Reg. datum: 03 december 2007
Ps @ Katsunami, daarom had ik ook al aangegeven:
quote:
GoT Index » Portable Media Devices » [Flash] Het iAudio D2 ervaringentopic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]quote:laropo schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:53:
Het is inderdaad misschien iets te overdreven om te zeggen dat het een groot nadeel van de D2 is, maar ik zie het absoluut als een bottleneck.
Precies, en de "bottleneck" die sommige potentiele kopers zien is hiermee ook uit de weg geruimd. Tenzij de eerste 32 GB op gaan duiken, dit is echter een komen en gaan, de techniek staat immers niet stil.quote:laropo schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:10:
Wauw, dat is een fantastische prijs voor een 16GB D2 in Europa!
Ps @ Katsunami, daarom had ik ook al aangegeven:
[...]
Lees de draad voordat je blaat!
Idd.quote:laropo schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:37:
Plus die SD(HC) kaart hoef je niet elke keer opnieuw op te vullen.
HoppyF wijzigde dit bericht 12-05-2008 22:15 (12%)
Lees de draad voordat je blaat!
miranon wijzigde dit bericht 13-05-2008 12:47 (35%)
NOTE: The current Rockbox build is not functional - it is not in any way a replacement for the Cowon firmware.
Dat is ook precies wat ik bedoel.quote:laropo schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:48:
Dat is niet helemaal waar, maar uiteindelijk heb je gelijk RoD.
Het is mogelijk om foto´s op je SD kaartje te laten staan... je zult ze kunnen bekijken op je D2. Maar tot nu toe heeft de D2 nog geen mogelijkheid tot overzetten van gegevens. Zolang er geen computer aan tepas komt, zal dit niet gaan lukken.
Voor probleemvragen mag je een eigen topic openen. We verwachten dan wel een wat uitgebreidere vraagstelling en inzet, in plaats van het dumpen van een vraagje.quote:hrichard schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:04:
mijn d2 binnen lekker hoor
kort vraagje, heb er flasspelletjes op gezet, maar van sommige werkt het geluid niet op de d2, iemand idee?
hmm, ik heb ook een mailtje gestuurd naar Cowon zelf en zij zeggen dat het wel mogelijk isquote:laropo schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:48:
Dat is niet helemaal waar, maar uiteindelijk heb je gelijk RoD.
Het is mogelijk om foto´s op je SD kaartje te laten staan... je zult ze kunnen bekijken op je D2. Maar tot nu toe heeft de D2 nog geen mogelijkheid tot overzetten van gegevens. Zolang er geen computer aan tepas komt, zal dit niet gaan lukken.
Het vervelende is dat de site van Cowon America niet meer werkt nuquote:RoD schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:36:
Lijkt mij niet... maar staat er ook in dat mailtje hoe dat dan zou moeten?
kepler wijzigde dit bericht 16-05-2008 18:42 (7%)
Waarom werken troubleshooters nooit -_-
Ik ben bang dat dat aan Cowon America ligt, die zijn totaal niet up to date. De nieuwste firmware komt pas een (paar?!) we(e)k(en) later op hun site... ze zijn nog niet op de hoogte dat er zoiets als theme´s bestaat... stelletje idioten daar hoor.quote:kepler schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:41:
[...]
Het vervelende is dat de site van Cowon America niet meer werkt nuIk kan dus nu niet mn vraag nakijken of die wel goed gesteld was (want nu ga ik dus twijfelen
).
Maar ik zal hem even terug mailen om te vragen hoe dat zou moeten
edit: terugmailen gaat dus ook niet, heb ik de site voor nodig
maar ze zeggen wel dat het werktquote:laropo schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 23:07:
[...]
Ik ben bang dat dat aan Cowon America ligt, die zijn totaal niet up to date. De nieuwste firmware komt pas een (paar?!) we(e)k(en) later op hun site... ze zijn nog niet op de hoogte dat er zoiets als theme´s bestaat... stelletje idioten daar hoor.
Kijk eens bij settings en dan vooral de auto power off functiequote:rk0 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:21:
ik heb sinds gisteren ook een D2 in bezit maar ik heb een heel raar probleem. Als ik hem aanzet, een muziekje ga spelen en even niks doe gaat hij na een aantal seconden uit en start hij opnieuw op. Is mijn D2 kapot ?
Touchdomex wijzigde dit bericht 18-05-2008 12:41 (28%)
ALL GLORY TO THE HYPNO TOAD
GoT Index » Portable Media Devices » [Flash] Het iAudio D2 ervaringentopic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos