Reg. datum: 03 december 2007
Misschien een beetje een late reactie.. maar dit is dus echt onzin. De overdrachtssnelheid is een van de zwakste punten van de D2....quote:
GoT Index » Portable Media Devices » [Flash] Het iAudio D2 ervaringentopic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Misschien een beetje een late reactie.. maar dit is dus echt onzin. De overdrachtssnelheid is een van de zwakste punten van de D2....quote:Katsunami schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:38:
Wat de D2 in mijn ogen mooi maakte was zijn overdrachtsnelheid. Het kost 45 minuten om de ZEN 4GB vol te schrijven met muziek. De 4GB D2 die ik heb gehad werd volgeschreven in minder dan 20 minuten. Dat is ruim 2x zo snel.
Een 16GB ZEN zou ik niet eens willen hebben om muziek mee te shufflen. Dat zou ontzettend lang duren. Of alles moet erop passen, of het moet maar een klein deel zijn, voor bijvoorbeeld 4-5 dagen. (Met een 4GB ZEN kom ik ongeveer een werkweek vooruit, als ik ~4 uur per dag muziek luister.)
Ja zag het, ik zit erg te twijfelen wat ik zal doen...... Wel mooi prijsje natuurlijk, maar eigenlijk wil ik geld sparen voor het koophuis wat er volgend jaar aan zit te komen, verjaardag van vriendin die er aan komt, enz.... Arghhhh zoveel keuzes....quote:Wobcat schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 07:11:
Vandaag bij ibood de 8GB versie voor ~¤ 146 incl. vzk.
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
If you do something, do it good.
Uiteraard..quote:RoD schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:08:
Dat mag je dan onderbouwen. Want daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
If you do something, do it good.
Het is de beste mogelijke oplossing.quote:RoD schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:02:
Het klopt wel dat er niet echt een goede opvolger is voor de X/M-serie, maar dat is weer een hele andere discussieAls ik dat zo hoor is de D2 gewoon minder geschikt voor jou. Hetzelfde geldt ongeveer voor de ZVM-bezitters die in de Zen geen echte opvolger zien.
laropo wijzigde dit bericht 07-05-2008 16:13 (12%)
Dat is idd wel interessant veel mensen verwacht ik.quote:laropo schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:04:
[...]
Het is de beste mogelijke oplossing.
Edit: voor sommige interessant, de 16GB komt eraan: http://www.jetmall.net/in...n=VIEWPROD&ProdID=425
Lees de draad voordat je blaat!
laropo wijzigde dit bericht 08-05-2008 15:00 (6%)
Mijn reactie is geen "onzin"; de D2 was (is?) een van de snelste flashspelers die ik ken qua uploadsnelheid. Hij werd bij mij volgeschreven met 5 MB/s als ik grote files gebruikte. Dat is zeer acceptabel, namelijk om en nabij de snelheid van een Ultra II Sandisk-kaartje in een normale cardreader.quote:laropo schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:07:
Misschien een beetje een late reactie.. maar dit is dus echt onzin. De overdrachtssnelheid is een van de zwakste punten van de D2....
Katsunami wijzigde dit bericht 08-05-2008 16:31 (37%)
Bewezen diensten in het verleden garanderen geen consideratie in de toekomst.
ALL GLORY TO THE HYPNO TOAD
Eén... twee.... BOEJA!!!!
Sigs zijn om te patsen ;-)
Geweldig dat het goed werkt. Ik ga denk ik vanavond of anders ergens deze week de witte of zwarte 8GB variant bestellen. Daarna een Ipod stoffenhoesje bestellen( vind de standaard hoesjes gewoon ouderwets of het is een silliconen skin en vooral met die laatste heb ik slechte ervaringenquote:qtee schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:53:
Ja hoor, dat kun je instellen in de settings. Volume up wordt dan forward en volume down wordt back. Werkt prima, ik gebruik het dagelijks.
ALL GLORY TO THE HYPNO TOAD
Niet helemaal dus.quote:RoD schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:53:
Helaas zal dat dollarteken waarschijnlijk vervangen worden door een euroteken zodra hij hier te verkrijgen is.
HoppyF wijzigde dit bericht 08-05-2008 23:19 (10%)
Lees de draad voordat je blaat!
GoT Index » Portable Media Devices » [Flash] Het iAudio D2 ervaringentopic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos