quote:
Mielmania schreef op zondag 10 februari 2008 @ 16:31:
[...]
Ik heb em nu een maandje, en ik vind het apparaat zeker niet ideaal. (Laadtijden covers, soms op zwart gaan van foto's als je ze bekijkt, draaiwiel dat soms even niet werkt. En ik lees dat mensen nog allerlei andere problemen hebben). En toch ben ik er blij mee

De laadtijd van de covers.... tja als je snel erdoorheen scrollt, blijven er een paar leeg, maar storend... nee. Als ik in de buurt kom van waar ik wil wezen scrol ik al iets langzamer en worden wel alle covers getoont.
Foto's heb ik geen ervaring mee, maar is dat geen fout van de JPEG compressie / compatibiliteit?
Draaiwiel... haperd bij mij alleen sinds ik er een silicon bescherming omheen heb. Kaal zonder protector draait ie zeer soepel.
Een ander probleem (in Europa) schijnt het volume te zijn. Nou ik zal dan wel een US versie hebben. Want als ik hem voluit zet (Dus bij algemene instellingen, en bij de track zelf) staat ie, met in-ear-plugs, zo hard dat ik hem een verdieping lager nog kan horen. Als ik de koptelefoon op heb, heb ik het volume hooguit op 1/4 van de lijn staan.