Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson W960i topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 26 juli 2001

quote:
bekokv schreef op maandag 04 februari 2008 @ 01:00:
Is er nog iemand die walkman (geluid) veel slechter vind dan vorige walkmans van SE, door dat je deze equilezer niet handmatig kan instellen waardoor geluid veel zachter is dan alle andere modellen van SE. Vandaag gefietst met w960i op, met harde wind muziek heel slecht te horen. Als we met ze alle klagen bij SE mischien veranderen ze software voor walkman. Vinden jullie ook batterij zo snel leeglopen. Komt mischien door walkman luisteren met bluetooth headset op? Verder is het een wereld ding.
De batterij gaat steeds langer mee, de eerste dagen was er elke dag een recharge nodig, nu blijft ie zoals verwachte netjes lang standby.
Muziek via de meegeleverde headset is ok, via de BT-headset(DS980) hoor je op stille passages wat ruis(maar dat heb je met jouw genoemde wind ook ;)), dit valt echter weg zodra de muziek draait, Welke setting heb je voor de equalizer dan? Ik gebruik nu de Mega Bass en die voldoet voor pop-muziek e.d. voor de wat rustigere muziek als klassiek e.d. voldoet de Klassiek instelling goed, ook via BT.
Reg. datum: 19 maart 2001

Heeft iemand al geprobeerd om op de updatesite te komen met de 960i. Bij mij gebeurd er niks als ik de C-knop ingedrukt houd.

Ik heb trouwens een 960i met een opstartlogo van Vodafone.

Dell Precision 670 dual Xeon 3.0/800/2M SCSI73 15k4Raid0 +2x250Gb WD, 1.0 Gb Samsung, FireV3100 --------- Dell XPS M170 ordered

Reg. datum: 19 december 2007

Bij mij doen de youtube video's het niet, dus ik wil flash player mobile downloaden, maar kan dr geen vinden voor UIQ3, iemand youtube solutions?:P

Reg. datum: 29 januari 2008

Het maakt niet uit welke setting ik kies hij blijft te zacht voor mij smaak. Met mij vorige w800i kon ik eqilezer handmatig instellen wardoor je veel beter (harder) geluid kreeg. Eigelijk onbegrijpelijk dat dat niet met deze kan. Ik blijf hopen op update va SE om equilezer te kunnen veranderen. Moet toch mogelijk zijn stukje software voor walkman aanpassen, heb al e-mail naar SE verzonden met klacht erover
quote:
Loekie schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:42:
[...]

De batterij gaat steeds langer mee, de eerste dagen was er elke dag een recharge nodig, nu blijft ie zoals verwachte netjes lang standby.
Muziek via de meegeleverde headset is ok, via de BT-headset(DS980) hoor je op stille passages wat ruis(maar dat heb je met jouw genoemde wind ook ;)), dit valt echter weg zodra de muziek draait, Welke setting heb je voor de equalizer dan? Ik gebruik nu de Mega Bass en die voldoet voor pop-muziek e.d. voor de wat rustigere muziek als klassiek e.d. voldoet de Klassiek instelling goed, ook via BT.

Reg. datum: 10 juni 2003

Wat ik ontzettend irritant vind is dat wanneer je je telefoon op stil hebt staan, geen enkel geluid krijgt.

ook dus geen wekker... op mijn vorige (w900) ging het wekker signaal gewoon af, ongeacht of deze nu op stil stond of niet. dit is ook zo bij de timer... er irritant omdat ik deze dingen vaak gebruik en ook vaak mijn telefoon op stil heb staan. heel irritant dus! iemand hier een trucje voor?

tevens heb ik ook het youtube probleem. wanneer ik naar youtube ga opent die de media viewer, deze lijkt ook te bufferen maar speelt niets af. kwestie van flash installeren begrijp ik?

Demandela wijzigde dit bericht 05-02-2008 14:00 (5%)

Ik heb eens even een beetje gegoogled over het youtube probleem.

het probleem ligt aan de router. daar dienen een aantal poorten geforward te wordne en dan kan je wel youtube kijken. het werkt nu dus bij mij.

hier de oplossing
quote:
I had a bunch of trouble with it before, and now I don't *shrug*. So I assume it's some sort of combination between m.tube settings, router- settings, and the phone's wifi- configuration, and the media- player. Could well be that it solves itself after they've been working a little more on the firmware over at SE... (*cough*)

But you probably need to set something like this in the firewall (or in the "application sharing"):
1. Any protocol: 554 - 554 (for streaming protocol management)
UDP: 6970 - 9999 (these can be random, but them over 5000, or the usual service ports)
TCP: 7070 - 7071 (those as well)

Other than that, the firewall should be set to allow all outgoing connections.

http://www.esato.com/boar...topic=162983&start=15
hoop dat dit voor veel mensen een oplossing is!

Reg. datum: 23 juli 2006

quote:
Demandela schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:52:
Ik heb eens even een beetje gegoogled over het youtube probleem.

het probleem ligt aan de router. daar dienen een aantal poorten geforward te wordne en dan kan je wel youtube kijken. het werkt nu dus bij mij.

hier de oplossing

Not really. But I had a bunch of trouble with it before, and now I don't *shrug*. So I assume it's some sort of combination between m.tube settings, router- settings, and the phone's wifi- configuration, and the media- player. Could well be that it solves itself after they've been working a little more on the firmware over at SE... (*cough*)

But you probably need to set something like this in the firewall (or in the "application sharing"):
1. Any protocol: 554 - 554 (for streaming protocol management)
UDP: 6970 - 9999 (these can be random, but them over 5000, or the usual service ports)
TCP: 7070 - 7071 (those as well)

Other than that, the firewall should be set to allow all outgoing connections.

hoop dat dit voor veel mensen een oplossing is!
Ik heb dus idd ook "het youtubeprobleem" en zou dit graag met jouw antwoord willen verhelpen. Kan je alleen iets specifieker zijn wat er precies gedaan moet worden? Misschien in een paar simpele stappen ofzo? Ik ben namelijk nogal een kluns 8)7

B.v.d. _/-\o_

quote:
Linux schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:57:
Kan er in de OP geen onderdeel komen met leuke apps?
Ja. En een lijst met firmware versies en change lists lijkt mij ook erg handig.

Ook een handige, het service menu. Op mijn oude SE telefoon was dat '> * < < * < *'. Op de W960i zit geen joystick, maar wel een jogdial. Het gaat nu als volgt:
code:
1
omhoog * omlaag omlaag * omlaag *

En het netwerk menu, was: '< * * <' en wordt nu:
code:
1
omlaag * * omlaag

Bamieater wijzigde dit bericht 06-02-2008 07:55 (38%)

Say what you want to say, BUT don't speak!

Reg. datum: 08 december 2007

Een goed alternatief voor de standaard media player kan
LCG Jukebox zijn:
http://www.lonelycatgames...ebox_symbian_lcg_2_18.zip

Je kan in deze speler de equalizer naar harte lust handmatig aanpassen.
Via mijn bleutooth headset (DS980) is de speler wel te besturen, maar de display geeft dan niet de juiste naam weer. Misschien dat dit in een latere update verholpen wordt.

Ik heb net alles geforward, (Wat me wel veel leek, die 2000 UDP poorten) Maar, niets werkend gekregen, ga zelfs nog even op zoek naar een oplossing, als het werkt horen jullie 't wel! :9

quote:
koen61 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:53:
Ik heb net alles geforward, (Wat me wel veel leek, die 2000 UDP poorten) Maar, niets werkend gekregen, ga zelfs nog even op zoek naar een oplossing, als het werkt horen jullie 't wel! :9
Wel forwarden naar het juiste ip adres van je telefoon he.

bij mijn linksys werkt het perfect

Hoe kom ik aan het ip van me telefoon? btw: leg dat gewoon even uit ik snap het niet :p

koen61 wijzigde dit bericht 07-02-2008 13:02 (39%)

Heeft iemand een goede video converter voor mn W960i? Ik heb dr al 20 gehad ofzo zie door bomen het bos niet meer, hij moet kunnen;
- liefst gratis (gecracked of niet:P)
- Subs in branden (als je ze eerst inbrandt gaat het later nie goed met naar 320*240 omzetten)
- naar het 320*240 fullscreen format van de tel kunnen converten
Dit blijkt een moeilijke combi :(

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Aan gecrackte software doen we hier niet op GoT, maar je zou eens in Video coderen voor je PMD: Tips en trucs kunnen kijken. Daar staan een aantal mogelijke oplossingen :)

Whahaha maar ik ben een jongeman van 14 mn ouders staan niet toe dingen te kopen via internet, dus ik zal wel moeten cracken, maar bedankt

XTRËËM|RåGË
Reg. datum: 25 april 2003

quote:
koen61 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:05:
Heeft iemand een goede video converter voor mn W960i? Ik heb dr al 20 gehad ofzo zie door bomen het bos niet meer, hij moet kunnen;
- liefst gratis (gecracked of niet:P)
- Subs in branden (als je ze eerst inbrandt gaat het later nie goed met naar 320*240 omzetten)
- naar het 320*240 fullscreen format van de tel kunnen converten
Dit blijkt een moeilijke combi :(
Moet je ff in de W950i topics kijken, volgens mij heet die M3 video converter maar dat weet ik niet zeker!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Reg. datum: 08 augustus 2007

youtube via wlan heb ik aan de praat gekregen. maar nu nog via telfort 3g onbeperkt bundel, of blokkerenn die stream???

quote:
bartehv schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:49:
youtube via wlan heb ik aan de praat gekregen. maar nu nog via telfort 3g onbeperkt bundel, of blokkerenn die stream???
Volgens mij moeten streams gewoon werken.

Maar bij mij werkt gprs helemaal niet. :/ Zodra ik mijn telefoon aan zet maakt hij contact met het GSM netwerk en het GPRS netwerk. Na enige tijd wordt de verbinding compleet verbroken en na de reconnect heb ik alleen nog maar beschikking over GSM.

Heb al contact gehad met de helpdesk van Telfort, maar ze weten nog niets van de W960i, omdat ie te nieuw is. Ze konden wel zien dat er een blokkade was i.v.m. verkeerde instellingen. Deze instellingen heb ik in het begin via de wizard ingesteld en toen heb ik ook via gprs kunnen internetten.

Daarna heb ik de instellingen via de SE website verstuurd, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

Iemand een idee?

Say what you want to say, BUT don't speak!

bartehv, wat heb jij allemaal gedaan om 't werkend te krijgen?

Reg. datum: 08 augustus 2007

heb de poorten van hierboven opengezet en toen kreeg ik wel stream te zien van youtube.
je kan wel een kortere reeks gebruiken zodat er minder poorten openstaan.
protocol: 554
UDP: 6970 - 7000
TCP: 7070
heb alleen deze gegevens gebruikt en toen werkte het.

heb ook veel problemen gehad met gprs mms 3g.
via de site kan ik niks op laten sturen omdat mijn nummer niet wordt herkend.
veel met de helpdesk gebeld. @ bamieater wat heb jij bij mobiel netwerk gsm/g3 of alleen g3??

en nog iets als ik speedtest doe zit ik op.(op laptop via usb verbonden)

34.6 KByte/sec
(=277 kbps)

9.2 KByte/sec
(=74 kbps)

moet dat niet iets meer zijn??

bartehv wijzigde dit bericht 07-02-2008 19:41 (15%)

Reg. datum: 05 januari 2002

Advies gevraagd! Ik wil mn T-Mobile Relax 150 abo verlengen voor 1 jaar. Géén PIT want daar maak ik toch geen gebruik van. Heb gebeld met de klantenservice en dan gaat het me ¤ 250,- kosten. Is dat het écht waard? Ik zit zó te twijfelen! Ik ben al jaren gewend aan SE en wil daar ook het liefst bij blijven.

Deze telefoon spreekt mij het meest aan omdat dit de enige walkmanphone is mét WLAN; daar ga ik dan weer wél veel gebruik van maken. Twijfels twijfels twijfels. Het geld heb ik wel, maar niet echt er voor over........any advise?

Ik heb nu trouwens al meer dan een jaar de w810i en die bevalt me uitstekend, alleen de verf gaat slijten en mn scherm zit vol krassen. Daarnaast mis ik dus de WLAN.

quote:
koen61 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:01:
Hoe kom ik aan het ip van me telefoon? btw: leg dat gewoon even uit ik snap het niet :p
als je verbinding hebt met je wlan druk je op het wlan icoon. (dus niet het wereldbolletje)

dan op instellingen en dan bij je netwerk op meer en daarna kies je IP adres...

en tata.... het ip adres van je phone

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
SanderWit schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:50:
Advies gevraagd! Ik wil mn T-Mobile Relax 150 abo verlengen voor 1 jaar. Géén PIT want daar maak ik toch geen gebruik van. Heb gebeld met de klantenservice en dan gaat het me ¤ 250,- kosten. Is dat het écht waard? Ik zit zó te twijfelen! Ik ben al jaren gewend aan SE en wil daar ook het liefst bij blijven.

Deze telefoon spreekt mij het meest aan omdat dit de enige walkmanphone is mét WLAN; daar ga ik dan weer wél veel gebruik van maken. Twijfels twijfels twijfels. Het geld heb ik wel, maar niet echt er voor over........any advise?

Ik heb nu trouwens al meer dan een jaar de w810i en die bevalt me uitstekend, alleen de verf gaat slijten en mn scherm zit vol krassen. Daarnaast mis ik dus de WLAN.
Ik heb ook een verlenging van 1 jaar gedaan, relax150, maar dan wel met PIT. Toen was de telefoon 200E (via gsmweb). Ook kwam ik van een W810i af. Het is wel even wennen om de telefoon te bedienen met het touchscreen, smsen is wat lastiger geworden in mijn optiek. Verder een supertelefoon!

Is er trouwens iemand die beeldbellen via tmobile voor elkaar heeft gekregen, of wordt dat niet ondersteund? (heb me er nog niet echt in verdiept moet ik toegeven, maar toch)

Reg. datum: 10 februari 2008

Sinds vrijdag ben ik ook in het bezit van de W960i, deze heb ik nagenoeg gratis gekregen bij een 1 jarige T-Mobile verlenging met 200 belminuten. Ja ik weet het is een superdeal... Maar was ook een eenmalige deal.

Ik ben er niet helemaal kapot van, mijn eerste keuze is ook eigenlijk de W890i, maar deze is er nog steeds niet. Voor de tussenliggende periode houd ik mijzelf bezig met de W960i.

Mijn vraag is; Waar is de Operabrowser op de telefoon? Ik kan hem nergens vinden. Ik heb een draadloze verbinding maar ik kan niet internetten.

Ohja, trouwens ik heb een simlock-vrije en logo-loze telefoon.

Reg. datum: 15 september 2004

quote:
Camronn schreef op zondag 10 februari 2008 @ 10:54:
Mijn vraag is; Waar is de Operabrowser op de telefoon? Ik kan hem nergens vinden. Ik heb een draadloze verbinding maar ik kan niet internetten.
KLIK

Leef, zolang je leeft...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: