quote:
Welk zinnetje op de website wekt die indruk dan? Want dat zie ik nergens staan.
quote:
Uhmmie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:31:
[...]
Ik kan zowiezo vrij weinig terug vinden op de website van upc... Op de ene plaats hebben ze 10 verschillende pakketten.. En vervolgens staan er maar 4.. Ik volg het echt allemaal niet en die website is zo onduidelijk als de pest..
Oh, ik vind het juist heel duidelijk, maar misschien komt dat doordat ik de site gewend ben. Vanaf de de voorpagina heb je de keuze om losse produkten te bekijken, of om pakketten te bekijken. Als je bijvoorbeeld meteen naar internet gaat, zie je de losse internetprodukten. Als je naar telefonie gaat, zie je de drie beschikbare telefonieprodukten. Bij televisie worden de dtv-produkten uit de doeken gedaan. (Je kunt bij televisie het beste naar 'abonnementenoverzicht' gaan.)
Echter als je (zoals de meeste mensen) meerdere produkten tegelijk wilt, kun je bovenin op 'totaalpakketten' klikken. Daar kies je of je alleen internetten en bellen wilt nemen, of dat je ook dtv erbij wilt hebben. Indien je dat laatste kiest, dus ook dtv erbij, dan kom je bij de 3-voor-2 abonnementen uit. En dit kan misschien wat verwarrend zijn: bij die 3-voor-2 produkten staan internetabonnementen die niet bij de losse internetabonnementen staan. Dat klopt, die kun je alleen bij 3-voor-2 krijgen.
Als je 3 produkten wilt hoef je het niet beslist op die manier te doen; je mag ook voor een internetten/bellen abonnement gaan en een los abonnement voor dtv afsluiten, of zelfs alle produkten los van elkaar kiezen, maar dat is niet handig.
Hoeveel produkten zijn er nou in totaal? Even een overzichtje:
Analoge Televisie:
In de meeste gemeentes kost dit 16,37.
Digitale Televisie:
* starter: 4 euro
* royaal: 9 euro
* starter met dvr: 9 euro
* royaal met dvr: 13 euro
* bovenstaande 4 zijn er ook met HD mediabox, in totaal dus 8 opties. Die prijzen liggen voor alle abonnenten precies 9 euro hoger.
* totaal (royaal met dvr, en HD, en film1, sport1, private spice, hustler): 49 euro (zou anders 13 + 9 + 19,99 + 22,50 = 64,49 zijn)
Internet:
* starter: 15 euro (384 kB/128 kB)
* easy: 24 euro (1,5 Mb/256 kB)
* light: 34 euro (3 Mb/1 Mb)
* power: 40 euro (6 Mb/1,5 Mb)
* extreme: 60 euro (24 Mb/2.5 Mb)
* 10 mbit: 30 euro (10 Mb/1,5 Mb) (alleen bij 3-voor-2)
* 16 mbit: 40 euro (16 Mb/2 Mb) (alleen bij 3-voor-2)
* 24 mbit: 50 euro (24 Mb/2,5 Mb) (alleen bij 3-voor-2)
Telefonie:
* standaard: 9 euro (gewoon gesprekskosten)
* avond & weekend: 12 euro ('s avonds en in het weekend gratis bellen naar vaste nrs in heel NL)
* onbeperkt: 15 euro (altijd gratis bellen naar alle vaste nummers in heel NL)
Het hangt dus van je gemiddelde maandelijkse gesprekkosten naar vaste nummers af, welk abonnement het beste bij je past. Overigens bel je met alle 3 abonnementen altijd al gratis met andere UPC abonnees.
quote:
Momenteel heb ik alleen standaard tv + internet bij upc.. Waar ik heen wil is een compleet packet van internet (24Mbit), telefonie (onbeperkt gratis) en HDTV pakket incl. Film1 en Baby TV (of misschien wel het Totaal pakket met alle zenders, maar daar kan ik zo weinig over terug vinden

).
Vanaf de voorpagina naar totaalpakketten en dan naar "internet + bellen + digitale tv". Daar staat nog geen HD bij, dat komt nog.
quote:
Zowiezo kan ik bij die 3 voor2 aanbieding niks terug vinden over hoe ik een beter tv pakket neem

Wat bedoel je precies?
quote:
Misschien is het nu mogelijk om HD te nemen in zo'n 3-voor-2 pakket. Heb een halve week niet gewerkt, zal vanavond eens kijken.
Bergen wijzigde dit bericht 13-05-2008 15:45 (5%)