Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #10
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDRP: 342
Race: 1.200.000
Win: 800.000
Punt: 80.000
Bij verlenging kost ie meer dan 2 M per race. Ben vooralsnog best tevreden
Alleen die designer met skill 62 voor 3 seizoenen vastleggen was lomp (dacht destijds dat ie beter zou worden
Kortom, hopen dat we in C2 mogen blijven
F1Time C2G2
DRP: 348
Salary per race 1,195,600
Win bonus 838,920
Point bonus 84,892
Ik heb z'n, of 'haar', contract verlengd voor volgend seizoen.Dan betaal ik 1,9 per race. Best mooi, aangezien hij/zij nog maar 22 is.
Edit: Voor m'n gehele staff betaal ik dit seizoen ongeveer 3,8 milj. per race, dat is het laagste sinds ik aan F1time ben begonnen. Kom maar op met die winst dit jaar
Requiem19 wijzigde dit bericht 23-01-2008 18:46 (27%)
F1Time C2G2
Nee.quote:Zenit schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:43:
Even een vraagje, als ik nu al verleng ... kost ie nu dan ook al meer?
Excuse me, maar dat is toch je eigen schuld nu?quote:Angeloonie schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:20:
Vind het echt zo vals.. Ik heb gewoon 2 seizoenen een #random driver.. Na m'n C4 seizoen zit ik nu dus nog steeds een seizoen met een #$#&*$ driver met 0,0 skills.. Het is de op 3 na slechtste oid en de beste heeft meer dan 2x zoveel DQP/DRP
Anyway, tijd voor een verwachtingspolletje, traditie, you know.
Poll: Waar verwacht jij dit seizoen te eindigen?
• Kampioenen! (1)
• Promotie (2-3)
• Vechten voor promotie (4-6)
• Middenveld (7-12)
• Vechten voor lijfsbehoud (13-18)
• Degradatie (>18)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Reg. datum: 09 augustus 2005
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Doe vechten voor lijfsbehoud maar als 18, foutje idd.quote:Wes46 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 20:05:
Is positie 18 al gereserveerd dat we daar niet op mogen stemmen
Imitation is the sincerest form of flattery
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Reg. datum: 25 september 2002
Op zich ook niet zo heel gek. Want drivers schelen gewoon meer dan een halve seconde voor 30 dqp verschil.quote:Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:04:
Het gebeurt gewoon nu zo snel, omdat de C1 managers er druk achter zetten...
Normaal had dit rustiger gekund, maar heb het idee dat er daar een aantal zitten te miepen...
Ik weet echter nog niet helemaal wat ik er van moet vinden. Zeker niet gezien ik vind dat het hele design en kosten plaatje nog niet helemaal in balans is.
Maar goed, we merken het wel.
I've Spoken Deal with it :D
dat is wel heel erg overdreven hoorquote:Dauthi schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:21:
[...]
Op zich ook niet zo heel gek. Want drivers schelen gewoon meer dan een halve seconde voor 30 dqp verschil.
Het ligt er ook maar net aan welke stats er minder zijn, maar 0.5s per 30DQP is absoluut overdreven.
Duszz...
Dauthi wijzigde dit bericht 23-01-2008 23:08 (19%)
Ik ben ook wel met je eens dat de invloed van de driver wel erg groot is, maar als het enkel op design gaat wordt het ook simpel, nml wie doet er het langste mee (heeft automatisch een meer ontwikkelde auto...)quote:Dauthi schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:21:
[...]
Op zich ook niet zo heel gek. Want drivers schelen gewoon meer dan een halve seconde voor 30 dqp verschil.
Ik weet echter nog niet helemaal wat ik er van moet vinden. Zeker niet gezien ik vind dat het hele design en kosten plaatje nog niet helemaal in balans is.
Maar goed, we merken het wel.
En verder is mijn grootste kritiekpunt dat je bij F1Time geen enkele planning voor de lange termijn kan doen (wat wel beter zou zijn voor je team), want je wordt meteen afgestraft door een verandering het seizoen erop...
Zoals nu met mijn driver... extreem duur, maar zijn geld mss waard door de grote invloed van de driver. Als dat volgend seizoen minder wordt, is die kerel nog wel van waarde, maar zeker niet zijn huidige absurde salaris...
Tuurlijk, dat zeg ik ook... Maar Dauthi zegt dat 30 DQP-punten meer dan 0.5s scheelt en dat klopt gewoon niet (in het algemeen).quote:Grrrrrene schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 01:26:
Je hebt DRP en DRP natuurlijk, Joss. Het ligt er maar net aan hoe die punten verdeeld zijnHoe erg maken die "favorite tracks" eigenlijk uit?
Favorite tracks hebben volgensmij maar weinig invloed, misschien merk ik het dit seizoen wel... Het 4e seizoen van mn coureur en er komen weer een hoop bekende tracks voorbij. Z'n lievelings 2 lievelingscircuits (Istanbul/Indianapolis) komen echter niet voorbij, maar Montreal (65) wel!
Ben dit seizoen niet opeens veel sneller op een baan waar ik 2de werd.
Heb trouwens ook eens een financiel sheet ingevuld.
Ik moet dus echt gaan promoveren, anders is m'n huidige team niet meer te betalen, moet nu al top 3 finishen om wat te verdienen.
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16
Zoals al vermeld ben ik weer herenigd met Luuk
Om maar mee te doen aan de doelstellingen:
Geen idee wat me te wachten staat, na 1 race kan ik er uiteraard meer over zeggen. Maar ik mik dus voor p18, denk dat het wel mogelijk moet zijn om hier en daar door juiste tactische keuzes punten binnen te halen.
Hopelijk lekker er in blijven, veel steun verwacht ik van Luuk met zijn ervaring. Zijn begin tactiek vind ik nu al zeer interessant. Ik heb goede hoop.
alleen jammer dat ik slechte Marketing en Designer heb. Heb er gewoon naast gevist omdat anderen te veel boden. Voordeel is dat ik veel bespaar maar niet echt ontwikkel.
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Gelukkig is er nu een beetje rust, omdat er weinig verandert tussen de seizoenen 29 en 30, maar dat was voorheen wel anders. Ik had achteraf liever een seizoen later een rijder voor 3 seizoenen vastgelegd, want dan was ik flink goedkoper uit. En sowieso: 'ergens' op het forum wordt een keer iets geroepen over 0.5M extra per race, maar zonder melding wordt dat weer geschrapt. En zo zijn er meer dingen die op het forum worden gemeld en waar niks mee gebeurt of juist omgekeerd. Afgelopen siezoen schijnt het aangekondigd te zijn dat als je ver onder de 80% van het startdesign zit, je na de reset naar die 80% gaat als je er inclusief correctie nog onder zou blijven. Dus als je bijvoorbeeld een chassis (basisgewicht 80kg) van 50kg zou hebben, dan reset je niet naar 56, maar 64kg. Nergens in infocenter is dat gemeld, dus wie het forum niet streng volgde, heeft deze aankondiging gemist. Het was dus zonde om voor zo'n lichte auto te gaan, waardoor mensen achteraf wellicht meer op eff. of kosten hadden willen focussen.quote:Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:49:
[...]
En verder is mijn grootste kritiekpunt dat je bij F1Time geen enkele planning voor de lange termijn kan doen (wat wel beter zou zijn voor je team), want je wordt meteen afgestraft door een verandering het seizoen erop......
Maar goed, 't spel kun je nog als een langlopende beta zien, dus dat ze naar een meer uitgebalanceerd systeem zoeken, lijkt me duidelijk. Valt me trouwens op dat de C1-rijders met veel ervaring de hete adem van minder ervaren rijders met veel geld in hun nek voelen. Oliver Vogel doet er alles aan om plannen erdoor te krijgen waarmee het verschil met minder ervaren rijders vergroot wordt. Zo ook het idee om niet meer te mogen repareren na practise. Leuk als je met 6 rondjes 100% DQP en de perfecte setup hebt berekend, maar als je die info allemaal niet hebt of op een nieuw circuit rijdt, heb je wel 20-30 rondjes nodig, zodat je dus met een flink meer versleten auto de baan op gaat.
Grrrrrene wijzigde dit bericht 24-01-2008 13:08 (63%)
and I was like...whatever!
Ik moet het dit seizoen doen (driver(?), designer en director lopen af) en ik hou m'n hart vast. Onze beste designer/director hebben nu 58/60 skill. Er komen er vast weer een paar (!) bij, maar als we strak met 10-15 man een nieuwe designer/director nodig hebben is/zijn een "paar" niet genoeg.quote:Grrrrrene schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:58:
Volgend seizoen moet ik gaan bieden op designers en c.directors, maar ik zou hun contract zoooo graag verlengenAl komt er 10% bij, dan nog ben ik tevreden. Oh well, zal er maar aan moeten wennen dat ik volgend jaar een stuk krapper bij kas zit
Sterker nog, dat stond in het info center...quote:En sowieso: 'ergens' op het forum wordt een keer iets geroepen over 0.5M extra per race, maar zonder melding wordt dat weer geschrapt.
Ik volg het hele forum (lees niet alles, maar zeker wel alles van Tadas) en heb dit nooit voorbij zien komen, 99.9% zeker. Alleen de mods/admins/gm's melden dit dus ik denk zelfs dat het alleen in het private "hulpjes van Tadas" gedeelte is geplaatst.quote:Afgelopen siezoen schijnt het aangekondigd te zijn dat als je ver onder de 80% van het startdesign zit, je na de reset naar die 80% gaat als je er inclusief correctie nog onder zou blijven. Dus als je bijvoorbeeld een chassis (basisgewicht 80kg) van 50kg zou hebben, dan reset je niet naar 56, maar 64kg.
En ja, die Vogel is ook een aparte.... Wil zoveel mogelijk maatregelen in zijn voordeel er doorheen krijgen.
@SanderF1: Volgensmij was JW wel tevreden:
quote:jwisgerhof schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 09:31:
Zow dan toch maar eens even een post doen vanuit de vakantie in Nieuw Zeeland. Ben de afgelopen 3 races er niet bijgeweest maar mijn ex-teamgenoot heeft mijn account super beheerd.. 2/3 races gewonnen, de andere 2e en de cup is binnen !
Joss wijzigde dit bericht 24-01-2008 14:34 (11%)
Daarom heb ik nu ook zo'n leuke discussie met Payton over de rijders... Probeer hem uit te leggen dat er eens een rechte lijn van ontwikkeling getrokken moet worden ipv de hak op de tak springen zoals nu nog té regelmatig gebeurt...quote:Grrrrrene schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:58:Valt me trouwens op dat de C1-rijders met veel ervaring de hete adem van minder ervaren rijders met veel geld in hun nek voelen. Oliver Vogel doet er alles aan om plannen erdoor te krijgen waarmee het verschil met minder ervaren rijders vergroot wordt. Zo ook het idee om niet meer te mogen repareren na practise. Leuk als je met 6 rondjes 100% DQP en de perfecte setup hebt berekend, maar als je die info allemaal niet hebt of op een nieuw circuit rijdt, heb je wel 20-30 rondjes nodig, zodat je dus met een flink meer versleten auto de baan op gaat.
De oude garde wil graag hun "oude voordeel" op een hoop lui terug idd. Het minder maken van de invloed van driver is ook van groot voordeel voor hen, dus wordt het erdoor gedrukt...
Hoe meer er over dit soort situatie duidelijk wordt, hoe wranger het smaakje dat ik krijg van die oude garde op F1Time... heel erg jammer.
and I was like...whatever!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.