Zojuist mijn iPod reset, en alles functioneerde weer naar behorenquote:Martensupport schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 13:10:
[...]
Hopelijk kun je het probleem oplossen met een herstel van je ipod (firmware) en ik ben benieuwd of je kan vinden wat bij jou de oorzaak was
xahmol wijzigde dit bericht 24-06-2008 13:53 (86%)
Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol
MyReact is handig om bij te houden waar je hebt gereageerd
Hoedje wijzigde dit bericht 24-06-2008 15:14 (31%)
Imma do the things that i wanna do, I ain't got a thing to prove to you... I'll eat my candy with the pork and beans!
Alle muziek die ik beluister, beluister ik op volume van ongeveer 80%. Maar sommige liedjes of soms zelfs hele albums zijn véél luider, waardoor ik het op 30% moet zetten om hetzelfde geluidsniveau te bereiken.
Als ik bij Instellingen Geluidsniveau controleren aanvink, gebeurt er niets, de niveau's blijven enorm verschillen.
Dit doet vaak pijn aan mijn oren kan je wel verstaan als er opeens een nieuw liedje begint dat super luid staat dan het voorgaande....
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Ook draai ik soms aan het volume, maar verlaagt het volume effectief pas na 30% of minder dus tussen de 30% - 80% van het balkje gebeurt er niets als je daartussen scrollt. Ook iemand een idee hoe dit komt?
Tja, dit is dus exact waarom LessRam en ik MP3Gain overwegen, zie ook deze inmiddels afgesplitste thread: [iGain/MP3 gain] Ervaringen met volume aanpassen?quote:Dequal schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:35:
Ik heb nu een lastig probleempje.
Alle muziek die ik beluister, beluister ik op volume van ongeveer 80%. Maar sommige liedjes of soms zelfs hele albums zijn véél luider, waardoor ik het op 30% moet zetten om hetzelfde geluidsniveau te bereiken.
Grappig dat je daar nu net nu mee komt. Toeval of geinspireerd?
Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol
nee echt toevalligquote:xahmol schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:04:
[...]
Tja, dit is dus exact waarom LessRam en ik MP3Gain overwegen, zie ook deze inmiddels afgesplitste thread: [iGain/MP3 gain] Ervaringen met volume aanpassen?
Grappig dat je daar nu net nu mee komt. Toeval of geinspireerd?
Volgens mij moet je dan in iTunes de luidheid van de nummers apart veranderen..quote:Dequal schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:35:
Ik heb nu een lastig probleempje.
Als ik bij Instellingen Geluidsniveau controleren aanvink, gebeurt er niets, de niveau's blijven enorm verschillen.
Dit doet vaak pijn aan mijn oren kan je wel verstaan als er opeens een nieuw liedje begint dat super luid staat dan het voorgaande....
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Ook draai ik soms aan het volume, maar verlaagt het volume effectief pas na 30% of minder dus tussen de 30% - 80% van het balkje gebeurt er niets als je daartussen scrollt. Ook iemand een idee hoe dit komt?
ja dat heb ik nu eens geprobeerd, straks iPod nog eens inpluggen en straks eens beluisteren dan.quote:xXMattXx schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:43:
[...]
Volgens mij moet je dan in iTunes de luidheid van de nummers apart veranderen..
Ik kan niets moois vinden, of ik weet niet zeker of ze compatibel zijn met de classic.
De hartelijke groeten van mij!
Ik heb nu 20 afleveringen van Family guy op mijn ipod staan, maar deze staan bij films en niet bij TV series..
Hoe verander/voorkom ik dit?
Reg. datum: 19 augustus 2002
Door bij de info van je files TV Show te selecteren, en niet Movie of Music Video.quote:xXMattXx schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:17:
Argh, ik weet dat het ooit ergens gepost is ma ik weet niet meer waar..
Ik heb nu 20 afleveringen van Family guy op mijn ipod staan, maar deze staan bij films en niet bij TV series..
Hoe verander/voorkom ik dit?
Reg. datum: 20 november 2002
dat betekend 50 euro af bij aanschaf van een classic.
Heeft iemand enig idee hoeveel hij normaal kost bij de mediamarkt?
Aangezien er nergens prijzen te vinden zijn.
Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
Reg. datum: 23 mei 2008
Ga maar uit van de standaard prijs want zo goedkoop is de Mediamarkt ook niet. Dus vanaf 229 en dan 50 euro er af.quote:Mirwits schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:30:
De mediamarkt heeft nu ipodmania.
dat betekend 50 euro af bij aanschaf van een classic.
Heeft iemand enig idee hoeveel hij normaal kost bij de mediamarkt?
Aangezien er nergens prijzen te vinden zijn.
Reg. datum: 20 november 2002
Ik neem aan dat de standaard prijs voor de 160 gig 329 is? Dan is hij namelijk 279 en net zo duur als in verschillende webshops. Of is hij ergens voor 229 te krijgen?quote:Legoblokje schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:48:
[...]
Ga maar uit van de standaard prijs want zo goedkoop is de Mediamarkt ook niet. Dus vanaf 229 en dan 50 euro er af.
Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
Ik kan alleen kiezen uit genre en dergelijke, maar die optie kan ik toch echt niet vindenquote:baquelappe schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:11:
D
[...]
Door bij de info van je files TV Show te selecteren, en niet Movie of Music Video.
De prijzen van iPods liggen namelijk normaliter overal (vrijwel) gelijk. Een iPod classic kost normaliter evenveel bij de Dixons, de Mediamarkt of in de AppleStore. Nu geeft de Mediamarkt een korting waarmee ze dus daadwerkelijk goedkoper zijn dan de rest van de markt.quote:Legoblokje schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:48:
[...]
Ga maar uit van de standaard prijs want zo goedkoop is de Mediamarkt ook niet. Dus vanaf 229 en dan 50 euro er af.
Ben het wel met je eens dat de Mediamakrt over het algemeen helemaal niet zo goedkoop is, maar dat is nu in het geval van de iPods dus wel het geval.
argro wijzigde dit bericht 04-07-2008 12:23 (5%)
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Reg. datum: 15 april 2005
Nu alleen nog iets ter bescherming zoeken en een oplader, die werkt, maar niet voor 30 euro.
Niet zo'n rubberbuts geval. Ik vind hem best mooi, maar zo'n felgroen ding eromheen maakt hem niet beter. Zat te denken aan zo'n folie, maar wederom, niet voor 30 euro.
edit:
Is er in iTunes een mogelijkheid om een map in de gaten te houden voor updates? Ik heb mijn muziek namelijk in een map muziek staan en daarin onderverdeeld per album (en een map met losse mp3's). Kan hem natuurlijk steeds handmattig opnieuw toevoegen (neem aan dat aanpassingen die ik heb gedaan dan niet verloren zijn?). Of zit er een optie in iTunes (zoals ook in winamp) dat hij bijvoorbeeld bij startup check of er nieuwe bestanden zijn en deze toevoegt?
Dreadramon wijzigde dit bericht 05-07-2008 23:43 (38%)
Reg. datum: 21 januari 2006
Je moet de liedjes dan wel aan de itunes bibliotheek toevoegen, dacht ik, voordat hij ze automatisch op de ipod zet.
Stel ik rip morgen een nieuwe cd. Deze komt dan te staan in D:\Muziek\Albumnaam. Is het mogelijk dat deze nummer dan ook automatisch in de bibliotheek komen(en daarna door synchroniseren ook op de iPod).
Reg. datum: 28 november 2004
Bewezen diensten in het verleden garanderen geen consideratie in de toekomst.
Is dat nu nog verkrijgbaar? Anders ga ik direct eentje halen hoorquote:Mirwits schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:17:
[...]
Ik neem aan dat de standaard prijs voor de 160 gig 329 is? Dan is hij namelijk 279 en net zo duur als in verschillende webshops. Of is hij ergens voor 229 te krijgen?
Bij voorbaat dank.
Edit: Damn, zie net dat het maar tot gisteren was
brammie65BE wijzigde dit bericht 07-07-2008 14:35 (8%)