Reg. datum: 03 december 2007
[Flash] Het iAudio D2 ervaringentopic
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 168
Reg. datum: 08 februari 2007
Reg. datum: 08 februari 2007
Ik heb firm 2.51 erop gezet. Hoera een stuk of 20 games opgezet wat getest alles speelt. Eindelijk ook door hoe je het makkelijkst muziek kan overzetten. Nu nog effe proberen wat ebooks.
Precies, en de "bottleneck" die sommige potentiele kopers zien is hiermee ook uit de weg geruimd. Tenzij de eerste 32 GB op gaan duiken, dit is echter een komen en gaan, de techniek staat immers niet stil.quote:laropo schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:10:
Wauw, dat is een fantastische prijs voor een 16GB D2 in Europa!
Ps @ Katsunami, daarom had ik ook al aangegeven:
[...]
Veel belangrijker is dat je NU van goede muziek kunt genieten ipv lang te wachten tot er een MP3 speler op de markt komt met een nog grotere capaciteit.
De uitbreidmogelijkheid is echter wel iets om bij de koop te overwegen.
Een SD kaartje erbij zetten is zo gebeurd.
Lees de draad voordat je blaat!
Plus die SD(HC) kaart hoef je niet elke keer opnieuw op te vullen.
Idd.quote:laropo schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:37:
Plus die SD(HC) kaart hoef je niet elke keer opnieuw op te vullen.
Ik zag dat de prijs vandaag bij een bekende Nederlandse webshop onder de ¤ 200 was gedaald. Tijdelijke aanbieding weliswaar maar zeker geen slechte prijs voor een 16 GB D2.
En daarbij ook nog een 2 GB SD kaartje dus totaal 18 GB.
Een jaar geleden betaalde ik nog meer voor mijn 4 GB D2 speler. Ik klaag daar niet over want dat is een normale marktontwikkeling.
Alles op dit gebied wordt goedkoper of je krijgt meer GB's voor hetzelfde geld.
Ik heb overigens ook wat Voice opnames gemaakt met de ingebouwde microfoon van de D2. Klinkt ook best prima. Ik had deze functie nog niet eerder gebruikt maar het werkt lekker.
HoppyF wijzigde dit bericht 12-05-2008 22:15 (12%)
Lees de draad voordat je blaat!
Heeft iemand geprobeerd de rockbox-firmware met de D2?
(zie http://forums.rockbox.org/index.php?topic=10164.360)
(zie http://forums.rockbox.org/index.php?topic=10164.360)
miranon wijzigde dit bericht 13-05-2008 12:47 (35%)
Nee, maar dat komt waarschijnlijk omdat die nog nergens goed voor is.
NOTE: The current Rockbox build is not functional - it is not in any way a replacement for the Cowon firmware.
Idd, Rockbox op de D2 kan nog geen muziek afspelen, het heeft zelfs nog geen database bouwer.
En inmiddels is firmware 2.57 er weer
Ditmaal eerder dan de 3.x serie...
zie http://www.iaudiophile.net/forums/showthread.php?t=21505
zie http://www.iaudiophile.net/forums/showthread.php?t=21505
Na veel vergelijken tussen wat spelers toch voor de 8GB D2 gekozen
Nog wat wennen met de interface enzo, maar dat komt vast nog wel. Voor de rest ben ik over de geluidskwaliteit erg tevreden. In vergelijking met mijn W800 klinkt het voller en helderder op het eerste gezicht. Ook een stuk gebalanceerder. Al met al ben ik er zeker tevreden over.
Reg. datum: 18 maart 2002
Hoi
Ik ga binnenkort op een (lange) reis, en ik vroeg mij af of het mogelijk is om foto's van een SD-kaartje op het interne geheugen te zetten van de iAudio D2? Dan kan ik tijdens het reizen (simpel) een back-up maken van de belangrijkste foto's. (En daarnaast natuurlijk muziek luisteren en filmpjes kijken
)
Kan iemand dit proberen voor mij of is dit al bekend?
Ik ga binnenkort op een (lange) reis, en ik vroeg mij af of het mogelijk is om foto's van een SD-kaartje op het interne geheugen te zetten van de iAudio D2? Dan kan ik tijdens het reizen (simpel) een back-up maken van de belangrijkste foto's. (En daarnaast natuurlijk muziek luisteren en filmpjes kijken
Kan iemand dit proberen voor mij of is dit al bekend?
Volgens mij kan dit niet. Het SD-geheugen en het interne geheugen worden namelijk geïntegreerd, en daardoor is er geen mogelijkheid om iets over te zetten van het ene geheugen naar het andere.
Dat is niet helemaal waar, maar uiteindelijk heb je gelijk RoD.
Het is mogelijk om foto´s op je SD kaartje te laten staan... je zult ze kunnen bekijken op je D2. Maar tot nu toe heeft de D2 nog geen mogelijkheid tot overzetten van gegevens. Zolang er geen computer aan tepas komt, zal dit niet gaan lukken.
Het is mogelijk om foto´s op je SD kaartje te laten staan... je zult ze kunnen bekijken op je D2. Maar tot nu toe heeft de D2 nog geen mogelijkheid tot overzetten van gegevens. Zolang er geen computer aan tepas komt, zal dit niet gaan lukken.
Reg. datum: 06 juli 2007
Reg. datum: 06 juli 2007
mijn d2 binnen lekker hoor 
kort vraagje, heb er flasspelletjes op gezet, maar van sommige werkt het geluid niet op de d2, iemand idee?
kort vraagje, heb er flasspelletjes op gezet, maar van sommige werkt het geluid niet op de d2, iemand idee?
Dat is ook precies wat ik bedoel.quote:laropo schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:48:
Voor probleemvragen mag je een eigen topic openen. We verwachten dan wel een wat uitgebreidere vraagstelling en inzet, in plaats van het dumpen van een vraagje.quote:hrichard schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:04:
mijn d2 binnen lekker hoor
hmm, ik heb ook een mailtje gestuurd naar Cowon zelf en zij zeggen dat het wel mogelijk isquote:laropo schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:48:
Lijkt mij niet... maar staat er ook in dat mailtje hoe dat dan zou moeten? 
Het vervelende is dat de site van Cowon America niet meer werkt nuquote:RoD schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:36:
Lijkt mij niet... maar staat er ook in dat mailtje hoe dat dan zou moeten?
Maar ik zal hem even terug mailen om te vragen hoe dat zou moeten
edit: terugmailen gaat dus ook niet, heb ik de site voor nodig
kepler wijzigde dit bericht 16-05-2008 18:42 (7%)
Ik heb vandaag mn D2 binnengehad, nog niet echt veel tijd gehad om ermee te spelen.
Kwam preloaded met FW 2.55
Hij voelt erg solide aan, maar ik heb al een bug ondekt.
Als je de functie van de "menu-long-hold" knop aanpast naar play/pause, pauzeert ie wel, maar de weergave hervatten werkt niet. Als je in keer het menu in en uitgaat dan werkt het wel.
Beetje vaag.
Ik zal overdag ens de 3.xx FW erop mikken en kijken hoe dat werkt.
De 93473042 mogelijkheden om het geluid aan te passen zijn wel erg mooi, alleen komt het als tijdrovend over. De speler herkent uit de doos ook al mn japanse muziek
Tekens worden correct weergegeven enzo.
Files taggen is wel een must met dit apparaatje.
Kwam preloaded met FW 2.55
Hij voelt erg solide aan, maar ik heb al een bug ondekt.
Als je de functie van de "menu-long-hold" knop aanpast naar play/pause, pauzeert ie wel, maar de weergave hervatten werkt niet. Als je in keer het menu in en uitgaat dan werkt het wel.
Beetje vaag.
Ik zal overdag ens de 3.xx FW erop mikken en kijken hoe dat werkt.
De 93473042 mogelijkheden om het geluid aan te passen zijn wel erg mooi, alleen komt het als tijdrovend over. De speler herkent uit de doos ook al mn japanse muziek
Files taggen is wel een must met dit apparaatje.
Waarom werken troubleshooters nooit -_-
Ik ben bang dat dat aan Cowon America ligt, die zijn totaal niet up to date. De nieuwste firmware komt pas een (paar?!) we(e)k(en) later op hun site... ze zijn nog niet op de hoogte dat er zoiets als theme´s bestaat... stelletje idioten daar hoor.quote:kepler schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:41:
[...]
Het vervelende is dat de site van Cowon America niet meer werkt nuIk kan dus nu niet mn vraag nakijken of die wel goed gesteld was (want nu ga ik dus twijfelen
).
Maar ik zal hem even terug mailen om te vragen hoe dat zou moeten
edit: terugmailen gaat dus ook niet, heb ik de site voor nodig
maar ze zeggen wel dat het werktquote:laropo schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 23:07:
[...]
Ik ben bang dat dat aan Cowon America ligt, die zijn totaal niet up to date. De nieuwste firmware komt pas een (paar?!) we(e)k(en) later op hun site... ze zijn nog niet op de hoogte dat er zoiets als theme´s bestaat... stelletje idioten daar hoor.
Tja.. ik kan het gemist hebben, maar voor zover ik weet is dit niet mogelijk. Als dat wel mogelijk is, dan zou ook graag willen weten hoe.
Persoonlijk geloof ik er helemaal niks van. Het geheugen wordt simpelweg geïntegreerd en ik zie nergens een optie om vanuit de speler zelf media van de SD-kaart naar het interne geheugen of andersom te verplaatsen.
Reg. datum: 18 mei 2008
Reg. datum: 18 mei 2008
ik heb sinds gisteren ook een D2 in bezit maar ik heb een heel raar probleem. Als ik hem aanzet, een muziekje ga spelen en even niks doe gaat hij na een aantal seconden uit en start hij opnieuw op. Is mijn D2 kapot ?
Kijk eens bij settings en dan vooral de auto power off functiequote:rk0 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:21:
ik heb sinds gisteren ook een D2 in bezit maar ik heb een heel raar probleem. Als ik hem aanzet, een muziekje ga spelen en even niks doe gaat hij na een aantal seconden uit en start hij opnieuw op. Is mijn D2 kapot ?
Maar ik heb sinds gisterochtend ook mijn zwarte 8GB D2 mogen ontvangen en wat een goed spelertje. Video werkt geweldig( heb nog niet alle subs weten mee te krijgen naar het converteren. Die moet ik er wel bij hebben want een cursus japans heb ik nog niet gehad
Touchdomex wijzigde dit bericht 18-05-2008 12:41 (28%)
Psst Psst Huiskopen?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last