Gathering of Tweakers

Quicksearch
Le Mans LMP2 winner 2008

quote:
Yohan schreef op donderdag 10 april 2008 @ 07:59:
UPC heeft vandaag vier nieuwe HDTV-abonnementen geďntroduceerd, in prijzen variëren van ¤ 13,00 t/m ¤ 22,00. Ook is de HD DVR Mediabox nu verkrijgbaar.

site upc
Volgens mij klopt die link niet ?
Reg. datum: 09 januari 2004

Jawel... je moet alleen nog een keer klikken ;)

Geen nieuwe zenders afaik? Ik ga upc eens bellen want ik wacht alweer een tijd op mijn hdtv decoder. Ik ga nu proberen onder die 70 euro installatie kosten uit te komen :+

100% No Soul Guaranteed

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

Klik op het tweede tabblad bovenaan. Dan krijg je de HD opties te zien.
Ik heb vorige week Starter DVR besteld en ben van plan n FullHD scherm te kopen maar om nou 10e per maand extra uit te geven puur voor Discovery en National Geographic gaat me iets te ver :| Ik ga pas over als er meer zenders in HD komen, dit schiet niet echt op.

edit: sowieso de term 'Digitale Kwaliteit' :| Zegt toch helemaal niks en dat weten ze :(

Cartman! wijzigde dit bericht 10-04-2008 09:42 (14%)

Nintendo DS Lite | Cyclo DS Evo, R4 DS, M3 DS Real, Supercard DS One, G6 DS Real, Acekard R.P.G., G6 Lite

Reg. datum: 09 januari 2004

Volgens mij kan je ook vragen om FIlm1 & Sport1 achterwege te laten. Het gaat mij puur om dat ik geen scart meer wil en dus een HD box wil met hdmi. Dit heb ik vorige week gevraagd en dat was geen probleem.

Tenminste ik heb al een royaal pakket met een scart box die verplaats ik naar de slaapkamer dat wordt dus in feitte de 2e upc box. De HD versie komt in de huiskamer te staan :)

100% No Soul Guaranteed

Le Mans LMP2 winner 2008

quote:
lowfi schreef op donderdag 10 april 2008 @ 08:42:

Geen nieuwe zenders afaik? Ik ga upc eens bellen want ik wacht alweer een tijd op mijn hdtv decoder. Ik ga nu proberen onder die 70 euro installatie kosten uit te komen :+
Ja, ik dacht dat het inderdaad om nieuwe HD-zenders ging, maar het zijn slechts verschillende abonnementen, welke in mijn ogen niet direct met de HD-kanalen te maken hebben.

Als ik lees dat Belgacom zo even 7 HD-kanalen introduceert, mag het hier in Nederland ook wel even uitgebreid gaan worden.

Ik heb overigens 2 weken geleden ook de HDTV-box icm Film1 & Sport1 genomen en betaal daar volgens mij ¤ 46,- p.m voor. Ik voel me genaaid. :(
Staan wel paar HD zenders later deze maand aan te komen volgens de berichten.. VoomHD, The History Channel HD. In het najaar MGMHD. En in later stadium kans op Eurosport HD en BBC HD.. van de zomer overigens sowieso publieke omroep met EK en Olympische Spelen in HD.

http://www.chelloo.com - Handy voor UPC gebruikers.

Reg. datum: 17 februari 2005

quote:
Wallie schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:29:
[...]

Alsof hij weet wat een media center is :+

Blijf me er aan storen... die hele houding van UPC. Op moment dat er concurrentie op de kabel komt, ben ik weg bij UPC, of ze nou het beste aanbod hebben of niet. Ik kijk momenteel ook mooi digitaal met een floppy-dtv in m'n mediacenter, super beeld! Genoten van de scherpte waar de GP van Australie in uit gezonden werd _/-\o_ Maar ja, voor hoe lang... :? Net 5 en nog wat zender zijn al verdwenen bij mij.

Ook dat ze bij UPC zelf meer weten over hoe en wat van het hele FTA gebeuren, maar dat niemand iets naar buiten durft/mag brengen. Bah :r
Uiteindelijk zal er een keertje concurrentie komen op de kabel, zie dit bericht
Alleen nemen die veranderingen veel tijd omdat UPC een grote speler is in deze markt en ze zich dit zorgvuldig opgebouwde imperiumpje niet zo 1-2-3 laat afnemen.

Zij weten ook drommels goed dat er dan en leegloop gaat plaatsvinden. Maar ze gaan hopelijk een keertje voor de bijl, want het is belachelijk dat ik niet voor bv Casema kan kiezen als ik dat wil..

Get Firefox
Reg. datum: 09 januari 2002

Valt het niemand op dat de mediabox 's nachts een eigen leven leidt? Gaat aan en uit, pijltjes in beeld, zoemen. Het doet me denken aan dat tv kastje waarmee the Riddler in Batman probeert mensen te hypnotiseren.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/b/b0/Riddler-carrey.jpg/150px-Riddler-carrey.jpg

quote:
lowfi schreef op donderdag 10 april 2008 @ 08:42:

Dat gaat je lukken... Bij het bestellen via internet krijg je te zien dat er geen installatiekosten in rekening worden gebracht.

quote:
NiZNO schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 19:28:
Valt het niemand op dat de mediabox 's nachts een eigen leven leidt? Gaat aan en uit, pijltjes in beeld, zoemen. Het doet me denken aan dat tv kastje waarmee the Riddler in Batman probeert mensen te hypnotiseren.

[afbeelding]
Toen wij een tijdje terug digitale TV hadden van UPC, toen was dat 's nachts ook altijd zo, jammer alleen dat er dan geen of een beperkt signaal was en ik niet kon kijken waarnaar ik wilde kijken. Dat kon alleen overdag. Maar overdag slaap ik :p Ik ben een nachtmens.

Reg. datum: 30 maart 2008

Naar mijn idee zijn ze helemaal van de pot gerukt bij UPC. ¤10 meer betalen voor een HDMI aansluiting en twee HD kanalen die ik toch niet kijk, dat is 50% extra voor het beeld wat een digitale decoder wat mij betreft standaard moet kunnen leveren. UPC denkt daar mee weg te komen, want ze zijn practisch monopolist. Het is dat ik nog een paar maanden aan UPC vast zit m.b.t. mijn internet abonnement, anders was in meteen gaan shoppen voor een satelliet schotel met HD decoder.

I have no idea...

Mijn Pace-box heeft sinds gisteren kuren.

Nadat ik gisteren thuis kwam en de tv en Pace-box aan deed, waren de informatie-balken ineens weer voorzien van het oude uiterlijk samen met rechts de letters UPC ipv het nieuwe logo.

Nadat de box 5 minuten aan is geweest, sloeg ie uit. De klok was verdwenen en niet veel later begonnen de rode, oranje en groene lampjes ff gezamelijk te branden. Hierna sloeg ie weer uit met enkel een rood lampje wat blijft branden; de klok is nog steeds niet aanwezig. Dit hele proces herhaalt zich de hele tijd. Soms met wat langere tussenpozen.

Sindsdien heb ik niet meer digitaal kunnen kijken.

Is dit een fout van de box zelf of zit UCP weer te klooien ofzo?

Volgens een bericht op Chello Underground (geen zin om het op te zoeken) is de nieuwe software voor de Pace teruggedraaid wegens problemen, vandaar de oude informatiebalk. :)

Wat betreft je huidige probleem: het ziet ernaar uit dat je Mediabox flink is vastgelopen. Wat je eventueel zou kunnen doen is je Mediabox de hele nacht van de stroom afhalen, dat wil weleens helpen. Zoniet: helpdesk bellen, hoogstwaarschijnlijk zal dan een monteur langskomen om je Mediabox te vervangen.

quote:
sylvesterrr schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 20:40:
Volgens een bericht op Chello Underground (geen zin om het op te zoeken) is de nieuwe software voor de Pace teruggedraaid wegens problemen, vandaar de oude informatiebalk. :)

Wat betreft je huidige probleem: het ziet ernaar uit dat je Mediabox flink is vastgelopen. Wat je eventueel zou kunnen doen is je Mediabox de hele nacht van de stroom afhalen, dat wil weleens helpen. Zoniet: helpdesk bellen, hoogstwaarschijnlijk zal dan een monteur langskomen om je Mediabox te vervangen.
Of kijken wat ie doet als je hem een update pusht doormiddel van de knoppen combinatie! ;)

I have no idea...

quote:
dennus2006 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 20:41:
[...]

Of kijken wat ie doet als je hem een update pusht doormiddel van de knoppen combinatie! ;)
Dat heb ik geprobeerd. (stekker eruit, pijltje naar links ingedrukt houden terwijl je de stekker er weer in doet)

Dan krijg je het update process-venster te zien, maar dan gebeurt er niks meer. Dat statusbalkje loopt niet door en het rode lampje blijft knipperen. Na een tijdje krijg ik een volledig gekleurd beeld te zien zonder tekst enzo. Het gekleurde beeld heeft iedere keer na het proberen te updaten een andere kleur.

Ik heb de helpdesk gebeld en die denkt dat de box overleden is. Maandag a.s komt er een monteur langs.

Dit het ik met de Pace ook vaak gehad, dit komt omdat de tuner vastgelopen is, wat helpt athans bij mij is 30sec van stroom afhalen, daarna als je in het menu kan komen weer factory default kiezen na het herstarten en zenders gezocht tehebben handmatig update geven.
dus zodra de 3 kleuren lampjes gaan branden peiltje naar links indukken.

Dit heeft bij mij elke keer geholpen.
quote:
MelvinB schreef op zondag 13 april 2008 @ 10:35:
[...]
Dan krijg je het update process-venster te zien, maar dan gebeurt er niks meer. Dat statusbalkje loopt niet door en het rode lampje blijft knipperen. Na een tijdje krijg ik een volledig gekleurd beeld te zien zonder tekst enzo. Het gekleurde beeld heeft iedere keer na het proberen te updaten een andere kleur.
Dit komt dus omdat de tuner hangt iod. dus kan i de update ook niet binnen halen(zelf vaak genoeg gehad)

devil-strike wijzigde dit bericht 13-04-2008 10:45 (41%)

Amd opteron 165 + msi NX7900GTO @ GTX 512MB+ 2048MB DualChannel DDR Pc3200 + Zalman 7000cu 1 Casefan @ 2300RPM

I have no idea...

quote:
devil-strike schreef op zondag 13 april 2008 @ 10:41:
Dit het ik met de Pace ook vaak gehad, dit komt omdat de tuner vastgelopen is, wat helpt athans bij mij is 30sec van stroom afhalen, daarna als je in het menu kan komen weer factory default kiezen na het herstarten en zenders gezocht tehebben handmatig update geven.
dus zodra de 3 kleuren lampjes gaan branden peiltje naar links indukken.

Dit heeft bij mij elke keer geholpen.

[...]

Dit komt dus omdat de tuner hangt iod. dus kan i de update ook niet binnen halen(zelf vaak genoeg gehad)
Ik kom niet eens in het menu. :|

quote:
MelvinB schreef op zondag 13 april 2008 @ 11:23:
[...]

Ik kom niet eens in het menu. :|
Ook niet als je hem 30sec van stroom afhaalt, dus eerst 30sec van stroom af daarna stroom erop en zodra 3lampjes gaan branden peiltje naar links indrukken.

Amd opteron 165 + msi NX7900GTO @ GTX 512MB+ 2048MB DualChannel DDR Pc3200 + Zalman 7000cu 1 Casefan @ 2300RPM

I have no idea...

quote:
devil-strike schreef op zondag 13 april 2008 @ 11:33:
[...]

Ook niet als je hem 30sec van stroom afhaalt, dus eerst 30sec van stroom af daarna stroom erop en zodra 3lampjes gaan branden peiltje naar links indrukken.
Nee, dan gaat ie meteen naar het update-process.

Hierna blijft het rode lampje de hele tijd knipperen.

Reg. datum: 14 november 2007

quote:
Evil Hobbit schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:15:
[...]Balkenende woont in UPC gebied...
Balkie woont in Capelle aan den IJssel en dat is nog altijd Casema gebied.

Handig, dat internet via de mediabox (via de ethernetpoort op de achterkant) _/-\o_ want mijn ADSL verbinding is kapot hier.

Nu kan ik alsnog mijn schooldocumenten binnenhalen. :z

Gewoon een normale ethernetkabel tussen mediabox en pc en klaar is kees. (dus geen crosscable).

Twisted Pairs

quote:
W00fer schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:42:
Handig, dat internet via de mediabox (via de ethernetpoort op de achterkant) _/-\o_ want mijn ADSL verbinding is kapot hier.

Nu kan ik alsnog mijn schooldocumenten binnenhalen. :z

Gewoon een normale ethernetkabel tussen mediabox en pc en klaar is kees. (dus geen crosscable).
wat is de snelheid?

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

quote:
Ron-ner schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:35:
[...]

Balkie woont in Capelle aan den IJssel en dat is nog altijd Casema gebied.
Je reageert een beetje laat :P

Heeft iemand de HD DVR al thuisstaan? Ben wel benieuwd naar wat ervaringen :)

I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]

quote:
NiZNO schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:10:
[...]

Klopt dit, ik vind er nergens wat over terug?
Is al eerder in dit topic genoemd.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws