Gathering of Tweakers

Quicksearch
Heb deze telefoon nu 2 weken en heb een probleem:
Ik krijg als ik gebeld wordt niet de naam van de persoon te zien maar alleen het nummer (staat wel gewoon in het telefoonboek)! Ook heb ik dit bij mijn gebelde nummers! Bij mijn smsjes zie ik in het overzicht het nummer staan en als ik dan het smsje ga lezen zie ik wel de naam? :S
heeft iemand enig idee hoe dit komt en belangrijker nog enig edee hoe dit op te lossen is??

groet

Wiiiiiiii

Heb je je nummers op de SIM staan of op je telefoon? En hoe heb je de nummers ingevoerd? Ik heb ze allemaal op m'n telefoon staan en alle nummers met +316 ingevoerd en heb dan eigenlijk nooit problemen. M'n nummers worden altijd herkend.

Trouwens: soms word je gebeld en zie je een naam met (+) er achter. Dit betekent dat er voor het nummer dat je gebeld wordt, meerdere namen hebt (dus bijv. je vader en je moeder allebei in je adressenboekje, maar met maar 1 nummer).

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

ChrisM: Mijn nummers staan allemaal op mijn telefoon met +316! Het is ook pas sinds een week, de eerste week deed hij het wel gewoon!

Reg. datum: 19 december 2007

Nog steeds geen youtube, blijf maar aan het rommelen :( Maar, weet iemand nog de naam van de sms counter? Ik ga niet 50 pagina's doorzoeken in 't vorige forum 8-)

*edit*SMS Diary :)

koen61 wijzigde dit bericht 17-02-2008 10:11 (6%)

Wiiiiiiii

offtopic:
Gemakkelijke manier om te doorzoeken: zet een paar slashes achter de URL en dan een vraagteken en limit=999. Dus bijv: Het SonyEricsson W960i topic - deel 2. Je krijgt dan alle pagina's op 1 lange pagina... Lekker gemakkelijk zoeken! :)

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

ik krijg het Wifi gebeuren niet aan de praat.
Moet ik iets speciaals doen, buiten verbinding zoeken en accepteren.

Please help!!!!

quote:
Raoul1985 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:59:
ik krijg het Wifi gebeuren niet aan de praat.
Moet ik iets speciaals doen, buiten verbinding zoeken en accepteren.

Please help!!!!
Wat heb je al gedaan? ;)
Wifi inschakelen, scannen, netwerk selecteren en op juiste manier instellen....
De W960i,doet alleen 802.11b.....
Hij vind dus verbinding. (naam is Raoul)

Bij het menu Wlan zie ik dus de sterkte, Raoul en een gele ster.
Dan klik ik erop en op verbinden.

Dan zegt hij verbonden.

Als ik nu iets bij google zoeken intik, dan gaat hij boven aan in een balk verbinden. Maar er gebeurt niks uiteindelijk.

Voor de rest heb ik NIKS ingesteld. Draadloos Netwerk is niet beveiligd.

Ik hoop dat je me kunt helpen, ik kan pas 15mei via PIT op internet (dan gaat het abbo pas in)

Wiiiiiiii

Als je via WLAN verbonden bent, moet het WLAN icoontje (dat antennetje) in je statusbalk (bovenste balk) blauw worden, is dat zo?
Verder moet in het WLAN menu naar Meer - Internetaccounts gaan. Dan klik je op Groepen. Daar zie je de groep Internet. Druk op Bewerken. Dan op Nieuwe Account toevoegen. Voeg in ieder geval de account Raoul toe (ik neem aan dat je die hebt aangemaakt, anders heb je geen gele ster) en zorg ook dat de account DefaultWifiAccount in de Internet groep staat.
Dan zou het moeten werken.

Ook ik heb deze mobiel nu een week. Wel héél erg wennen na mn w810i. Maar wel erg blij mee! Wel even mijn eerste "bug" met jullie delen......

Gisteravond wekker ingesteld......wordt ik vanochtend gelukkig eerder wakker want de telefoon was in zn geheel uitgeschakeld! Ook de batterij was helemaal leeg. Voor zo ver ik weet had ik niets aan laten staan (wlan/bluetooth/whatsoever). Ben benieuwd hoe het morgen gaat......

Ik zoek trouwens nog steeds naar leuke apps/games maar nog weinig interresants kunnen vinden. Iemand tips?

Ik maak trouwens alleen gebruik van internet via mn WLAN en ook ik kan geen youtube videos bekijken.

Ik maak dagelijks gemiddeld een uur gebruik van radio/walkman player en werkt super!

Wiiiiiiii

quote:
SanderWit schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:33:
Ook ik heb deze mobiel nu een week. Wel héél erg wennen na mn w810i. Maar wel erg blij mee! Wel even mijn eerste "bug" met jullie delen......

Gisteravond wekker ingesteld......wordt ik vanochtend gelukkig eerder wakker want de telefoon was in zn geheel uitgeschakeld! Ook de batterij was helemaal leeg. Voor zo ver ik weet had ik niets aan laten staan (wlan/bluetooth/whatsoever). Ben benieuwd hoe het morgen gaat......
Dit is geen bug, maar zo "by design". UIQ telefoons die uitstaan (wat gebeurd als de accu leeg is), laten geen wekker horen. Dus even zorgen dat je 's nachts je telefoon oplaadt. (Ik heb zo'n deskstand met speakertjes waar je je telefoon in kan zetten en daar zet ik hem elke nacht in. Word ik 's ochtends ook meteen wakker met de radio. :))
quote:
Ik zoek trouwens nog steeds naar leuke apps/games maar nog weinig interresants kunnen vinden. Iemand tips?
Zijn al een aantal suggesties voorbij gekomen. Kijk eens naar fring (http://www.fring.com), Google Maps (http://www.google.nl/gmm), QFlashLight (vorige topic even doorzoeken), en SMS Diary.
Games: er is een ScummVM (of hoe typ je dat?) versie voor UIQ, ook zijn de originele Lemmings games voor UIQ.
En op GoT is een topic met software voor UIQ, maar die moet je even opzoeken.

Heeft er hier ook iemand een lijstje met handige internet-links, naar bijvoorbeeld Buienradar (een die werkt), flitscontroles, fileinformatie, etc? Vooral de flitsers en files zouden gemakkelijk zijn, maar ik kan geen handige site vinden (die enigszin geoptimaliseerd wordt weergegeven in de browser)

Reg. datum: 08 augustus 2007

Heeft er iemand you tube filmpjes werkend op umts van telfort??
Heb het wel werkend via Wlan. telfort vorige week 3x gebeld. Elke x zeggen ze er mee aan het werk te gaan en dat ik dan bericht krijg.
Maar tot op heden geen een x bericht gehad :(

Wiiiiiiii

quote:
DaFreakhead schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:46:
Heeft er hier ook iemand een lijstje met handige internet-links, naar bijvoorbeeld Buienradar (een die werkt), flitscontroles, fileinformatie, etc? Vooral de flitsers en files zouden gemakkelijk zijn, maar ik kan geen handige site vinden (die enigszin geoptimaliseerd wordt weergegeven in de browser)
Flitsers: http://wap.flitsservice.com/index.aspx
Hyves heeft ook een mobiele site, die je volgens mij al krijgt als je met een mobiel-browser naar www.hyves.nl gaat.
Pathe Mobiel: http://msites.sharewire.net/pathe/

Ik weet niet welke CDA jullie hebben maar voor de generic world 1 versie is er een nieuwe update beschikbaar. Ik heb de update al en ik ben er blij mee, het menu is een stuk sneller naar mijn idee.

Wii: 4013 2134 6202 3976

Wanneer ik updaten wil, zegt hij dat ik mijn instellingen kwijt ben. Vallen programma's hier ook onder? Zo ja, is er een manier om deze te backuppen, of is het een kwestie van opnieuw installeren?

quote:
DaFreakhead schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 14:54:
Wanneer ik updaten wil, zegt hij dat ik mijn instellingen kwijt ben. Vallen programma's hier ook onder? Zo ja, is er een manier om deze te backuppen, of is het een kwestie van opnieuw installeren?
Via dat bijgeleverde programma van SE zelf kan je een backup maken. Staat op de cd die je bij je telefoon krijgt.

Bianca wijzigde dit bericht 22-02-2008 19:43 (5%)

Wii: 4013 2134 6202 3976

Reg. datum: 29 januari 2008

Weet iemand of het mogelijk is om software van walkman player w910i op w960i over te zetten. Ik vind namelijk geluid van w960i veel zachter dan andere walkman phones van SE aangezien je equilezer niet handmatig kan instellen wat wel mogelijk was bij alle andere SE walkman phones. Voor de rest vind ik hem een wereld ding!

Reg. datum: 23 september 2007

Hey, Mijn WLAN werkt ook niet helemaal:

Hier mijn instellingen
AccountNaam: Belkin54g
Netwerknaam:Belkin54g
Beveiliging: WPA personal
Netwerkmodus: Infrastructuur

Vervolgens bij Groepen ingesteld als prioriteit 1.

Wanneer ik dan in de internetbrowser naar een website wil, geeft hij de volgende melding:

Kan geen externe server vinden

Alvast Bedankt

Ik heb net ook even een update gedraaid, en ik kwam erachter dat er een nieuwe game in de update zit (althans de installer, onderaan in het menu extra kun je hem vinden). SSX3, een leuk snowboardspelletje... En zoals Bianca al zei, het lijkt allemaal net wat sneller te gaan in het menu (ook de rest... But correct me als het een illusie is hoor)

Reg. datum: 04 december 2007

heb net dezelfde update als daFreakhead gedaan. En heb idd ook het idee dat het vlotter loopt. vooral als je iets op start dat nog niet in het geheugen van de telefoon staat loop het sneller. Heb trouwens wel het probleem dat ik de back-up van de eerste fw(heb de telefoon pas 4 dagen) niet kon gebruiken op de laatste. Als ik die back-up draai loopt deze vast ergens bij het terug zetten van berichten in Postvak. (status melding: "terugzetten gecombineerd post vak") Al stonden sommige settings wel weer zoals voor de back-up. beetje raar.

quote:
Amrod schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:45:
heb net dezelfde update als daFreakhead gedaan. En heb idd ook het idee dat het vlotter loopt. vooral als je iets op start dat nog niet in het geheugen van de telefoon staat loop het sneller. Heb trouwens wel het probleem dat ik de back-up van de eerste fw(heb de telefoon pas 4 dagen) niet kon gebruiken op de laatste. Als ik die back-up draai loopt deze vast ergens bij het terug zetten van berichten in Postvak. (status melding: "terugzetten gecombineerd post vak") Al stonden sommige settings wel weer zoals voor de back-up. beetje raar.
Ik heb geen last gehad met de backup, het werkte in 1 keer. Wel had ik eerst een oudere backup teruggezet per ongeluk, dus toen die klaar was kon ik meteen nóg een restore doen, wel met de goede image.

quote:
DaFreakhead schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:05:
[...]

Ik heb geen last gehad met de backup, het werkte in 1 keer. Wel had ik eerst een oudere backup teruggezet per ongeluk, dus toen die klaar was kon ik meteen nóg een restore doen, wel met de goede image.
Ik heb er ook geen last van gehad. Ik heb voor het eerst een backup gemaakt en hij heeft alles netjes teruggezet. Heb ook het idee dat het allemaal net iets sneller werkt. Dat spelletje heb ik nog niet uitgeprobeerd. Mijn desk stand MDS-65 is net bezorgd, die ga ik nu eerst uitproberen ;)

Reg. datum: 10 januari 2008

Heeft iemand een idee hoe ik video's (AVI,WMV etc) van mij pc ook kan afspelen op de W960i?
Ik heb meerdere malen fragmenten "converted" naar MPG4 formaat maar helaas kan ik deze niet afspelen.
Thanks alvast!

Reg. datum: 23 oktober 2000

quote:
Ecklopper schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:25:
Heb deze telefoon nu 2 weken en heb een probleem:
Ik krijg als ik gebeld wordt niet de naam van de persoon te zien maar alleen het nummer (staat wel gewoon in het telefoonboek)! Ook heb ik dit bij mijn gebelde nummers! Bij mijn smsjes zie ik in het overzicht het nummer staan en als ik dan het smsje ga lezen zie ik wel de naam? :S
heeft iemand enig idee hoe dit komt en belangrijker nog enig edee hoe dit op te lossen is??

groet
Ik heb dit ook, maar slechts bij 1 nummer (tenminse tot nu toe dan). Ik heb nog geen verband kunnen leggen tussen wel +631 en niet.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws