Het kan misschien ook komen doordat ik nog maar net een paar dagen de UMTS simkaart heb.
Sony Vaio FZ38M - Sony Ericsson W960i - Sony PSP Slim & Lite - Samsung T260
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Het SonyEricsson W960i topic - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Sony Vaio FZ38M - Sony Ericsson W960i - Sony PSP Slim & Lite - Samsung T260
Op zich gebruik ik mijn W960 echt heel erg veel... en kom ik niet echt problemen tegen. Natuurlijk, heel af en toe een vastloper, maar over het algemeen doet hij het heel erg goed. En werkt hij ook steeds fijner hoe langer je er mee werkt. Ik ben er heel enthousiast over! Maar ik weet ook niet wat het P990 debacle is...quote:john-hendriks schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:06:
klopt het dat, als ik de vorige pagina's lees, er nogal wat problemen met het toestel zijn. Ben zelf een oud P990 gebruiker en heb na 3 toestellen de brui er aan moeten geven. Nu ben ik van plan de W960 te kopen maar wil niet in herhaling vallen met het P990-debacle. Dan maar geen SE meer. Genoeg ellende gehad.
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
check it out it is flawless
Ik vind dat ie ook niet echt hard kan, mij w800 ging idd veel harder! beetje stom! maar ik wilde mn tel updaten maar is dit nodig, merk je het verschil? En wat wist ie allemaal tijdens de update? dus wat moet ik back-uppen?quote:bekokv schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:16:
[...]
Nou ik vind hem veel zachter dan mijn vorige w800i, daar had ik equilezer handmatig ingesteld en hij was veel harder dan w960i, ik heb al zo vaak getest, jij zegt dat ie harder is dan jou w810i, kan me bijna niet voorstellen
Diavolo2000 wijzigde dit bericht 08-03-2008 03:30 (6%)
Eindelijk iemand die hetzelfde denk als ik over sterkte van geluid, eigelijk ongelovelijk dat nieuwste model zachter is dan vorige walkmans. Als je ook contact opneemt met SE mischien doen ze wat aan software van walkman. Ik heb het al gedaan hebben ze gezegd dat ze gaan kijken wat ze kunnen doen. Samen staan we sterker als meer mensen klacht indienen. Ik heb ze gebeld en e-mail verzonden. Je moet alle externen gegevens die je in je tel. heb ingevoerd back-uppen als je update doet. Hij verliest alles tijdens update. Ik denk dat op dit moment weinig uitmaakt als je update doet. Hij is pas twee manden uit dus zo veel geks hebben ze nog niet bedacht denk ik.quote:Diavolo2000 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 03:25:
[...]
Ik vind dat ie ook niet echt hard kan, mij w800 ging idd veel harder! beetje stom! maar ik wilde mn tel updaten maar is dit nodig, merk je het verschil? En wat wist ie allemaal tijdens de update? dus wat moet ik back-uppen?
*Edit: heb het al gelezen, wil alleen ff weten wat ie allemaal wist....
http://handheld.softpedia...Animator-UIQ3-58355.shtmlquote:Matsetst schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 11:45:
Ik weet niet wat het geluid is van andere walkman telefoons op de w880i na. De w960i kan harder als de w880i en k800i met mijn ervaringen, helemaal met die leuke boxjes erbij
Heb eigenlijk nog niks negatiefs over deze phone, behalve dat het leuk zo zijn als er iets van "paint" op zou zittenmisschien bestaat dat ook wel?
Wat veel mensen niet weten (denk ik) is dat je bij alle andere walkman phones van SE equilezer kon handmatig bijstellen (wat bij w960i niet mogelijk is) waardoor je veel sterker geluid kreeg. Onbegrijpelijk dat ze die instelling bij w960i niet mogelijk hebben gemaakt. Voor de rest ben ik helemaal idolaat van w960i, veruit beste en mooiste telefoon die ik heb gehad (op de walkman na).quote:Matsetst schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 11:45:
Ik weet niet wat het geluid is van andere walkman telefoons op de w880i na. De w960i kan harder als de w880i en k800i met mijn ervaringen, helemaal met die leuke boxjes erbij
Heb eigenlijk nog niks negatiefs over deze phone, behalve dat het leuk zo zijn als er iets van "paint" op zou zittenmisschien bestaat dat ook wel?

Dat de equalizer niet handmatig kan worden ingesteld is jammer ja, kon op mijn k800i ook, maarja.. Gaat hard genoegquote:bekokv schreef op zondag 09 maart 2008 @ 00:56:
[...]
Wat veel mensen niet weten (denk ik) is dat je bij alle andere walkman phones van SE equilezer kon handmatig bijstellen (wat bij w960i niet mogelijk is) waardoor je veel sterker geluid kreeg. Onbegrijpelijk dat ze die instelling bij w960i niet mogelijk hebben gemaakt. Voor de rest ben ik helemaal idolaat van w960i, veruit beste en mooiste telefoon die ik heb gehad (op de walkman na).
LeMerchant wijzigde dit bericht 09-03-2008 18:35 (0%)
Reden: typefoutje
Je kunt via winkels als belcompany en gsmshop deals maken met iedere telefoon die je wilt, icm ieder abo dat je wilt. Van iedere provider die ze daar aanbieden. Vaak hebben de verschillende winkels ook nog leuke aanbiedingen die je bij de provider zelf niet krijgt. Al is het wel zo dat andere kortingen (studenten korting bij Hi bijv.) meestal niet gelden in dit soort winkels.quote:LeMerchant schreef op zondag 09 maart 2008 @ 17:14:
Afgelopen zaterdag even bij de mediamarkt met de foon gespeeld.
Naar aanleiding van wat ik eerder in dit topic heb gelezen, toch de proef op de som gedaan. En...als je het alarm insteld MET telefoon op 'stil' dan hoor je het alarm niet afgaan. Nu vraag ik me af of dit toch op de een of andere manier te omzeilen is?
Helaas zat er geen pen bij, dus moest het de vingers doen. Soms wel een gepiel eerlijk gezegd. Oh...en weet iemand toevallig ook of Telfort em binnenkort in het assortiment heeft? Volgens mij is hij nu alleen te verkrijgen bij Vodafone en T-Mobile.
Heey, da's een goeie tip!quote:Amrod schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:54:
[...]
Je kunt via winkels als belcompany en gsmshop deals maken met iedere telefoon die je wilt, icm ieder abo dat je wilt. Van iedere provider die ze daar aanbieden. Vaak hebben de verschillende winkels ook nog leuke aanbiedingen die je bij de provider zelf niet krijgt. Al is het wel zo dat andere kortingen (studenten korting bij Hi bijv.) meestal niet gelden in dit soort winkels.
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
Ik had daar geen last van, de oude backup stond nog in de manager, en de nieuwe backup ging gewoon goed.quote:ChrisM schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:09:
Zo... ik heb nu eindelijk ook m'n W960 geupdate. Ik had wat problemen met het maken van een backup. Als je namelijk al een backup hebt staan in de backup manager, kan je er niet nog één maken (het backuppen van het gecombineerde Postvak IN gaat niet goed). Verwijder even de oude backup, dan lukt het wel. Heel apart.
....
Ik heb er ook last van, maar ik heb gezien dat het er vanaf hangt welk thema ik gebruik. Eigenlijk heb ik er alleen last van bij thema's die van SE zelf zijn (al dan niet aangepast). Wel jammer, had graag een SE thema gehouden. Aangezien ik regelmatig internet gebruik, zal ik toch een ander thema gaan gebruiken, want ik irriteer me er echt aan dat alles geselecteerd lijkt.quote:Maar goed, de nieuwe update. Heb een klein beetje gekloot, ziet er wel goed uit, maar dat van die webbrowser is wel echt vet irritant dat het nu lijkt alsof alles geselecteerd is. Het is trouwens wel iets minder als je het Default Thema hebt geselecteerd. Heeft iemand hier al een oplossing voor? Wat zeggen de lui op Esato? Of SE al gemaild? Ga ook nog wel even klooien straks.
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Het SonyEricsson W960i topic - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius