Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 11 september 2001

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:20:
[...]
Meer GoT-ers naar C2, dan wordt het tenminste een Nederlandse aangelegenheid ipv een Portugees/Letse overheersing nu...!
Als ik dat van die revs wat eerder geweten had dan was ik er nu nog bij geweest :(

and I was like...whatever!

Reg. datum: 25 september 2002

lol het enige wat niet echt betrouwbaar is, is de bmw gb. en met 86% doet ie het nog steeds goed.

I've Spoken Deal with it :D

Reg. datum: 08 maart 2007

Eerste race in C2 straks. Sta uiteindelijk 15de op 28, 1,1s achter de pole. Al bij al ongeveer wat ik er van verwacht had. Volgende races kan het misschien nog iets beter aangezien ik nu door een stommiteit |:( met onderdelen uit de plaatselijke supermarkt start en dus enkele punten verlies op efficiency.

Benieuwd wat de race straks brengt, hopelijk houden mijn banden het :) .

Zo, we zijn weer onderweg :) Meteen een plekske gewonnen :)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Ook onderweg, blijkt maar dat ik te goed gekwalificeerd heb. Sta nog wel 6e maar heb al een flink treintje achter me aan :). Hoop toch stiekem nog op een top 10 plaats maar als ik zo kijk naar de mensen die op een 1 stopper staan... Zal erom hangen.

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

En daar gaan mijn banden, dit wordt niks dus :-). Wel interessante data voor achteraf om het positief te houden :+ .

Ow mijn god, ik denk dat ik een enorme blunder heb gemaakt :P Wilde stints van 25-28-25 laps maken, en heb dus bij pitstop 25 en de 2e 28 ingevuld denk ik :X Was eten tijdens het moment, maar het kan geen vleugelpitstop zijn geweest dus moet het dan wel bijna zijn ;(

Jammer, en nu waarschijnlijk out of fuel voor je "derde" stint ook.

Heb het ook niet gezien, maar zal dat wel zijn.

quote:
Nr. 9 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:43:
Jammer, en nu waarschijnlijk out of fuel voor je "derde" stint ook.

Heb het ook niet gezien, maar zal dat wel zijn.
Niet out of fuel, wel klapbandjes ;(

quote:
Joss schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:44:
[...]

Niet out of fuel, wel klapbandjes ;(
verbazingwekkend gaan die bandjes het zo te zien nog houden ook joss....

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

quote:
JesterRace schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:56:
[...]

verbazingwekkend gaan die bandjes het zo te zien nog houden ook joss....
Nee joh, gek. Mijn pitstop was in rondje 28, ik moet tot 78. 50 laps, op mediums, lijkt me niet ;) Verwacht een explosion rond ronde 70.

Edit: Haha, je had toch gelijk, ze hebben het gehouden :P Zij het nog maar nét! Had niet gezien dat het nog kouder werd het laatste half uur! Dus gefinished op P6, zonder de fout had dat minstens P4 geweest maar toch tevreden gezien de omstandigheden :)

Joss wijzigde dit bericht 29-01-2008 18:35 (27%)

Ik rijdt op een 1 stopper inters met deze temps:

Time: Start - 00:27:00
Temp.: 26°C
Rain: 5 mm.

Time: 00:27:00 - 01:20:00
Temp.: 29°C
Rain 11 mm.

Time: 01:20:00 - End
Temp.: 35°C
Rain: 10 mm.

Ben benieuwd... Ikzelf begin steeds meer spijt te krijgen... maar we zien het over 10 minuten

Mjah, 1e race op hetzelfde circuit als de laatste race van vorig seizoen..... had best anders gemogen want het was een beetje een teleurstelling. Gestart vanaf P9 en rond die plek blijven hangen tot na de stops dus nog enigszins uitzicht op punten..... gaat de gearbox naar de piep.... Uiteindelijk P14 finish waar ik toch wel wat meer gehoopt en verwacht had. Najah, volgende race nog maar eens proberen :)

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Woa!!!! Sander 1e, ik 2e. Toppertje!!!

Redelijke race, door een slechte strategie in het begin een voorsprong van 6 seconden opgebouwd en die bij de eerste pitstops weer verloren, te korte eerste stint dat was duidelijk... Qua snelheid zit het wel goed en als deze race representatief is voor het seizoen dan gaat de strijd om het kampioenschap tussen Josephus en mij!

Josephus, nette race en goede snelheid! Vorig seizoen veel aero getest?

Sander - vorig seizoen alleen maar aero getest, mijn voorsprong was groot genoeg om verder niets te doen. Het lijkt op een spannend seizen, ik weet alleen nog niet of ik wel al wil promoveren. Gefeliciteerd met je overwinning trouwens, ik had nog een beetje hoop rond de eerste pitstop, maar die was ik al snel kwijt. Klasse gereden!!!

Anyways, ik kan niet wachten om te kijken wat mijn DRP was.

Ik dacht het al, want qua ontwikkeling schijn je best goed te zitten! Ik heb alleen op het eind van vorig seizoen aero kunnen testen, in mijn C4 jaar zat ik net in die ene competitieve groep en mijn eerste seizoen C3 was ook vreselijk competatief dus ben vooral engines aan het testen geweest... Hopelijk kunnen we zo vooraan blijven rijden en de auto goed ontwikkelen!

edit: 99% DRP :D

Eindelijk van start! En dan dit in ronde 8: The brakes are glowing red hot. The driver needs to be very careful under braking. :(

Uiteindelijk de race toch uitgereden, plek 23 was het resultaat. :/

edit:
|:( ... realiseer me nu ineens hoe lomp ik ben ... vergeten te repareren :X

Zenit wijzigde dit bericht 29-01-2008 20:06 (19%)

F1Time C2G2

hehehehe hier ook 99% DRP :D

Ouch, dat is zuur, ik heb het ook een keer vergeten, doe je niets aan. Vind ik wel een charme van het spel, altijd je koppie erbij houden!! ;)

Reg. datum: 25 september 2002

Ah perfecte race. van start tot finish eerste gereden. 27.5s voor op #2.
Nu is kijken wat de DRP was e.d.
Het zal geen supergoede afschetsing zijn van het seizoen zijn want 2 grote concurrenten reden op elkaar in de eerste ronde.
Dus zien volgende race zeker of het niet stiekem toch spannend kan worden.
Teammie Saev is nog verdienstelijk 4e geworden door een oof in de laatste ronde.
Dus goede zaken deze race :)

I've Spoken Deal with it :D

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

Op zich een goede race gereden, maar helaas een hoop pech. Strategie klopte perfect, drp netjes 98% en dus twee ronde voor het einde op p6. Rijd iemand er een vleugel af en dan moet die rijder van mij zonodig een pitstop maken in de een na laatste ronde. :X Uiteindelijk nog 15e geworden, maar wat mij betreft mag Tadas dit soort pitstops toch eens slimmer gaan uitwerken.

Doet weer iets met vezels...

Yeah, geweldige race gehad en m'n eerste overwinning in C3 \o/ Helaas werd Daniel's vleugel eraf gereden aan het begin van de race, anders had het een mooie 1-2 kunnen worden. We hebben als enigen van het veld in de 1:16 gereden op Melbourne, terwijl we op harde banden reden en de nummer 1 uit de Q op softs vertrok. Dat was minder handig, want hij plofte om de zoveel rondjes.

Chas Dinning zat er vlak voor bij de eerste stop, maar vlak voor de 2e stop haalde ik hem in en bleef ik er na onze stops voor. De marge is nooit groter dan 3s geweest, behalve met m'n boostlaps aan het eind, waar ik bijna de snelste ronde pakte (brid was 0.006s sneller). Ach, het belooft wat moois voor dit seizoen met ons samen in 1 team :)

Imitation is the sincerest form of flattery

Reg. datum: 24 mei 2007

Zonder geluk vaart niemand wel ;) Een 4e plaats is een mooie start, nu eens kijken of we dit vol kunnen houden...

F1Time - Ronnie de Lang (C3G12) | Hattrick - TDL (VIII.2006)

Handig, alle data van vorig seizoen is nutteloos vanwege mijn nieuwe driver... Het omrekenen van de DQP instellingen naar de nieuwe DQP van deze driver helpt helemaal niets... :(

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Sempy schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:23:
. Rijd iemand er een vleugel af en dan moet die rijder van mij zonodig een pitstop maken in de een na laatste ronde. :X Uiteindelijk nog 15e geworden, maar wat mij betreft mag Tadas dit soort pitstops toch eens slimmer gaan uitwerken.
Daar ben ik het dus helemaal mee eens, had het omgekeerde van jou, bij werd in de 4de of 5de ronde m'n vleugel er af gereden. Had hier dus graag een optie gehad om alleen de vleugel te vervangend en gewoon m'n geplande stop te maken, nu met veel pijn en moeite opgeklommen naar p6 en dan een klap band paar ronden voor de geplande 2de stop en hup weer p15,
Moeten meer optie komen voor onverwachte situaties

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws