Gathering of Tweakers

Quicksearch
I'm An Engineer!

quote:
scorpie schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 18:24:
Ja dat begrijp ik, maar ik ga niet al die dingen handmatig staan slepen...
Dat is welgeteld 2 min werk :). Als je het zo druk hebt, steek je beter geen tijd in het veranderen van je icons. Bij de meeste iconsets is dat vakje greyed out..

Apple MacBook C2D 2.4Ghz, 2 GB, 160 GB HD, Leopard - Apple iPhone 8 GB

Waarom werkt dat niet dan, Use This Iconset?

Lomp :)
Reg. datum: 09 januari 2004

Omdat de maker daar geen zin in had. Bovendien worden er meerdere iconen aangeboden voor dezelfde folder.

Bij Agua van dlanham werkt dit ook maar half waardoor je zelf naderhand ook nog aan de slag moet.

100% No Soul Guaranteed

Effe tjekke!
Reg. datum: 14 november 2000

-newby alert-
Is er een manier om folders die je nieuw aanmaakt ook gelijk je nieuwe icoon te geven? Ik heb ook pry ingesteld maar als ik een nieuwe folder aanmaak krijgt die gewoon het standaard blauwe mapje als icoon.

Kun je trouwens de iconen in de Sidebar vergroten? Als ze zo klein zijn is het effect van die mooie pry iconen ook weer weg.

Geen enkel dier heeft schade ondervonden bij de creatie van mijn usericon

I'm An Engineer!

Als je ze met CandyBar hebt ingesteld dan krijg je direct de nieuwe Pry folder. Anders moet je dat volgens mij telkens aanpassen. Want als je nergens insteld dat je Generic folders die nieuwe van Pry moeten zijn..

Op je 2de vraag kan ik geen antwoord geven, ik ben ook nog niet zo heel lang vertrouwd met Leopard.

Effe tjekke!

Weird, ik heb juist Candybar gebruikt. Zal het wel niet goed gedaan hebben, nog effe checken dan maar. Leek me al zo stug dat je handmatig al je folders met het default icoontje handmatig moet wijzigen naar de pry version :)

Via Google begrijp ik dat je de iconen in de Sidebar niet kunt vergroten. Erg jammer, had gehoopt dat je die net als bij Mail groter zou kunnen maken.

Roko wijzigde dit bericht 25-08-2008 11:44 (96%)

quote:
Roko schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:40:
Weird, ik heb juist Candybar gebruikt. Zal het wel niet goed gedaan hebben, nog effe checken dan maar. Leek me al zo stug dat je handmatig al je folders met het default icoontje handmatig moet wijzigen naar de pry version :)
Ik heb zojuist de Generic folder gewijzigd via LiteIcon. In eerste instantie had ik ook alleen maar blauwe mapjes, ook als ik een nieuwe maakte.
Toen ik echter in Candybar over de 'Generic folder' hoverde zag ik staan: ... Changing requires logout...

Misschien dat het dus wel goed gaat als je even uitlogt en weer inlogt. Deed bij mij de truuk :)

I'm An Engineer!

quote:
scarhand schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:03:
[...]

Ik heb zojuist de Generic folder gewijzigd via LiteIcon. In eerste instantie had ik ook alleen maar blauwe mapjes, ook als ik een nieuwe maakte.
Toen ik echter in Candybar over de 'Generic folder' hoverde zag ik staan: ... Changing requires logout...

Misschien dat het dus wel goed gaat als je even uitlogt en weer inlogt. Deed bij mij de truuk :)
Jup, en sommige icons veranderen ook pas helemaal als je nog eens een Restart doet :) .

Aut bibat, aut abeat

quote:
mk3 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:23:
Ben al een tijdje opzoek naar onderstaand dock theme, weet iemand waar ik deze kan vinden???

[afbeelding]
Ziet er op zich wel grappig uit, maar het is niet echt netjes in elkaar gezet vind ik. Pics / iPhoto is precies omgekeerd ten opzichte van de rest, soms schrijven ze namen van iApps met hoofdletters en soms niet, en voor lange namen krijg je lelijke afkortingen als 'PXLMTR' of dingen als 'BOOTH Photo'.

Any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is is clearly a man to be reckoned with.

I'm An Engineer!

Dat is jouw mening. En van die Pics/iPhoto is hier fout. In het iconpakket van onze medetweaker is dit wel juist gedaan. Ik vind het wel mooi, maar heb het zelf niet op mijn desktop gedaan.

quote:
Nee echt joh hee.

'Who are you but my reflection, who am I to judge or strike you down' - Mijn webicon.

Cheyenne, WY

quote:
En ik maar denken dat het een feit was. Gelukkig kan ik ze nu wel downloaden. :+

Mijn (soms USA) schrijfsels: www.incoffeewetrust.com

Effe tjekke!

quote:
scarhand schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:03:
[...]

Ach, het moest zoiets simpels zijn, het is tenslotte een Mac ;)

Reg. datum: 16 november 2003

quote:
MacCookie schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:01:
Dat is jouw mening. En van die Pics/iPhoto is hier fout. In het iconpakket van onze medetweaker is dit wel juist gedaan. Ik vind het wel mooi, maar heb het zelf niet op mijn desktop gedaan.
Ik heb al die iconen onlangs zelf gemaakt. Als iemand dat wil kan ik ze wel nog een keer uploaden, ze staat overigens al ergens in dit topic?

Apple iMac 20" 2,4Ghz 4GB RAM - Apple iPhone 3G - Apple AirPort Express - Mac OS X 10.5.4 - Samsung L32R82B - LG HDD160GB

I'm An Engineer!

Ja jij was die medetweaker ;) . Hier zijn ze: Icons made by BASENL
Bedankt dat je ze met ons wil delen :)

Ik ben beetje bij beetje een minimalistic black and white desktopje te maken, alleen ik mis een aantal zwarte icons van veelgebruikte apps, hebben jullie misschien links naar black / white application icons?

Ik heb zelf al een iconset gevonden, maar die bevat niet alle icons die ik wil (ik mis nog cyberduck, textmate, firefox en thunderbird). Bij de iconset die ik gevonden zat ook een iTunes icon, alleen krijg ik die niet gereplaced. Dock al gereset, al opnieuw ingelogd, geen idee waarom hij niet verandert. Binnenkort zal ik even een screenshot maken.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!

I'm An Engineer!

quote:
scorpie schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:46:
Ik ben beetje bij beetje een minimalistic black and white desktopje te maken, alleen ik mis een aantal zwarte icons van veelgebruikte apps, hebben jullie misschien links naar black / white application icons?

Ik heb zelf al een iconset gevonden, maar die bevat niet alle icons die ik wil (ik mis nog cyberduck, textmate, firefox en thunderbird). Bij de iconset die ik gevonden zat ook een iTunes icon, alleen krijg ik die niet gereplaced. Dock al gereset, al opnieuw ingelogd, geen idee waarom hij niet verandert. Binnenkort zal ik even een screenshot maken.
Ik vermoed dat je de Black System set (fzoiets) hebt? Daar staan er veel bij.
Zoiets?
Zoek maar naar mijn post, ik heb ook zoiets gedaan. Alleen nog Zwarte folders en ik was klaar.
Firefox 1
Firefox 1

Cyberduck en die andere vind ik niet direct. Maar deze site's kan ik je al aanraden voor leuke icons!
DeviantArt
MacThemes
Interfacelift

Ja, die 3 sites kende ik al inderdaad, thnx voor die firefox icons :)
Ik kan jou wel de Pry iconset aanraden, staan erg mooie zwarte strakke folders in.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!

I'm An Engineer!

quote:
scorpie schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:09:
Ja, die 3 sites kende ik al inderdaad, thnx voor die firefox icons :)
Ik kan jou wel de Pry iconset aanraden, staan erg mooie zwarte strakke folders in.
Ja die heb ik ondertussen, maar ben weer overgeschakeld naar een wat meer Colourous desktopje :).
Ik heb nog wel een leuke iTunes skin, die je mss wel mooi vind (ook wat zwarter).
http://i37.tinypic.com/jfk8k6.png

Hier kan je hem vinden. :)

quote:
MacCookie schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:39:
Ja jij was die medetweaker ;) . Hier zijn ze: Icons made by BASENL
Bedankt dat je ze met ons wil delen :)
Graag gedaan!

Op dit moment ben ik op zoek naar de map in Finder waar de originele iconen weer staan, iemand een idee, ik ben ze eerder tegengekomen, kan ze nu niet meer vinden, ook Google niet...

BASENL wijzigde dit bericht 26-08-2008 15:13 (40%)

Apple iMac 20" 2,4Ghz 4GB RAM - Apple iPhone 3G - Apple AirPort Express - Mac OS X 10.5.4 - Samsung L32R82B - LG HDD160GB

Blue | MenAgainstDisease

BaseNL misschien begrijp ik je ook wel verkeerd, maar is dat niet

HD / Systeem / Bibliotheek / CoreServices / Finder / Toon Pakketinhoud?

Helaas dat is het niet, hier staan wel wat iconen, maar dat gaat meer over Finder zelf. Ik zoek alle iconen die gebruikt worden door OS X Leopard.

Gevonden: /System » Library » CoreServices » CoreTypes.bundle » Contents » Resources

BASENL wijzigde dit bericht 26-08-2008 16:01 (23%)

Heeft misschien iemand een idee waar ik deze: http://pulsarmedia.eu/r8580.search.html wallpapers in 1680*1050 kan krijgen? Ik heb me namelijk al 2 dagen kapot gegoogled, maar niks te vinden :).

Reg. datum: 09 augustus 2003

quote:
ronwiel schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:50:
Heeft misschien iemand een idee waar ik deze: http://pulsarmedia.eu/r8580.search.html wallpapers in 1680*1050 kan krijgen? Ik heb me namelijk al 2 dagen kapot gegoogled, maar niks te vinden :).
Bedoel je deze? http://interfacelift.com/...1474/apple_arabesque.html

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws