Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #10

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Tim M.

quote:
Sempy schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:23:
Op zich een goede race gereden, maar helaas een hoop pech. Strategie klopte perfect, drp netjes 98% en dus twee ronde voor het einde op p6. Rijd iemand er een vleugel af en dan moet die rijder van mij zonodig een pitstop maken in de een na laatste ronde. :X Uiteindelijk nog 15e geworden, maar wat mij betreft mag Tadas dit soort pitstops toch eens slimmer gaan uitwerken.
Zonde van die rus die zich achterin jouw auto boorde. Anders waren we mooi 5&6 geworden. Race hier ging goed, had voor het allereerst het geluk dat mijn driver een 'Damn, that was fast' rondje reed in z'n laatste Q lap en stond dus iets vertekend vooraan. Desalniettemin was de pace wel goed en kon ik dus op P5 eindigen.

Heb nog twee sponsoraanbiedingen staan die ik niet kan accepteren, ben alleen bang dat als ik nog verder onderhandel, ze foetsie zullen zijn :(.
Reg. datum: 09 januari 2007

Nou, de OP heeft me overgehaald om mee te doen (at least te proberen) dus ik heb me ingeschreven.. Nu even het hele topic even lezen.. Iemand nog tips voor deze beginneling?

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

Gefeliciteerd aan allen die een goede prestatie hebben geleverd en kop op aan degene waarbij het tegen zat.

Mijn vermoede klopte: pitstops in L25 en 28 ipv stints van 25 en 28 laps :/ Iets te lang geen raceorders gedaan denk ik :X

Wel balen, ik was natuurlijk weer tijdens de race aan het eten, dus heb niet gezien dat ik 1e lag voor mn 1e pitstop. Had dus zeker 3e kunnen worden als ik die fout niet had gemaakt. Maargoed, herkansing op Cancun :)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Blaatvlaa

Owh, ff me doelstelling voor dit seizoen, had een beetje weinig gereageerd en gelezen laatste tijd hier :P

in het 3e seizoen C3G8 heb ik het idee eindelijk in de (sub)top mee te moeten kunnen, eerste seizoen was handhaving het idee (gelukt, P14) 2e seizoen was de middenmoot de doelstelling (ook gelukt, P11) en dit seizoen hoop ik langzaam richting de promotie plaatsen te kunnen gaan (moet die stomme gearbox er niet te vaak mee ophouden natuurlijk :P). Ofwel top 8 klassering in het eind klassement. Volgend seizoen maar eens gaan proberen te promoveren, mits ik mijn huidige driver kan behouden.

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

quote:
SFRtje schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:09:
Nou, de OP heeft me overgehaald om mee te doen (at least te proberen) dus ik heb me ingeschreven.. Nu even het hele topic even lezen.. Iemand nog tips voor deze beginneling?
Zolang je goed de brandstof uitrekent in de warm up en in het begin misschien 's 10-20L teveel erin gooit, just to be sure, moet je punten kunnen scoren in C4 en in het komende seizoen ervaring opdoen voor C3, want dat ga je wel halen met al deze info :)

Is F1Time down ofzo? Ik kom er niet meer op :(

Grrrrrene wijzigde dit bericht 29-01-2008 21:35 (4%)

Imitation is the sincerest form of flattery

FC Strijen

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:35:
[...]

Zolang je goed de brandstof uitrekent in de warm up en in het begin misschien 's 10-20L teveel erin gooit, just to be sure, moet je punten kunnen scoren in C4 en in het komende seizoen ervaring opdoen voor C3, want dat ga je wel halen met al deze info :)

Is F1Time down ofzo? Ik kom er niet meer op :(
Working fine here.

Maarja, OP lezen en de rules op F1Time zelf, dan heb je al een goede start. Voordat je aan een volgende stap eerst weer even lezen wat er over te lezen is, zodat je zo weinig mogelijk fouten maakt (bijvoorbeeld dat je moet repareren voor de kwalificatie). Soms is het ook wel goed om een paar beginnersfouten te maken.

FC Strijen

En de volgende (mogelijke) verandering:
quote:
Sponsors threaten to pull plug
F1T reporter 2008-01-29 20:12:47

Rumours lit up the F1time paddock tonight that sponsors were unhappy with the amounts they were paying out in F1time. 'We get very good media exposure in c1', one CEO was heard to say, 'But the returns are just not there in the other classes.' We'll honour our deals this season, but next season we might have to tighten the purse strings. Besides, it's not as if they actually need the money we give them, they are richer than we are!'

Reg. datum: 25 september 2002

Omfg dit ga je niet menen.

I've Spoken Deal with it :D

FC Strijen

quote:
Nou, zo gek is dat toch niet? Ik hoop dat ze met name de point/win bonus aanpassen, want mensen in de punten in C4/3/2 verdienen gewoon te veel.

Angelina Jolie Addict

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:23:
Yeah, geweldige race gehad en m'n eerste overwinning in C3 \o/ Helaas werd Daniel's vleugel eraf gereden aan het begin van de race, anders had het een mooie 1-2 kunnen worden. We hebben als enigen van het veld in de 1:16 gereden op Melbourne, terwijl we op harde banden reden en de nummer 1 uit de Q op softs vertrok. Dat was minder handig, want hij plofte om de zoveel rondjes.

Chas Dinning zat er vlak voor bij de eerste stop, maar vlak voor de 2e stop haalde ik hem in en bleef ik er na onze stops voor. De marge is nooit groter dan 3s geweest, behalve met m'n boostlaps aan het eind, waar ik bijna de snelste ronde pakte (brid was 0.006s sneller). Ach, het belooft wat moois voor dit seizoen met ons samen in 1 team :)
Gratz :)

Ik helaas van de 16e plek naar de 22e teruggevallen :/ tot 3x toe 1 lap voor m'n pitstop de banden geklapt.. :(

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Moge de kracht met je zijn...

Hehehe, heerlijke 1e race van het seizoen gereden...Duidelijk te merken dat m'n nieuwe driver 1 zwaar minpunt heeft, starten... Viel terug en had wat last om op gang te komen, maar eenmaal op stoom was hij niet te stuiten. Op de harde bandjes werd volle bak doorgtrapt en waar het merendeel op 2 stops stond (en enkele gekken op 3) reed mijn driver 35 rondjes door en kwam bij de eerste serie stops aan de leiding. Door het warme weer helaas aan het eind van de stints wel wat rondjes wear, maar dat mocht de pret niet drukken.
Hakki (vorig seizoen promotie laten schieten) en een exC1 rijder waren echt sneller en door de wear pakte een Roemeen nog net mn podiumplek af... Helaas 4e, maar zeker niet gek...

Helemaal complimenten aan Panther, die P6 heeft gepakt in z'n allereerst C2 race. Hij wist een ware Trulli-trein te creeëren, met 4 drivers op 1,2 sec!!! van zijn achtervleugel die er maar niet voorbij kwamen! Goed werk Panther, team Be on Edge gaat C2G3 eens heerlijk gek maken!

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Geen goed begin voor mij. Ten eerste heb ik mijn Race Orders niet goed gedaan. Er zat een klein foutje in mijn pitstop... Ik had dus in gedachte om de eerste stukje wat langer door te rijden. Echter heb ik het eerste stukje korter gereden (wel met de fuel voor lang stukje) en daarna een lang stukje met wat minder fuel.

Ten tweede zat ik 20 laps vast in de L.BESSY trein. 5-12e plek zat vast.

Derde ding was dat ik 11mm onderschat heb. Ik en teamie dachten dat het wel mogelijk was op inters. Helaas was dat niet zo waardoor ik 1-1.5 sec langzamer reed dan de top 5 terwijl de persoon die ook op een 1 stopper stond tweede is geworden. (ik reed toch iets sneller als hem op een gegeven moment.)

Toch nog een eenzame 6e geworden door mijn goede driver 8)

Blaatvlaa

quote:
Joss schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:34:
[...]

Nou, zo gek is dat toch niet? Ik hoop dat ze met name de point/win bonus aanpassen, want mensen in de punten in C4/3/2 verdienen gewoon te veel.
In de punten misschien wel jah... ik draai nu voor het 3e seizoen verlies waarschijnlijk en moet gaan oppassen dat ik niet op dat gebied onderuit ga... Nou zit ik wel met een extreem duur pakket qua driver, designer en die commercial debiel dus wie weet wordt het volgend seizoen beter... als ik dat haal...

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Nah, 't is gewoon triest dat Tadas wel snel reageert als een paar C1'ers klagen, maar de team championship bonus die veel managers over seizoen 28 niet kregen, werd pas eind seizoen 29 betaald :X Ik bedoel dus: die C1 figuren hebben blijkbaar beter contact met Tadas dan het gepeupel in lagere klassen.

De maatregel opzich is terecht, denk ik. Ze moeten alleen de belastingen verhogen voor alles > 50M ofzo, want anders krijg je die 100M+ managers echt niet omlaag binnen een paar seizoenen :o

Imitation is the sincerest form of flattery

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:35:
Nah, 't is gewoon triest dat Tadas wel snel reageert als een paar C1'ers klagen, maar de team championship bonus die veel managers over seizoen 28 niet kregen, werd pas eind seizoen 29 betaald :X Ik bedoel dus: die C1 figuren hebben blijkbaar beter contact met Tadas dan het gepeupel in lagere klassen.

De maatregel opzich is terecht, denk ik. Ze moeten alleen de belastingen verhogen voor alles > 50M ofzo, want anders krijg je die 100M+ managers echt niet omlaag binnen een paar seizoenen :o
Het is idd erg jammer dat er wat C1 mensen zijn die al snel voor (bijna) eigen gewin gaan klagen. Vandaar dat ik ook maar al te graag de discussie met Payton aanging en de conclusie die er nu uitkomt is wel een stuk gematigder dan dat hij in 1e instantie overdreven hard wilde doordrukken...

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:54:
Hehehe, heerlijke 1e race van het seizoen gereden...Duidelijk te merken dat m'n nieuwe driver 1 zwaar minpunt heeft, starten... Viel terug en had wat last om op gang te komen, maar eenmaal op stoom was hij niet te stuiten. Op de harde bandjes werd volle bak doorgtrapt en waar het merendeel op 2 stops stond (en enkele gekken op 3) reed mijn driver 35 rondjes door en kwam bij de eerste serie stops aan de leiding. Door het warme weer helaas aan het eind van de stints wel wat rondjes wear, maar dat mocht de pret niet drukken.
Hakki (vorig seizoen promotie laten schieten) en een exC1 rijder waren echt sneller en door de wear pakte een Roemeen nog net mn podiumplek af... Helaas 4e, maar zeker niet gek...

Helemaal complimenten aan Panther, die P6 heeft gepakt in z'n allereerst C2 race. Hij wist een ware Trulli-trein te creeëren, met 4 drivers op 1,2 sec!!! van zijn achtervleugel die er maar niet voorbij kwamen! Goed werk Panther, team Be on Edge gaat C2G3 eens heerlijk gek maken!
Idd erg w00t w00t hier :D 20 rondjes 4 gasten achter me houden. 1 keer kwam Alvear langs me heen en die pakte ik het volgend rondje weer terug dankzij boost :D 3 punten nu al binnen en dat is een lekkere buffer voor lijdsbehoud nu al.

Toch jammer dat het geen podium was Luuk... maargoed je reed wel erg sterk, beloofd wat.

Overigens opvallend weinig uitvallers. 1tje van de 27 maar. Dit door fuel ook nog.

gratz aan de mensen die hebben kunnen winnen ;)

Laat c1 maar inderdaad iets meer verdienen, ik ben het ermee eens dat c2 en lager nog steeds in verhouding teveel verdient.

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

(ik lever anders sloten bakken met geld in momenteel...)

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 30-01-2008 10:20 (12%)

Reg. datum: 06 juli 2006

moooi eerste race meteen 3 puntjes gepakt. 2de seizoen in c3. Vorig seizoen 17de geworden niet boven de degradatiegrens. Super zuinig aan gedaan vorig seizoen. Hopelijk kan ik dit seizoen top 10 komen. Heb nu aardig wat geld.

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:20:
(ik lever anders sloten bakken met geld in momenteel...)
ghehe dat je zoveel uitgeeft is een andere uiterste ;) Maar opzich moet je met balansseizoen heel goed kunnen redden in c2 en lager.

afgelopen race ook nog eens lekkere financiele opsteker.

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

quote:
Bluepanther schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:57:
[...]
ghehe dat je zoveel uitgeeft is een andere uiterste ;) Maar opzich moet je met balansseizoen heel goed kunnen redden in c2 en lager.

afgelopen race ook nog eens lekkere financiele opsteker.
Oh, dat zeker... In mijn geval ligt het ook vooral aan mijn flinke spendering, inkomsten is idd het probleem niet...

Reg. datum: 11 september 2001

Voorlopige pole getraind, word wel een rare race denk ik, Spa met een beetje regen as usual...

and I was like...whatever!

Reg. datum: 09 augustus 2005

Ik ben volgens mij een beetje het spoor bijster. Na al een super slechte Q was ook mijn Race van gisteren ver beneden niveau. 17e is alles wat ervan te maken viel.

Hier wordt ik niet vrolijk van!

Ik zie ook dat ik tot nu toe nog maar 350.000 verlies heb gedraaid en met de verlening van mijn team van een 500.000 betekent dit dat ik 150.000 winst heb gemaakt afgelopen race. In tegenstelling tot mijn berekening die zei dat ik met die posities ongeveer 900.000 moest verliezen.

Hier wordt ik wel vrolijk van!

Kortom geld problemen zullen er dit jaar niet ontstaan daar hoef ik niet bang voor te wezen. Nu is kijken wat ik kan doen om richting de top 10 te gaan. Want 17e is toch wel heel erg beroerd. :X

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

Reg. datum: 25 september 2002

Hier wordt ik niet vrolijk van :X

Verder natuurlijk altijd nice als je onverwacht veel winst draait :)

Nou ik ben benieuwd voor komende race op Imola:

Time: Start - 00:43:00
Temp.: 26° C
Rain: 0 mm
Time: 00:43:00 - 01:15:00
Temp.: 29° C
Time: 01:15:00 - End
Temp.: 31° C

Strat wordt vrij eenvoudig, ik denk echter wel dat het allemaal dichter op elkaar zit dan afgelopen race tenzij ze elkaar weer in de vleugels gaan zitten :P

I've Spoken Deal with it :D

Reg. datum: 01 juli 2001

Vorige race met een ongerepareerde bak rondgereden, deze race toch maar even de auto gefixed. Reken nu toch wel op een top 20 klassering, ik zal echter nog meer naar voren moeten kruipen wil ik in C2 blijven.

F1Time C2G2

FC Strijen

quote:
Wes46 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:12:
Kortom geld problemen zullen er dit jaar niet ontstaan daar hoef ik niet bang voor te wezen. Nu is kijken wat ik kan doen om richting de top 10 te gaan. Want 17e is toch wel heel erg beroerd. :X
Ja, dat is toch al gauw 16 plekken lager dan je doelstelling :P Je pakt vast nog wel eens de benodigde puntjes ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: