Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson W960i topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 12 juni 2004

Voor degene met de Google Maps navigatie probleem (niet naar links rechts kunnen schuiven):
Er bestaat een andere programma voor Google Maps!

Ik heb net op YouTube een filmje gezien, waarbij een gozer een Google Maps look-a-like programma gebruikt:

Filmpje YouTube

Download link:
Ga naar de Mobile Gmaps site

Ik heb de W960i nog niet, dus ik heb het nog niet getest. Over 2 weken ga ik het halen. Ik kan niet wachten tot ik het heb :P

<<Edit 1>> Linkjes gefixed

<<Edit 2>> Ik zag net dat er ook een functie GPS in het programma zit... dat belooft wat! _/-\o_

http://i29.tinypic.com/9abneh.jpg

PaultjeBosvelt wijzigde dit bericht 10-02-2008 11:48 (35%)

Reg. datum: 10 februari 2008

quote:
Thanks, heb ff gekeken op de site. De W960i staat er niet bij. Wel de W950i, deze heeft toch een OS-versie?

Is er geen kans dat ik Opera op mijn telefoon heb maar over het hoofd gezien? Het is toch niet de wereldbolletje waarmee je via telefoonnetwerk internet toch?

Is er een andere gratis betere browser?

Reg. datum: 26 juli 2001

quote:
Camronn schreef op zondag 10 februari 2008 @ 11:49:
[...]

Thanks, heb ff gekeken op de site. De W960i staat er niet bij. Wel de W950i, deze heeft toch een OS-versie?

Is er geen kans dat ik Opera op mijn telefoon heb maar over het hoofd gezien? Het is toch niet de wereldbolletje waarmee je via telefoonnetwerk internet toch?

Is er een andere gratis betere browser?
Dude, waar zou dat bolletje in je hoofdmenu anders voor moeten staan?
Opera is de browser, die maakt gebruik van een verbinding, of dat nu WLAN, UMTS, GPRS of bluetooth is.
Klik dat bolletje maar aan, rechts onderin meer >> informatie >> Info over Opera.

Felke had het iets duidelijker kunnen uitleggen natuurlijk ;)
Reg. datum: 10 februari 2008

Thanks mensen! Op zich heel logisch maar ik wilde de risico niet aan dat het mij geld zou kosten zodra ik op de wereldbol zou klikken.... ;)

quote:
bartehv schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:27:
...
heb ook veel problemen gehad met gprs mms 3g.
via de site kan ik niks op laten sturen omdat mijn nummer niet wordt herkend.
veel met de helpdesk gebeld. @ bamieater wat heb jij bij mobiel netwerk gsm/g3 of alleen g3??
...
GSM + 3G.

Hmm, alsof Telfort meeleest... Vannacht stond mijn telefoon in flight modus en heb em zojuist weer in telefoonmodus gezet en GPRS is nu weer gewoon verbonden. Dit heeft ie, op het begin na, nog nooit gedaan. Het probleem lijkt dus opgelost.

Nog iets, ik wil graag een GPS ontvanger gaan aanschaffen (bluetooth of wired, maakt mij niet uit). Zijn er nog aanraders? De ADAPT AD-300 of AD-350 lijken mij wel wat.

Weet iemand of deze toevallig bij een van de volgende winkels te koop is? Kijkshop, Dixons of Expert. Of een andere winkel waar ze VVV/IRIS cheque's accepteren. Ik heb namelijk nog een stapeltje van die bonnen die ik dan eens kan verzilveren. :-)

Edit: Dixons heeft deze 'GPS-muis': http://www.dixons.nl/De_o...muis.7063352/default.aspx

Bamieater wijzigde dit bericht 10-02-2008 15:07 (7%)

Say what you want to say, BUT don't speak!

Reg. datum: 26 juli 2001

quote:
Camronn schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:19:
Thanks mensen! Op zich heel logisch maar ik wilde de risico niet aan dat het mij geld zou kosten zodra ik op de wereldbol zou klikken.... ;)
Daarvoor moet je even je internetprofiel aanpassen, staat ook in de handleiding ;)
Als je daar GPRS, UMTS uithaalt zou het geen probleem hoeven zijn.
Extremistisch Tweakertje
Reg. datum: 26 juni 2004

* SH4D3H heeft een nieuwe phone nodig.
Dit is zeker ivm ervaringen met SE één van de grootste kanshebbers,
maar wat ik mis in de TS is waar je de beste deal krijgt?
Lijkt me zeker geen overbodige informatie?

En de link naar de vergelijking met de N95 is kapot.
Er mist een : na de http :)

:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::

Reg. datum: 19 maart 2001

Even een UMTS vraagje. Op mijn toestel heb ik Vodafone met zorgeloos internet Blox. Hij staat standaard (ddor Vodafone) ingesteld op GPRS. Kan ik met dit abbonement ook UMTS internetten en hoe moet ik dat instellen? Bij verbindingen zie ik geen UMTS.

Dell Precision 670 dual Xeon 3.0/800/2M SCSI73 15k4Raid0 +2x250Gb WD, 1.0 Gb Samsung, FireV3100 --------- Dell XPS M170 ordered

Wookie!!!
Reg. datum: 09 april 2004

Ik zit een beetje rond te kijken naar een nieuwe telefoon en dit is ook één van de telefoons die op mijn lijstje staat.

Wat ik me afvroeg (en na wat zoeken niet kon vinden) is of het volgende ook mogelijk is. Een GPS adapter aansluiten, met bluethooth verbonden zijn met mijn carkit, hem met een 3,5 mm jacket aansluiten op mijn autoradio en hem laten opladen met een autolader.

Zijn deze 4 dingen tegelijk mogelijk (eventueel met een extra te kopen uitbreiding)?

"Everybody freeze" - "I'm a robot, not a refridgerator"

Reg. datum: 12 juni 2005

quote:
EngelF schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:20:
Zijn deze 4 dingen tegelijk mogelijk (eventueel met een extra te kopen uitbreiding)?
Ik heb op mijn P1i (is nagenoeg dezelfde telefoon) m'n oplader, oordopjes, musicplayer en gps met tomtom aangezet, het werkt maar je hebt 1 probleem: Zodra tomtom een aanwijzing geeft, gaat je muziek op pauze en speelt niet meer verder. Dus denk niet dat dit gaat lukken ;)

Phenom 9600BE | MSI K9A2 Platinum | 4GB DDRII-1066 | HD4870 | Samsung 225BW || SonyEricsson P1i

Reg. datum: 08 april 2003

ik heb nu een probleem met de w960, als ik naar mijn sms inbox ga krijg ik als message: corrupt en kan ik dus geen smsjes bekijken. Alleen als ik een sms krijg en hem direct open kan ik hem lezen maar mijn inbox is dus corrupt :s heeft iemand hier een oplossing voor?

Reg. datum: 09 februari 2008

Hier ook een probleem met de sms op de W960i.
Ik kan niet eens in de box: applicatie gesloten, E32USER-CBase, oorzaaknummer 21.
Kan geen enkele sms lezen/bekijken/versturen :(

Reg. datum: 14 januari 2008

eeh... ff over youtube... is er nou al n manier om toegang te hebben / de mogelijkheid om alle filmpjes te bekijken... niet alleen de mobile youtube versie... zodat k mn eigen favorieten te bekijken etc... de een heeft t over mediaplayers / flash installeren de ander weer over poorten aanpassen (geen idee hoe dat moet)

ik behoor in dit geval ook tot de klunsen dus graag bij de oplossing ook de werkwijze :)

bij voorbaat dank

Wiiiiiiii
Reg. datum: 18 juni 2004

Lang berichtje. :) Heb een tijdje dit onderwerp gemist... moet m'n RSS feed even updaten. Misschien zijn een aantal dingen al wel opgelost, maar dan nog even wat verduidelijking.
quote:
DaFreakhead schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:51:
[...]

Is er trouwens iemand die beeldbellen via tmobile voor elkaar heeft gekregen, of wordt dat niet ondersteund? (heb me er nog niet echt in verdiept moet ik toegeven, maar toch)
Ik heb geen probleem met beeldbellen... Heb je wel UMTS bereik? En heb je wel een u-sim? Of heb je nog een (hele) oude BEN sim kaart? UMTS bereik zie je omdat je naast de standaard balkjes voor het bereik ook nog een ander blauw ovaaltje hebt (dat tekentje staat ook wel in de handleiding). Dan kan je beeldbellen, je hebt hier geen andere instellingen voor nodig (en de ander moet het natuurlijk ook ondersteunen).
quote:
Mijn vraag is; Waar is de Operabrowser op de telefoon? Ik kan hem nergens vinden. Ik heb een draadloze verbinding maar ik kan niet internetten.
Hoofdmenu - en dan het wereldbolletje in het midden bovenaan? Ik zou echt geen Opera Mini gebruiken, dat is een Java programma. Op de W960i zit Opera Mobile, wat een echt Symbian UIQ 3 programma is. Deze kan je, volgens mij, niet gratis downloaden maar alleen kopen. Het is een completere browser dan de Mini.

Trouwens: als je niet wilt dat je via GPRS gaat internetten (als je geen onbeperkt internet abo hebt en dus alleen wilt internetten via WLAN), kan je de GPRS verbinding uit de internet groep halen. Alle applicaties op je telefoon die dan een internetverbinding nodig hebben, werken dan alleen als je een WLAN verbinding hebt. Dit doe je als volgt: Klik op het pijltje naar beneden rechtsboven in, dan Verbindingen en dan Beheer. Dan op Meer - Instellingen - Internetaccounts. Dan op Groepen en hier zie je de groep Internet. Druk op Bewerk. Je ziet nu een lijstje met accounts die verbinding met internet mogen maken. Verwijder hier de GPRS accounts uit (bij mij T-Mobile-NL en T-Mobile-MMS) en dan kan je alleen internetten als één van je WLAN accounts actief is (kan worden).
quote:
Dit is zeker ivm ervaringen met SE één van de grootste kanshebbers,
maar wat ik mis in de TS is waar je de beste deal krijgt?
Hiervoor kan je zelf het beste gewoon even langs de verschillende winkels gaan kijken. Op internet zijn er een aantal goedkope GSM winkels... dan kan je die zelf combineren met je abo en dan zie je zo welke het goedkoopst is. Het lijkt me niet handig dit in de TS te doen, omdat dit elke keer weer anders is.
quote:
Even een UMTS vraagje. Op mijn toestel heb ik Vodafone met zorgeloos internet Blox. Hij staat standaard (ddor Vodafone) ingesteld op GPRS. Kan ik met dit abbonement ook UMTS internetten en hoe moet ik dat instellen? Bij verbindingen zie ik geen UMTS.
Ik weet niet of Vodafone Zorgeloos Internet Blox wel ondersteuning heeft voor UMTS. Dat is namelijk een stuk sneller dan GPRS. Maar als je de snelheid wel kan met die Blox, dan gaat het automatisch over de UMTS verbinding als die aanwezig is. Zo gaat het tenminste wel bij t-mobile: ik heb PIT, maar op zo'n 120 kbit/s, terwijl GPRS maar max 64 ofzo is. Maar alleen als ik UMTS bereik heb.
quote:
Ik heb op mijn P1i (is nagenoeg dezelfde telefoon) m'n oplader, oordopjes, musicplayer en gps met tomtom aangezet, het werkt maar je hebt 1 probleem: Zodra tomtom een aanwijzing geeft, gaat je muziek op pauze en speelt niet meer verder. Dus denk niet dat dit gaat lukken
Inderdaad, dit had ik gisteren ook... echt jammer! Je kan natuurlijk wel de aanwijzing op je TomTom gewoon uit zetten, dan kan je tenminste nog muziek afspelen op je telefoon. TomTom moet maar een nieuwe versie uitbrengen. :) (Ik heb trouwens een bluetooth headsetje en kan dan ook niet op play drukken of volgend nummer selecteren... hij doet het gewoon niet meer! :()

Terwijl ik wel heel tevreden ben over de bluetooth muziek opties. Bij m'n W850i had ik namelijk altijd dat je geen geluidjes door elkaar heen kan spelen, maar nu, als ik een smsje ontvang terwijl ik muziek aan het luisteren ben, hoor ik het geluidje er gewoon doorheen, maar stopt de muziek niet. Ideaal dus! :)

Over die SMS/inbox problemen: je zou je telefoon eens kunnen resetten, misschien helpt dat. Gewoon een volledige reset. (Wel eerst even backup maken natuurlijk, want door een reset ben je alles kwijt!)

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Reg. datum: 08 december 2006

Ik ben het met de zoekfunctie nog niet tegengekomen, maar kan je zoals bij andere W... telefoons, een swf(flash lite) instellen op je achtergrond? Zo ja, welke flash versies werken er?

Ook de vraag als je een task voor vandaag hebt in je agenda, zie je die ook op je StandBy scherm(het hoofd- / beginscherm)?

Wiiiiiiii

quote:
Mic2000 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:28:
Ik ben het met de zoekfunctie nog niet tegengekomen, maar kan je zoals bij andere W... telefoons, een swf(flash lite) instellen op je achtergrond? Zo ja, welke flash versies werken er?
Volgens mij niet... volgens mij werken alleen thema's. Maar dat weet ik niet 100% zeker. (Wel 99% :P)
quote:
Ook de vraag als je een task voor vandaag hebt in je agenda, zie je die ook op je StandBy scherm(het hoofd- / beginscherm)?
Ja, dat kan. Configuratiescherm - Apparaat - Standby-applicatie en deze op Zakelijk zetten. Ik vind het alleen niet echt mooi/overzichtelijk, dus ik heb hem maar weer op Walkman gezet.

Wat ik trouwens wel veel gebruik, is dat omhoog-schuif menuutje op je standby scherm. Je hebt dan bovenaan een regel met welk muziekje je luistert en daaronder 3 rijen met 5 snelkeuze knopjes naar de verschillende opties. Je kan hem hier ook op de toetsenbescherming zetten, dus als je hem er dan weer vanaf haalt, kan je snel bij je meest gebruikte applicaties. Best handig!

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
ChrisM schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:52:

[...]

Ik heb geen probleem met beeldbellen... Heb je wel UMTS bereik? En heb je wel een u-sim? Of heb je nog een (hele) oude BEN sim kaart? UMTS bereik zie je omdat je naast de standaard balkjes voor het bereik ook nog een ander blauw ovaaltje hebt (dat tekentje staat ook wel in de handleiding). Dan kan je beeldbellen, je hebt hier geen andere instellingen voor nodig (en de ander moet het natuurlijk ook ondersteunen).

[...]
Ik heb een t-mobile sim die nu een jaar of 4 oud is, en ik heb wel 3g bereik als ik op dat ovaaltje druk (althans, meestal. Soms heeft hij alleen gprs) Moet ik dan een nieuwe sim aanvragen via t-mobile?
En wanneer ik beeldbellen doe, gaat dat dan via mijn t-mobile PIT? Of komen er extra kosten overheen? En de andere partij, moet die ook afrekenen?

Acties: [view][quote]

Door: VodafoneWR
Bedrijfsaccount Vodafone
Vodafone Web Relations

quote:
ChrisM schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:52:

[...]
Ik weet niet of Vodafone Zorgeloos Internet Blox ondersteuning heeft voor UMTS. Dat is namelijk een stuk sneller dan GPRS. Maar als je de snelheid wel kan met die Blox, dan gaat het automatisch over de UMTS verbinding als die aanwezig is. Zo gaat het tenminste wel bij t-mobile: ik heb PIT, maar op zo'n 120 kbit/s, terwijl GPRS maar max 64 ofzo is. Maar alleen als ik UMTS bereik heb.
Alle Vodafone klanten kunnen gebruik maken van zowel GPRS, UMTS als HSDPA. Daar wordt geen onderscheid in gemaakt, ook niet op basis van abonnementsvorm of prepaid/abonnee.
De snelheid die je daadwerkelijk haalt is onder meer afhankelijk van je toestel en de netwerkdekking ter plaatse.

Antoine

VodafoneWR wijzigde dit bericht 13-02-2008 10:39 (10%)

Wiiiiiiii

quote:
DaFreakhead schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:14:
[...]

Ik heb een t-mobile sim die nu een jaar of 4 oud is, en ik heb wel 3g bereik als ik op dat ovaaltje druk (althans, meestal. Soms heeft hij alleen gprs) Moet ik dan een nieuwe sim aanvragen via t-mobile?
En wanneer ik beeldbellen doe, gaat dat dan via mijn t-mobile PIT? Of komen er extra kosten overheen? En de andere partij, moet die ook afrekenen?
Als je dat ovaaltje hebt, dan heb je 3G bereik ja... en dan heb je al een sim, je hebt dus geen nieuwe nodig. Je zou dan moeten kunnen beeldbellen. Maar let op: de ander moet het wel ondersteunen! En je telefoon natuurlijk ook (de W960i doet dit). Beeldbellen gaat niet over PIT ofzo, het is wel data, maar toch een beetje anders. :) Je betaalt per minuut ¤0.50 bij t-mobile. Of de andere partij er voor moet betalen... bij t-mobile volgens mij niet.
Tarieven t-mobile flex: http://www.t-mobile.nl/pe...matie/prijslijst-flex.pdf

quote:
VodafoneWR schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:23:
[...]

Alle Vodafone klanten kunnen gebruik maken van zowel GPRS, UMTS als HSDPA. Daar wordt geen onderscheid in gemaakt, ook niet op basis van abonnementsvorm of prepaid/abonnee.
De snelheid die je daadwerkelijk haalt is onder meer afhankelijk van je toestel en de netwerkdekking ter plaatse.

Antoine
Antoine,

Ik heb een W960i, da's toevallig hé, maar ik zie bij netwerkverbindingen alleen maar Vodafone GPRS.
Hoe krijg ik voor elkaar dat hij dan op UMTS gaat? Of moet ik inderdaad zoals hierboven al werd geopperd misschien een ander kaartje nemen?

Dell Precision 670 dual Xeon 3.0/800/2M SCSI73 15k4Raid0 +2x250Gb WD, 1.0 Gb Samsung, FireV3100 --------- Dell XPS M170 ordered

Wiiiiiiii

quote:
johoo schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:47:
[...]
Ik heb een W960i, da's toevallig hé, maar ik zie bij netwerkverbindingen alleen maar Vodafone GPRS.
Hoe krijg ik voor elkaar dat hij dan op UMTS gaat? Of moet ik inderdaad zoals hierboven al werd geopperd misschien een ander kaartje nemen?
Je moet UMTS bereik hebben, dan gaat dat vanzelf. Je kan een speedtest proberen, zoals op dslreports.com/mspeed of mobielenselheidsmeter.nl om te zien wat je snelheid is. Die van mij is, met t-mobile PIT dus, zo'n 100 kbit/sec, wat wel ongeveer kan kloppen.

quote:
ChrisM schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:20:
[...]

Je moet UMTS bereik hebben, dan gaat dat vanzelf. Je kan een speedtest proberen, zoals op dslreports.com/mspeed of mobielenselheidsmeter.nl om te zien wat je snelheid is. Die van mij is, met t-mobile PIT dus, zo'n 100 kbit/sec, wat wel ongeveer kan kloppen.
Ik zit tussen de 90 en 126. UMTS dus? Ik krijg een melding dat er verbonden is met 3G. Is dat de melding dat ik op UMTS zit? Of krijg je die melding ook bij GPRS?

Wiiiiiiii

quote:
johoo schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:20:
[...]

Ik zit tussen de 90 en 126. UMTS dus? Ik krijg een melding dat er verbonden is met 3G. Is dat de melding dat ik op UMTS zit? Of krijg je die melding ook bij GPRS?
Yes, dan ben je verbonden via UMTS. 3G = UMTS.

Ik wil (kan) deze telefoon in Engeland voor een zacht prijsje kopen.

Kan dit? Is dan alles gewoon hetzelfde als hier in NL? NL taal??

.

Reg. datum: 10 maart 2004

quote:
Johantjuuh schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:44:
Ik wil (kan) deze telefoon in Engeland voor een zacht prijsje kopen.

Kan dit? Is dan alles gewoon hetzelfde als hier in NL? NL taal??
Dit heb ik ook gedaan. Je hebt dan wel alleen engelse taal. Ikzelf vind dit fijner, heb inmiddels ook zelf de nederlandse taal erop gezet maar blijf toch bij de engelse.

Verder hebben ze daar andere stekkers. Dus je moet zo'n verloopstukje kopen of als je toevallig nog een oplader van een andere SE telefoon hebt met dezelfde aansluiting kan je die ook gebruiken. Ik had de oplader van mijn w810i nog dus die gebruik ik nu. Verder heb ik geen verschil gemerkt.

Wii: 4013 2134 6202 3976

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: