www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #10
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topichmmm Interlagos gedaan, en het is me tegen gevallen, denk je een lekkere start te gaan maken, krijg ik erg veel weerstand bij me DQP vormen. Dus de race zal een flinke gok worden hierquote:Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:09:
[...]
Ehm, gepost op 23 jan. met de melding "de afgelopen 3 races..."
Lijkt me toch over de laatste 3 races van vorig seizoen...
Enne Panther: Dank voor de complimenten... en ben natuurlijk graag van hulp![]()
Ben ook zeker blij met Team Panther binnen Be On Edge, is weer ouwewets gezellig, slap lullen en prima racen (hopen we dan maar)
En of de strategie gaat werken, komen we vanzelf achter...
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Reg. datum: 04 juli 2006
and I was like...whatever!
Ik ben wel benieuwd, dit is mijn tweede poging voor c3, deze keer is mijn wagen echter een stuk efficiënter, ik heb vorig seizoen in c4 niet één keer motor of gb getest. In de laatste drie races van afgelopen seizoen heb ik nog even met JW's account kunnen oefenen, nu mag ik het zelf doen.
Natuurlijk met de tweakers livery ook
Beiden nieuw in C3, maar we gaan ons best doen om GoT niet teleur te stellen natuurlijk!
Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Sleepie is nog geen Supporter, dat komt eraanquote:
Net even P/W/Q gedaan, en tja.... dat is wat anders dan C4
Momenteel 23e van de 27.... we zien wel waar het schip strand. DQP was 92%, dus DRP zal ook wel rond die koers uitkomen. We zien wel, wel spannend in ieder geval.
Daarnet samen met Sleepie in ieder geval mijn budgetsheet aangepast, bleek dat ik nogal wat factoren vergeten was.
Zoals het er nu uitziet draai ik dit seizoen een paar miljoen (5-8) verlies. Maar dat kan ik hebben.
Time will tell!
BM wijzigde dit bericht 24-01-2008 20:52 (51%)
Ben benieuwd hoe jullie het gaan doen, maar jullie zullen het vast wel overleven. Ik sta nu 5e in de Q, dus Sleepie...
LOL, heeft BM daar echt naar gekeken?quote:MRCL schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:41:
23e van de 27 is de season standing ja
Ik ga mijn P/W/Q zaterdag doen (morgen geen tijd denk ik).quote:MRCL schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:41:
23e van de 27 is de season standing ja, dat zegt niets. In de Q sta je nu 17 van de 20.
Ben benieuwd hoe jullie het gaan doen, maar jullie zullen het vast wel overleven. Ik sta nu 5e in de Q, dus Sleepie...
Ik gok op een plaatsje in dat rijtje NL-ers daar achter jou (in C4 was ik meestal net iets sneller dan Bart Verbruggen, dus t zou moeten kunnen)
@Joss: Mijn post was wat voorbarig, had toen net sponsorship gekocht, maar kon de livery nog niet aanpassen. Maar intussen is het toch echt tweakers livery hoor
Sleepie wijzigde dit bericht 25-01-2008 00:54 (3%)
Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)
Op het C1-forum staat een topic over wie er van de oude garde gaat degraderen en het is erg duidelijk dat het een semi-vriendengroepje is dat zich bedreigd voelt door de 'nieuwe generatie met geld'quote:Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:43:
[...]
De oude garde wil graag hun "oude voordeel" op een hoop lui terug idd. Het minder maken van de invloed van driver is ook van groot voordeel voor hen, dus wordt het erdoor gedrukt...
Hoe meer er over dit soort situatie duidelijk wordt, hoe wranger het smaakje dat ik krijg van die oude garde op F1Time... heel erg jammer.
Imitation is the sincerest form of flattery
quote:MRCL schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:41:
23e van de 27 is de season standing ja, dat zegt niets. In de Q sta je nu 17 van de 20.
Ben benieuwd hoe jullie het gaan doen, maar jullie zullen het vast wel overleven.
Juist....quote:
ik voel me nu best... dom...
Nahja, verhouding is ongeveer hetzelfde
Ook wel enigszins verwacht dat ik zo laag zou staan, denk dat er voor me een hoop op een andere strategie zitten (of misschien is dat meer hoop)
Denk ook zeker wel dat het mogelijk moet zijn om in C3 te blijven. Als ik een beetje goede taktiek te pakken krijg qua testen en ontwikkelen zie ik mezelf niet heel snel uit C3 vallen.
De eerste keer C3 vond ik nogal tegenvallen en ik heb me voor mijn gevoel teveel laten leiden door lijfsbehoud (motor & gb testen). Als ik toen ook al die testen in onderdelen had gestoken, had ik er nu nog beter voor gestaan.
Denk dat ik de 1e paar races engine ga testen om toch enigszins up to date te blijven op dat vlak. De rest zal voornamelijk onderdelen tests worden. Zijn wel een aantal delen op mijn auto die echt nog een flinke upgrade mogen hebben. Zowel gewicht als efficiency.quote:Josephus schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 09:23:
Ik vond het niet zo erg een keer naar C4 te degraderen. Ik heb dat seizoen volledig aan de ontwikkeling van mijn onderdelen gewijd en heb nu een fijne auto. Een groepgenoot die aan het eind van afgelopen seizoen steeds dichterbij kwam staat nu weer ver achter me.
De eerste keer C3 vond ik nogal tegenvallen en ik heb me voor mijn gevoel teveel laten leiden door lijfsbehoud (motor & gb testen). Als ik toen ook al die testen in onderdelen had gestoken, had ik er nu nog beter voor gestaan.
Ik had je eigenlijk wel wat hoger verwacht in de Q, als ik zie waar Bart staat. Maar dat zou ook aan verschillen in strategie kunnen liggen natuurlijk. Het zal me wel duidelijker worden als ik morgen zelf P/W/Q heb gereden.quote:BM schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:58:
Ook wel enigszins verwacht dat ik zo laag zou staan, denk dat er voor me een hoop op een andere strategie zitten (of misschien is dat meer hoop)
Denk ook zeker wel dat het mogelijk moet zijn om in C3 te blijven. Als ik een beetje goede taktiek te pakken krijg qua testen en ontwikkelen zie ik mezelf niet heel snel uit C3 vallen.
In C3 blijven moet volgens mij voor ons beiden geen probleem zijn.
Voor mij is het ook zaak m'n auto te ontwikkelen (gemiddelde efficiency van ongeveer 49% nu, dat moet omhoog).
Verder mag je je teamgenoot natuurlijk altijd om advies/meedenken vragen wat strategie e.d betreft
Als je eens kans wil maken en je begint niet zo goed, zal je wel langer dan een "paar" races engine moeten testen. Bovendien, "onderdelen testen" kan alleen op aero/frontw/rearw en die kan je niet op gewicht verbeteren met een aero test.quote:BM schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 09:26:
[...]
Denk dat ik de 1e paar races engine ga testen om toch enigszins up to date te blijven op dat vlak. De rest zal voornamelijk onderdelen tests worden. Zijn wel een aantal delen op mijn auto die echt nog een flinke upgrade mogen hebben. Zowel gewicht als efficiency.
Reg. datum: 09 augustus 2005
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Reg. datum: 09 augustus 2005
Bij mij ook down, of ze hebben mij er ook afgegooid omdat jij een keer "gebabysit" hebt voor mijquote:Joss schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:47:
Bij meer mensen F1Time down of hebben ze me eindelijk op cheaten betrapt?
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Sorryquote:Wes46 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:48:
[...]
Bij mij ook down, of ze hebben mij er ook afgegooid omdat jij een keer "gebabysit" hebt voor mij
Kans op punten, of kans op lijfsbehoud?quote:Joss schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:18:
[...]
Als je eens kans wil maken en je begint niet zo goed, zal je wel langer dan een "paar" races engine moeten testen. Bovendien, "onderdelen testen" kan alleen op aero/frontw/rearw en die kan je niet op gewicht verbeteren met een aero test.
Dat je enkel aero kunt testen is waar, en nu ik er nog eens over nadenk, dat heb ik vorig jaar ook bijna hele seizoen gedaan, dus een test of 4/5 dit seizoen zou voldoende moeten zijn om dat wat omhoog te werken.
Een groot avontuur, maar wel mooi dat er hier een beetje meegedacht word. Er zitten hier toch mensen met heel wat meer ervaring dan ikzelf heb.
Ik heb geen idee hoe je er voor staat, maar hoe slechter je er voor staat, hoe meer engine tests je eigenlijk zou moeten doen om tegen het eind van het seizoen misschien toch de benodige punt(en) te halen.quote:
Reg. datum: 25 september 2002
brrr die site blijft afentoe wel grillig hoor
Dauthi wijzigde dit bericht 25-01-2008 11:17 (78%)
I've Spoken Deal with it :D
Dit seizoen zal het helaas een heel andere kluif worden. Te weinig ontwikkeld, mijn driver die ik van de markt geplukt heb is ineens een pak slechter en ik heb geen data van vorig jaar. Mijn doelstelling is dus gewoon om in C3 te blijven en hopelijk een aantal top 10 plaatsen te halen. En mijn wagen wat beter te ontwikkelen.
Oh ja: Felicitaties voor Grrrrrene vandaag!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.