[Flash] Het iAudio D2 ervaringentopic
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Reageer Nieuw TopicDat laatste stukje kun je er wel af laten slijten. Gaat redelijk snel weg als het normale inkt is. Glassex doet niet meer dan het spul wat ik gebruik. Het enige voordeel ervan is het handzame kleine flesje( en de dure prijs...quote:-Theanimal- schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:28:
Ik had geen brilglazenreiniger bij de hand, dus heb ik het maar geprobeerd met glassex(reinigt ook glazen) en dat werkte redelijk goed. Heb nog een klein vlekje over aan de bovenkant, dus dat wordt volgende week nog even van de brilglazenreiniger halen
Psst Psst Huiskopen?
Lekker antwoordquote:kepler schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 20:49:
ik heb gevraagd hoe je dan foto's kan overzetten van je SD-kaart naar de media-speler en dit krijg ik als antwoord:
[...]
Verder heb je geen optie om files te bewerken op de D2, enkel verwijderen.
Verplaatsen tussen interne en externe geheugen behoort dus niet tot de mogelijkheden.
Waarom werken troubleshooters nooit -_-
Reg. datum: 25 februari 2005
De aflevering loopt gewoon goed, alleen het geluid loopt niet synchroon. Iemand hier een oplossing voor?
Voor de rest is het een super apparaat! Kopiëren naar het music mapje en klaar is de D2
En lees de TS daar staat je antwoord.quote:Roodey schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:49:
Ik heb sinds vrijdag ook de D2 mogen ontvangen. Ik heb een South Park aflevering geconvert en op de D2 gezet. Nou doet zich het volgende voor:
De aflevering loopt gewoon goed, alleen het geluid loopt niet synchroon. Iemand hier een oplossing voor?
Voor de rest is het een super apparaat! Kopiëren naar het music mapje en klaar is de D2
Music was my first love and it will be my last
Reg. datum: 03 december 2007
En zoek op het forum van www.iaudiophile.net naar iLove. iAudiophile is sowieso een must om te kennen voor iedere Cowon gebruiker.quote:Roodey schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:49:
Ik heb sinds vrijdag ook de D2 mogen ontvangen. Ik heb een South Park aflevering geconvert en op de D2 gezet. Nou doet zich het volgende voor:
Dit ligt niet aan de speler, maar aan de converter.
Reg. datum: 25 februari 2005
Hartelijk dank!
Reg. datum: 20 februari 2005
Hoi,quote:HoppyF schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:14:
[...]
Idd.
Ik zag dat de prijs vandaag bij een bekende Nederlandse webshop onder de ¤ 200 was gedaald. Tijdelijke aanbieding weliswaar maar zeker geen slechte prijs voor een 16 GB D2.
En daarbij ook nog een 2 GB SD kaartje dus totaal 18 GB.
Een jaar geleden betaalde ik nog meer voor mijn 4 GB D2 speler. Ik klaag daar niet over want dat is een normale marktontwikkeling.
Alles op dit gebied wordt goedkoper of je krijgt meer GB's voor hetzelfde geld.
Ik heb overigens ook wat Voice opnames gemaakt met de ingebouwde microfoon van de D2. Klinkt ook best prima. Ik had deze functie nog niet eerder gebruikt maar het werkt lekker.
zou je mij misschien kunnen vertellen welke nederlandse webshop dit is? Ik kan geen winkel in NL vinden die de 16GB versie al verkoopt? Ik ben van plan de speler deze week aan te schaffen...
alvast bedankt,
Gr
www.mp3spelers.nlquote:Kontvlees schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 03:22:
[...]
Hoi,
zou je mij misschien kunnen vertellen welke nederlandse webshop dit is? Ik kan geen winkel in NL vinden die de 16GB versie al verkoopt? Ik ben van plan de speler deze week aan te schaffen...
alvast bedankt,
Gr
Door een nr van Maaike lijkt het... Eens testen of mijn theorietje klopt.
Jep, bleek 30sec "niks" na 't nummer te komen en dat vond de D2 niet zo leuk
DBpowerAmp had er ook moeite mee, die had wel even tijd nodig om 't nummer om te zetten en daarbij de "void" weg te halen.
edit:
Als ik vanavond thuis ben eens kijken of ik nog garantie heb op de D2. Accuduur gaat hard achteruit merk ik...
Raven wijzigde dit bericht 03-06-2008 18:47 (68%)
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Marion2U
Ik had namelijk mijn x5l ook laten importen maar die garantie heb ik nooit hoeven gebruiken.
En ik lees allemaal dingen over de d2 waarvan de kans hoger ligt dat ik de garantie weleens moet gebruiken.
realityalways start as a dream
Over het algemeen is het zo dat je garantie verzorgd wordt door de winkel waar je deze gekocht hebt. Bedrijven zijn namelijk niet zo blij met import omdat ze daar vaak geld mee mis lopen. Er zijn bedrijven die hier niet moeilijk over doen en je dus bij hen direct terecht kan ondanks import of niet. Maar dit moet je bij Cowon zelf navragen.quote:DFC-Neo schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:03:
Hi, mijn x5l is vervanging toe na drie trouwe jaren. Ik wil mss de d2 16gb importen. Ik wil weten hoe het dan met de garantie van 1 jaar zit.
Ik had namelijk mijn x5l ook laten importen maar die garantie heb ik nooit hoeven gebruiken.
En ik lees allemaal dingen over de d2 waarvan de kans hoger ligt dat ik de garantie weleens moet gebruiken.
Music was my first love and it will be my last
realityalways start as a dream
laropo wijzigde dit bericht 09-06-2008 13:57 (5%)
Reg. datum: 28 juli 2007
Ik ben ook van plan om een D2 aan te schaffen, vooral vanwege de schijnbaar voortreffelijke geluidskwaliteit en de mogelijkheid om SD kaartjes te gebruiken.
Vraagje : kan je gewoon files kopieren van je sd-kaart naar het intern geheugen en omgekeerd ?
Zou in mijn geval handig kunnen zijn omdat ik een fototoestel en een gps heb die met sd-kaartjes werken en zodoende in noodgevallen geheugen kan vrijmaken op mijn sd-kaartje.
Nu nog beslissen of ik de 4 GB of 8 Gb neem (verschil = 30 EUR).
Dat staat notabene in de post net boven die van jou...quote:LucHofmans schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:51:
Vraagje : kan je gewoon files kopieren van je sd-kaart naar het intern geheugen en omgekeerd ?
Zou in mijn geval handig kunnen zijn omdat ik een fototoestel en een gps heb die met sd-kaartjes werken en zodoende in noodgevallen geheugen kan vrijmaken op mijn sd-kaartje.
Spank your inner muppet! | Geschiedenis van GoT
Reg. datum: 28 juli 2007
Sorry, niet goed gekeken.quote:Cyphax schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:55:
[...]
Dat staat notabene in de post net boven die van jou...
Ik veronderstel dat het antwoord op mijn vraag dus "nee" is.
"on-the-go kunnen er geen gegevens uitgewisseld worden tussen de D2 en de SD(HC) kaart"
Op zich zou het een leuke uitbreiding zijn voor een volgende firmware-update, als het technisch te doen is.
Dat het mogelijk is weet ik niet zeker, maar voor een krachtig apparaat als de D2 moet dat geen probleem zijn lijkt mij.
En als Cowon het niet gaat doen, dan kunnen we iig nog Rockbox gebruiken..... over xx(x) maanden.
Ik zie mezelf in de nabije toekomst nog wel een iAudio aanschaffen, alleen dan wil ik 'm eigenlijk wel heel graag in het wit, en 16GB. En die lijkt er niet te zijn, hopelijk komt dat dus nog.
Goddank trouwens dat er een Rockbox-implementatie in ontwikkeling is voor de D2. Het was een hele voorname reden voor mij om voor deze speler te kiezen.
Er is wel een 16GB versie dacht ik. Volgens mij kon je die op mp3spelers.nl bestellen. Laat maar zitten, dat is een zwarte versiequote:Cyphax schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:48:
Da's wel een nette review, thanks.
Ik zie mezelf in de nabije toekomst nog wel een iAudio aanschaffen, alleen dan wil ik 'm eigenlijk wel heel graag in het wit, en 16GB. En die lijkt er niet te zijn, hopelijk komt dat dus nog.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last