qed
[V&A] Reacties uit? --- Update ---
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last
Reageer Nieuw TopicIk wil best iets doen met de moderatie van V&A. Zet er een soort topicwarning bij zoals dat ook op het fora is op verschillende draadjes want ikzelf lees ook wel eens door die kleine lettertjes heen. De functie om te kunnen reageren is wel fijn, maar ik vrees dat niet elke verkoper dit doet.
Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+
Tja, ik weet niet precies wat een x1950pro moet opbrengen tegenwoordig (ben meer nvidia kamp), dus daar zal ik maar niet over oordelen. Feit is wel dat je er mee moet leren leven dat hardware minder waard wordt. Dat is nou eenmaal zo. Zo heb ik zelf anderhalf jaar terug 2GB geheugen gekocht voor 220 euro, dat leverde een paar maanden terug ook nog maar 30 euro op.quote:
Hardware is nou eenmaal niet prijsvast, als je hier niet mee kan leven moet je maar in vastgoed investeren
(Beetje overdreven maar je snapt me punt).
Verder blijf ik er bij dat ik het belachelijk vind dat de replies in één keer uitgeschakeld worden. Hier had toch op zijn minst een poll vooraf aan mogen gaan. Ik vermaakte me altijd wel door de reacties op V&A te lezen, en ik denk vele users met mij.
Systeemspecs ~ PSN-ID: Deismyna
Zelfde idee als dat jij bakken met hardware hebt staan, maar het bijna niets meer oplevert. Het is gewoon zonde om weg te doen, laat staan voor een spotprijs te verkopen imo.
Maar goed. Ik dacht in eerste instantie dat een moderator of admin mij compleet verboden had nog reacties te plaatsen oid, totdat ik dat .plan zag.
En mocht er een team van vrijwilligers willen modereren onder ferme afspraken, waarom is dat dan geen mogelijkheid? Zo ontlicht je de FP-admins die hiervoor verantwoordelijk voor waren, en breid je je team een beetje uit...
Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+
Wat dacht je van 'dedicated', de community en de waardering die het juist sterk maken? :P[/quote]quote:lism schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:22:
Het is juist wat V&A nu 'sterker' maakt tov marktplaats. Marktplaats is 1 grote bak en het vinden van een goed product + verkoper valt soms wel eens vies tegen.
Die staat er al zolang als ik op GoT rondhang volgens mij, bij elke adquote:Zet er een soort topicwarning bij zoals dat ook op het fora is op verschillende draadjes want ikzelf lees ook wel eens door die kleine lettertjes heen.
Da's het hele punt van de optie juist, als je het wel wil zet je het aan, en als je het niet wil, weet of wat dan ook is dat niet jouw probleem.quote:De functie om te kunnen reageren is wel fijn, maar ik vrees dat niet elke verkoper dit doet.
qed
Het is inderdaad niet echt een zaak van het MT. Wij hebben geen commercieel en strategisch belang bij het wel of niet toestaan van reacties in V&A.quote:Waarom is dit een zaak voor MT en niet voor de users? Wij zijn toch degene die zeggen of we het vervelend vinden of niet? MT (waar ik overigens Management Team in lees, verbeter me indien nodig aub.) is een kleine groep mensen en de teller voor users staat ondertussen al op de 250.000. Lijkt mij niet meer dan fair dat er in ieder geval gevraagd wordt of de meerderheid van de users zich stoort aan de reacties op V&A. Dit forum is voor de users, niet voor het MT. Natuurlijk hoeft dat niet te betekenen dat jullie simpelweg moeten doen wat wij willen aangezien wij een meerderheid zijn maar het lijkt mij geen slecht idee om vrij grote veranderingen voor te leggen aan de users.
Zeker als jullie met het argument komen, "deze functie is verwijderd vanwege storende reacties", moeten jullie je wel realiseren dat de meerderheid van de users bepaalt wat storend is wat niet.
De reacties in V&A zijn met name een zaak van de frontpage admins. Zij moeten de meuk in
V&A opruimen. Er is vanuit hun diverse malen geklaagd over het niveau van de reacties in Vraag & Aanbod en de tijd die er gespendeerd moest worden aan het verwerken van klachten en het puinruimen. Ik kon me vinden in die klachten en de keuze voor de oplossing om de reacties uit te schakelen.
In periodes heb ik V&A sterk in de gaten gehouden wat betreft reacties, heb moeten constateren dat een groot aantal van de reacties niets toevoegt, heb een groot aantal users die dergelijke reacties plaatsen aangeschreven, modbreaks geplaatst, en ga zo maar door.
Let wel dat we het over persoonlijke advertenties hebben, die iedere user kan plaatsen. Een 100% controle vereist nogal wat arbeid. Ondanks de meermalige waarschuwingen, de waarschuwing onderaan de advertentie en de vele discussies hier, bleven de niet-relevante reacties maar doorgaan.
Op een gegeven moment zal je dan de conclusie moeten trekken dat de gemiddelde reactie in V&A minder toevoegt dan wat het goeddoet, en dat punt is al enige tijd op het omslagpunt.
Het argument "meerderheid" wil ik graag aanstippen, aangezien het aantal reacties in de verste verte geen representatie van "de users" is. Wij hebben maar al te goed op het netvlies dat het een erg kleine groep users is die er genoegen in schept V&A reacties te plaatsen ook al zijn die niet relevant. (Afgezien daarvan overigens, er wordt een dienst geaccomodeerd, geen verkiezing gehouden. Waar mensen het vandaan halen dat maar geluisterd moet worden naar wat volgens hen de meerderheid is is mij een raadsel, het is hier een site die bestaat uit een vrijwillig deel en een BV. Als je marktwerking bedoeld, is dat nogal wat anders dan democratie.)
Bottom line is, dat er een kleine groep users is die er genoegen in schept veelvuldig commentaar te leveren. Telkens als er iemand uit die groep uitleg verschaft wordt over de onwenselijkheid van de manier van reageren zien we wel een nieuwe user opstaat die meent overal commentaar te moeten geven. Uiteindelijk werken reacties dus niet in V&A, want:
Heb je interesse? Reageer je op de advertentie.
Is het te duur? koop je het niet.
Zie je betere aanbiedingen? Ga je daarheen.
Dat gebeurt dus niet; het is niet de taak van de lezer van de advertentie om een potentiele koper van volledig advies te voorzien wat aansluit bij *zijn* visie, wat niet per se aansluit bij de visie van lezer van de advertentie.
Meermalen is geprobeerd dit via meldingen en sturing duidelijk te krijgen, en het bleek niet te werken. Dan rest op een gegeven moment geen optie. Nu zijn we terug naar den Tweakers: eigen onderzoek, eigen conclusie.
Variable Data Printing & Workflow Automation - Godt helps people who help themselves.
Reg. datum: 06 december 2006
Geen positieve feedback meer vanuit de community, of iets wel of niet past, of iets wel of niet werkt etc etc.
Vanwege het feit dat er een paar tussen zitten die niet normaal (bashed, zeurend, non constructief, foutief etc. etc.) kunnen reageren wordt het systeem verpest voor de rest.
Van mij mogen er best grappen/ offtopic dingen tussen zitten. Dat maakte het gezellig.
Weet nu wel dat ik er helaas stukken minder zal komen/ aankopen zal doen.
Ik weet simpelweg ook technisch niet alles, dat kun je mooi daar vragen.
Misschien dat de verkoper het ook niet weet, maar een oplettende tweaker hulp kan bieden.
De tijd dat ik op V&A zat heb ik eerlijk gezegd heeeeeel veel geleerd, door behulpzame tweakers.
Nu kan de verkoper ook 100 keer dezelfde mail krijgen of het wel compatible is... OC resultaten... hoe groot, hoe lang, bon, etc etc etc......
Denk dat de meesten hier aardig kieskeurig zijn en het fijne ervan allemaal wel wil weten, nu gaat dat niet lukken.
Enige oplossing die ik zie is een directe link naar een of ander topic/ forum waarin er over het prod. gediscussierd kan worden...
De oude vertrouwde V&A maar dan indirect...
Snap ook niet dat er tot zo'n drastische conclusie gekomen is... Ikzelf en ik neem aan menig ander V&A bezoeker kon af en toe om de posts wel lachen en de rest negeren/ met een korreltje zout nemen/ genuanceerd zien....
Jammer..
Echt een negatief puntje voor de lieve adjes.
Wat? Taboe?
We zijn een community die (normaal gesproken dan) goed met elkaar omgaan en ieder in hun waarde laten, toch? Op de fp (en ook op het forum - buiten de HK dan) hebben alle reacties toch de insteek om positief bij te dragen aan een discussie/probleem/uitdaging etc. Er lopen tal van vrijwilligers rond die juist hiervoor hun vrijetijd spenderen om de negative punten aan te pakken (modbreaks / waarschuwingen / bans) zodat het geheel er eruit ziet waar we als cummunity voor staan.
Echter blijkt dus nu dat er een deel van de users de reactie mogelijkheid in V&A grondig heeft misbruikt met ongefundeerde en niet relevante berichten. Natuurlijk zijn er ook veel gefundeerde en relevante berichten geplaatst (ik mag hopen van wel tenminste). Maar blijkbaar is de positief/negatief verhouding de laatste periode veel meer naar de negative kant opgelopen dat het waarschijnlijk een tijdelijke 'oplossing' is om de reacties uit te schakelen. En dan zal het aan het V&A team icm de devvers van T.net zijn om daar een beter systeem voor te bedenken / ontwikkelen / testen / invoeren. Tot die tijd bespaard het V&A team zich veel tijd en ergenis (door hardleerse gebruikers die toch ongefundeerd en niet relevant blijven door gaan - zelfs na waarschuwingen en bans) met het uitschakelen van de reactie optie.
(trouwens de link met marktplaats snap ik niet direct, op marktplaats kan je haast anoniem iets aanbieden - terwijl je op V&A toch wel eerst iets op T.net zelf moet doen - account aanmaken etc.en is het nog steeds zo dat je ten minste een aantal dagen moet wachten?
Eerdere versie van V&A had trouwens geen reactie mogelijkheid en dat was destijds ook geen groot probleem volgens mij. Als ik geintresseerd was in een advertentie - hup een mailtje?- en anders niet? Of moet ik in de supermarkt ook het "te koop" bord doornemen en overal waar ik denk dat het te duur is, dat er bij schrijven?)
Qwerty-273 wijzigde dit bericht 30-01-2008 01:09 (17%)
Ohh mooie meid, Erzsébet Bathory
HeidiHo - Smakkelijke recepten
Geen waarschuwing, geen modbreaks, geen aanpassingen. Als je de fout ingaat, ben je je reactie kwijt. Als je een tweede keer de fout ingaat, ben je je account kwijt.
Op die manier moet het modden toch een stuk gemakkelijk worden? En als de boosdoeners na twee uitspattingen niet meer in kunnen loggen, is het probleem ook snel opgelost.
Of denk ik nu gewoon te simpel?
Maar gebeurd dit ook niet in dit forum? Gebeurd dit ook niet op de frontpage?
Ik vind het een beetje makkelijk om het dan maar compleet verwijderen. Als community (en bedrijf) is dit wel degelijk op te lossen.
Nu is er geen enkele meerwaarde meer tov de vele andere koop/verkoopsites. Verwijder dan de V&A compleet.
Sorr Femme, maar dit is gewoon niet waar. De mogelijkheid om reacties te plaatsen droeg bij aan de aantrekkelijkheid van de V&A, wat T.net op zich weer aantrekkelijker maakte, wat bijdroeg aan het strategisch belang.quote:Femme schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:57:
[...]
Het is inderdaad niet echt een zaak van het MT. Wij hebben geen commercieel en strategisch belang bij het wel of niet toestaan van reacties in V&A.
Persoonlijk vind ik het erg jammer dat de reacties zijn uitgeschakeld, ondanks dat ik begrijp dat vele 'te duur' reacties het bijna onbruikbaar hebben gemaakt. Er vond tussen de regels door behoorlijk wat communicatie plaats tussen de aanbieder en de bieder, wat ik iig heb ondervonden bij de door mij geplaatste ads.
T.net ondervindt de laatste maanden (jaren) de lusten en de lasten van een groeiend bezoekersaantal. Dit heeft ook zijn weerslag op de V&A. Het is aan het MT om de juiste koers hierin te bepalen, maar ik vind deze beslissing toch een arderlating voor T.net. Ik vraag het MT dan ook om met een andere, betere, oplossing te komen.
edit: desgevraagd ben ik eventueel bereid om bij te dragen an een oplossing, wat dit ook mag zijn.
Ed_L wijzigde dit bericht 30-01-2008 01:49 (4%)
Alea iacta est
Dat is een optie die we in het verleden hebben overwogen en niet zullen implementeren. Degene die belang heeft hij het goed laten verlopen van zijn advertentie zal nooit objectief zijn en zal altijd datgene instellen dat voor hem voordelig is en niet datgene dat voor zowel de adverteerder en eventuele (ver)koper het beste is. Door de adverteerder voorrechten te geven haal je de neutraliteit uit Vraag en Aanbod, iets dat we niet willen.quote:Ras schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:07:
Ik stel de optie voor, dat de plaatser van een advertentie zelf mag beslissen of hij reacties toestaat of niet. Geen reacties vind ik persoonlijk maar niks.
Bij de start van V&A had de mogelijkheid tot reageren een toegevoegde waarde. Helaas is deze waarde het laatste jaar zo goed als verdwenen. De meerderheid van de reacties bestonden uit ongefundeerde one-liners, die niets toevoegden.quote:Saiya schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:39:
Jammer hoor, er zat echt wel toegevoegde waarde bij die posts.
Werd zelfs al bijna als forum gebruikt, als er prod. ofzo niet goed functioneerden en mensen wouden er vanaf waren er altijd wel goedwillige tweakers die even makkelijk uitlegden hoe deze problemen gefixed konden worden etc.
Nu vervalt ook de mogelijkheid om mensen die een compleet systeem te verkopen, het te verkopen in delen doordat er vaak tweakers zijn die elk wel een onderdeel apart willen.
We weten ook niet van elkaar meer wie wat wil... en of er vraag is...
Jammer jammer.... persoonlijk stoorde de comments als "te duur" "te goedkoop" etc. mij niet... Dat was gewoon de tweakers mentaliteit/ cultuur....
Ok als er een paar mensen zijn die dan op een niet zo sociale manier dit zeggen.... Dat is hun ding, maar om het nu gelijk door die paar mensen gelijk af te schaffen
Dat V&A een forum functie kreeg is niet iets dat gewenst was of is. V&A is geen forum, voor problemen hebben we een uitstekend oplossing GoT, daar blijven de oplossingen bewaard, zodat toekomstige users met dezelfde problemen de oplossing daar kunnen vinden.
Je conclusie dat de mogelijkheid om een compleet systeem te verkopen vervalt kan ik niet volgen. De functionaliteit van V&A is namelijk dezelfde gebleven.
Ongefundeerde one-liners als "te duur" "te goedkoop" is geen de Tweakers cultuur maar een sub-cultuur binnen V&A, een cultuur die ongewenst was en is. Een cultuur die de overhand kreeg binnen V&A, waar modbreaks, e-mails en bans niet meer hielpen.
Het modereren is een gepasseerd stadium, dat is geprobeerd en heeft niet gewerkt, er werd niet gemod of de reactie toevoegend was, er werd gemod op mening, niet op kwaliteit. Het modereren binnen V&A hebben we enkele maanden geleden al uitgezet.quote:Boudewijn schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:33:
Klopt maar soms hebben die discussie wel meerwaarde.
Ik werd soms ook wel eens moe van de bs die mensen er neer donderen, maar dat pleit (zoals ik in de .plan reageerde) voor een moderatie systeem zoals op de FP, waarin iedereen gewoon de moderaties weg kan modden als het niet relevant is.
Lijkt mij een mooie oplossing, of evt het optioneel maken.
* Boudewijn vindt het een vrij fors gemis.
Groeiende bezoekers aantallen hebben weinig invloed gehad op V&A, waren het uitsluitend "nieuwe" users geweest dan hadden de modbreaks, emails en bans wel geholpen, echter namen ook oude users, zelfs users uit de < 100k range de V&A "cultuur" over.quote:Ed_L schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 01:48:
[...]
Sorr Femme, maar dit is gewoon niet waar. De mogelijkheid om reacties te plaatsen droeg bij aan de aantrekkelijkheid van de V&A, wat T.net op zich weer aantrekkelijker maakte, wat bijdroeg aan het strategisch belang.
Persoonlijk vind ik het erg jammer dat de reacties zijn uitgeschakeld, ondanks dat ik begrijp dat vele 'te duur' reacties het bijna onbruikbaar hebben gemaakt. Er vond tussen de regels door behoorlijk wat communicatie plaats tussen de aanbieder en de bieder, wat ik iig heb ondervonden bij de door mij geplaatste ads.
T.net ondervindt de laatste maanden (jaren) de lusten en de lasten van een groeiend bezoekersaantal. Dit heeft ook zijn weerslag op de V&A. Het is aan het MT om de juiste koers hierin te bepalen, maar ik vind deze beslissing toch een arderlating voor T.net. Ik vraag het MT dan ook om met een andere, betere, oplossing te komen.
edit: desgevraagd ben ik eventueel bereid om bij te dragen an een oplossing, wat dit ook mag zijn.
De oplossing komt over enkele weken, maanden in de vorm van DM's tussen de aanbieder en eventuele (ver)koper.
Floor-is: Zoals Daniel al zegt "Negatieve aandacht is ook aandacht."
Jimp: "Met die mentaliteit moet je kinderen opvoeden.
Ook al geef ik toe dat veel reacties vaak erg ver gingen. Echter kunnen reacties de verkoper en koper ook helpen. Bijv "weet je zeker dat dit een AFHD schijf is" en dat bleek dat het om een GD variant ging wat dus nogal scheelt in de prijs.
Tevens was het handig dat de verkoper steeds kon melden wat zijn hoogste bod was wat ie via de mail gehad heeft zodat geen te laag bod via de mail hoefde te doen, het helpt de verkoper dus ook om geen shtiload aan mails te hoeven beantwoorden.
Ook vrees ik voor een wildgroei aan ads/herplaatsingen waar ik dus ook het meldpunt voor zal gaan gebruiken en de mods alsnog moeten gaan kijken.
Ik denk dat er gewoon wat mods bij moeten komen. Want als het argument is dat er te weinig mods zijn en de reacties daarom uitgezet zijn kunnen we GOT ook wel sluiten als het probleem zich daar ook voor gaat doen...
Ikzelf kijk ook vaak bij de V&A en wil helpen
[Reactie gewijzigd door wimpie007]
Q6600@3200Mhz, EVGA 780i, 2GB Crucial Ballistix@1100Mhz 5-5-5-15, , SLI 8800GTS g92 512MB@780/1900/2100, Terratec Aureon, 2*74GB AFHD RAPTOR, 2*Spinpoint 753 750GB, SG Barracuda 400GB, Syncmaster 203B, G15, MX1000, LE32R81, XBOX360, SANYO-Z5
Ik stel me alvast kandidaat mocht daar behoefte aan zijn vanuit het MTquote:AtleX schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:37:
Zou het eventueel geen idee zijn om een paar dedicated V&A reactie moderators vanuit de community aan te stellen? Met 2 of 3 man is het prima te modden lijkt mij.
De mogelijkheid om altijd een bod te doen, ongeacht of de veilingmode aan of uit staat lijkt me ook wel fijnquote:Tevens was het handig dat de verkoper steeds kon melden wat zijn hoogste bod was wat ie via de mail gehad heeft zodat geen te laag bod via de mail hoefde te doen, het helpt de verkoper dus ook om geen shtiload aan mails te hoeven beantwoorden.
obsidian wijzigde dit bericht 30-01-2008 11:08 (43%)
System specs: Servertje HTPC Game PC Gameserver
Reg. datum: 16 oktober 2007
Zoals ik meerdere mensen al heb zien schrijven: Het is een prachtig zelf zuiverend systeem.
Daarnaast vind ik ook dat er wellicht eerder actiever opgelet moet worden door een Admin, inplaats van het geheel af te schaffen. Er zijn zat "goeie" tweakers die vandaag de dag al een heel veel bezig waren met V&A. Als je het mij vraagt zit daar een vast iemand tussen die een goeie admin kan en wil zijn.
"Het strenger modereren van dergelijke reacties bleek geen oplossing te zijn." Kan ik dus ook niet geloven, ik heb er in ieder geval weinig van gemerkt.
Want als we heel eerlijk zijn, er waren maar een paar rotten appels. Dus om nu alle appels weg te gooien.. Zonde!
Maar in dit geval was er nog geen overweging om de reacties geheel uit te schakelen. Dus nu dit "trieste" besluit is genomen. Is het nu wel een optie! Ik ben er een groot voorstander van.quote:Holoris schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:31:
[...]
Is al vaker voorgesteld:
Reacties V&A Optioneel maken
Nog aan de mensen die er blij mee zijn dat het uit staat, omdat er nu geen reacties meer komen zoals: "oplichter" en "te duur". Dit was enkel het geval als het product ook daadwerkelijk te hoog geprijsd was. Belicht niet alleen deze kant. Want ook werden er reactie geplaatst zoals: "Goeie prijs" en "die ben je zo kwijt".
Ook de reactie op dit onderwerp: "heel goed, het was te erg". TE ERG?
XINX100 wijzigde dit bericht 30-01-2008 13:57 (37%)
Reg. datum: 21 december 2005
nougoed, dan blijf je mensen houden die met hun te hoge prijs de reacties uitschakelen enzo, laat dat ook maar zittenquote:XINX100 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:12:
[...]
Maar in dit geval was er nog geen overweging om de reacties geheel uit te schakelen. Dus nu dit "trieste" besluit is genomen. Is het nu wel een optie! Ik ben er een groot voorstander van.
Nog aan de mensen die er blij mee zijn dat het uit staat, omdat er nu geen reacties meer komen zoals: "oplichter" en "te duur". Dit was enkel het geval als het product ook daadwerkelijk te hoog geprijsd was. Belicht niet alleen deze kant. Want ook werden er reactie geplaatst zoals: "Goeie prijs" en "die ben je zo kwijt".
Ook de reactie op dit onderwerp: "heel goed, het was te erg". TE ERG?Ik bedoel... omdat er mensen waren die geen opbouwende kritiek leverde? Vind ik ook jammer... maar TE erg.....?
op naar fok V&A, daar kunnen we nog reageren
Reg. datum: 13 september 2002
Dat is geen oplossing. Dat is een minderwaardig alternatief voor de reactiemogelijkheid.quote:Longbeard schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:09:
De oplossing komt over enkele weken, maanden in de vorm van DM's tussen de aanbieder en eventuele (ver)koper.
- feedback is positief (en terecht, anders meldpunt)
- eerste vijf advertenties hebben altijd reacties aan
Dus als de verkoper brak is, kun je altijd blijven reageren, als hij goed is zal hij in het geval dat hij de reacties toch niet goed kan checken ze uit kunnen zetten, maar er waarschijnlijk legio keren voor kiezen de reacties toch aan te laten staan omdat ze zo behulpzaam zijn.
Zoals het nu is, is geen goed systeem.
Wat? Taboe?
Reg. datum: 03 november 2004
Druk, druk, druk!
Hoe voorkom je dat daarmee?quote:obsidian schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:04:
De mogelijkheid om altijd een bod te doen, ongeacht of de veilingmode aan of uit staat lijkt me ook wel fijnGewoon om oplichtingspraktijken van het bekende "ik heb per mail een bod ontvangen van ..., bied maar hoger" te voorkomen. Biedingen staan dan gewoon in de ad erbij
Als een adverteerder biedingen op zijn advertentie uit heeft staan, wil hij blijkbaar alles via de mail regelen. En ook al kan iedereen via de reacties gaan bieden (wat de adverteerder in eerste instantie dus al niet wil), hoe houdt dat de adverteerder tegen om toch nog te zeggen dat hij bod X via de mail heeft ontvangen?
Een non-argument vind ik.
cen·suur (dev; censuren)quote:frankpaul1 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:26:
Echt een slechte vorm van censuur.
- overheidstoezicht op voor publicatie bestemde werken of op brieven, met de bevoegdheid daaruit gedeelten te schrappen of te verbieden
- kerkelijk toezicht op zuiverheid in leer en levenswandel
Cloud wijzigde dit bericht 30-01-2008 11:31 (26%)
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)
Ik heb mijn reactie in de nieuwstread al gegeven. Maar ook hier nog ns. Ik vind het ook erg jammer dat de reacties uit zijn gezet.. Ik heb bovenstaand stuk gequote omdat ik het daar volledig mee eens ben.quote:wimpie007 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:03:
Ik hoop dat er een wat meer doordachte oplossing gaat komen dan rigoreus uitzetten want persoonlijk vind ik dat de reacties bij de ads een meerwaarde hebben tov marktplaats.
Ook al geef ik toe dat veel reacties vaak erg ver gingen. Echter kunnen reacties de verkoper en koper ook helpen. Bijv "weet je zeker dat dit een AFHD schijf is" en dat bleek dat het om een GD variant ging wat dus nogal scheelt in de prijs.
Tevens was het handig dat de verkoper steeds kon melden wat zijn hoogste bod was wat ie via de mail gehad heeft zodat geen te laag bod via de mail hoefde te doen, het helpt de verkoper dus ook om geen shtiload aan mails te hoeven beantwoorden.
Ook vrees ik voor een wildgroei aan ads/herplaatsingen waar ik dus ook het meldpunt voor zal gaan gebruiken en de mods alsnog moeten gaan kijken.
Ik denk dat er gewoon wat mods bij moeten komen. Want als het argument is dat er te weinig mods zijn en de reacties daarom uitgezet zijn kunnen we GOT ook wel sluiten als het probleem zich daar ook voor gaat doen...
Ikzelf kijk ook vaak bij de V&A en wil helpen
[Reactie gewijzigd door wimpie007]
De reacties zorgden voor de meerwaarde TOV marktplaats.
AMD Athlon64 X2 4800+, Scythe Mine, ASRock ALiveNF5SLI-1394 nForce 560 SLI, Kingston 2 Gig PC5300, Asus EN7600GS Silent, WD Raptor WD740ADFD, 2 x Maxtor DiamondMax 10 320GB, Lian Li PC-101A, Nexus NX-4090
quote:Longbeard schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:09:
Plus het feit dat veel mensen de DM mogelijkheid gewoon hebben uitstaan, of omgekeerd: Je kan net zo goed ook worden "platgeDMmed". Lijkt me bijde een kink in die kabel.quote:Wokschotel schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:25:
[...]
Dat is geen oplossing. Dat is een minderwaardig alternatief voor de reactiemogelijkheid.
Het reageren kan natuurlijk ook zo gewijzigd worden dat je als aanbieder de reacties zelf kan thrashen ?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last