En wat heeft dit met de facturen op mijn gegeves te maken?quote:jojo26 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:26:
[...]
Ik zal het even in het kort proberen uit te leggen, je experiabox heeft een adres dat adres is gekoppeld aan de kpn centrale als dit onderling niet helemaal goed staat komen sommige gegevens niet goed over tussen de kpn centrale en de gegevens verwerking, zodra je de experiabox langer dan 10 min niet bereikbaar is zal de centrale deze experiabox automatich afmelden zodra je de experiabox weer na een half uur aan zet zal hij opnieuw de gegevens inladen en zal de kpn centrale ook de gegevens opnieuw opbouwen dit alles duurt meestal een 20 min.
ik hoop dat U het een beetje begrijpt hoe dit ongeveer gaat.
succes.
[KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 14
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last
Reageer Nieuw TopicWat is de klacht dan?quote:har0 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:42:
Ach jah ...
"Wij hebben van U een klacht ontvangen, wegens drukte hebben wij deze niet kunen behandelen, Is deze ondertussen al opgelost? Zo nee, meldt U dan aub de klacht opnieuw via ...... etc "
Fijn KPN, na 3 maanden een open ticket en 3 klachten gewoon de klant blijven negeren , gaat goed zo .. nog 8 maanden tot einde contract
Reg. datum: 28 juni 2006
Mijn gegevens zijn weer gekoppeld aan Uw adres van de experiabox en via de gegevens weer gekoppeld aan de verbruikergegevens van deze aansluiting, als dat niet helemaal juist is krijg je geen verbinding met de factuur gedeelte. zo werkt dat ongeveer.quote:SCIxX schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 18:07:
[...]
En wat heeft dit met de facturen op mijn gegeves te maken?
jojo-internetplusbellen
probeer eens in te loggen onder http://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx of http://www.kpn.com/inloggen.htmquote:Jan-E schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:03:
[...]
Die Experia staat al lang uit. En aanzetten zal ook niet helpen, want er staat geen signaal meer op de lijn. Overigens was het met de factuur van 27 augustus (toen ik nog wel signaal had) precies hetzelfde. Die is ook nooit online verschenen. En 'Mijn rekening' levert dit op:
[afbeelding]
Die webbouwers zijn al net zulke broddelaars als de factuurbakkers.
Daarnaast is het natuurlijk van de gekke, dat je je modem uit en aan moet zetten voordat je facturen verschijnen.
jojo-internetplusbellen
En als je nou vanaf je werk je facturen probeert in te zien? (misschien ben ik wat vervelend hoorquote:jojo26 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:25:
[...]
Mijn gegevens zijn weer gekoppeld aan Uw adres van de experiabox en via de gegevens weer gekoppeld aan de verbruikergegevens van deze aansluiting, als dat niet helemaal juist is krijg je geen verbinding met de factuur gedeelte. zo werkt dat ongeveer.
ik begrijp wat U bedoeld, als eenmaal de verbindingen goed tot stand zijn gebracht met de experiabox en kpn gegevens op het juiste adres, dan maakt het niet uit waar je inlogt op mijn gegevens het gaat er om dat mijn gegevens de juiste weg bewandeld bij het inloggen van de gebruiker.quote:SCIxX schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:31:
[...]
En als je nou vanaf je werk je facturen probeert in te zien? (misschien ben ik wat vervelend hoor)
jojo-internetplusbellen
Het aangesloten hebben van de Experiabox en de facturen kunnen inzien hebben niets met elkaar te maken. Het enige wat je via Mijn Gegevens niet zou moeten kunnen doen is telefoonnummers in de Experiabox koppelen.
De screenshot die Jan-E heeft gemaakt is van een oude Mijn KPN maar afaik worden alle facturen nu via Mijn Gegevens getoond wat er heel anders uit ziet.
Edit:
Na even teruglezen zie ik ook een screenshot van Jan-E dat hij ze in Mijn Gegevens ook niet ziet. Dan zal het er ongetwijfeld mee te maken hebben dat hij geen IPB meer heeft.
De screenshot die Jan-E heeft gemaakt is van een oude Mijn KPN maar afaik worden alle facturen nu via Mijn Gegevens getoond wat er heel anders uit ziet.
Edit:
Na even teruglezen zie ik ook een screenshot van Jan-E dat hij ze in Mijn Gegevens ook niet ziet. Dan zal het er ongetwijfeld mee te maken hebben dat hij geen IPB meer heeft.
Joen wijzigde dit bericht 09-10-2008 22:37 (20%)
[ Hyveractief op http://joennuh.hyves.nl ]
[ Ook tweakers bloggen! Kijk maar eens naar die van mij: http://joen.tweakblogs.net ]
Reg. datum: 22 december 2006
Klacht? behalve een vorm van oplichting en niet nakomen contract ? Weinig ..quote:
behalve dat er contractueel 8 Mb Internet word afgenomen + ITV (1 kanaal kijken en 1 kanaal opnemen)
En dat dit dus niet gebeurt omdat KPN besluit dat je maar een 12 Mb profiel in je modem krijgt, en dus bij opnemen en tv kijken maar 3 Mb overhou (Lite) en dus geen Extra. En dat de klachten al 3 maanden genegeerd worden en dat er al 3 maanden een ticket open staat en verder weinig eigenlijk
3 maanden is wel erg frappant, de HD kan je verder niks hierover vertellen?quote:har0 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 23:00:
[...]
Klacht? behalve een vorm van oplichting en niet nakomen contract ? Weinig ..
behalve dat er contractueel 8 Mb Internet word afgenomen + ITV (1 kanaal kijken en 1 kanaal opnemen)
En dat dit dus niet gebeurt omdat KPN besluit dat je maar een 12 Mb profiel in je modem krijgt, en dus bij opnemen en tv kijken maar 3 Mb overhou (Lite) en dus geen Extra. En dat de klachten al 3 maanden genegeerd worden en dat er al 3 maanden een ticket open staat en verder weinig eigenlijk
Ik denk dat het topic overigens een stuk prettiger leesbaar wordt als mensen alleen posten wanneer ze hulp ergens nodig bij hebben, of iets informatiefs posten over IPB. Op dit moment wordt het het algemene klaagtopic en het enige wat mensen doen is klagen over hoe slecht KPN wel niet is. KPN heeft zo zijn problemen ja, maar dat heeft elke provider.
Buiten de disclaimer dat het om tot snelheden gaat: wat is er haalbaar, is dat al eens aan je gemeld? Als je een upgrade hebt aangevraagd, dan is deze niet doorgevoerd? Testgegevens willen in dit soort gevallen helpen, meet dan wel puur via bekabelde verbinding.quote:har0 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 23:00:
[...]
Klacht? behalve een vorm van oplichting en niet nakomen contract ? Weinig ..
Maximaal haalbaar: 19Mbit
Bekabeling binnenhuis: door KPN vanaf Isra aangelegd 1 1/2 Meter naar Experia
Profiel In Experia: 12.900 down
Maar ik zal stoppen met posten, net als het ITV forum (wat na alle klachten maar gewoon verdwenen is)
Ik wacht wel af wat kassa en de consumentenbond gaan doen
Bekabeling binnenhuis: door KPN vanaf Isra aangelegd 1 1/2 Meter naar Experia
Profiel In Experia: 12.900 down
Maar ik zal stoppen met posten, net als het ITV forum (wat na alle klachten maar gewoon verdwenen is)
Ik wacht wel af wat kassa en de consumentenbond gaan doen
Reg. datum: 11 juni 2005
Dat levert dus allebei niets op, zoals je al had kunnen lezen en zien. Zelfs niet met IE7:quote:jojo26 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:28:
probeer eens in te loggen onder http://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx of http://www.kpn.com/inloggen.htm

Juist die 2 onleesbare facturen ontbreken.
@Joen:
Dat ik geen enkele factuur zag lag aan de brakke HTML van de KPN site.Maar in IE7 krijg ik dus wel de facturen uit het KPN IPB-tijdperk te zien, maar niet die beide onleesbare facturen na integratie van Planet. De factuur van augustus had er gewoon moeten staan, maar is dus ook foetsie.quote:Joen schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 22:34:
Edit:
Jan-E wijzigde dit bericht 10-10-2008 10:41 (42%)
Reg. datum: 12 augustus 2005
@Jan-E
Bij mij ontbreken die facturen ook in het rekening-online overzicht, maar zodra ik in in links op de link internetplusbellen klik en dan op factuur, dan kan ik ze wel inzien. Ze zijn dan in IE en FF gewoon goed opgemaakt.
De mail die je binnenkrijgt met de slechte opmaak heb ik ook last van. De enigste manier om dat goed te krijgen is om in te loggen op je webmail en hem dan daar kijken. Wel met IE inloggen, want ook FF maakt er een zooitje van.
Bij mij ontbreken die facturen ook in het rekening-online overzicht, maar zodra ik in in links op de link internetplusbellen klik en dan op factuur, dan kan ik ze wel inzien. Ze zijn dan in IE en FF gewoon goed opgemaakt.
De mail die je binnenkrijgt met de slechte opmaak heb ik ook last van. De enigste manier om dat goed te krijgen is om in te loggen op je webmail en hem dan daar kijken. Wel met IE inloggen, want ook FF maakt er een zooitje van.
Je bevestigt hiermee dus dat ze niet staan in Rekening online (in strijd met de tekst bij de link naar Rekening online op Mijn KPN). En via dat linkje links kom je in Maranello. Daar staan ze bij mij ook niet.quote:3ssen schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:39:
@Jan-E
Ehh, dit is een screenshot van de XS4ALL webmail, waar mijn facturen al sinds jaar en dag aankwamen:quote:De mail die je binnenkrijgt met de slechte opmaak heb ik ook last van. De enigste manier om dat goed te krijgen is om in te loggen op je webmail en hem dan daar kijken. Wel met IE inloggen, want ook FF maakt er een zooitje van.

Ok, ik had even niet in de gaten dat je hem via webmail van xs4all bekeek.
Wat ik meer bedoelde te zeggen is dat de enigste manier om de rekening goed te kunnen zien is of via maranello (waar ze bij jou dus niet in komen te staan) of via de outlook webmail van kpn, maar daar komt de mail van jou dus ook niet binnen.
Wat ik meer bedoelde te zeggen is dat de enigste manier om de rekening goed te kunnen zien is of via maranello (waar ze bij jou dus niet in komen te staan) of via de outlook webmail van kpn, maar daar komt de mail van jou dus ook niet binnen.
De enige manier waarop ik dat ding leesbaar kan krijgen: met mutt op de FreeBSD shell van XS4ALL remailen naar een mailbox die ik dan alsnog met Outlook Express kan openen. Remailen naar mijn kpnplanet webmail zou vermoedelijk ook wel gewerkt hebben, maar dat kan ik nu niet meer testen.
Wat was breedbandportal toch mooi 
SCIxX wijzigde dit bericht 10-10-2008 15:03 (4%)
XS4ALL heeft trouwens nog een tweede webmail (als experiment): https://roundcube.xs4all.nl/
Daar verschijnt alle tekst van de KPN factuur op 1 lange regel, ook in IE7. Na 1 kilometer naar rechts scrollen vind ik dan:
Daar verschijnt alle tekst van de KPN factuur op 1 lange regel, ook in IE7. Na 1 kilometer naar rechts scrollen vind ik dan:
quote:Totaal periodieke kosten -¤ 34,64 Totaalbedrag van deze factuur (inclusief BTW) -¤ 34,64
dat is positief, een negatief bedrag
komt waarschijnlijk om dat de abbonementen deels vooraf worden betaald en de gesprekskosten achteraf.
komt waarschijnlijk om dat de abbonementen deels vooraf worden betaald en de gesprekskosten achteraf.
Reg. datum: 01 november 2006
hallo
ik heb een experia box van hetnet (kpn:p)
en daar heb k nu wat problemen mee.....
ik heb wel internet maar geen telefoon:s het lampje van VOIP brand niet...
heb niks aan de kabels veranderd
heb t apparaat herstart geen resultaat
harde reset ook geen resultaat
iemand nog een suggestie
ik heb een experia box van hetnet (kpn:p)
en daar heb k nu wat problemen mee.....
ik heb wel internet maar geen telefoon:s het lampje van VOIP brand niet...
heb niks aan de kabels veranderd
heb t apparaat herstart geen resultaat
harde reset ook geen resultaat
iemand nog een suggestie
HD bellen. Kan zijn dat je lijn nog niet geheel geleverd is.
Nieuwe Las Venturas Playground server: 85.17.6.70:7777
we hebben het al heel lang.. we gaan zelfs overstappen naar andere provider volgende maandquote:Chillosophy schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:14:
HD bellen. Kan zijn dat je lijn nog niet geheel geleverd is.
het contract loopt tot 31 okt..
miss er eerder uitgegooit??
we hebben gebeld maar die zeiden alleen maar dat ze de klacht zouden doorsturen naar de technische dienst ofzo
Reg. datum: 02 april 2005
Reg. datum: 02 april 2005
Gewoon meteen de technische dienst bellen op 0900-1407 , optie 4 en dan optie 1. Op voorwaarde dat je niet net je modem gereboot of gereset hebt kunnen ze op de helpdesk de telefoniegegevens uitlezen en indien nodig opnieuw inladen in de box.quote:EiSpeed schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:36:
[...]
we hebben het al heel lang.. we gaan zelfs overstappen naar andere provider volgende maand
het contract loopt tot 31 okt..
miss er eerder uitgegooit??
we hebben gebeld maar die zeiden alleen maar dat ze de klacht zouden doorsturen naar de technische dienst ofzo
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
Nu even een totaal andere vraag.
Er is een gratis antivirus/spam voor je email beschikbaar. Deze staat hier ook aan. Mijn vraag, welke versie. Of is dit topsecret....

Er is een gratis antivirus/spam voor je email beschikbaar. Deze staat hier ook aan. Mijn vraag, welke versie. Of is dit topsecret....
Reg. datum: 14 april 2006
Reg. datum: 14 april 2006
quote:UltraMike schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:52:
Ik heb een Thomson Experiabox WL780 en ik kan sinds de laatste firmware update die momenteel rond gaat geen VPN -verbinding meer maken met de zaak. Vele collega's van mij hebben het zelfde probleem nu vroegen wij ons af of er andere mensen zijn met dit zelfde probleem?
Op het IPB-forum is hierover ook al een topic.
http://www.ipbforum.nl/ex...topic.php?f=24&t=2901
Sinds deze week heeft de HD de mogelijkheid om een patch te versturen naar het modem om VPN problemen te verhelpen, het schijnt te maken te hebben met NAT helpers. De patch werkt alleen bij de nieuwste firmware versie.quote:UltraMike schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 17:09:
[...]
Softwareversie: 6.5.29.0 is de laatste versie
Softwareversie: 7.4.5.1-GN is de Nieuwe versie (die VPN problemen geeft) (Deze versie wordt momenteel uitgerold)
Voor meer informatie over 7.4.5.1-GN zie:
http://www.ipbforum.nl/ex...topic.php?f=24&t=2901
SilentTears wijzigde dit bericht 12-10-2008 01:12 (33%)
Just a simple thought....
Pagina: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last