voor muziek op je stereo. sinds ik dat gebruik is mijn telefoon elke morgen uit omdat hij leeg is?!!!!
terwijl de avond ervoor hij gewoon vol is 100%.

eerste dag dacht ik dat het kwam omdat mijn scherm verlicht bleef daar gister opgelet. dat hij uitging maar nu is hij weer uit/leeg.

iemand ook last van. begin toch wel spijt te krijgen van de aankoop heb er nu zoveel problemen mee.... en dat voor dat geld. :( :( :(

Ik gebruik ook die CDS-65 lader.

Zou het daardoor komen?

Ik heb namelijk precies hetzelfde als jou.
Ik heb gister hem helemaal opgeladen naar 100% en s'ochtends was mijn mobiel uit omdat hij leeg was.

m-tuning wijzigde dit bericht 15-03-2008 10:58 (55%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws