Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #10

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 augustus 2005

quote:
Joss schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 18:29:
[...]

Ja, dat is toch al gauw 16 plekken lager dan je doelstelling :P Je pakt vast nog wel eens de benodigde puntjes ;)
Hahaha, ja en als het nou 3 of 4 plekken lager was dan was het nog te overzien maar dit :| :P

Ik ga er ook wel vanuit dat ik nog wel wat puntjes pak. Ik geloof ook dat mijn setup niet super was de afgelopen race + DQP/DRP kon ook beter dus laten we het hopen :)

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

F1Time C3G6

Eerste race in C3 was redelijk succesvol voor team Racing for GoT.
Ik eindigde zelf op de 13de plaats en m'n teamgenootje klom door een goede strategie naar een 14de plaats. Mooi GoT treintje over de finish dus :)

Met 13 man die gereden hebben, voorlopig op een 3de plaats gekwalificeerd voor de tweede race, ben benieuwd wat m'n teamgenootje gaat doen.
En of mijn strategie gaat werken

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Komop Wes46, je hebt net je eerste race van het seizoen gehad joh 8)7

Imitation is the sincerest form of flattery

quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 01:32:
Komop Wes46, je hebt net je eerste race van het seizoen gehad joh 8)7
Ja dat is zo maar de eerste race van het seizoen is in mijn ogen wel 1 van de belangrijkste. :P

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

quote:
Wes46 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:17:
[...]

Ja dat is zo maar de eerste race van het seizoen is in mijn ogen wel 1 van de belangrijkste. :P
Klopt deels wel ja, aangezien de verhoudingen met de upgrades vrijwel gelijk zijn. Maar er valt daardoor natuurlijk nog genoeg te halen door tactisch goed bezig te zijn.

Ik heb me 3 puntjes al binnen dit seizoen in C2. Is eigenlijk heerlijk racen verder. Niks geen druk meer. Hier en daar nog puntjes sprokkelen en we zijn helemaal veilig.

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Wes46 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:17:
[...]
Ligt toch aan je leverancierskeuze. BMW voert nu nog licht de boventoon in C2, maar dat zal wel gaan veranderen als de eerste upgrades komen.

quote:
Sempy schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:54:
[...]

Ligt toch aan je leverancierskeuze. BMW voert nu nog licht de boventoon in C2, maar dat zal wel gaan veranderen als de eerste upgrades komen.
Ik denk dat de BMW's na de eerste upgrade nog steeds sneller moeten kunnen zijn. Echter als we halverwege zijn denk iedereen met Toyota richting de punten zal gaan, alleen zal het verschil niet zo heel erg groot zijn. Het is mij wel opgevallen dat er in mijn groep wel erg veel rijders met een BMW motor zijn in verhouding tot de ander C2 groepen. Het blijkt ook dat er overal wel een verdeeldheid is tussen bridgestone en michelin :P

F1Time C3G6

Valt mij op dat in onze group (C3G6) er vrij veel Renault motoren gebruikt worden.
Puur op specs leek me dit ook wel een zeer interessante optie, maar ik heb zelf toch de Toyauto motor gekozen vanwege de centen.
Ik denk dat een aantal mensen bij ons of behoorlijk verlies gaan draaien, of moeten beknibbelen op testen/ontwikkeling.

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Wes46 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:20:
[...]
Ik denk dat de BMW's na de eerste upgrade nog steeds sneller moeten kunnen zijn. Echter als we halverwege zijn denk iedereen met Toyota richting de punten zal gaan, alleen zal het verschil niet zo heel erg groot zijn. Het is mij wel opgevallen dat er in mijn groep wel erg veel rijders met een BMW motor zijn in verhouding tot de ander C2 groepen. Het blijkt ook dat er overal wel een verdeeldheid is tussen bridgestone en michelin :P
Ik denk dat het verschil van 25pk minder groot is dan je denkt, vergeet niet dat die je met bmw 20kg extra gewicht plus extra brandstof ivm meer verbruik meesleept tov Toyota. Bovendien heeft Toyota twee sterren R&D extra dus je haalt meer uit een powertest dan BMW-ers.

Als afgelopen race m'n vleugel er niet afgereden was, was ik gewoon zesde geweest met drie bmw's achter me die allemaal nog een gelijkwaardige of betere driver hadden ook. Gelukkig draait het ook om strategie en een goede setup/dqp en niet om de duurste leveranciers. Volgens mij was er een paar seizoenen geleden zelfs iemand met een ford-motor die vooraan meereed in C3.
quote:
Sleepie schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:11:
Valt mij op dat in onze group (C3G6) er vrij veel Renault motoren gebruikt worden.
Puur op specs leek me dit ook wel een zeer interessante optie, maar ik heb zelf toch de Toyauto motor gekozen vanwege de centen.
Ik denk dat een aantal mensen bij ons of behoorlijk verlies gaan draaien, of moeten beknibbelen op testen/ontwikkeling.
Die Renault is duurder dan de duurste works-motor in C2, dat kan je in C3 eigenlijk niet betalen met een sponsor minder en minder race income (of je moet elke race podium finishen of een heel goedkope driver etc. hebben).

Reg. datum: 11 september 2001

Ik heb zelf ook de Renault gekozen aangezien ik voor het kampioenschap mee wil doen, ik denk dat je dan gedwongen bent de Renault te kiezen aangezien het duidelijk de beste engine is... Achteraf gezien denk ik echter dat de Toyota alsnog een goede optie geweest was, scheelt 1M per race en 17PK minder maar wel 1 ster meer qua development dus dat zou halverwege het seizoen gelijk moeten zijn. Zeker kijkend naar hoe lastig het zal zijn een beetje winst te draaien met deze engine keuze is er achteraf misschien toch een beetje spijt ;)

SanderF1 wijzigde dit bericht 31-01-2008 12:33 (48%)

and I was like...whatever!

quote:
Sempy schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:55:
[...]

Ik denk dat het verschil van 25pk minder groot is dan je denkt, vergeet niet dat die je met bmw 20kg extra gewicht plus extra brandstof ivm meer verbruik meesleept tov Toyota. Bovendien heeft Toyota twee sterren R&D extra dus je haalt meer uit een powertest dan BMW-ers.
Volgens mij zegt gewicht gewoon helemaal niets, brandstof wel maar het andere gewicht merk je volgens mij helemaal niets van. En 25pk scheelt nogal wat, tenminste als je het naar de realiteit vertaald.

Reg. datum: 21 januari 2008

Zo, race twee eindigde wat beter dan race 1 - tenminste geen pech, maar voor mij viel er een uit zonder brandstof in de voorlaatste ronde. Dus een 5e plaats, en mijn teamie Sjoerd tweede.

F1Time - C3G1 - Team Racing for Holland | Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Verbruik kan ook zo een aantal kilo's schelen volgens mij dus ook dat lijkt me best belangrijk.

F1Time - Arnoud Douma (C2G3)

Reg. datum: 22 juli 2002

Grrr die nieuwe driver en ik kunnen nog niet echt samen door 1 deur :( Weer een belabberde DQP, 12e in Quali, maar dat daalt nog wel. Ik had een mindere seizoensstart verwacht, maar dit valt toch ff tegen :|

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
charops schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 20:14:
Grrr die nieuwe driver en ik kunnen nog niet echt samen door 1 deur :( Weer een belabberde DQP, 12e in Quali, maar dat daalt nog wel. Ik had een mindere seizoensstart verwacht, maar dit valt toch ff tegen :|
Slecht excuus hoor, coureur heeft niks met DQP% te maken :P

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Reg. datum: 12 februari 2000

Zo .. vanmiddag ook weer een race gehad. Teruggezet worden heeft wel 1 voordeel : je zelfvertrouwen gaat flink omhoog. 2 races gereden, 2 x winst, 2x snelste ronde en 1 x pole.

Niet slecht, maar ja .. het is C4 ;(

PC dood! Lang leve de laptop van de baas ...

Reg. datum: 01 juli 2001

Zo mn driver gooit er even een super rondje uit :D

Nu P5 in de Q met 23 racers gehad. Volgens mij ga ik straks een mooi treintje vormen in de race :P

F1Time C2G2

Reg. datum: 07 september 2006

quote:
Sleepie schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:11:
quote:
Sempy schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:55

Die Renault is duurder dan de duurste works-motor in C2, dat kan je in C3 eigenlijk niet betalen met een sponsor minder en minder race income (of je moet elke race podium finishen of een heel goedkope driver etc. hebben).
Heb toch nog geld over en met een driver van 700.000 valt ook wel te leven :)

Burn that Metal
Reg. datum: 07 september 2001

quote:
Sleepie schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:40:
Met 13 man die gereden hebben, voorlopig op een 3de plaats gekwalificeerd voor de tweede race, ben benieuwd wat m'n teamgenootje gaat doen.
En of mijn strategie gaat werken
Volgens mij heb ik het wel redelijk gedaan :)

Gezien de tactiek die ik gebruikt heb (andere dan Sleepie) ben ik zeer tevreden met de onderlinge verschillende in rondetijd. Zegt natuurlijk niks over de race, maar ik heb goede hoop.

Denk dat we qua snelheid beiden met de 1e helft van het veld mee moeten kunnen, rond de top10. En wie weet wat meer....?
Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

quote:
Sempy schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:55:
[...]

Dat ligt er maar net aan hoe je je financieën regelt. Ik heb geen heel goedkope staff en heb met Renault/BMW/Bridgestone de op een na duurste combinatie die in C3 mogelijk is. Goed, 'k heb vorige race gewonnen, maar ook buiten de punten had ik winst gedraaid, denk ik.

De komende race op Monaco ziet er erg goed uit. Daniel (brid) rijdt eerste en ik sta net achter hem op de derde plek. Hopelijk kan ik Zoltan, de nummer 2, snel inhalen en voorblijven, want de Q was best wel k*t :o Drie rondjes vol fouten en een vierde rondje, nog niet foutloos, werd m'n p3-kwalificatie. Achja, m'n rijder mag nog 2 seizoenen rijden bij me, dus ik kan hem er nog aardig op trainen :) Ook gaaf om te zien dat we 6 Nederlanders bij de top9 hebben _o_

Grrrrrene wijzigde dit bericht 01-02-2008 00:08 (27%)

Imitation is the sincerest form of flattery

F1Time C3G6

quote:
MRCL schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:57:
Heb toch nog geld over en met een driver van 700.000 valt ook wel te leven :)
Jup, in dat geval wel. Maar jij rijdt top10, ik zie ze ook een stuk verder achterin het veld, mensen die zo te zien net uit C4 komen zelfs .. betwijfel of het dan ook winstgevend is ;)
quote:
BM schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:16:
[...]

Volgens mij heb ik het wel redelijk gedaan :)

Gezien de tactiek die ik gebruikt heb (andere dan Sleepie) ben ik zeer tevreden met de onderlinge verschillende in rondetijd. Zegt natuurlijk niks over de race, maar ik heb goede hoop.

Denk dat we qua snelheid beiden met de 1e helft van het veld mee moeten kunnen, rond de top10. En wie weet wat meer....?
Yeah, erg mooie Q voor jou :) Ben benieuwd of op de eindstreep nog steed voor je lig (vrees van niet).
Ik hoop inderdaad op een top10 plaatsje voor ons beiden, het moet kunnen volgens mij.

Sleepie wijzigde dit bericht 01-02-2008 01:46 (47%)

De boer dat is de kerel...
Reg. datum: 01 augustus 2002

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

En daar gaan we weer, race 2. Na een 1e race die beter had gemoeten ( DRP een klap lager dan DQP en een te behouden strategie) nu maar eens wat meer risico genomen. Aangezien we op de helft van de race in de regen terecht komen en de intermediates er onder moeten, zou het misschien handig zijn om voor een 1 stopper te gaan op hard. Dat kost me per ronde te veel tijd, dus dacht ik richting een stop extra en de mediums... Maar dan zijn de eerste 2 stints kort genoeg voor de softs...
Het is dus een 2 stopper geworden, 2 stints zacht, en dan nog 26 ronden op de intermediates op Kuala lumpur....Tijd voor een schietgebedje :+

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

Vandaag staat Monza op het programma bij C2G3.

Luuk en ik staan respectievelijk 9 en 10 op grid tot zover. Kunnen wellicht nog wel een plekje zakken. Maar we staan toch maar 0,4s achter de pole. Dus het wordt weer allemaal heel close weer deze race. het valt me echt heel erg mee zover in de C2, vorige race binnen de 40sec. van de winnaar eindigen biedt genoeg perspectief voor dit seizoen. Eens kijken of ik in het kielzog van Luuk naar voren kunnen stormen.

@Daniel en Renè. Ik verwacht een 1-2tje... denk jullie zelf ook wel ofniet?

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Is zeker de bedoeling :P

Moet alleen die doom denker in me negeren, blijf maar denken dat ik iets verkeerd heb gedaan.
Normaal train ik nooit pole. Zal wel wat met de skills van me rijder te maken hebben.
opmerkingen laatste drie ronde:
lap2 I was just about on the limit everywhere
lap3 I was a little tight on entry to one of the corners, but otherwise it was stellar.
lap4 I was a little tight on entry to one of the corners, but otherwise it was stellar.

* brid knuffelt zijn dure rijder die volgend seizoen meer dan 2m krijgt

Maar als ik in de driver search kijk is hij een koopje

In ieder geval deze race niet in de buurt van alex petrov of l. silva dus ik vermoed dat deze race m'n vleugels in ieder geval veilig zijn :)

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

Reg. datum: 22 juli 2002

quote:
Joss schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:27:
[...]

Slecht excuus hoor, coureur heeft niks met DQP% te maken :P
Weet ik, maar blijkbaar ben ik nog niet helemaal ingesteld op het feit dat ik een fors aantal minder punten te verdelen heb dan vorig seizoen .Daarom zeg ik, de samenwerking is nog niet optimaal ;)

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: