Reg. datum: 03 december 2007
Spank your inner muppet! | Geschiedenis van GoT
Je weet dat de O2 een schermformaat van 4,3" heeft? Daarmee wordt ie toch wel een slagje groter dan de D2.quote:Cyphax schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:44:
Is ook wel iets om mee te nemen inderdaad. Ik ga even in de gaten houden wat de prijzen gaan zijn. Het grootste voordeel van die O2 is zo te zien het uiterlijk. Ik vind de zwarte D2's niet echt mooi, de witte weer wel maar die is er niet in 16GB om de een of andere onverklaarbare reden.
Ja laropo wees me er ook al op.quote:RoD schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:11:
[...]
Je weet dat de O2 een schermformaat van 4,3" heeft? Daarmee wordt ie toch wel een slagje groter dan de D2.
Op zich geen ramp, ik ben niet van plan zo'n ding te gebruiken als player die je effe in je zak steekt, als ie wat groter is mag dat natuurlijk ook wel.
Ik ga ze gewoon naast elkaar zetten als de specs helemaal volledig zijn, en er een prijs is. Als de D2 significant goedkoper is ga ik daar toch voor denk ik, omdat ie behoorlijk goed bij wat ik ervan wil aansluit.
Ik zal eens kijken of ik tijd kan vinden om een topicje of wat aan te maken, tenzij iemand anders plannen heeft en me voor is.
Reg. datum: 01 september 2008
Tenzij je het echt graag wilt..
Ben nu nog een beetje met de equalizer aan het spelen en dat zal ik nog wel langer blijven doen, ook i.c.m. BBE en Mach3Bass.
Hoeveel mensen gebruiken een aparte amplifier? Ik zat er zelf ook nog over te denken er die ook eentje bij te kopen. (C&C Box+).
QX6850 | Abit IP35pro | OCZ DDR2-800 4gb Reaper | Leadtek 8800GTX | WD Raptor 74GB | Cosmos S | CM Real Power M700 | 1x CM Aerogate 3 | Z600 (ES)
Verder een nike-philips duro koptelefoon gekocht voor tijdens het hardlopen
One day the world will be ready for u and wonder how they didn't see - E
Een amp(je) zou ik niet doen!!..kwaliteit van de D2 is goed genoeg. Plus het volume is een gevaar voor je gehoor. heb zelf een Cmoy versterkertje maar doe er niks mee...quote:Knud Gosens schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:37:
Heb net de iAudio D2 een paar in huis en hij bevalt me erg goed. Je kan er echt zoveel mee tweaken
Ben nu nog een beetje met de equalizer aan het spelen en dat zal ik nog wel langer blijven doen, ook i.c.m. BBE en Mach3Bass.
Hoeveel mensen gebruiken een aparte amplifier? Ik zat er zelf ook nog over te denken er die ook eentje bij te kopen. (C&C Box+).
Tubes....It's what make music music!
Daar heb ik dus echt nooit last van gehad... en ik heb beiden vrijwel dagelijks in mijn broekzak zitten (al een jaar lang).quote:_Rayman_ schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:45:
Pas wel op met het hoesje van Cowon. Dat magneetjes, heeft mij al enkele bankpasje gekost. Op den duur heb ik het lipje met het magneetje erin maar af geknipt. Nu geen kapotte bankpasjes meer.
Heb jij je bankpasje los in je broekzak?
Misschien tijd voor een hoesje voor je bankpasjes?quote:laropo schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:33:
[...]
Daar heb ik dus echt nooit last van gehad... en ik heb beiden vrijwel dagelijks in mijn broekzak zitten (al een jaar lang).
Heb jij je bankpasje los in je broekzak?
(met magneetjes ...)
Ik heb ook een lederen hoesje + magneetsluiting.
Nooit geen problemen mee gehad.
Ik denk dat je eerder een probleem met je pasjes hebt. Slechte kwaliteit.
Er zijn banken die niet zulke geweldige pasjes hebben. Dat is bekend.
Lees de draad voordat je blaat!
Reg. datum: 20 september 2006
Na een heel groot deel van dit topic door gelezen te hebben, samen met de topic van de Samsung YP-P2 ben ik al heel wat opgeschoten. Nu is de Cowon iAudo D2 wel goedkoper dan de Samsung.
Na de Pricewatch geraadpleegd te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat de 8GB net zo duur is als de 4 GB (Bij mp3shop 4 gb voor 140 euro en bij Bol.com 8 gb voor 140 Euro). Bij Mp3spelers.nl krijg je een 4 gb voor ¤138 i.c.m. een beschermhoesje. Dit lijkt me best goedkoop aangezien je een Ipod (4GB) hebt voor ¤130 ongeveer, maar nu krijg je nu een beschermhoes en een touchscreen en 2x zoveel geheugen!
Nu vraag ik mij af, wat kan je het beste doen? Een 8 GB kopen of een 4 GB (met hoesje, lijkt me imo een mooie oplossing om je speler mooi te houden) of toch een 4 GB met een losse screenprotector?
Infinitytron wijzigde dit bericht 04-09-2008 12:59 (7%)
Hattrickteam = Vincitore Kickers (362001), IX.1741
Maar met zo'n hoesje erom, dan werkt de touchscreen nog wel goed toch? Iemand die hier wat (meer) over kan vertellen?
/edit: Misschien dat ik vandaag wel even wat in de stad ga neuzen op zoek naar deze speler en eventueel nog de Samsung Yp-P2. Ben bijna jarig, dus is wel een mooi cadeau om (deels) te krijgen
/edit 2: Ja, dat is inderdaad een hele goede keuze van Cowon geweest voor deze PMP vind ik persoonlijk! De Samsung YP-P2, waar eerst mijn voorkeur naar uit was, heeft dit niet en dan zit je vast aan de GB's. Daarentegen gebruikt de D2 een SD slot, en die kaartjes zijn ook niet meer zo gek duur
Infinitytron wijzigde dit bericht 04-09-2008 14:06 (37%)
Beschermhoes is hoogst aanbevolen, zeker als hij niks extra's kost. Het breken van je scherm is niet gedekt door de garantie en gaat je minimaal 90 euro kosten. En een gebroken scherm is toch echt een issue dat regelmatig voor komt op iAudiophile. Ik raad een carrying-case iedereen aan.
Samsung vs Cowon.. tja het ligt aan wat je wilt, maar als de D2 zelfs goedkoper is, zou voor mij de keuze nog makkelijk gemaakt zijn. De D2 is in mijn ogen toch op vrijwel alle (voor een mp3speler belangrijke) vlakken beter dan de P2.
De touchscreen van de D2 kan ik in een woord omschrijven: perfect.
8GB met kaartjes is nog leukerquote:Cyphax schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:04:
Je kunt trouwens ook rekening houden met de cardreader van de D2. Als je nu zat hebt aan 4GB, maar later wat meer nodig hebt, steek je er gewoon een kaartje in.
ALL GLORY TO THE HYPNO TOAD
Ik ben vanmiddag even bij de Mediamarkt geweest en heb de D2 even uitgeprobeerd samen met de Samsung YP-P2. De D2 vond ik stukken beter met het scherm (reageerde wel beter dan de Samsung en de kleuren zien er ook mooi uit). Daarnaast is de D2 klein! Ik had hem veel groter voorgesteld door de foto's (weer een meevallerquote:laropo schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:36:
Ik zal 't kort houden.
Beschermhoes is hoogst aanbevolen, zeker als hij niks extra's kost. Het breken van je scherm is niet gedekt door de garantie en gaat je minimaal 90 euro kosten. En een gebroken scherm is toch echt een issue dat regelmatig voor komt op iAudiophile. Ik raad een carrying-case iedereen aan.
Samsung vs Cowon.. tja het ligt aan wat je wilt, maar als de D2 zelfs goedkoper is, zou voor mij de keuze nog makkelijk gemaakt zijn. De D2 is in mijn ogen toch op vrijwel alle (voor een mp3speler belangrijke) vlakken beter dan de P2.
De touchscreen van de D2 kan ik in een woord omschrijven: perfect.
Wat wel jammer is bij de Mediamarkt is dat de 8 GB ¤169 kost en de 4 GB ¤149. Als je deze via Inet zou bestellen dan scheelt het je óf ¤30 voor de 8 GB óf ¤35 voor de 4 GB (¤10 korting en ¤25 voor de beschermhoes).
edit:
Je kunt even bij de Mediamarkt kijken, daar ben ik vanmiddag dus ook geweest en die heeft zowel de D2 als de P2!quote:X-Fi schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:34:
Okee, het gaat nu echt wel tussen de iAudio D2 ofwel de Samung YP P2 8GB. Iemand argumenten waarom voor de D2 te kiezen? De Samsung heb ik al eens bekeken in de Mediamarkt, en deze staat me wel aan. De D2 kan ik echter nergens vinden. Kan iemand we een winkel in Belgie (liefst Limburg) aanwijzen die de D2 heeft liggen, zodat ik hem eens int echt kan zien? Dan kan ik mijn keuze maken...
edit 2: Zijn er verder nog zaken die de Cowon D2 verkopen (in Groningen evt.), met uitsluiting van de Mediamarkt? Ook heb ik al gekeken op de websites van Expert, Dixons, Kijkshop en Dynabyte
Infinitytron wijzigde dit bericht 04-09-2008 21:07 (24%)
Okee, bedankt.quote:silitek schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:38:
[...]
Een amp(je) zou ik niet doen!!..kwaliteit van de D2 is goed genoeg. Plus het volume is een gevaar voor je gehoor. heb zelf een Cmoy versterkertje maar doe er niks mee...
Maar, als je een degelijke amplifier gebruikt, wordt het geluid dan ook niet wat "voller"
Heb hem nu een klein weekje in gebruik en de D2 bevalt erg goed. Zou hem ook iedereen aanraden die een goede mp3/ogg speler wilt hebben
QX6850 | Abit IP35pro | OCZ DDR2-800 4gb Reaper | Leadtek 8800GTX | WD Raptor 74GB | Cosmos S | CM Real Power M700 | 1x CM Aerogate 3 | Z600 (ES)
Je zou bij de Saturn kunnen kijken in Groningen. Voor de rest is er jammer genoeg weinig op mobiel afspeelgebied wat er in Groningen uberhaupt is. Maar ik zelf heb hem besteld bij bol.com en ik weet dat MP3shhop hem ook heeft. Dus wat dat betreft laten die genoeg ruimte over om hem te bestellen daar via Internetquote:Infinitytron schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:53:
[...]
Ik ben vanmiddag even bij de Mediamarkt geweest en heb de D2 even uitgeprobeerd samen met de Samsung YP-P2. De D2 vond ik stukken beter met het scherm (reageerde wel beter dan de Samsung en de kleuren zien er ook mooi uit). Daarnaast is de D2 klein! Ik had hem veel groter voorgesteld door de foto's (weer een meevaller).
Wat wel jammer is bij de Mediamarkt is dat de 8 GB ¤169 kost en de 4 GB ¤149. Als je deze via Inet zou bestellen dan scheelt het je óf ¤30 voor de 8 GB óf ¤35 voor de 4 GB (¤10 korting en ¤25 voor de beschermhoes).
edit:
[...]
Je kunt even bij de Mediamarkt kijken, daar ben ik vanmiddag dus ook geweest en die heeft zowel de D2 als de P2!
edit 2: Zijn er verder nog zaken die de Cowon D2 verkopen (in Groningen evt.), met uitsluiting van de Mediamarkt? Ook heb ik al gekeken op de websites van Expert, Dixons, Kijkshop en Dynabyte
Wacht maar totdat je FLAC gaat gebruikenquote:Knud Gosens schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:18:
[...]
Okee, bedankt.
Maar, als je een degelijke amplifier gebruikt, wordt het geluid dan ook niet wat "voller"
Heb hem nu een klein weekje in gebruik en de D2 bevalt erg goed. Zou hem ook iedereen aanraden die een goede mp3/ogg speler wilt hebben
Ja, Saturn is net zoals Mediamarkt met wel redelijk hetzelfde assortiment/prijs gok ik. Als ik hem neem dna is het wel via Internet met die mooie draaghoes gratisquote:Touchdomex schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:25:
[...]
Je zou bij de Saturn kunnen kijken in Groningen. Voor de rest is er jammer genoeg weinig op mobiel afspeelgebied wat er in Groningen uberhaupt is. Maar ik zelf heb hem besteld bij bol.com en ik weet dat MP3shhop hem ook heeft. Dus wat dat betreft laten die genoeg ruimte over om hem te bestellen daar via Internet
Ja dat klopt wel met de Saturn. De aanbieding zijn over het algemeen zelfs hetzelfdequote:Infinitytron schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 17:36:
[...]
Ja, Saturn is net zoals Mediamarkt met wel redelijk hetzelfde assortiment/prijs gok ik. Als ik hem neem dna is het wel via Internet met die mooie draaghoes gratis
Maar ik zou zelf als je zeker weet dat je hem gaat kopen gewoon kijken naar het pakket wat je zelf graag wilt. Als daar een hoesje bij zit dan is dat alleen maar mooi meegenomen